päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,059 views

ninscu

Posts: 635

#8481 • • ninscu candydelic
Heräsin tänään tunnin myöhässä, joten kimppakoulukyyti meni menojaan ja jouduin turvautuun bussiin. Katoin et seuraava lähtee puolen tunnin päästä, joten jouduin hirmukiirees laittaa itteni lähtövalmiiks ja painella pysäkille. Bussi tuli ajoissa ja kuski hieman ihmetteli kun muita matkustajia ei tullut kyytiin. Ajeltiin siinä kaksistaan vartin verran kunnes yhtäkkiä se kuski sanoo siihen mikkiinsä et "Tiäksää mitä mä just huomasin? Mä taisin lähtee tuntia liian aikasin!" Ajattelin siinä et mit vit, sen kello on varmaan väärässä tai jotain ja menin sinne eteen ja sit yhes todettiin et kyl tässä nyt ollaan vähä etuajas..!

Oikeesti en voi käsittää miten en oo tajunnu klo 9 aamulla, että 10.30 bussi lähtee puolentoista tunnin päästä eikä puolen tunnin päästä. Ja vaikka katoin sata kertaa kelloa ennenkuin lähdin, niin se ysi siinä tuntien kohdalla ei näköjään viestittäny mitään mun aivoille. Oudointa oli et se kuski sattu oleen kans tunnin aikaansa edellä :D

Siinä me sit ajeltiin takas linja-autoasemalle ja otettiin uus yritys aikataulun mukaan *justjoo*

--
.. grooving with the eternal now ..

asdf

Posts: 3,155

#8482 • • asdf

violet_angel, 4.2.2008 22:23:
Joku nainen kuto mielikuvitus..jotain.. tänään metrossa mun edessä *ding*

Tiiviisti katto käsiään ja teki käsillään koko aika samanlaita liikettä kun olis kutonu jotain vaikka sillä ei ollu mitään kädessä *sars*



Uff, must noi on tosi pelottavia. Samassa rapussa mun kanssa asuu vähän mielisairaan oloinen poika joka kävelee ympäri sisäpihaa, ulvahtelee oudosti ja lähtee aina juoksee mun perään jos osun sen näköpiiriin :(
wammi

Posts: 627

#8483 • • wammi

Zenni,
Uff, must noi on tosi pelottavia. Samassa rapussa mun kanssa asuu vähän mielisairaan oloinen poika joka kävelee ympäri sisäpihaa, ulvahtelee oudosti ja lähtee aina juoksee mun perään jos osun sen näköpiiriin :(



Ahh, naapurirakkautta<3 Mäkin luulin ton vastakkaisessa talossa asuvan saksapapan muuttaneen veks, mut sepä pääs vähän yllättämään: pappa onkin jo ottanu käyttöönsä stalkkerikiikarit! How nice..
MesMeRise

Posts: 667

#8484 • • MesMeRise Spinnamon

alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. *nauru* Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.



Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.
Fyrisch

Posts: 4,525

#8486 • • Fyrisch

tiiplis, 4.2.2008 09:55:
Rakkautta nykyajassa:

Miss Suomi: Minulla on muskasukkainen mies

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1483995



taitaa kyl naises olla vikaa jos aiheuttaa mustasukkasuutta miehelle, voisin kuvitella että toi nainen jakaa huomionsa 80% vieraille miehille ja se loput 20% omalle rakkaalle.

lukisin mielelläni huomisen iltalehdestä ton miehen näkökulman koko asiast.
tiiplis

Posts: 1,043

#8487 • • tiiplis also available in sober

Fyraett, 5.2.2008 15:04:
---
taitaa kyl naises olla vikaa jos aiheuttaa mustasukkasuutta miehelle, voisin kuvitella että toi nainen jakaa huomionsa 80% vieraille miehille ja se loput 20% omalle rakkaalle.

lukisin mielelläni huomisen iltalehdestä ton miehen näkökulman koko asiast.



Kyllä se mies sen mustasukkaisuuden aiheuttaa ihan itse itselleen, kyse on itsetuntojutuista, ei jostain mitä toinen aiheuttaa tai ei aiheuta. Ymmärrän kyllä että eroottisesti tanssiva tyttöystävä voi olla vähän liikaa kenelle tahansa.

Pointtini oli lähinnä se, että tämän neitokaisen mielestä taitaa olla hienoa että poikaystävä on mustasukkainen ja siksi kiukkuinen ja luotaantyöntävä enkä ihan oikeasti voi käsittää sellaista kun mielestäni sellainen käytös ei parisuhteessa ole hienoa tai ihanaa tai osoitus todellisesta rakkaudesta vaan yksinomaan lapsellista.

--
italia litania nainati lailati

Fyrisch

Posts: 4,525

#8488 • • Fyrisch

tiiplis, 5.2.2008 15:23:

Kyllä se mies sen mustasukkaisuuden aiheuttaa ihan itse itselleen, kyse on itsetuntojutuista, ei jostain mitä toinen aiheuttaa tai ei aiheuta. Ymmärrän kyllä että eroottisesti tanssiva tyttöystävä voi olla vähän liikaa kenelle tahansa.



