päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,417 views

domi

Posts: 7,069

#7261 • • Edited domi Työn sankari.

Freja, 29.8.2007 09:58:
---
Foxmagon, 28.8.2007 16:17:
Aina sitä oppii jotain uutta. Telkkari on auki ja sieltä tulee yleisurheilua, sit rupes soimaan Maamme-laulu, mut palkintopallilla seisoiki virolainen setä. No, nyt sit tiiän että meillä on sama "kansallislaulu" *ding*

---


*joo* mä kans sitä joskus kummastelin, tais olla lätkän MM-kisojen aikaan. Virolla se on muuten sama mutta ilman kertsiä. Aika epeleitä.


http://www.dugamladufria.com/songs/estland.html et siitä vain laulamaan! :D
Viltsu

Posts: 2,010

#7262 • • Viltsu noname

sapeli, 28.8.2007 15:26:
---
Bio, 28.8.2007 12:29:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708286514162_uu.shtml

Ja täällä Suomessa jotkut märisee et kamalaa kun joku huutaa ja sit joutuu viel juoksee!

---

Aivan, eli Suomen varusmiesten pitäis olla kiitollisia että ne pääsee noi vähällä *joo*



Joo, ja lopun kansan pitäisi olla vielä kiitollisempia siitä että ne pääsee vielä vähemmällä eikä kuuluta Venäjään *joo*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

o_°

Posts: 224

#7263 • • o_°


Mä huomasin eilen, et mun lempihousut ei enää pysy jalassa ilman vyötä o_O ne on ollu just nii ihanat ku voinu pitää niitä niin kivan rennosti, mut ny ei enää voi ku vähänkin hölkätessä rupee alkkarit näkyyn.

Ei ollu kiva huomata sitä keskel Pasilan asemaa neljän ruuhkassa.



Screen or it didn't happen
Individual

Posts: 10,942

#7264 • • Individual HYPNO!

sapeli, 28.8.2007 15:26:
---
Bio, 28.8.2007 12:29:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708286514162_uu.shtml

Ja täällä Suomessa jotkut märisee et kamalaa kun joku huutaa ja sit joutuu viel juoksee!

---


Aivan, eli Suomen varusmiesten pitäis olla kiitollisia että ne pääsee noi vähällä *joo*


Joo, mä olen ainakin tosi kiitollinen siitä, ettei mua inttiaikana hakattu kuoliaaksi, tai pakotettu myymään itseäni, tai lähetetty tuhansien kilometrien päähän terrorisminvastaiseen sotaan. *ding* Vai liittyköhän nämä asiat nyt mitenkään toisiinsa..?
sapeli

Posts: 11,768

#7265 • • sapeli jokukukamikä?
On tää vähän o_O kun eilen oli työhaastattelu, tänään on työhaastattelu, huomenna on työhaastattelu, ja ensi viikolla (toistaiseksi) kaksi... *pökr* Nyt vaan jänskättää että saako nuo handlattua silleen että jos pääsisin useampaan kuin yhteen noista paikoista niin että voisin itse valita mihin menen! Ainahan osa on kiinnostavampia kuin muut, varsinkin kun esimerkiksi palkkauksesta ei vielä tässä vaiheessa tiedä kaikkea...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#7266 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

domi, 29.8.2007 10:06:
---
Freja, 29.8.2007 09:58:
---
Foxmagon, 28.8.2007 16:17:
Aina sitä oppii jotain uutta. Telkkari on auki ja sieltä tulee yleisurheilua, sit rupes soimaan Maamme-laulu, mut palkintopallilla seisoiki virolainen setä. No, nyt sit tiiän että meillä on sama "kansallislaulu" *ding*

---


*joo* mä kans sitä joskus kummastelin, tais olla lätkän MM-kisojen aikaan. Virolla se on muuten sama mutta ilman kertsiä. Aika epeleitä.

---

http://www.dugamladufria.com/songs/estland.html et siitä vain laulamaan! :D



Mun päivän o_O on se, että tuolla samalla sivustolla Suomen kansallislaulu on ekaks ruotsiksi http://www.dugamladufria.com/songs/finland.html
Okei onhan sen alkuperäisen tekstin runoillu joku Ruunepäri *vink*

Ja sitte toinen. Loppuuko ihan oikeesti telkusta aiheet, koska

Nelonen 20.00 - Diana: rakastajan tarina
SubTV 20.00 - Prinsessa Diana: paljastavat kuvat
Alley Cat

Posts: 489

#7267 • • Alley Cat Jedi Master

Lyylikki,

Ja sitte toinen. Loppuuko ihan oikeesti telkusta aiheet, koska

Nelonen 20.00 - Diana: rakastajan tarina
SubTV 20.00 - Prinsessa Diana: paljastavat kuvat



Tällä viikolla tulee Dianan kuolemasta 10 vuotta, joten kai ne siksi näyttää noita.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Lyylikki

Posts: 2,975

#7268 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Alley Cat, 29.8.2007 20:20:
Tällä viikolla tulee Dianan kuolemasta 10 vuotta, joten kai ne siksi näyttää noita.



