päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,676 views

zenny

Posts: 1,145

#2341 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö

Tyeicha, 19.10.2005 12:44:
menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks. *toktok* *nauru*



Multaki kysyttii eilen et mistä koulust oon.. sanoin vaa et en o mistää koulust...*nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Chäz

Posts: 1,381

#2342 • • Chäz Namutäti

Tyeicha, 19.10.2005 12:44:
menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks. *toktok* *nauru*



mullekin tapahtui ihan sama viime vuonna ku menin hammaslääkääriin, yks niistä kysyi et ootko jo 9:llä luokalla *justjoo* kiva sit selittää että kohta pitäis valmistua ammattikorkeakoulusta *nauru*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Tetraveks

Posts: 89

#2343 • • Tetraveks
Menin eilen kybält nukkuu ja onnistuin siltikin nukkumaan aamul 5 h pommiin.*ding*
Mimir

Posts: 1,366

#2344 • • Mimir Rouva Yninä
Eilen illalla nukkumaan mennessäni kuulin äänen, joka kuulosti siltä, kuin kani olis hypänny häkistä lattialle. Aattelin kuitenkin, että ei se voinu olla se, koska olin just laittanut otuksen häkkiin [ei sitten voinut tarkistaa asiaa *eikä*]. Aamulla herätyskellon soitua jäin vielä makaamaan sänkyyn, ja huomasin, että sängyn alta kuuluu epäilyttävä ääni. Äkkiä ylös ja tarkistamaan, kanin häkin ovi oli auki [en ollu näköjään edes yrittänyt sulkea sitä], ja itse neiti löytyi sängyn alta. Se oli saanu revittyä mun sängyn päädystä irti sellasen laudan joka on suojannut seinää, ja oli sitten repiny seinään hienon montun. Ja ihmeellisintä on se, että mä oon yleensä tosi herkkä tollasille äänille, ja nyt en ollu heränny missään vaiheessa *ding*

Mut et eihän siinä mitään, nyt on sitte taas yks iso kolo seinässä, eikä tolle neidille voi olla vihanen ku se näyttää niin viattomalta *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

onni3mk

Posts: 3,973

#2345 • • onni3mk Onni on.
Mä löysin mun kaapista pienen laatikollisen Lorealin tuotteita *ding* Siel on mm. kahta meikkivoidetta, erilaisia aurinkorasvoja, puhdistusmaitoja yms. Mä kyl tiedän, mistä ne on sinne tullu, mut ihmettelen miks ne on sinne jääny. Ja miten ne on voinu vuodeks sinne unohtua?!

--
Onni on.

Exlex

Posts: 497

#2346 • • Exlex
[pieni]Wanha uutinen mutta nyt vasta sattui silmään. Parempi siis kuunnella autoillessa kevyttä kesähousea vuoden ympäri =)[/pieni]



Tekno piiskaa kaasujalkaa 23.04.2002

Vauhti tappaa, mutta autostereoista räimivällä musiikilla on myös vaikutus kuskin kohtaloon. Israelilaistutkija Warren Brodsky on havainnut, että nopeatempoinen musiikki saa nuoret kuljettajat ottamaan tavallista enemmän riskejä. Musiikkimaku kaksinkertaistaa vaaran joutua onnettomuuteen, kertoo New Scientist.
Aloittelevien, erityisesti nuorten, kuskien onnettomuusriski on hurja. Heiltä vaadittiin ennen kahdeksankympin lätkä takalasiin. Miten olisi ceedeellinen hartaita säveliä?

Gleba

Posts: 549

#2347 • • Gleba
söin eilen babyporkkanoita ja huomasin, että kun on muutaman syöny ni menee kieli tuosta päältä vähän niinku turraksi. outoa. *ding*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

$

Posts: 1,802

#2348 • • $ Destination weekend!
Otto, minun nelivarvaskonna herää aamuisin kahdeksan aikaan yleensä lämpölampun paahteeseen. Ennen duuniin lähtöä jätän aina hyvät satsit ruokaa syötäväksi.

Kuitenkin viime aikoina Otto on ehkä vähän närpinyt ruokaa yksinään mutta aloittaa kunnon ruokailun vasta huomattuaan, että talossa on muitakin.

Taitaa muistaa, että syömättä jättäminen (lue: reilu kk) viimeksi johti A-vitamiinipiikkiin ja nokan trimmaukseen lekurilla.

Tätä ennen Otto ruokaili itsekseen/miten sattui.
Avatar
#2349 • • . Guest

Gleba, 19.10.2005 16:11:
söin eilen babyporkkanoita ja huomasin, että kun on muutaman syöny ni menee kieli tuosta päältä vähän niinku turraksi. outoa. *ding*




Taidat olla allerginen porkkanalle.
Karvinen

Posts: 699

#2350 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mun kummityttö osaa ihan selkeesti sanoo OKKA, joka kuuluu mun vakio sanastoon. . .*ding* oon vissii liikaa hokenu sen kuulle. . ."okka, okkapokka" *nauru*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Nauskiss

Posts: 532

#2351 • • Nauskiss

Tyeicha, 19.10.2005 12:44:
menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks.



