päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,275 views

Freja

Posts: 8,775

#9901 • • Freja Sihteeri

IsoLL, 27.9.2008 22:31:
---
Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle? *grr*

---


Oot klubbaroinu liikaa ja se on väsyny.



Tätä selitystä mä en suostu uskomaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tarsu

Posts: 2,449

#9902 • • Tarsu

Freja, 27.9.2008 18:43:
---
Euphoria, 27.9.2008 16:41:
Join the club. Mul on ollu jo yli viikon. Kahvin juomisen lopettaminen autto vähän:D

---


Ja mä en ees juo kahvia, ni ei voi senkään juontia lopettaa :D



[hakuammuntaa]
äidilläni tulee elohiiri silmän jos
hän nauttii aspartaamia
(mm. light limuissa on sitä)

käytätkö itse?
[/hakuammuntaa]

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

MiMoSa

Posts: 1,664

#9903 • • MiMoSa

Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle? *grr*


Sitä on nyt sit vissiin liikkeellä, mullakin on koko viikon ajan ollut vähän väliä oikeessa silmäkulmassa. Sit se on vielä niin ärsyttävän iso ja typerässä paikassa, että nään sen ihan hyvin. Raivostuttavaa.*igor* Tänään ei oo onneks vielä tullut.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Timce

Posts: 5,381

#9904 • • Edited Timce

Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle? *grr*



Suosittelen hakemaan apteekista B-vitamiinia, sekä magnesiumsitraattitabletteja. Toimi ainakin mulla. :)

edit: Niin ja sitte niitä tabletteja pitäis vielä syödä. Pelkkä hakeminen ei vielä auta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

wiwi

Posts: 1,575

#9905 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Freja, 27.9.2008 21:34:
---
Euphoria, 27.9.2008 21:32:
Must kyl huomaa välil, et juon todella paljon liikaa:D

---

Juonkohan mä sit vaan alkoholia liikaa? *ding*


Susta en tiedä, mutta mulle tulee lähes aina krapulassa/pidemmän alkoholipainotteisen ajanvieton jälkeen todella sitkee ja vittumainen elohiiri. Yleensä naamaan, kerran oli lähemmäs pari viikkoa elohiiri nenässä. O__o Tai sitten johonki lapaluun kohdalle. Ärsyttävintä on olla töissä kun silmä nykii omaa tahtiaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#9906 • • Freja Sihteeri
Laittilimui en oo kyl aikoihin juonut, ja b-vitamiinei syön joka päivä.. Kai mul on sit magnesiumin puute. Tai jotain.
Ja eihä sitä tiiä jos viime viikon dokailujen seurauksena tää täs olis. Heh *nauru*

Kumma juttu silti. Mut se alkaa kyl jo oleen sellasta, et totun tohon. :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#9907 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

niomic, 27.9.2008 13:43:
...Miten tommonen ihminen voi olla a) yllättynyt tuloksen suunnasta ja b) ylipäätänsä kuvitella elimistönsä voivan niin hyvin, että se ois laskennallisesti hänen oikeaa ikää nuorempi? Nainen oli 39v btw. Toivottavasti tää nyt oli joku aivan daiju erikoistapaus, koska muuten meillä on oikeasti isoja ongelmia porukan realiteettien ymmärryksen suhteen :)


Mun kokemusten mukaan ei ole mitenkään erityinen tapaus. Ainakin Englannissa ja erityisesti ruoan suhteen jengi tuntuu olevan ihan hiton pihalla. Olin aikoinaan kielikurssilla siellä ja paikallisilla ei ollut minkäänlaista käsitystä terveellisestä ruokavaliosta. Joka päivä eväänä oli sipsejä ja kaikki ruoka oli enemmän tai vähemmän valmisruokaa - minkä suhteen valikoima on valtava. Aamuisin isäntäperheessä katettiin pöytään 6 pakettia erilaisia muroja (suklaa-, hunaja- yms.), valkoista leipää sekä levitteitä ja hilloja. Paikalliset olivat todella ihmeissään siitä, että me suomalaiset nuoret olimme 1) tietoisia ja 2) kiinnostuneita terveellisestä ravinnosta.

Viime kesän reissulla asustelin tutun luona ja siellä söin vähän paremmin. Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä. Kyllä siellä hyvin katukuvassa näkyy elämäntapojen vaikutus.

