päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,492 views

kml

Posts: 1,142

#2303 • • kml Keyhole Markup Language

Tropico, 9.10.2005 01:09:
---
Displacer, 9.10.2005 01:05:
---
kumimuumi, 9.10.2005 00:32:
http://www.klubitus.org/kuvat_top.php?top=kuvaajat

Mä oon klubituksen toisiksi paras kuvaaja *ding*

Todellinen päivän o_O

---


sullon niin vähän kuvia kato

--

Ja suurimmassa osassa kuvia vähäpukeinen nainen *hih*



Joojoo, kattokaas juuri näin.

(Mua ei sit kannata ottaa niin kauheen vakavasti *hihu*)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Dementation

Posts: 2,892

#2304 • • Dementation wednesday?
Sain tietää että meidän luokan Ossi onkin Fiiliksen DJ oc... Hiukan häkellyin, mutta eipä kai siinä sen kummempaa... Ja mä luulin jo olevani ainoa luokalla joka edes pitää konemusasta... Ja sit yks soittaa sitä... *justjoo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

pirpeli

Posts: 5,533

#2305 • • pirpeli
Ovikello soi, sen takana on 2 +35v. selkeesti jeesustelijanaikkosta. Toinen sanoo "Sinun ovessasi on tuollainen mielenkiintoinen kyltti". (kyltissä lukee EI MAINOKSIA EIKÄ USKONNOLLISTA PROPAGANDAA, KIITOS). "Oletko ateisti?" Minä vastaamaan "En, mutta te ette näköjään osaa lukea". Lähtivät pois.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#2306 • • sapeli jokukukamikä?

pirpeli, 9.10.2005 13:47:
Ovikello soi, sen takana on 2 +35v. selkeesti jeesustelijanaikkosta. Toinen sanoo "Sinun ovessasi on tuollainen mielenkiintoinen kyltti". (kyltissä lukee EI MAINOKSIA EIKÄ USKONNOLLISTA PROPAGANDAA, KIITOS). "Oletko ateisti?" Minä vastaamaan "En, mutta te ette näköjään osaa lukea". Lähtivät pois.



*aplodit* pwned! *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Coon--

Posts: 640

#2307 • • Coon-- 5,2 mmol/l
oon jo puolituntia selannut triumph internationalin sivuja ... vain koska siellä soi taustalla kivaa funkahtavaa mussiikkia *tirsk*

niin... triumph on kuulu tissiliiveistä... *juggler*
Fyrisch

Posts: 4,525

#2308 • • Fyrisch

sapeli, 8.10.2005 21:18:
Tää on nyt jo vanha juttu mut unohdin mainita täällä - yks mun kaveri ei siedä sulanutta juustoa... *ding* Mistä myös seuraa että tämä inhoaa pizzaa! *whaat* Aivan ennenkuulumatonta *nauru*



hähä, mutsi pwnas mut ku olin nuorempi, en tykänny juustost leivän pääl mut rakastin (ja rakastan vielki) pizzaa..

"miten voit sit pizzaa syödä ku siin on juustoo pääl"

nojoo, 17 vuotiaana vast aloin syömää juustoo leivän pääl, cheddarii enimmäksee, ja tiettyi muita, mut jotkut juustot on kyl vielki aika hirveit!
Jone

Posts: 8,258

#2309 • • Jone Archibald Haddock
Löysin siivotessani kiksukarvaa, alastonkuvia ja hedelmäkarkkeja.

Pitäis varmaan siivota useemmin.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#2310 • • Lost-Soul los pallos

Jone, 10.10.2005 17:36:
Löysin siivotessani kiksukarvaa, alastonkuvia ja hedelmäkarkkeja.

