päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,941 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#4901 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Univelka tuli jo sen verran paljon että nukahtelin eilen jo kuuden aikaan illalla kun tulin töihin. No päätin sitten luovuttaa kahdeksalta ja menin nukkumaan. Heräsin varmaan 30kertaa yön aikana kiemurrellen *uuh* Nukuin siis yhteensä 11h... Aamulla olin sitten kahta kertaa väsyneempi kun edellisenä päivänä kun nukuin 3h *ding* Työmatkalla oli sitten tosi virkeä ja levännyt olo mutta töihin päästyä olin taas ihan kuollut *poks*

Ja nyt nukuhtaa pystyyn *nukkuu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

kilobitti

Posts: 2,419

#4902 • • kilobitti 1-2-3 techno

kottarainen, 7.11.2006 10:16:
---klips---



Argh, toivottavasti ei omalle kohdalle ikinä osu mitään ton kokoluokan konfliktia, toistaiseksi on pystynyt katsomaan vaan toisten toilailuja. Pysykö sulla duunipaikka?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

rose

Posts: 1,047

#4903 • • rose vakaasti epävakainen
Tajusin ehkä mistä piirtämisessä voi olla oikeesti kyse. Miten se kaikki paska oli joutunu mun päähän? Vaadin päitä vadille *grr*

--
TwistedLife™ Amusement Park

lostgone

Posts: 2,493

#4904 • • lostgone
Katsoin tänään 11 tuntia suomalaisia dokumenttejä/lyhytelokuvia yms. *joo*
Joukossa oli joitakin todella hienoja ja viihdyttäviä tahi koskettavia pätkiä.. *aplodit*
..Ja joitakin tapauksia joita ei kyllä MUN MIELESTÄ velvollisuuden, taiteen tai päihteiden nimissä olisi tarvinut tehdä..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#4905 • • Fuzzy Guest
Törmäsin irc-galleriassa johonki ihmiseen ketä en ees tunne enkä oo ikinä nähnykkään, ja se oli pistäny mut sen mustalle listalle...? no iha ok ku ei mul mitää asiaa sille anyway oliskaan*ding*
Samu81

Posts: 1,224

#4906 • • Samu81 kokolihaa
"1 hirvi poistui onnettomuuspaikalta eikä sen kohtalosta saatu tietoa ja 1 poron kohtalosta puuttui tieto"

-Raimo Karttunen, Poliisiautojen ja -moottoripyörien vahinkotutkimus 1998-2003 // Poliisiosaston julkaisu 3 / 2003.


*nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

merqus

Posts: 1,010

#4907 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Olin tuossa hetki sitten aikeissa pestä pyykkiä, mutta sitten en löytänytkään pesupalloa mistään. Käänsin ympäri koko kylppärin ja katoin läpi kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat, mutta ei löydy mistään. Ja vasta mä eilen sitä käytin viimeks o_O Siis wtf!?

Kuka tunnustaa syöneensä mun pesupallon?
Avernian

Posts: 7,451

#4908 • • Avernian Kerettiläinen

merqus, 9.11.2006 10:48:
Kuka tunnustaa syöneensä mun pesupallon?



_o/ Mums! Voisit maustaa sen paremmin ens kerraksi!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

Posts: 7,451

#4910 • • Avernian Kerettiläinen

night., 9.11.2006 12:16:
Eiks pesuaine maistukkaan hyvältä *whaat*



Ei :( Mutta toisaalta suu tulee puhtaaksi, eikä kiroiluta yhtään.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

asdf

Posts: 3,155

#4913 • • asdf
On se punaviini ihme tavaraa.
Fyrisch

Posts: 4,525

#4914 • • Fyrisch

Zenni, 10.11.2006 00:31:
On se punaviini ihme tavaraa.



on, tulee hyvät jurrit!

kokeile kans punccuu ja salmiakkii samaan aikaan..
La Petite

Posts: 1,160

#4915 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
onpas olo... koko yö kuvauksis ja ilman minuuttiakaan unta toiseen duuniin...

etten vaa polttais itteeni loppuu.... *lmao*

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#4916 • • Annakins Guest
Pissismummu. Kävin kaupassa ja ihmettelin miksi edessäni kulkeva teini-ikäinen tyttö käytti kävelykeppiä ja käveli kovin raihnaisesti. Noh, asia selvisi kun hän kääntyi ylittämään tietä: kyseessä oli pinkkiin pipoon ja takkiin sekä tiukkoihin farkkuihin ja bootseihin pukeutunut, noin 80-vuotias vanhempi rouva. Ihan suoraan sanottuna aika hupaisa näky. o_O_o_O_o
larzizi

Posts: 1,661

#4917 • • larzizi

Annakins, 10.11.2006 13:25:
Pissismummu. Kävin kaupassa ja ihmettelin miksi edessäni kulkeva teini-ikäinen tyttö käytti kävelykeppiä ja käveli kovin raihnaisesti. Noh, asia selvisi kun hän kääntyi ylittämään tietä: kyseessä oli pinkkiin pipoon ja takkiin sekä tiukkoihin farkkuihin ja bootseihin pukeutunut, noin 80-vuotias vanhempi rouva. Ihan suoraan sanottuna aika hupaisa näky. o_O_o_O_o



Mummu yrittää pysyä muodissa mukana. Kai silläkin oli liian lyhyt takki ja stringit esillä? *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Chrisdyan

Posts: 479

#4919 • • Chrisdyan
niiku hätäh? eilisestä lähtien ain välillä käyny kutittaa jompaakumpaa nänniä ihan tuhosti, tuo vasempi jotenki kutisee enemmä, ehkä miul alkaa tissit kasvaa *nauru*

--
Hikitomori

Chrisdyan

Posts: 479

#4920 • • Chrisdyan

larzizi, 10.11.2006 13:36:
---
Annakins, 10.11.2006 13:25:
Pissismummu. Kävin kaupassa ja ihmettelin miksi edessäni kulkeva teini-ikäinen tyttö käytti kävelykeppiä ja käveli kovin raihnaisesti. Noh, asia selvisi kun hän kääntyi ylittämään tietä: kyseessä oli pinkkiin pipoon ja takkiin sekä tiukkoihin farkkuihin ja bootseihin pukeutunut, noin 80-vuotias vanhempi rouva. Ihan suoraan sanottuna aika hupaisa näky. o_O_o_O_o

---


Mummu yrittää pysyä muodissa mukana. Kai silläkin oli liian lyhyt takki ja stringit esillä? *tirsk*



päivän *tirsk*

--
Hikitomori