päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,866,017 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#2421 • • Fyrisch
mitvit..

Helsingin Sanomat-lasku: 107,50e

Tuote ja tilaus: helsingins sanomat 7-päivänen jatkuva tilaus, opiskelija



mistä tää tällanen on ilmestyny, tai kuka on edes tilannu mulle hesarin :E

ei oo luukust ainaskaa tippunu ku 2 kertaa mut ne on ollu vissii vahinkoi.
sapeli

Posts: 11,768

#2422 • • sapeli jokukukamikä?
Katoin että mistäs mulle on tullu uus luomi, tai että en varmaan vaan oo aiemmin kiinnittäny siihen huomiota... Sit katoin tarkemmin ja tajusin et se oli suklaata *tirsk* *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

cassius

Posts: 60

#2423 • • cassius must rave more...

sapeli, 28.10.2005 18:30:
Katoin että mistäs mulle on tullu uus luomi, tai että en varmaan vaan oo aiemmin kiinnittäny siihen huomiota... Sit katoin tarkemmin ja tajusin et se oli suklaata *tirsk* *slurps*



hassua *tirsk*

--
otetaan vaan vähän...
*pahis*

Pablo

Posts: 1,875

#2424 • • Pablo

embie, 27.10.2005 19:31:
Perhana, että oon missannu...ja tää tuli varmaankin jo uusintana tänään päivällä?? prkl! *grr*



En oikeastaan tiedä kun näkyy vaan Suomen peruskanavat omassa telkkarissa. Satuin olemaan vaan kaverilla oikeaan aikaan telkkarin ääressä *hih*
lostgone

Posts: 2,493

#2425 • • lostgone
Mä sain selville, että tässä talossa on kellari.*ding* Vielä kun saan avaimenkin.*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

bates

Posts: 707

#2426 • • Edited bates Tirehtööri
Hämärää..

Alkoipas siis äsken tekemään punaviinia mieli, eli pullo esiin ja korkin aukaisuun.
Kesken avaamisoperaation ovikello soi ja välitön "kuka vittu tähän aikaan soittelee ovikelloa" -fiilis.

Eikun ovelle viinipullon avaaja edelleen tiukasti kädessä ja ovi auki. No naapuriin äskettäin muuttanut tyttöhän se siellä viinipullo kädessä kysymässä oliskos mulla lainata hänelle viinipullon avaajaa.

Meikä jököttää siinä ovella siis avaaja jo valmiina kädessä ja tytöllä avaamaton viinipullo omassaan.

Vaikea sanoa kumman ilme oli enemmän hämmästyneempi, mun vai sen tytön.

--
The best way to predict the future is to invent it.

Avernian

Posts: 7,451

#2427 • • Avernian Kerettiläinen

bates, 29.10.2005 23:51:
Tarina



Match made in heaven! *nauru*

Kai sitten päädyitte juomaan yhdessä?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#2428 • • UnityF joo just se

bates, 29.10.2005 23:51:
Hämärää..

Alkoipas siis äsken tekemään punaviinia mieli, eli pullo esiin ja korkin aukaisuun.
Kesken avaamisoperaation ovikello soi ja välitön "kuka vittu tähän aikaan soittelee ovikelloa" -fiilis.

Eikun ovelle viinipullon avaaja edelleen tiukasti kädessä ja ovi auki. No naapuriin äskettäin muuttanut tyttöhän se siellä viinipullo kädessä kysymässä oliskos mulla lainata hänelle viinipullon avaajaa.

Meikä jököttää siinä ovella siis avaaja jo valmiina kädessä ja tytöllä avaamaton viinipullo omassaan.

Vaikea sanoa kumman ilme oli enemmän hämmästyneempi, mun vai sen tytön.



päivän paras.. *nauru*
Fyrisch

Posts: 4,525

#2430 • • Fyrisch
lol, äm-irk kolmantena :D
Verano

Posts: 4,649

#2432 • • Verano Merituuli
Ei tietenkään mikään hauska juttu, mutta ihan kivat naurut tästä irtosi:

"Kahta oravaa epäillään Vihdin taudista"

Toivottavasti saavat kova tuomiot *grr*
Karvinen

Posts: 699

#2433 • • Karvinen SekaiSin MariSta
viiime viikonlopun ja tän päivän aikana mä oon käyny tosi outoja tunteita ja ajatuksia läpi joita en ois koskaa kuvitellu tuntevani/ajattelevani *ding* pelottavaa mut samalla helpottavaa *whaat*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Verano

Posts: 4,649

#2434 • • Verano Merituuli
Kattelin kerran duunista lähtiessä ja sporaa odotellessa, että huih, tuos viereises talos on jollain ikkuna auki ja siinä lentelee kaks lokkia vieressä koko ajan. Sit huomasin, että joku on siinä ikkunan ääressä ja ruokkii niitä *whaat*

Nyt sitten kun ollaan muutettu talon sisällä ja mulla on ikkuna kadulle, niin käytännössä joka päivä näkee, kun tää tyyppi ruokkii ikkunasta lokkeja. Tollanen (tollaset) helvetin iso lokki siellä käy, ja se antaa sille kädestä isoja paloja raakaa lihaa. Kiva kun se koiran kokoinen lokki päättäs tulla peremmälle kyläilemään niin eipä tulisi hauskaa jälkeä..
KooKie

Posts: 4,338

#2435 • • KooKie aka. Petress Pan
Oon tässä jo pitkään miettinyt, mitä immeiset oikein tekee työkseen, kun aina ne roikkuu täällä linjoilla "odottelemassa, että pääsisi jo töistä kotiin".
Seuraavaks "päivän :(":een valittamaan, että mäkin haluan sellaisen työn!
*grr*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Braini

Posts: 76

#2436 • • Braini raihnanen
jollen ihan väärin muista kookie siskoseni, niin sun pitäis olla koulussa eikä marista täällä työssäkävijöiden lusmuilua =)
KooKie

Posts: 4,338

#2437 • • KooKie aka. Petress Pan

Braini, 2.11.2005 13:40:
jollen ihan väärin muista kookie siskoseni, niin sun pitäis olla koulussa eikä marista täällä työssäkävijöiden lusmuilua =)



ot: Mä tulinkin kotiin ottamaan tasotusta. Kohta pitää meinaan lähteä niihin MUN töihin, missä ei kyllä klubbaria selailla. *grr* @ 'em lucky bastards.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Karvinen

Posts: 699

#2438 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Mä yskin tänää niin paljon et tuli oksennus....

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

-lera-

Posts: 394

#2439 • • -lera-
nukuin 12 tuntia ja mua väsyttää *haukottel*
lostgone

Posts: 2,493

#2440 • • Edited lostgone

sOuphy, 2.11.2005 15:11:
Oon rikkonut viikon aikana pölynimurin, kahvinkeittimen, kaksi lautasta, maljakon, iittalan jälkiruokakulhon ja kahvikupin. Mitähän särkyy seuraavaksi? Akvaario? Tv? Mä en tiiä onko musta tullut vaan kertakaikkisen käsi. *ding* Vai onko kaikki maailman lait mua vastaan just nyt..

Alitajuisesti haluat oikeasti vain päästä ostoksille.*vink*

edit=vidun lukihäiriöinen..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.