päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,618 views

Heli

Posts: 1,489

#7221 • • Heli vai kuka se oli
"Teille on maksettu ajalta 1.8.2007 - 31.8.2007 aiheettomasti asumistukea yht. 55,03 euroa. Liikaa maksetun asumistuen takaisinperinnästä on päätetty luopua."


WHAT!?

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#7222 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
viimeks ku oli kunnon ukkonen liipolan kohilla ni seuraukset oliki sit vähemmän kivat. tänään aamulla oli taas salama lyönyt melkein samoille mestoille, ja taas oli kaapeli pimeenä... o_O
(mulla siis netti ja telkku, niinq viimekski)

--
pinkki on pop!!!

RiD

Posts: 2,817

#7223 • • RiD Nukemi
Ensimmäistä kertaa ikinä punaviinipullo räjähti kirjaimellisesti käteen kun sen avas. GG

--
*super* *possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#7224 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 24.8.2007 18:13:
"Teille on maksettu ajalta 1.8.2007 - 31.8.2007 aiheettomasti asumistukea yht. 55,03 euroa. Liikaa maksetun asumistuen takaisinperinnästä on päätetty luopua."


WHAT!?



oho, toihan on uleeta!!

--
pinkki on pop!!!

lostgone

Posts: 2,493

#7225 • • lostgone
Tänäänpä ratkaisin miten lampaan suolesta tehdystä kondomista tulee riittävän iso.*hihu* Ja eiku verta pakkiin.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Jone

Posts: 8,258

#7226 • • Jone Archibald Haddock
Oon selkeästi aivan liian vanha dokaamaan ja syömään rekkalastillisen rasvaista pizzaa siihen päälle keskellä yötä. Nyt närästää niin helvetisti, mutta onneksi ei sentään ole krapulaa.
Kit^

Posts: 798

#7227 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kaks naista oli puukotettu Punavuoressa ihan samaan aikaan ku käveltii siellä.. Onneks oltii valittu eri reitti kävellä keskustaa..

Toiki mies oli vaa randomisti valinnu uhrinsa.. Mä en tajuu ihmisiä.. Mikä ajaa tollaseen..? *eiei*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

itis

Posts: 2,518

#7228 • • itis Morning Star

lostgone, 25.8.2007 02:20:
Tänäänpä ratkaisin miten lampaan suolesta tehdystä kondomista tulee riittävän iso.*hihu* Ja eiku verta pakkiin.*justjoo*



Kerro toki lisää... en ymmärrä mitään *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

sapeli

Posts: 11,768

#7229 • • sapeli jokukukamikä?
Wooow... Tajusin just et jos ottaa sanasta "itself" pois vikat kaks kirjainta, siitä tulee "itse" *whaat* Ja onnistuin saamaan déjà vu-ilmiön samalla ku kerroin tätä Jagolle *pökr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fresia

Posts: 764

#7230 • • Fresia vähän outo
Keittiössä lentelevä kovakuoriainen *ding* Kirkkaan punainen ja jokseenkin vahanuken näköinen... mistä ihmeestä se tuli, toivottavasti niitä ei oo enempää *igor*

Lisäksi päivän iso o_O on mun hepulointi. Mistä ihmeestä tämmönen ylienergia iski *whaat* Väsymys varmaan *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#7231 • • Freja Sihteeri
Kirjauduin sisään irc-galleriaan. Koin järkytyksen, 44 uutta kommenttia?? Rupesin klikkailemaan sitten, mutta ainoastaan yhessä kuvassa oli "Uudet kommentit"-teksti ja niitä uusia kommentteja oli siis 2.

Siinä siis oli joku bugi. Harmi, mä luulin et oisin yhtäkkiä tullu hirveen suosituks :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Shaz

Posts: 324

#7232 • • Shaz team Wittupäät

Freja, 26.8.2007 10:43:
Kirjauduin sisään irc-galleriaan. Koin järkytyksen, 44 uutta kommenttia?? Rupesin klikkailemaan sitten, mutta ainoastaan yhessä kuvassa oli "Uudet kommentit"-teksti ja niitä uusia kommentteja oli siis 2.

Siinä siis oli joku bugi. Harmi, mä luulin et oisin yhtäkkiä tullu hirveen suosituks :D



Mulla oli 99 uutta kommenttia! Mun ilmeestä olis pitäny saada kuva! Ja todellisuudessa kaikki ne kommentit olikin vanhoja. :( DAMN.
Jone

Posts: 8,258

#7233 • • Jone Archibald Haddock

Freja, 26.8.2007 10:43:
Kirjauduin sisään irc-galleriaan. Koin järkytyksen, 44 uutta kommenttia?? Rupesin klikkailemaan sitten, mutta ainoastaan yhessä kuvassa oli "Uudet kommentit"-teksti ja niitä uusia kommentteja oli siis 2.

