päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,357 views

asdf

Posts: 3,155

#3601 • • asdf
On niin kummallinen olo ettei sitä voi kuvailla. *whaat*
Lauruska

Posts: 821

#3602 • • Lauruska nihkee
Tää oli meitsille kans kova pala ku siskot vanheni *nauru*

Oon meiän kolmesta sisaruksesta vanhin ja oli se kyl hassua kattoo ku ensin toinen täyttää 18 ja sit toinen. Vaik ollaan synnyttykki lähekkäin (84,86,87), ni kyl se silti vaa nii omituiselta tuntu. Enslauantaina vietetää nuorimman siskon ylioppilasjuhlia, nii että aikuisia tässä kaikki ollaan jo. Jäljellä enää valmistujaiset ja häät ja hautajaiset ja ristiäiset!
Fresia

Posts: 764

#3603 • • Fresia vähän outo
Kämppiksen poikaystävä tulee meille asuu juhannukseen asti keskiviikkona *ding* Olin unohtanut koko jutun..mukava jätkä ja muuta, mutta miltähän tuntuu, kun keittiössä onkin kotia leikkivä pariskunta...tai iskeekö kateus, kun kaiket yöt nukun yksin ja niillä on ties mitä elämää toisessa huoneessa *justjoo*

Onneks se jätkä lupas ostaa ruokaa ja maksaa netin avauksesta osan...toisaalta outoa pyytää kaverilta rahaa, mutta asuminen maksaa joka paikassa ja tällä hetkellä sitä rahaa ei oo liiaksi...kaikki avustukset on vaan in *hih*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#3604 • • Freja Sihteeri
Kunnon actionpäivä ollu tänään *ding* *nauru*

*pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#3605 • • Verano Merituuli
Ruotsalainen Expressen-lehti kirjoittaa australialaisesta tutkimuksesta, jonka mukaan känni on suurempi jos drinksussa on tavallisen limonaadin sijaan laittia. "Tarkka tutkimus on suoritettu Adelaiden kuninkaallisessa sairaalassa".

Tutkimukseen osallistui peräti kahdeksan ihmistä.
larna

Posts: 105

#3606 • • larna
sain kuin sainkin ylioppilaslakin*ding**piis*
Anselmi

Posts: 2,578

#3607 • • Anselmi And sell me

Verano, 29.5.2006 12:39:
Tutkimukseen osallistui peräti kahdeksan ihmistä.


Ei mikään maailman tieteellisin tutkimus, mutta saivatpahan vetää ilmaiset kännit*lmao*
Voitti varmasti normipäivän Adelaiden kuninkaallisessa sairaalassa.

--
sen pituinen se

Cloud

Posts: 2,162

#3608 • • Edited Cloud Game Freak

MaoTse, 26.5.2006 21:55:
---
Jää~*, 26.5.2006 21:52:
---
astaroth, 26.5.2006 21:44:
---
Juhgu, 24.5.2006 15:07:
Samaa vikaa. Kummitytöllä on kohta rippijuhlat ja se on aina ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen pikkutyttö. :/ ja tosiaan toi -88, huh.

---

yhdyn kuoroon. en millään voi käsittää oman pikkuveljeni täyttävän ensi kuussa 18. muuten kyllä ymmärtäisin, mutta kun toi kolmekin vuotta nuorempi sukupolvi on suhteutettuna ihan älyttömän pieniä vaahtosammuttimia - ainakin ne mitä omasta tuttavapiiristäni löytyy. ne kaikki näyttää samalta, kun minä joskus seiskalla

---


Mun pikkuveli (-90) menee lukioon syksyllä *whaat*
Sehän on ihan pentu vielä.
Niin ja sillä oli himo möreä ääni *pökr*
(Nähny sitä viimeksi jouluna...)

Mut huomaa kyllä itekin olevansa vanha,
kun kyselee tyhmiä.

Minä: No millanenkas todistus sulle tuli?
Veli: No ei meillä oo koulu vielä edes loppunu.

*blush*

---


Mun pikkusysteri täytti kans helmikuussa 18... *ding*

Missäköhän välissä aika on noin paljon liikkunu...
Eihän se viel voi olla 18, se on vasta kakara... *nauru*




Mut ku musta tuntuu, et vastahan se mun pikkubroidi synty tos pari kesää sit..

Ja vnyt se rukka joutuu alottamaan kärsimystentien ku menee syksyl kouluun. Mihin hittoon nää vuodet on kadonnut!!! Mä tahdon mun Nuoruuden takasin!!!!

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#3609 • • Edited Mao & Taikahattu UG-///

Cloud
Mä tahdon mun Nuoruuden takasin!!!!