Vaikka osaa sitä suomalaisetkin. Kaupassa työskentely tarjoaa hyvän poikkileikkauksen siitä, mitä ihmiset syö. Huvittavinta on se, kun ostetaan ensin kilokaupalla lihaa ja valmisruokia ja sitten maitotuotteiden kohdalla valitaan ne vähärasvaiset. Ihan kuin se paljon auttaisi. Muutenkin on mun mielestä kummallista, että täällä vedetään helvetin paljon kolesteroli- ja verenpainelääkkeitä, mutta ei olla valmiita muuttamaan elämäntapoja yhtään. Vedetään vaan ne lääkkeet sen paskamätön päälle.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#9908 • • niomic Guest

wiwi, 28.9.2008 20:58:
---
niomic, 27.9.2008 13:43:
...Miten tommonen ihminen voi olla a) yllättynyt tuloksen suunnasta ja b) ylipäätänsä kuvitella elimistönsä voivan niin hyvin, että se ois laskennallisesti hänen oikeaa ikää nuorempi? Nainen oli 39v btw. Toivottavasti tää nyt oli joku aivan daiju erikoistapaus, koska muuten meillä on oikeasti isoja ongelmia porukan realiteettien ymmärryksen suhteen :)

---


Viime kesän reissulla asustelin tutun luona ja siellä söin vähän paremmin. Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä. Kyllä siellä hyvin katukuvassa näkyy elämäntapojen vaikutus.



Oikea voihan on viimeaikoina todettu aika terveelliseksikin varsinkin paistopuuhissa tai muissa missä rasva joutuu kovaan lämpöön. Liittyy rasvan rakenteeseen ja siihen miten se reagoi kuumennukseen etc. Netistä löytyy juttua jos kiinnostaa enemmän :P
wiwi

Posts: 1,575

#9909 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

niomic, 28.9.2008 21:00:
---
wiwi, 28.9.2008 20:58:
---
niomic, 27.9.2008 13:43:
...Miten tommonen ihminen voi olla a) yllättynyt tuloksen suunnasta ja b) ylipäätänsä kuvitella elimistönsä voivan niin hyvin, että se ois laskennallisesti hänen oikeaa ikää nuorempi? Nainen oli 39v btw. Toivottavasti tää nyt oli joku aivan daiju erikoistapaus, koska muuten meillä on oikeasti isoja ongelmia porukan realiteettien ymmärryksen suhteen :)

---

Viime kesän reissulla asustelin tutun luona ja siellä söin vähän paremmin. Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä. Kyllä siellä hyvin katukuvassa näkyy elämäntapojen vaikutus.

---

Oikea voihan on viimeaikoina todettu aika terveelliseksikin varsinkin paistopuuhissa tai muissa missä rasva joutuu kovaan lämpöön. Liittyy rasvan rakenteeseen ja siihen miten se reagoi kuumennukseen etc. Netistä löytyy juttua jos kiinnostaa enemmän :P


No juu, se nyt oli vain yksi osa kokonaisuutta. Ja tuntui musta oudolta, kun oli siellä yleinen käytäntö. Tiedä sitten. Itse noudatan lihatonta ja maidotonta ruokavaliota niin ei se voin mahdollinen terveellisyys mun elämään paljon vaikuta.

Ja pahempi juttu on ne joka kadunkulmasta löytyvät Burger Kingit. On muuten aika hillittömän kokoisia hampurilaisia siellä. O___o

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amuck

Posts: 2,396

#9910 • • Amuck dub-i-dub

wiwi, 28.9.2008 20:58:
Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä.


Tää on mun päivän o_O ehdottomasti.

Väitän että oikea voi on paljon terveellisempää kuin mikään minilätta tai flora tai mitä näitä muoviseoksia nyt on. Eikä se lihakaan niin epäterveellistä ole että sen voisi niputtaa samaan kastiin valmisruokien kanssa.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Freja

Posts: 8,775

#9911 • • Freja Sihteeri
Mit vit? *ding*

Känny piippas äsken, ruudussa luki "1 SIM-viesti vastaanotettu"
klikkasin lue, ja numerosta 14596 tuli viesti "Päivitetty"

Täh. :D
No, kai Sonera jotai päivittelee. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#9912 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

2la, 29.9.2008 08:54:
---
wiwi, 28.9.2008 20:58:
Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä.

---

Tää on mun päivän o_O ehdottomasti.

Väitän että oikea voi on paljon terveellisempää kuin mikään minilätta tai flora tai mitä näitä muoviseoksia nyt on. Eikä se lihakaan niin epäterveellistä ole että sen voisi niputtaa samaan kastiin valmisruokien kanssa.