Siinä siis oli joku bugi. Harmi, mä luulin et oisin yhtäkkiä tullu hirveen suosituks :D



Reaktio oli aika sama kun kirjautuessa näkyi "123 uutta kommenttia." Kävin sit tsekkaamassa #irc-gallerian ja siellä olikin selitys asiaan: "galtsubotin kommenttihärveli on rikki. Tiedämme sanomattakin. Korjaantuu.. joskus kun tuner jaksaa fixata."
RiD

Posts: 2,817

#7234 • • Edited RiD Nukemi
Katsoin sitten ensimmäistä kertaa tän viikonlopun jälkeen tilin saldoa.

Yksi mies, yksi viikonloppu, 300 euroa

THIS IS LAHTI!!1

:E

--
*super* *possu*

Amarie

Posts: 261

#7235 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Mulla on mummo, jolla on tosi paha dementia. Oon sen kanssa koko lapsuuteni viettänyt, mutta koska oon itsekeskeinen paska, en oo sen sairastumisen jälkeen kyennyt kauhean paljon viettämään aikaa hänen kanssaan (noin kerran kuukaudessa käyn katsomassa), ihan koska oon sen jälkeen ollut aina kolme päivää niin hajalla, etten oo muuta kun itkenyt. Mummo on jo niin pahana, ettei muista omia lapsiaan, mutta eilen tuli hänen hoitokodistaan puhelu, että hän on kaivannut viimeisenä monena iltana "Keaa, Joukon tytärtä", joka olisi niinkun minä. Näin viime yönä ihan sairaita unia aiheesta ja oon heräsin itkemiseeni. Kauhean omituinen olo, miten se muistaa mut, jos ei omia lapsiaan?

--
In her eyes I see the sky.

^Petunia

Posts: 888

#7236 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Amarie, 26.8.2007 12:06:
..Kauhean omituinen olo, miten se muistaa mut, jos ei omia lapsiaan?


Huh meni ihan viluväreet ja karvat nous pystyyn *pökr*
Mulla kävi kans melkein samalla tavalla monta vuotta sit mun edesmenneen mamman kans..
Sen palvelutalosta soitettiin et Helena haluu puhuu sun kanssa (eikä ikinä ennen oo soittanu mulle eikä sillon pahemminkaan kenellekkään) Sit mamma alkaa puhuu Klemelän-papasta joka kävi kattoo häntä (eli hänen miehensä joka kuoli ennen ku synnyin) No mut mä olin ihan mukana jutussa mamman mieliksi.. Puhelu oli lyhyt ja lopuksi kysyin hoitajalta et miks mulle soitettiin niin olin kuulemma ainoo Klemelä jonka mamma muisti sillä hetkellä.. Mut samana päivänä mentiin iskän kans kattoo mammaa niin ei se muistanu puhelusta yhtään mitään.. Vaikka muuten tosi pirteä ja hyvämuistinen oli viimeisiin päiviinsä saakka *hihu*
Rauha hänen sielulleen..
lostgone

Posts: 2,493

#7237 • • lostgone

itis, 25.8.2007 16:41:
---
Kerro toki lisää... en ymmärrä mitään *nauru*

No kun se suoli liimaantui helposti kiinni, niin se näytti yksikseen tosi säälittävältä, joten mä ehdotin että jos laitetaanki sen sisällä oikea kumi niin se suoliki pysyy oikeassa koossa. *justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

aaaaaaaa

Posts: 178

#7238 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Mun kundikaveri on ihan hämmästyttävän samanlainen kun Sinkkuelämän Mr. Big. Siis eihän kukaan voi olla samanlainen kun tv-sarjan hahmo!?!? Tai sit siin sarjas on tosi hyvin saatu tietty miestyyppi esitettyä.

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

Freja

Posts: 8,775

#7239 • • Freja Sihteeri

Amarie, 26.8.2007 12:06:
Kauhean omituinen olo, miten se muistaa mut, jos ei omia lapsiaan?



Oma mummoni kuoli kun olin 5-vuotias, joten mulla oli sitten systerin kummitädin vanhemmat vähän kuin "varaisovanhemmat". Systerin kummitäti on äitin lapsuudenystäviä, eli varamummu oli tuntenut äitini noin 50 vuotta ennenkuin kuoli, ja iskäni noin 25 vuotta. Silti viimeisinä vuosina hän ei enää ikinä kysynyt lapseltaan, että mitä äidilleni kuuluu, vaan aina vain että mitä iskälleni kuuluu. Mua tai systeriäkään hän ei enää muistanut. Vain äitini miehen, jota hän joskus epäili äitin ja iskän seurustelun alkuaikoina, että "onkohan tuo nyt hyvä mies kun se on tollainen ja tollainen".

Vanhuus on jännä asia.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#7240 • • Heli vai kuka se oli

*Stella, 26.8.2007 16:24:
Mun kundikaveri on ihan hämmästyttävän samanlainen kun Sinkkuelämän Mr. Big.



kade!!! *grr* *nauru*

--
ei se väärin ole.