päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,177 views

kinderi

Posts: 1,783

#7822 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä haluisin oikeesti päästä haravoimaan *ding*
..ja ehkä vähän sit hyppimään niis lehtikasois..
o.O on se,et mulla ei nyt tunnu olevan voimia ees suihkussa käymiseen,ihan loppu vaihteeks..

Tekis vaan mieli maata ja kuunnella täysillä musiikkia. Hmh. Eipä mua mikään oo estämässä. *igor*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

domi

Posts: 7,069

#7823 • • domi Työn sankari.

Miinapiina, 25.10.2007 11:12:
joo tää yks kans (ens kuussa 2 vee) on jatkuvasti heittämässä vaatteita pois, housut kun saan sille jalkaan ja se menee vaikka omaan huoneeseen leikkimään ni hetken päästä se viipottaa sieltä aivan nakuna...


Mä oon tän kans nähnyt, tosin "paljas perrrrse"-huudoilla varustettuna :D En tiiä mikä se tossa iässä pakottaa olemaan aina ilman vaatteita :D
Miinapiina

Posts: 3,494

#7824 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

domi, 27.10.2007 15:29:

Mä oon tän kans nähnyt, tosin "paljas perrrrse"-huudoilla varustettuna :D En tiiä mikä se tossa iässä pakottaa olemaan aina ilman vaatteita :D



joo en mäkään tajua... tuolla se nytkin leikki alaosa paljaana, vaikka monesti oon sille pikkarit jo jalkaan laittanut *tirsk*

muoks: haha uskomaton tenava, tuli pyytää vettä ja sanoin et sit saat ku on pikkuhousut jalassa. no se laitto ne jalkaan ja joi lasin tyhjäks ja heitti housut pois *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#7826 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

domi, 27.10.2007 15:46:

*lmao* tekeekö se sitä vieraittenkin aikana? :D



kyl joo *joo*

eilen oli pari kamua kylässä ja mun serkku ni miinalla oli oikeen kunnon show menossa, nosteli hametta korviin (ei pikkareita) ja huus "KATO!!" *tirsk*

ja tanssi pylly paljaana ja sit taas hame päälle ja nosti sen ylös ja huus "KATO!!!" ja kaikki kuitenkin katto koko ajan *nauru*

(ja en edelleenkään puhu siis itsestäni hahaha *tirsk*)

--
pinkki on pop!!!

AnssiV

Posts: 1,798

#7827 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Huomaa että en oo kotona tehny "hetkeen" mitään perunaruokia ku tuossa siivosin jääkaappia ni oli perunapussin tyhjä tila täyttyny versoilla ja tullu pussista läpi... *nauru*
KooKie

Posts: 4,338

#7828 • • Edited KooKie aka. Petress Pan
Tapahtuipa eilen inssissä.

Naikkonen istui kyytiin ja kysyi, missä asuin. Sanoin, notta tossa ************* ja naikkonen kysyi, että missäs se on, hän kun ei täkäläisiä ole. Selostin sitten vähän ja hän käski sitten ajaa kotiin.

Voittaja fiilis, se matka kun sattuu olemaan tuttu kuin pullon pohja* ja kun inssi käski vielä parkkeerata omalle paikalle, niin siinähän riemu repes, kun pääsin parkkeeraamaan mahdollisimman helposti, eihän hän tiennyt, mikä meidän autopaikka on. Matka takaisin asemalle sujui tosi rauhallisesti (en päässyt kai kertaakaan maksiminopeudella ajamaan, kun osui niin paljon punaisia valoja tielle) ja mainitsinkin inssin pyytäessä minua arvioimaan ajoani, että suht hitaasti tuli mentyä. Oma ajomaikka tuli istumaan takapenkille kuulemaan tuomion.