Heheh, multa ja kaveriltani kysyttiin viime viikonloppuna, että: "Monennella luokalla te ootte?" Lisäksi saatiin vain lapsille tarkoitettuja karkkeja samassa tilaisuudessa. *nauru*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Tyeicha

Posts: 5,807

#2352 • • Edited Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
jeps.. *nauru* mä tietty tottunut jo siihen et joka mestassa kysytään paperit ja aina luullaan alaikäseks, mut toi tän päivänen oli kyl silti pahin vähään aikaan. mitäs ne kasiluokkalaiset on.. hmm.. jotain 14v.?!?

--
-Tyeicha-

Nauskiss

Posts: 532

#2353 • • Nauskiss

Tyeicha, 19.10.2005 22:00:
mä tietty tottunut jo siihen et joka mestassa kysytään paperit ja aina luullaan alaikäseks, mut toi tän päivänen oli kyl silti pahin vähään aikaan. mitäs ne kasiluokkalaiset on.. hmm.. jotain 14v.?!?



Niin juu; multakin silloin tällöin edelleen papereita tivataan - varsinkin Alkossa. [Jotenkin aina nolaannun siitä.]

Jos kurkkaat minkä ikäinen mä oon, niin toi on kyllä kenties vieläkin ihmeteltävämpää minun kuin sinun kohdalla... *hymy*

Vaikka, ihan kivaahan tuo lapseksi luuleminen on esim. dösässä, varsinkin seutulippua ostaessa - kyllä mä ihan mielihyvin reissailen lastenlipun hinnalla. *iloinen*

[pieni]P.S. Omasta mielestäni EN ole erityisen nuoren näköinen.[/pieni]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Tyeicha

Posts: 5,807

#2354 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Nauskiss, 19.10.2005 22:23:
Jos kurkkaat minkä ikäinen mä oon, niin toi on kyllä kenties vieläkin ihmeteltävämpää minun kuin sinun kohdalla... *hymy*


jees, tuli katottua - jälkeenpäin. *nauru* noo, ehkä kuitenkin mieluummin näin päin, ku et luultais monta kymmentä vuotta vanhemmaks.

--
-Tyeicha-

Nauskiss

Posts: 532

#2355 • • Nauskiss

Tyeicha, 19.10.2005 22:31:
---
Nauskiss, 19.10.2005 22:23:
Jos kurkkaat minkä ikäinen mä oon, niin toi on kyllä kenties vieläkin ihmeteltävämpää minun kuin sinun kohdalla... *hymy*
---

noo, ehkä kuitenkin mieluummin näin päin, ku et luultais monta kymmentä vuotta vanhemmaks.



Totta; mieluummin näin päin! *hymy*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Avatar
#2356 • • Rujo Mutantti Guest
Vaimolta kysytään kanssa toisinaan papereita vaikka ikää on riittävästi. Eikös siitä pitäisi olla mielissään että on vaan hyvin säilynyt?
onni3mk

Posts: 3,973

#2357 • • onni3mk Onni on.
Tää on kyl itseasiassa eilispäivän o_0, mut menköön. Mä taidan olla pikkusen allerginen tauriinille. Tai siis eilen Supercooleis, kun join Red Squarea, niin kieli taas pikkasen turpos. Ja sit mietin, et viime viikolla join kans aika paljon kaikkia energiajuomia, et siks mulla varmaan oli kieli turvoksissa. *ding**hmph*

--
Onni on.

ezzy

Posts: 8,060

#2358 • • ezzy Droid-pappa

Eyeball Kid, 19.10.2005 22:38:
Vaimolta kysytään kanssa toisinaan papereita vaikka ikää on riittävästi. Eikös siitä pitäisi olla mielissään että on vaan hyvin säilynyt?



Sama homma, avokki kulki pari vuotta sitten lastenlipulla dösässä, kun sitä aina suoraan tarjosivat :D ja ikää oli 22v
onni3mk

Posts: 3,973

#2359 • • onni3mk Onni on.

mayah, 20.10.2005 09:49:
No mut SE ON NIIN HALPAA!!!!



Ne muuten nosti sen hintaa eurolla. Se on nyt 4e, et ei enää niin halpaa *igor*

--
Onni on.

rose

Posts: 1,047

#2360 • • rose vakaasti epävakainen
"Pyydämme teitä ilmoittamaan tilinumeronne kirjallisesti, jotta voimme palauttaa liikasuorituksenne 23,89 euroa. "

Tällanen ilmotus tuli perintätoimistolta. Huh huh. Kerrankin jotain positiivista sellasessa kirjeessä. Olen mykistynyt.

--
TwistedLife™ Amusement Park