päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,033 views

_RixU_

Posts: 320

#4921 • • _RixU_
Tänää kaupas joku nuori jäbä oli ostamas Batterytölkkiä ja myyjä kysy silt henkkareita :D Sit se poika oli vähän et öööö ai mix? *ding* Myyjä sano vaan tiukasti, et "En mä todellakaan myy sulle tätä, jos sul eioo henkkareit" Poika oli vähä hämillää ja kysy et ai onks täs joku 18 wee ikäraja? ja myyjä sano et joo-o ja sit se poika lähti menee...Mie olin vähän et wtf?! :D poikaressu kuljeskelee ny tuålla ihan alienergisenä tänx tu hölmö täti, joka luuli batterytölkkiä bisseks *nauru* melko kamalaa.
pirpeli

Posts: 5,533

#4922 • • pirpeli

_RixU_, 11.11.2006 15:38:
Tänää kaupas joku nuori jäbä oli ostamas Batterytölkkiä ja myyjä kysy silt henkkareita :D Sit se poika oli vähän et öööö ai mix? *ding* Myyjä sano vaan tiukasti, et "En mä todellakaan myy sulle tätä, jos sul eioo henkkareit" Poika oli vähä hämillää ja kysy et ai onks täs joku 18 wee ikäraja? ja myyjä sano et joo-o ja sit se poika lähti menee...Mie olin vähän et wtf?! :D poikaressu kuljeskelee ny tuålla ihan alienergisenä tänx tu hölmö täti, joka luuli batterytölkkiä bisseks *nauru* melko kamalaa.



Mä kävin just eilen pyytämässä Ogelin ostarilla kaupoissa, että ne ei myis selkeesti lapsille mitää energiajuomia. Tai siis eihän se onnistu, mutta että ainaki sanois siinä, että tölkissä lukee "ei lapsille". Nuoret on tietty asia erikseen, mutta kauheeta katella ku jotkut 10-12veet vetää noita ja juoksee seinillä ja valittaa, et ei saa nukuttua.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jussi Soro

Posts: 6,385

#4923 • • Jussi Soro choon!

pirpeli, 11.11.2006 15:43:
Mä kävin just eilen pyytämässä Ogelin ostarilla kaupoissa, että ne ei myis selkeesti lapsille mitää energiajuomia. Tai siis eihän se onnistu, mutta että ainaki sanois siinä, että tölkissä lukee "ei lapsille". Nuoret on tietty asia erikseen, mutta kauheeta katella ku jotkut 10-12veet vetää noita ja juoksee seinillä ja valittaa, et ei saa nukuttua.


Ehh, batterytölkki vastaa kahta kupillista kahvia. Toi "ei lapsille" tarkoittaa noissa tölkeissä sitä, ettei tollasta suositella annettavaks vauvoille jne, eiköhän 10-12 vuotiaan elimistö jo pysty kofeiinin käsitteleen...
pirpeli

Posts: 5,533

#4924 • • pirpeli

JussiS, 11.11.2006 15:48:
Ehh, batterytölkki vastaa kahta kupillista kahvia. Toi "ei lapsille" tarkoittaa noissa tölkeissä sitä, ettei tollasta suositella annettavaks vauvoille jne, eiköhän 10-12 vuotiaan elimistö jo pysty kofeiinin käsitteleen...



Selkeästikään ei, useiden kohdalla. Ja varsinkin jos niitä juodaan 2-3..Ja mä en yleensäkään ymmärrä, miks lasten pitäs noita vetää.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jussi Soro

Posts: 6,385

#4925 • • Edited Jussi Soro choon!

pirpeli, 11.11.2006 17:15:
Selkeästikään ei, useiden kohdalla. Ja varsinkin jos niitä juodaan 2-3..Ja mä en yleensäkään ymmärrä, miks lasten pitäs noita vetää.


Miks aikuisten pitää? Miks kenenkään pitää?