Joo, sen mä kyllä tiesin. Lähinnä vaan ihmettelin tota, että osaavat samaan aikaan lähettää noita dokkareita.
m1kk3

Posts: 5,560

#7269 • • m1kk3 no-life

Lyylikki, 29.8.2007 20:23:
---
Alley Cat, 29.8.2007 20:20:
Tällä viikolla tulee Dianan kuolemasta 10 vuotta, joten kai ne siksi näyttää noita.

---


Joo, sen mä kyllä tiesin. Lähinnä vaan ihmettelin tota, että osaavat samaan aikaan lähettää noita dokkareita.


kilpailua ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jago

Posts: 4,039

#7270 • • Jago un-trained monkee
Mä tajusin että en pelkää tätä talvee yhtä paljon kun edellisiä talvia, koska viimetalvi meni oikeestaan ihan ok ja samoin sitä edellinen ja elämä tuntuu oikeestaan menevän ihan kivasti eteenpäin silleen että talvella saatan päätyä tekemään paljon kaikkea kivaa nyt kun olen yrittänyt uudelleen herättää vanhoja harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita ja tietty kun on joku, jonka voin pakottaa tekemään olon miellyttävämmäksi, jos talvi tuntuu kestämättömältä*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7271 • • Hitchhiker
Mulla on varmaan parvekkeella menossa jonkinlainen ampiaisten joukkoitsemurha, eilen siellä oli yksi kuolleena mutta nyt siellä on kolme heittänyt lusika puurokuppiin ja neljä tallustelee pisin parvekkeen mattoa.
wiwi

Posts: 1,575

#7272 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Hitchhiker, 30.8.2007 12:41:
Mulla on varmaan parvekkeella menossa jonkinlainen ampiaisten joukkoitsemurha, eilen siellä oli yksi kuolleena mutta nyt siellä on kolme heittänyt lusika puurokuppiin ja neljä tallustelee pisin parvekkeen mattoa.


Ne kadonneet ampiaiset on tullu sun parvekkeelle kuolemaaan?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7273 • • Hitchhiker

wiwi, 30.8.2007 12:43:
---
Hitchhiker, 30.8.2007 12:41:
Mulla on varmaan parvekkeella menossa jonkinlainen ampiaisten joukkoitsemurha, eilen siellä oli yksi kuolleena mutta nyt siellä on kolme heittänyt lusika puurokuppiin ja neljä tallustelee pisin parvekkeen mattoa.

---

Ne kadonneet ampiaiset on tullu sun parvekkeelle kuolemaaan?


Noo toivottavasti niitä ei enempää tule *nauru*.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#7274 • • Peikkotyttö
O___o o__O sipping on some syrup

lääkärin määrämä kodeiinipitoinen yskänlääke nousi päähän ikävästi(otin siis ihan määrätyn annoksen vain) ja kohta pitäs lähteä töihin...*poks*

--
Groove is in the Heart

Miika

Posts: 893

#7275 • • Miika
Rumpubasso saa aivot virikkeellisempään tilaan työaikana kuin mikään muu konemusiikki.
crissy

Posts: 1,958

#7276 • • crissy
Danny saucedon Play for the girls-biisi on oikeesti hyvä!!!!!!!!!!!
Miinapiina

Posts: 3,494

#7277 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
on vaan jotenki tosi outo olo... ku ei tiiä et onko hyvä olla vai ei... *ding*
kuuntelen yhtä tosi ihanaa biisii ja hymyilyttää, tulee kaikkii hyvii muistoi mieleen, mut sit taas toisaalta ei oo kauheen hyvä fiilis, enkä ees tiiä et miks ei...
kauheen vaikeeta khyl... ja hämärää *ding* ja outoo *ding*


elämä on... ilmeisesti (ja tällä hetkellä) *igor*

--
pinkki on pop!!!

lostgone

Posts: 2,493

#7278 • • lostgone
Mitähän sitä sit seuraavaksi tekisi?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#7279 • • Fuzzy Guest
Hyi hyi hyi hyi stna kääk!! Meidän koirassa käveli just hirvikärpänen joka on todennäkösesti tarttunu mukaan mökiltä ja on ollu siinä jo viikon! Litistin sen ainaki 5 kertaa paperipalan alla lattiaan, ja Edelleenki sen jalat potki iha hulluna! Sit tungettiin se takkaan poltetavaks, koska se ei muuten suostunu kuolee! Sytytettii se paperi palamaan ja voittekste kuvitella, se lähti viel juoksee karkuun ruumis liiskattuna siihen paperiin!
Sit ku vihdoin nähtii ku se kärventy nii tokasin vaan et "voi raukka..!" Mutsi sano kylmän rauhallisesti: "No niin... mut se on joko se tai me!" :D Repesin ku oli viel iha tosissaa*nauru*
Mut hyi helvetti sentää. Se on ällöin mönkiäinen mitä oon ikin nähny.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#7280 • • Hitchhiker
Tai ehkä ennemminkin päivän/yön =D, joku tuossa vastapäisessä talossa kuorsaa ihan pirun lujaa. Matkaa on 'bout 15m siihen taloon ja se kuorsaus kuuluu ihan törkeen hyvin tuohon parvekkeelle, ihmettelin hetken et nukkuukos alakerran äijjä parvekkeella mutta ei se kuuluu viereisestä talosta ja varmaankin henkilön makkarin ikkuna on auki josta tuo pienoinen tärypora huutaa.