Eikös mustasukkasuus ole tunne (pelko että menettää ihmisen jota rakastaa) joka vaatii laukasijan, eroottinen tanssia joka hieroo persettään toisten kullei vasten on omast mielest aika sinkkukäytöstapoi.

Jos sitä tekee työkseen niin sillon se on enemmän ymmärrettävää, mut jos tollast ilmenee ihan normaaleina baari-iltoina jota en yhtään ihmettelis niin sit se on jo asia erikseen.



Pointtini oli lähinnä se, että tämän neitokaisen mielestä taitaa olla hienoa että poikaystävä on mustasukkainen ja siksi kiukkuinen ja luotaantyöntävä enkä ihan oikeasti voi käsittää sellaista kun mielestäni sellainen käytös ei parisuhteessa ole hienoa tai ihanaa tai osoitus todellisesta rakkaudesta vaan yksinomaan lapsellista.




Jos seurustelee pelkästään seurustelun takia ilman tunteita niin sillon se on yleensä aika normaalia ettei mustasukkasuutta ilmesty vaikka puristelis jokaisen vastaantulijan tissei, kullei ja perseit.

Tai käy lounastauol pikapanol exexex.än kanssa koska hän oli hieman masentunu!

Ja mitä lapsellisuuteen tulee niin olen sitä mieltä että kaikki on lapsellisii, jotkut vaan tuo sen lapsellisuuden enemmän pinnalle kun muut.
asdf

Posts: 3,155

#8489 • • asdf

MesMeRise, 5.2.2008 02:24:
---
alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. *nauru* Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.

---


Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.



No huhu, samaan hintaan kaupattiin reilu viikko sit lentoja Kittilään :|
domi

Posts: 7,069

#8490 • • domi Työn sankari.

Zenni, 5.2.2008 16:11:
---
MesMeRise, 5.2.2008 02:24:
---
alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. *nauru* Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.

---


Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.

---


No huhu, samaan hintaan kaupattiin reilu viikko sit lentoja Kittilään :|


Siksi Kittilään mennäänkin autolla.
asdf

Posts: 3,155

#8491 • • Edited asdf

domi, 5.2.2008 16:13:
---
Zenni, 5.2.2008 16:11:
Siksi Kittilään mennäänkin autolla.



Nääh, kermaperseet menee taivaan kautta. Oli luksusta lentää ku matka edestakaisin kesti 2h 30min kun taas autoilijoilla vastaava matka kesti yli vuorokauden :p

edit: quote fail
spoinkel

Posts: 398

#8492 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Mun ehdottomasti viikon o_O on, että niin moni suomalainen tykkää Ritva Santavuoresta ja pitää häntä mukavana ja fiksuna ihmisenä, joka uskaltaa lausua julki "totuuden" niin monesta asiasta.

linkki Hesarin keskusteluun. Jos näitä viestejä olisi yksi tai kaksi, niitä voisi pitää trolleina...

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

tiiplis

Posts: 1,043

#8493 • • tiiplis also available in sober

Fyraett, 5.2.2008 15:50:
---
Eikös mustasukkasuus ole tunne (pelko että menettää ihmisen jota rakastaa) joka vaatii laukasijan, eroottinen tanssia joka hieroo persettään toisten kullei vasten on omast mielest aika sinkkukäytöstapoi.



Mustasukkaisuus ei tarvitse minkäälaista laukaisijaa, nimimerkillä kokemusta on. Muuten olen kyllä samaa mieltä tosta eroottisen tanssin ja seurustelun yhdistämisestä. Toisaalta, jos kundi ei kestä että tyttöystävä on eroottinen tanssija, miksi ihmeessä seurustella sellaisen kanssa? Ja selvennyksen vuoksi: en itsekään haluaisi että kumppanini olisi eroottinen tanssija. Siksipä olenkin naimisissa kenttämestarin kanssa *lmao*

Jos seurustelee pelkästään seurustelun takia ilman tunteita niin sillon se on yleensä aika normaalia ettei mustasukkasuutta ilmesty vaikka puristelis jokaisen vastaantulijan tissei, kullei ja perseit.

Tai käy lounastauol pikapanol exexex.än kanssa koska hän oli hieman masentunu!

Ja mitä lapsellisuuteen tulee niin olen sitä mieltä että kaikki on lapsellisii, jotkut vaan tuo sen lapsellisuuden enemmän pinnalle kun muut.



En tiedä kuka puristelee jokaisen vastaantulija tissejä, kulleja ja perseitä, tai käy lonastauolla pikapanolla exexex.än kanssa, tuskin tuo missukka (ainakaan enää koska on ns. julkisuuden henkilö) *nauru* Eli suo anteeksi tyhmyyteni: en ymmärrä, miten toi puristelu tai exän paneminen juuri tähän missijuttuun liittyy, tai se, että seurustelee pelkästään seurustelun takia. Ellei sulla ole jotain mehukkaita sisäpiirin tietoja *pahis*

Eli jos mulla on infantiili luonne à la Petre Pan niin se on samaa lapsellisuutta kuin kiukuttelu ja luotaantyöntävyys?