Pitäis varmaan siivota useemmin.


ja kaikki samasta läjästä... (en edes halua ajatella, mitä noiden yhdistelmällä oot tehnyt)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

UnityF

Posts: 15,721

#2311 • • UnityF joo just se

Coon, 10.10.2005 00:40:
oon jo puolituntia selannut triumph internationalin sivuja ... vain koska siellä soi taustalla kivaa funkahtavaa mussiikkia *tirsk*

niin... triumph on kuulu tissiliiveistä... *juggler*



katos mä voin antaa mun koon ja voit samalla tilailla mulle sitten liivejä *vink* on katos sitten jotain hyödyllistä tekemistä... palkaksi voin antaa aina 1 sämpylän / liivit.. eikö oo jees sopimus? *tirsk* *hih*


mun päivän *ding* on että oon tiuskinu koko päivän ihan tyhmistä asioista, eilen otin vahvan unilääkkeen ja yleensä seuraavana päivänä oon ihan koomassa mut nyt oon siivonnu ja käyny kaupassa ja kokannu *ding* normisti makaan tosiaan aina sängyssä ja otan vain jaffaa ja nukun ja nukun...
Jone

Posts: 8,258

#2312 • • Jone Archibald Haddock

Lost-Soul, 10.10.2005 18:28:
ja kaikki samasta läjästä... (en edes halua ajatella, mitä noiden yhdistelmällä oot tehnyt)



Meinasin jo aikaisemmin sanoa et noilla ei sit oo asiayhteyttä toisiinsa. *nauru*
anqqa

Posts: 4,034

#2313 • • anqqa tirehtööri

Jone, 10.10.2005 17:36:
Löysin siivotessani kiksukarvaa, alastonkuvia ja hedelmäkarkkeja.



olihan sulla vielä mun osoite tallella?

[pieni]hedelmänameij tekis mieli[/pieni]

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2314 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mun puhelin kilahti jotenkin niin, että 2-osaisten viestien alku- ja loppuosat on menny sekasin O____o

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

asdf

Posts: 3,155

#2315 • • asdf
Meni vähän pasmat sekasin ku puhuin poitsun kans puhelimessa:

mä: "moi hei tuonko mehua kaupasta?"
poitsu: "joo tuo vaan, ja jos viittisit viel tehä safkaa ja vähän siivoo tääl ni ois hyvä."
mä: "joo kyl se käy..EIKU MITÄ HELVETTIÄ?!"

Musta on tulossa kunnon pikku kotivaimoke jo tässä vaiheessa, täytyy vähän ryhdistäytä. *toktok**hmph*
Verano

Posts: 4,649

#2316 • • Verano Merituuli
Vuoden uutispommi!!!

BB-Antti nähty juomassa kaljaa kannelmäkeläisessä baarissa. Oli vielä ollut kaveriporukan kanssa liikenteessä ja hyvällä tuulella koko illan! OMG!
Fresia

Posts: 764

#2317 • • Fresia vähän outo
Mä sain eilen hämeenkadun approssa palamaan rahaa niin paljon et huh *toktok* Eikun opintolaina ens viikolla...

Mut oli kyl hauskaa *iloinen* Enkä ees säätänyt tai sekoillut tai mitään muutakaan mitä siinä humalatilassa voin hyvinkin tehdä. *hihu*

Mut mistä etsin rahaa tälle illalle, kun on vähän "pakko" olla mukana menossa...*ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

ezzy

Posts: 8,060

#2318 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 10.10.2005 17:36:
Löysin siivotessani kiksukarvaa, alastonkuvia ja hedelmäkarkkeja.

Pitäis varmaan siivota useemmin.



Kuvaussessio ollu selkeesti kuuma. url?
Freja

Posts: 8,775

#2319 • • Freja Sihteeri
Mä en löydä päällepantavaa ja mun viinilasi katos *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#2320 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tällä hetkellä mun kämpässä palaa 19 eri valoa. Siis ja varmaan kaikki nämä palavat normaalistikin, mutta yhtäkkiä aloin aisaa ihmettelemään. Lukuun on siis laskettu tietokoneen näytön, jatkojohdon yms. sisältämät valot.

Ehkä punaviinillä on osuutta asiaan. Ainakin meinaan kirjottaa ihan mitä sattuu, joten saatan sitten kai nähdäkin.