Jos ne tykkää siitä?

edit: vai oonko mä vaan missannu jonku batteryn väärinkäyttämisen trendin nykynuorisossa? Onko toi oikeesti ongelma?
pirpeli

Posts: 5,533

#4926 • • Edited pirpeli

JussiS, 11.11.2006 17:25:
-klip-



Sä oot aikuinen ja sitä mieltä, että lapset voi ihan vapaasti juoda energiajuomia? No, se on sun mielipide. Mun on se, että kofeiiniriippuvuuden voi hankkia sitten aikuisenakin. Jo pelkkä kokis aiheuttaa monille lapsille ylivilkkautta ja unettomutta, joten energiajuomien haitallisuudesta en viittis ees alkaa väittelee.

Ja trendistä en lähtis puhumaan, mutta mitä vähemmän lapset noita jois, sitä parempi. IMO.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

remotion

Posts: 5,283

#4927 • • remotion nostatus guru
eilen kaverin kanssa kuntosalilla kaveri ähki reiden lähentäjä (luulisin et toi on oikee nimi) laitteessa 45 kilolla ja käytti käsiäkin apuna ja heitti siinä et tarjoon safkat jos teet tässä kolme sarjaa. (naureskeli siinä sitten että sulla on huomenna niin kipeet jalat ettet pysty kävelee.)
noh tottakai lähin skabaan messiin! Tein sitten loppupeleis 3 sarjaa maksimi painoilla, 136kg ja vikaan sarjaan tein sitten vielä ilman mitään tuskaa 24toistoa. Nyt seuraavana päivänä ei oo ees pahasti nivuset tai sisäreidet kipeet. Enkä oo ees ikinä tehnyt tuota laitetta ku se on mielestäni ns. tyttöjen liike :D onkohan mulla jotku ihme piilomuskelit. Hälyyttävää et maksimit lähtee helpoiten liikkeellä mitä en ole ikinä edes treenannut. o_0
Freja

Posts: 8,775

#4928 • • Freja Sihteeri

remotion, 12.11.2006 17:58: Hälyyttävää et maksimit lähtee helpoiten liikkeellä mitä en ole ikinä edes treenannut. o_0



"uu"
mulle ei ollu mikään o_O et toi postaus tuli sulta *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

remotion

Posts: 5,283

#4929 • • remotion nostatus guru

pirpeli, 11.11.2006 18:03:
Mun on se, että kofeiiniriippuvuuden voi hankkia sitten aikuisenakin. Jo pelkkä kokis aiheuttaa monille lapsille ylivilkkautta ja unettomutta, joten energiajuomien haitallisuudesta en viittis ees alkaa väittelee.



pitää paikkansa kyllä. ei ole mitään varsinaisia terveyskoktaileja nuo juomat.
Siren

Posts: 826

#4930 • • Siren Seinäruusu

remotion, 12.11.2006 17:58:
eilen kaverin kanssa kuntosalilla kaveri ähki reiden lähentäjä (luulisin et toi on oikee nimi) laitteessa 45 kilolla ja käytti käsiäkin apuna ja heitti siinä et tarjoon safkat jos teet tässä kolme sarjaa. (naureskeli siinä sitten että sulla on huomenna niin kipeet jalat ettet pysty kävelee.)
noh tottakai lähin skabaan messiin! Tein sitten loppupeleis 3 sarjaa maksimi painoilla, 136kg ja vikaan sarjaan tein sitten vielä ilman mitään tuskaa 24toistoa. Nyt seuraavana päivänä ei oo ees pahasti nivuset tai sisäreidet kipeet. Enkä oo ees ikinä tehnyt tuota laitetta ku se on mielestäni ns. tyttöjen liike :D onkohan mulla jotku ihme piilomuskelit. Hälyyttävää et maksimit lähtee helpoiten liikkeellä mitä en ole ikinä edes treenannut. o_0



Voisin sanoo et mun päivän o_O on kuulla et joku mies oikeesti vääntää tos laitteessa :D toi pitää varmaa viel joskus päästä todistaa :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

remotion

Posts: 5,283

#4931 • • remotion nostatus guru

Siren, 12.11.2006 18:07:
Voisin sanoo et mun päivän o_O on kuulla et joku mies oikeesti vääntää tos laitteessa :D toi pitää varmaa viel joskus päästä todistaa :D



haha, en minäkään tiedä ketään kuka tuota tekis. mutta oli hyvät ilmaset safkat ;P
Dementation