Siinä sitten naikkonen älähti, että miten voin arvioida ajamistani siten, kun olin kuitenkin ajanut räikeästi ylinopeutta: 45km/h kolmen kympin alueella omalla kotitielläni. Mä siinä sitten mainitsin, ettei siinä kyllä kolmen kympin aluetta ollut missään vaiheessa, vaan nainen on käsittänyt väärin. Siinä hetki tivattiin ja naikkonen siirtyi pariin muuhun virheeseen, jotka tein ja antoi mulle 4 ajotuntia lisää.

Mä otin tietenkin suutuksissani pettymyksestä hatkat ja mun ajomaikkani huuteli mua autokoululle viemään papereita. Kun sinne päästiin, niin maikkani loihe lausumaan, että hänhän oli varoittanut mua "muistamasta ulkoa" nopeusrajoituksia, koska ne voisivat milloin vain muuttua. Mä sanoin maikalle, että ko. paikassa ei tosiaan ollut kolmen kympin aluetta, koska me oltiin yhdessä ajettu siitä samaisesta paikasta samana aamuna harjoitellessa ja juteltu juuri siitä, että koska tiellä ei muuta merkitä, niin siinä nopeusrajoitus on 50km/h ja myöhemmin näkyvä "30 nopeusrajoitusalue päättyy" merkki on osoitettu risteävälle tielle. Maikka rypisti kulmiaan, tarkisti vielä multa tarkan paikan ja muisteli itsekin, että inssihän oli sanonut mun nimenomaan ajaneen ylinopeutta sillä kotitielläni.

Ajomaikkani sanoi heti, että tästä tehdään valitus - olin todella helpottunut, että ajomaikka oli istunut takapenkillä kuulemassa koko arvion ja sanoi, että hän tukee mua sataprosenttisesti. Mä lähdin kotiin odottamaan ja puolen tunnin päästä pirisi, notta voisin tulla hakemaan ajokorttini.

Siis ei helvetti mä mietin, olisiko tosta mitään hyötyä (muille) tehdä valitus, koska jos mä en olisi jääräpäänä tivannut tota asiaa, niin mä makselisin nyt lisää ajokoulumaksuja ja uuden inssin jne. Mitä helvettiä joku ulkopaikkakuntalainen ajeluttaa täällä ihmisiä, ei tunne paikkoja ja vielä lukee liikennemerkkejä väärin?!?!?

* Eh... En keksi uskottavaa tekosyytä.

Edit. Hui, mikä avautuminen. Yksi hassu ja erikoinen tarina lisää, jolle nauraa myöhemmin.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ezzy

Posts: 8,060

#7829 • • Edited ezzy Droid-pappa

KooKie, 27.10.2007 22:42:
Matka takaisin asemalle sujui tosi rauhallisesti (en päässyt kai kertaakaan maksiminopeudella ajamaan, kun osui niin paljon punaisia valoja tielle) ja mainitsinkin inssin pyytäessä minua arvioimaan ajoani, että suht hitaasti tuli mentyä.



ok, ymmärrän, että olet vasta korttia ajelemassa, mut se ettei esim korttelin-kahden välillä pääse 40km/h vauhtiin, on aivan käsittämätöntä :) Toki jos on ruuhkaa tms niin se on eri asia.

Miksi, oi, miksi ei suomessa ole pelkkiä automaattivaihteisia autoja tai miksi niihin ei tutustuteta autokoulussa ollenkaan. Itsekään en ajanut automaatilla kertaakaan autokoulussa.

Suurin osa naisista, vanhuksista ja muuten vaan epävarmoista kuskeista vois keskittyä ajamiseen sen sijaan, että miettis kokoajan mikä vaihde on tai miten lähteä liikkeelle valoista sammuttamatta autoa. Se on vaan oikeasti helvetin hieno keksintö. Itse en vaihda enää ikinä manuaaliin, kun on molemmilla autoilla tottunut automaatin vaivattomuuteen ja pehmeyteen ja ripeyteen valoista lähtiessä jne jne.

Rauhallisuus liikenteessä on ihan jees, no harm done. Epävarmuus ja jännittäminen kannattaa treenata pois heti alkuunsa ajamalla paljon ja tutustumalla kaupunkeihin ihan kunnolla.