On sitä moni muukin ihmetellyt. :) Tästä on tosiaan muutama vuosi eikä meillä kotona ollut koskaan ollut. Enkä väitä, että liha itsessään olisi epäterveellistä jos ruokavalio on muuten järkevästi koostettu. Tässä puhuinkin sellaisista ihmsisistä, joiden ei ole. Ja niitä on aika paljon, ainakin oman kokemuksen mukaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#9913 • • REivaaja Guest

2la, 29.9.2008 08:54:
---
wiwi, 28.9.2008 20:58:
Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä.

---

Tää on mun päivän o_O ehdottomasti.

Väitän että oikea voi on paljon terveellisempää kuin mikään minilätta tai flora tai mitä näitä muoviseoksia nyt on. Eikä se lihakaan niin epäterveellistä ole että sen voisi niputtaa samaan kastiin valmisruokien kanssa.



Diido... Ainakin miesten tulisi syödä enemmän kolesterolia. Kattokaa nyt kuinka testosteroni katoaa maailmasta kokonaan.
Avatar
#9914 • • Annakins Guest

wiwi, 28.9.2008 20:58:
---
niomic, 27.9.2008 13:43:
...Miten tommonen ihminen voi olla a) yllättynyt tuloksen suunnasta ja b) ylipäätänsä kuvitella elimistönsä voivan niin hyvin, että se ois laskennallisesti hänen oikeaa ikää nuorempi? Nainen oli 39v btw. Toivottavasti tää nyt oli joku aivan daiju erikoistapaus, koska muuten meillä on oikeasti isoja ongelmia porukan realiteettien ymmärryksen suhteen :)

---

Mun kokemusten mukaan ei ole mitenkään erityinen tapaus.



Mä huomasin saman Englannissa asuessani. Jengi on aivan täysin ulalla siitä mitä kannattaa ja mitä ei kannata syödä. Asuin ekan ja kolmannen vuoden asuntolassa, jossa hintaan kuulu safka. Oli aika kammottavaa, kun lounaalla oli joka päivä joko pizzaa tai hampurilaista, ranskalaisia oli aina tarjolla, leipä pelkkää valkosta paahtoleipää, lauantaisin brunssiaamiainen englantilaiseen tyyliin ja keitetyt perunatkin lillu rasvassa. Salaattia oli tarjolla todella vähän ja rajoitetusti.
drifter

Posts: 834

#9915 • • drifter RoadMonkey | K1
Duunikaveri oli sit menny viikonlopun aikana naimisiin, kukaan muukaan ei ollut kuullut asiasta yhtään mittään, joku toimiston tytöistä katto vaan et "hei sullahan on sormus, ootko sä naimisissa?". Phiuuuf... ja mä en edes tienny et tää kaveri seurustelee, vaik onkin tavallaan ihan "lähimpiä" kolleegoita? todellakin :0...

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

illusion

Posts: 1,061

#9916 • • Edited illusion team-sauna :D
*tirsk* hihi tuli nähtyy dj Proteus oikeissa töissäkin Stockmannin varastolla aamulla. *plur* Oli pikkasen väsyneen näköinen, kun suoraan Englannin keikalta töihin joutu*tirsk*
Janisa

Posts: 2,226

#9917 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

drifter, 29.9.2008 13:32:
Duunikaveri oli sit menny viikonlopun aikana naimisiin, kukaan muukaan ei ollut kuullut asiasta yhtään mittään, joku toimiston tytöistä katto vaan et "hei sullahan on sormus, ootko sä naimisissa?". Phiuuuf... ja mä en edes tienny et tää kaveri seurustelee, vaik onkin tavallaan ihan "lähimpiä" kolleegoita? todellakin :0...



Melkein samanmoista o_O:ta olin tanne tulossa postaamaan! Tana aamuna kun avasin facebookin niin meinasin ihan takapuolelleni tipahtaa siita sydanten maarasta, mita se etusivu mulle latkas. Huomaa etta syksy ja kylmyys tulee kun ihmiset pariutuu niin kovin. *vink**sydän*

Ihanaa! *hihu*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#9918 • • Freja Sihteeri

Janisa, 29.9.2008 18:00:
Huomaa etta syksy ja kylmyys tulee kun ihmiset pariutuu niin kovin. *vink**sydän*

Ihanaa! *hihu*



ja mun kaveripiiris on vaa tullu enemmän eroja ku pariutumisia *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Quakey

Posts: 692

#9920 • • Edited Quakey
näin on. todellisuudessa elämä on vain monien sattumien summa :D