Posts: 2,892

#4932 • • Dementation wednesday?
Gallerian etusivulla oli tälläinen tänään:

Päivän vinkki (#13/30)
Kertoisin päivämäärän, jolloin rekisteröidyit IRC-Galleriaan. Valitettavasti aloimme pitää tästä kirjaa vasta 11.12.2002, ja olet rekisteröitynyt ennen tuota päivää. :)

En oo ajatellut että siitäkin on niin kauan... *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Timce

Posts: 5,381

#4933 • • Timce

remotion, 12.11.2006 18:15:
---
Siren, 12.11.2006 18:07:
Voisin sanoo et mun päivän o_O on kuulla et joku mies oikeesti vääntää tos laitteessa :D toi pitää varmaa viel joskus päästä todistaa :D

---


haha, en minäkään tiedä ketään kuka tuota tekis. mutta oli hyvät ilmaset safkat ;P



Mitäs täällä huudellaan?! :D Loitontajat ja lähentäjät kuuluu jokaisen oman perseensä/reitensä kunnossa pitävän miehen/naisen treeniin. =) Nih!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kanelli

Posts: 191

#4934 • • Kanelli kesyttämätön
Olen humalassa työpaikalla. *ding*
Maanantai ja pomo pakottaa juomaan skumppaa. Useita laseja. Ennen kello 12.
Ja sain vielä kunniaa.

Tämä ei nyt varmasti ole totta, herään kohta ja kaikki on taas ihan ennallaan.
Pikku pöhnässä töiden tekokin sujuu kuin leikiten. heh.

--
...she can be all four seasons in one day.

Avatar
#4935 • • jesus Guest

Kanelli, 13.11.2006 12:06:
Olen humalassa työpaikalla. *ding*
Maanantai ja pomo pakottaa juomaan skumppaa. Useita laseja. Ennen kello 12.
Ja sain vielä kunniaa.

Tämä ei nyt varmasti ole totta, herään kohta ja kaikki on taas ihan ennallaan.
Pikku pöhnässä töiden tekokin sujuu kuin leikiten. heh.



Mä haluun sinne töihin nyt *joo*
Kanelli

Posts: 191

#4936 • • Kanelli kesyttämätön

jesus, 13.11.2006 12:12:
---
Kanelli, 13.11.2006 12:06:
-klips-

---


Mä haluun sinne töihin nyt *joo*



Noo... muuten itse paikka on aika persiigistä, mutta tällä hetkellä kaikki on oikein leppoisaa.. rairai ja silleen. lisää skumppaa uhrauduttava tuhoamaan, kuulemma jäi lasillisia yli. voi harrmi.. *känni*

--
...she can be all four seasons in one day.

Freja

Posts: 8,775

#4937 • • Freja Sihteeri

kottarainen, 13.11.2006 15:18: Sitten se karmivin osuus, koska en omista hygieniapassia, niin mahdollisimman nopeasti töihin päästäkseni mun pitäis paskoa purkkiin*pökr* ja toimittaa näyte labraan todisteena ettei mulla ole salmonellaa. Hyi hemmetti*poks* Joo ei ole niin iso 'hätä kädessä' etten olisi harkinnut vakavasti jättäytyä tuolta pois heti alkuunsa vähin äänin.



Hygieniapassi on kyl sit eri kuin salmonellatodistus. Eli jos sul ei sitä oo, sun pitäisi se suorittaa.. Mut jos et siihe duunii ees mee ni hittojakos siinä sitte *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#4939 • • Edited larzizi
Kyllä tuli taas tänään huomattua, mitä kaikkia kummallisia yhteensattumia sitä voikaan tapahtua *ding* *nauru* *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

AaKo

Posts: 637

#4940 • • AaKo Tosi veivaaja
tajusin et mä olen ensperjantaista lähtien meidän uusi nuorisovastaava, n.2000 hengen ammattiosastomme :D saas nähä mitä siitäki tuleepi.
Mutta haasteeseen aion tarttua tosissaan!

--
En se mää ollut!!!