Onnittelut kortista! *pepsodent*
Freja

Posts: 8,775

#7830 • • Freja Sihteeri
Mun taksikuski.

Wtf?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#7831 • • KooKie aka. Petress Pan

ezzy, 28.10.2007 02:23:
---
KooKie, 27.10.2007 22:42:
Matka takaisin asemalle sujui tosi rauhallisesti (en päässyt kai kertaakaan maksiminopeudella ajamaan, kun osui niin paljon punaisia valoja tielle) ja mainitsinkin inssin pyytäessä minua arvioimaan ajoani, että suht hitaasti tuli mentyä.

---

ok, ymmärrän, että olet vasta korttia ajelemassa, mut se ettei esim korttelin-kahden välillä pääse 40km/h vauhtiin, on aivan käsittämätöntä :) Toki jos on ruuhkaa tms niin se on eri asia.



No mun ongelma koko autokoulun ajan oli ylinopeus, joten päätin ottaa varman päälle inssissä ja ajella tosi tarkasti mielummin viittä kilsaa alle kuin yli sen viiden-kuudenkympin ja noi valot vielä tosiaan tiputtivat keskinopeutta. (Varsinkin, kun inssissähän seurataan myös sitä "ekologisuutta", että alkaa hidastelemaan kauan ennen valoja, jos vaikka ne ehtisivät muuttua vihreiksi, eikä tarvitsisi pysähtyä.)

Rauhallisuus liikenteessä on ihan jees, no harm done. Epävarmuus ja jännittäminen kannattaa treenata pois heti alkuunsa ajamalla paljon ja tutustumalla kaupunkeihin ihan kunnolla.



Joo jännittämistä ajoin pois koko eilisen illan. Toinen mikä on nyt opeteltava, on omalla autolla ajo, kun ne autokoulujen vehkeet ovat dieselkäyttöisiä ja niin uusia, että niitä on lähes mahdotonta stögätä tai huudattaa liian pienillä vaihteilla samaan tapaan kuin tota omaa.

Onnittelut kortista! *pepsodent*



Kiitos kiitos! Beware in the traffic!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

MiMoSa

Posts: 1,664

#7832 • • MiMoSa
Vaikka mä olin eilen baarissa, niin mä oon heränny jo reilu tunti sitten eikä mua ees väsytä. Ekan kerran heräsin jo seiskan maissa ja kävin lukasee lehden kun ei väsyttäny.*ding*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Apo

Posts: 1,574

#7833 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710286774720_uu.shtml

Auto oli aluksi pyyhältänyt ohi, mutta kääntynyt vähän matkan päässä ympäri ja kiihdyttänyt takaisin kohti kävelytien vierelle suojaan siirtyneitä naisia.

Toinen nainen ja lapset onnistuivat väistämään, mutta 70-vuotias ei ehtinyt pois alta.

Silminnäkijöiden mukaan mies nousi rysäyksen jälkeen autosta ja tarkasti, oliko keulaan tullut lommoja.

Sen jälkeen hän pakeni paikalta Länsimäentien yli johtavaa ylikulkusiltaa pitkin kohti Mellunkylää.

Apo

Posts: 1,574

#7835 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

KooKie, 28.10.2007 13:54:
Mulla tää menisi pikemminkin "päivän :(" -topikkiin.



Tai "päivän *grr*". Ei voi oikein käsittää miten tai missä tilanteessa joku voisi tehdä tuollaista.
larzizi

Posts: 1,661

#7836 • • larzizi
Mulla on ikävä ihmistä, jota en edes tunne kovinkaan hyvin.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

wammi

Posts: 627

#7837 • • wammi
lappu rappukäytävän ilmoitustaululla, jossa ilmeisesti seinänaapuri valittaa siitä, että joku on heittäny tekoveret sen ovelle ja uhkailee usuttaneensa rikospoliisit tihutyöntekijän kimppuun*ding*
Miinapiina

Posts: 3,494

#7838 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mä en vaan tajuu *ding*

--
pinkki on pop!!!