Word! *nauru*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

mekaanikko

Posts: 1,176

#3610 • • mekaanikko don selecta

Verano, 29.5.2006 12:39:
Ruotsalainen Expressen-lehti kirjoittaa australialaisesta tutkimuksesta, jonka mukaan känni on suurempi jos drinksussa on tavallisen limonaadin sijaan laittia. "Tarkka tutkimus on suoritettu Adelaiden kuninkaallisessa sairaalassa".

Tutkimukseen osallistui peräti kahdeksan ihmistä.



Voin muuten empiirisesti vahvistaa tämän havainnon todeksi. Sekopäisimmät pleksit muutamaan vuoteen tuli vedettyä laittijaffalla ja Pöytäviinalla tossa toissa uv:na, tosin kyllä sitä viinaakin aika paljon meni. =D

Mut kun musta tuntuu että riittävä määrä laittilimua pistää pään sekaisin jo an sich niin toki se viinankin kanssa skulaa.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

anniharha

Posts: 1,937

#3611 • • anniharha
Täytyis olla viikon päästä jossain Nurmijärven sivutaajamassa aloittamassa pääsykoetta kello 7.45. Jos meinais julkisilla matkustaa, niin ei kerkeiskään sit nukkua koko yönä. Lisäksi julkiset maksaa. Ei kukaan haluais lainata mulle helikopteria ilmaiseksi? *ding*

--
and though my words could save the world they never come out right

Verano

Posts: 4,649

#3612 • • Edited Verano Merituuli
About viiskymppinen mies soitti (duuniin) ja olisi halunnut puhua erään myyjän kanssa. Myyjä ei ole tänään töissä, johon mies tokaisi painokkaasti "voihan pimppanella!!"
kml

Posts: 1,142

#3613 • • kml Keyhole Markup Language
Fanta Free Red Berries!

Ainekset: VESI, HIILIDIOKSIDI 5 %, MEHU (OMENA, KIRSIKKA, MUSTAVIINIMARJA, MANSIKKA)....


O_o

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

sapeli

Posts: 11,768

#3614 • • sapeli jokukukamikä?

kumimuumi, 31.5.2006 14:20:
Fanta Free Red Berries!

Ainekset: VESI, HIILIDIOKSIDI 5 %, MEHU (OMENA, KIRSIKKA, MUSTAVIINIMARJA, MANSIKKA)....


O_o



Mä OONKI aina ihmetelly miks se maistuu niin oudolta *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kml

Posts: 1,142

#3615 • • kml Keyhole Markup Language

sapeli, 31.5.2006 14:24:
Mä OONKI aina ihmetelly miks se maistuu niin oudolta *nauru*



Ai tota juo joku muuki! Ja joo, Fantan porukat on ihan kujalla!

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Nectarine

Posts: 475

#3616 • • Nectarine Rouva T
öh. oon edelleen samoilla silmillä eilisestä. ajattelin tos puoliltaöin (vähän jälkeen) et meenpä hetkeks aikaa lukeen hääfoormia *justjoo* hyvinhän täs on kulunu melkein puoli vuorokautta...
/me menee ottaan nettipiuhan irti seinästä, jos vaikka uni tulis *ding*

--
Prinsessa Ruusunen

Verano

Posts: 4,649

#3617 • • Verano Merituuli
Tässä on jotkut italialaiset viikot meneillään.

La-su yönä Big Mamassa kasvispizza puoliksi. Su iltana itsetehtyä kasvispizzaa <3 . Ma duunin ruokalassa kasvispizzaa. Ma illalla pala edellisen päivän pizzaa. Ke duunissa makaronilaatikkoa. Ke illalla itsetehtyä pastaa <3 . Tänään to duunin ruokalassa canneloneja. Ja himassa jääkaapissa on vielä eilistä pastaa vähän jäljellä.

Vois kokeilla jotain muita maita ehkä välillä :D Ei sillä että nuo ei olis maistuneet ^__^
rose

Posts: 1,047

#3618 • • rose vakaasti epävakainen
ÖÖÖÖöööö---*ding* mä sain potkut. Tai siis irtisanottiin, mutta onneksi saan olla vielä juhannukseen asti töissä. Mut siis *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#3619 • • sapeli jokukukamikä?

rose, 1.6.2006 19:24:
ÖÖÖÖöööö---*ding* mä sain potkut. Tai siis irtisanottiin, mutta onneksi saan olla vielä juhannukseen asti töissä. Mut siis *ding*



Siis *tähti**whaat**tähti* ? Toi nyt jotenkin tuli niin out of the blue...

Mut, sitähän toi vaan meinaa että sulle on jossain joku paljon kivempi työ olemassa, piti vaan järjestyä tilanne miten te pääsette löytämään toisenne. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fresia

Posts: 764

#3620 • • Fresia vähän outo
Mulle ja kämppikselle tuli astianpesukone *ding* Tuntuu ihan luksukselta *tirsk* Vanha ja ruma kuin mikä, mut ei tarvitse harrastaa tiskausta *pepsodent*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*