--
italia litania nainati lailati

liikkuva muna

Posts: 2,652

#8494 • • liikkuva muna an egg on the move

MesMeRise, 5.2.2008 02:24:
---
alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. *nauru* Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.

---


Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.



Nää oli 699e. Kävin kaikki tietämäni mestat läpi ja oli yli 800 euroa aina, ja ois joutunu kiertämään Lontoon/Frakfurtint/Amsterdamin kautta.
yana

Posts: 877

#8495 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

alek száhala, 5.2.2008 16:44:
---
Nää oli 699e. Kävin kaikki tietämäni mestat läpi ja oli yli 800 euroa aina, ja ois joutunu kiertämään Lontoon/Frakfurtint/Amsterdamin kautta.



taitaa tota polttoainettakin palaa jonkunverran enemman jos ensin pitaa lentaa puoleurooppaa ja sit samaa reittii takas ennenkuin paasee sinne suuntaan mihin haluaa
ezzy

Posts: 8,060

#8496 • • ezzy Droid-pappa

Fyraett, 5.2.2008 15:04:
---
tiiplis, 4.2.2008 09:55:
Rakkautta nykyajassa:

Miss Suomi: Minulla on muskasukkainen mies

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1483995
---


taitaa kyl naises olla vikaa jos aiheuttaa mustasukkasuutta miehelle, voisin kuvitella että toi nainen jakaa huomionsa 80% vieraille miehille ja se loput 20% omalle rakkaalle.

lukisin mielelläni huomisen iltalehdestä ton miehen näkökulman koko asiast.



Mustasukkaisuuden vaatiminen toiselta se vasta oudointa on. ts. kumppani ei muka välitä, jos ei ole mustasukkainen, kun menet vaikka exäsi tai kenen tahansa vastakkaista sukupuolta edustavan kanssa kahville. Ja toki itse on mustasusukkainen vaikka tuntemattoman henkilön valokuvalle, naiselle tv-mainoksessa, tv-sarjassa tai mille tahansa järjettömyydellä ilman minkäänlaista syytä tai provokaatiota.

Täydellistä, eikö?
-V-

Posts: 587

#8497 • • -V-
Oikeastaan päivän YÖK!!!

Meinas kyl ruokahalu kadota vaik onki mieletön nälkä, ei pystyny kattoo ees pätkää loppuun...*poks*

Rottaravintola
MesMeRise

Posts: 667

#8498 • • MesMeRise Spinnamon

alek száhala, 5.2.2008 16:44:
---
MesMeRise, 5.2.2008 02:24:
---
alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. *nauru* Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.

---


Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.

---


Nää oli 699e. Kävin kaikki tietämäni mestat läpi ja oli yli 800 euroa aina, ja ois joutunu kiertämään Lontoon/Frakfurtint/Amsterdamin kautta.



Mä kanssa kävin läpi noita vertailu saitteja yms, ja yllätyin ku lopulta tein finnairil haun. Mutta mukava vaihtoehtoha tää on :) (tosin ku soitin finskin asiakaspalveluun niin ne kertoi että noita 600e lippuja oli 4kpl tarjolla.)
MesMeRise

Posts: 667

#8499 • • MesMeRise Spinnamon

domi, 5.2.2008 16:13:
---
Zenni, 5.2.2008 16:11:
---
MesMeRise, 5.2.2008 02:24:
---
alek száhala, 17.1.2008 00:27:
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. *nauru* Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.

---


Mä olin tästä kyl kans aika yllättyny. Paljollas sait. Meille irtos siihe 600 pintaan.

---


No huhu, samaan hintaan kaupattiin reilu viikko sit lentoja Kittilään :|

---

Siksi Kittilään mennäänkin autolla.



Hehee :D, no niinku sanoin ni oli vissiin aika munkki et satuttiin saamaan noi liput.
Avernian

Posts: 7,451

#8500 • • Avernian Kerettiläinen
Eilen piti tulla sohva. Ei tullut, joten soitin äsken kauppaan kyselläkseni mikä mättää. Keskustelu meni suunnilleen näin:

"Kauppa Y"
"Hei, XX täällä. Mulle piti tulla eilen sohva teiltä. Ei ole näkynyt."
"Aha. ...mikäs sohva se oli?"
"Toscana, kameli."
"Joo... hmm... pitäs olla varastossa... ootas mä katon..."
"No, ootan."
Pari minuuttia paperin rapistelua ja sitten hiljaa "No, jospa mä _nyt_ faksaan tän eteenpäin. Millon sulle sopisi toimitus?"

*nauru*

Ei olisi kannattanut pistää samantien etenpäin, kun aiemmin kaupassa kävin?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*