päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,945 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9924 • • Hitchhiker
Mitä 'lvettiä, onnistuin juustokastiketta tehtäessä saamaan maidon kaksikertaa peräkkäin herottumaan (ja joo olen tehnyt aikaisemminkin juustokastiketta) eli ollaan sitten ilman mitään safkaa kun saa näemmä ärsytyskynnyksenkin nousemaan.
Kolera

Posts: 4,256

#9925 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Slayer kuulostaa ihan Corrosion of Conformityltä!
Selvis seki arvoitus ku katto mikä biisi se oli: coverointi Sabbathin Hand of doomista

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Heli

Posts: 1,489

#9926 • • Heli vai kuka se oli

Kolera, 1.10.2008 07:27:
Slayer kuulostaa ihan Corrosion of Conformityltä!
Selvis seki arvoitus ku katto mikä biisi se oli: coverointi Sabbathin Hand of doomista



taidat olla niitä satanisminpalvojia.

--
ei se väärin ole.

wiwi

Posts: 1,575

#9928 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Koulujutut ei selvästikään tee hyvää mun päänupille.

Toissailtana lueskelin ahkerasti tenttikirjaa nukkumaan menoon asti. Tulos: ei unta seuraavana yönä. Eilen taas värkkäilin työlästä ja aiheeltaan aika paljon ajattelua vaativaa esitystä koluun. Tulos: koko yö todella kieroutuneita painajaisia, jotka sisälsivät muun muassa silpomista ja muuta sairasta väkivaltaa, takaa-ajoa, raiskaamista, vangittuna pitämistä ja henkistä nollaamista. Huuh.

Ai niin ja huomasin, että mun taloyhtiössä asuu joku jonka sukunimi on Ala-Varvi. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

sapeli

Posts: 11,768

#9929 • • sapeli jokukukamikä?

Individual, 1.10.2008 08:24:
---
Heli, 1.10.2008 08:22:
---
Kolera, 1.10.2008 07:27:
Slayer kuulostaa ihan Corrosion of Conformityltä!
Selvis seki arvoitus ku katto mikä biisi se oli: coverointi Sabbathin Hand of doomista
---
taidat olla niitä satanisminpalvojia.
---
Kolera ei palvo saatanaa, saatana palvoo Koleraa. *pahis*



Eiku eiks se menny niin et Kolera on yksi niistä Ilmestyskirjan neljästä hevosmiehestä?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Heli

Posts: 1,489

#9930 • • Heli vai kuka se oli

sapeli, 1.10.2008 12:11:


Eiku eiks se menny niin et Kolera on yksi niistä Ilmestyskirjan neljästä hevosmiehestä?



yks niistä heinäsirkoista.

--
ei se väärin ole.

Heli

Posts: 1,489

#9931 • • Heli vai kuka se oli

wiwi, 1.10.2008 12:09:


Ai niin ja huomasin, että mun taloyhtiössä asuu joku jonka sukunimi on Ala-Varvi. :D



Joo, mun yläasteel oli joku sen niminen kans, *tirsk*

--
ei se väärin ole.

Kolera

Posts: 4,256

#9932 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 1.10.2008 12:11:
---
Individual, 1.10.2008 08:24:
---
Heli, 1.10.2008 08:22:
---
Kolera, 1.10.2008 07:27:
Slayer kuulostaa ihan Corrosion of Conformityltä!
Selvis seki arvoitus ku katto mikä biisi se oli: coverointi Sabbathin Hand of doomista
---
taidat olla niitä satanisminpalvojia.
---
Kolera ei palvo saatanaa, saatana palvoo Koleraa. *pahis*

---


Eiku eiks se menny niin et Kolera on yksi niistä Ilmestyskirjan neljästä hevosmiehestä?


Joo mä oon se kolmas hevosmies eli laitteet jotka ei toimi vaikka niitä kuinka hakkais ja ne toimi vielä eilen liikkeessä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Sand3

Posts: 1,157

#9933 • • Sand3 satuolento
Mä söin hetki sit kokonaisen frödingenin mutakakun O_o mä en ole eläessäni pystynyt siihen ennen. Mut nyt näytti ihan hyvin uppoavan *nauru* sokerihumalaa odotellessa...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#9934 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
mun uudet unenlahjat.

siitä lähtien kun aloitin myöhäisemmässä työvuorossa,
oon alkanut mennä nukkumaan aikaisemmin... kuin myös
heräämään myöhemmin o_O

--
dasinoaisnvs

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9936 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Bongasin tälläsen :/

Kaikki alkoi siitä kun menin naimisiin. Vaimollani oli ennestään aikuinen tytär, josta siis tuli minun tytärpuoleni. Sitten vanha isäni tuli meille kylään, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Joten tytärpuolestani tuli silloin minun äitipuoleni.

- Saimme vaimoni kanssa pojan. Koska poika on tietenkin tytärpuoleni velipuoli, hänestä tuli automaattisesti isäni lanko, vaimon veli siis, jos puolikkaat jätetään pois laskuista. Koska poikamme on äitipuoleni veli, hän on samalla minun enoni.

- Isäni ja tämän uusi vaimo saivat myös pojan. Hän on siten minun veljeni (tarkemmin sanottuna velipuoleni), mutta minä olen samalla hänen isoisänsä, sillä onhan hän tytärpuoleni poika.

- Vaimoni on nyt minulle mummo, koska hän on äitipuoleni äiti. Eli käännettynä: minä olen oman vaimoni lapsenlapsi! Kun otetaan huomioon että minä olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös oman itseni isoisä! Siksi ahdistaa. Voisiko tohtori mitenkään auttaa?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9937 • • Edited Hitchhiker
Ei ol ihme että kämpässä on viileä, kun ei putkistoissa ole painetta = jonkun patterin putket ulostaa vettä (ei siis omat).
Avatar
#9938 • • REivaaja Guest

Hitchhiker, 2.10.2008 18:27:
Ei ol ihme että kämpässä on viileä, kun ei putkistoissa ole painetta = jonkun patterin putket ulostaa vettä.


Jollain oli tullu satoja litroja jääpaloja pöntöstä :D Weird shit
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9939 • • Hitchhiker

REivaaja, 2.10.2008 18:39:
---
Hitchhiker, 2.10.2008 18:27:
Ei ol ihme että kämpässä on viileä, kun ei putkistoissa ole painetta = jonkun patterin putket ulostaa vettä.

---

Jollain oli tullu satoja litroja jääpaloja pöntöstä :D Weird shit


Tollanen lappu oli ulko-oven lasissa, tosin veikkaan että joku on vain unohtanut avata päälinjan venttiiliin (huomattavasti uskottavampaa, kuin se että kenenkään huomaamatta patteri ulostaisi veden huoneistoon).
Kolera

Posts: 4,256

#9940 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Olis kai pitäny keksii muksuna joku miellyttävä liikuntalaji ku nyt liikkunu vähän enemmän tuolla pyörällä ni huomannu hetkittäin jotain ihme ittesä rääkkämisen vimmaa!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä