päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,044 views

Epailija

Posts: 5,636

#10261 • • Epailija Physicist, 2nd class.

sapeli, 5.12.2008 09:09:
Tääkin on aika ihmeellinen jos tää toimii:



Aika jännä. En kyllä tiedä kenen elämää tuo muka helpottaa. Systeemi toimii ilmeisesti todella rajoittuneella lukuvälillä ja loppujen lopuksi on helpompaa vain laskea päässä tai opetella kertotaulu ulkoa. Nyt yksi kertolasku muuttuu sormien numeroinniksi, kahdeksi summaksi, kertolaskuksi ja lisäksi pitäisi vielä vodkahuuruissa osata yhdistää oikeat sormetkin. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#10262 • • sapeli jokukukamikä?

Epailija, 5.12.2008 10:25:
Aika jännä. En kyllä tiedä kenen elämää tuo muka helpottaa. Systeemi toimii ilmeisesti todella rajoittuneella lukuvälillä ja loppujen lopuksi on helpompaa vain laskea päässä tai opetella kertotaulu ulkoa. Nyt yksi kertolasku muuttuu sormien numeroinniksi, kahdeksi summaksi, kertolaskuksi ja lisäksi pitäisi vielä vodkahuuruissa osata yhdistää oikeat sormetkin. x)



Ehkä lähes yhtä iso o_O on se, että tuollaista olisi oikeasti tosiaan käytetty jossakin! Mutta ehkä heidän yhteisössään tuo on ollut se normi tuollaisten laskujen suorittamiseen, kuka tietää?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Takyon

Posts: 2,945

#10264 • • Takyon Möwkö

Takyon, 18.11.2008 21:20:
Kuinka kauan voi pankilla kestää laskea muutama kolikko kun kävin tyhjentämässä säästöpossun? Eikö noikin pistetä vaan koneeseen joka laskee ne vai onko siellä ihan oikeasti joku käsin laskemassa niitä? Nyt mennyt 1,5 viikkoa jo siitä kun vein, ja se täti silloin sano vielä että siinä voi kestää pitkäänkin.. *ding*



Ei ole muuten vieläkään tullu rahat tilille, pitäiskö alkaa jo huolestua kun kuukausi on kestäny?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

turquoise

Posts: 732

#10265 • • Edited turquoise e-ra2co
Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 14 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! *poks* Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta *justjoo*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

anniharha

Posts: 1,937

#10266 • • Edited anniharha
mitäs vittua, mulla on pätkäissyt muisti jossain vaiheessa eilistä o_O
puhelimesta löytyy soitettuja ja vastattuja ja lähetettyjä joista ei oo mitään havaintoa että mitä ja miksi :D ei enää minttuviinaa, ei ainakaan turussa. eikä lahessa. hrr.

jaaha, oon myös koheltanu jotain muuta mistä mulla ei ole mitään havaintoa. vois olla ensviikonlopun vaikka selvinpäin.

--
and though my words could save the world they never come out right

anis

Posts: 2,451

#10267 • • anis
Oon mä kyllä hullu. Tuhlaan viikon ainoan vapaapäivän siihen, että menen keikalle :D Mut pakko saada massia kun tässä on ulkomaan matkakin tulossa. Aamusta salitreeniä tekemään.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

SyndroDome

Posts: 1,103

#10268 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Ei shaatana! Koitin alkaa täs goisii, niin tuli sit yks jousi sängystä läpi ja repi törkeen vekin mun polveen *nauru* Hillo lentää.. Siis vittu miten tääkin on taas mahdollista :D Ei oo kyl tylsää tää mun elämä ainakaan!

Pitää nyt sit viel keskel yötä alkaa paikkaus hommiin *pepsodent*

--
Life is full of choises.

nomic

Posts: 4,120

#10269 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tää nyt on samalla päivän :) sekä :(
Heräsin äsken, eli ehdin nukkua tuskin viittä tuntia. Heräsin siihen kun tajusin millainen tulee olemaan eräs henkilö tarinassani; menneisyys, ajatusmaailma sekä tapa käsitellä asioita.
No, jos sitä keittäisi kahvit ja kirjoittaisi kaiken ylös. Jaksa tässä enää mennä nukkumaan, kun aamupäivästä on taas koulua.
domi

Posts: 7,069

#10270 • • domi Työn sankari.

sativa, 7.12.2008 20:12:
Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 15 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! *poks* Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta *justjoo*


SIIS IHAN OIKEESTI
OOTKO SÄ LAPUALTA
SAANKO MÄ KOSKETTAA SUA?


terveisin nimimerkki Alavudelta ilman metallinpaljastimia *justjoo*
ezzy

Posts: 8,060

#10271 • • ezzy Droid-pappa

domi, 10.12.2008 12:30:
---
sativa, 7.12.2008 20:12:
Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 15 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! *poks* Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta *justjoo*

---

SIIS IHAN OIKEESTI
OOTKO SÄ LAPUALTA
SAANKO MÄ KOSKETTAA SUA?


terveisin nimimerkki Alavudelta ilman metallinpaljastimia *justjoo*



gaydar sulta löytyy kuiteski :)
turquoise

Posts: 732

#10273 • • turquoise e-ra2co

domi, 10.12.2008 12:30:
---
sativa, 7.12.2008 20:12:
*justjoo*

---

SIIS IHAN OIKEESTI
OOTKO SÄ LAPUALTA
SAANKO MÄ KOSKETTAA SUA?


terveisin nimimerkki Alavudelta ilman metallinpaljastimia *justjoo*



Hei Alavus ilman metallinpaljastimia!

Kyllä mä olen Lapualta. Mutta toisin kuin loput 13 999 minä en ole siitä yhtään ylpeä.

- s -

Ps. Oon joskus ajanut Alavuden ohitse mennessäni Vesa Keskisen kyläkauppaan. Vaikuttaisi siltä, että meillä on paljon yhteistä (vaikka teillä ei metallinpaljastimia olekaan). Kiinnostaisiko ottaa joskus vähän kossua ja lähteä hakkaamaan ihmisiä?

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

SilverJo

Posts: 1,893

#10274 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

sativa, 10.12.2008 13:13:

Kyllä mä olen Lapualta. Mutta toisin kuin loput 13 999 minä en ole siitä yhtään ylpeä.

- s -


Mäkin oon kotoisin pohojammaalta.. ja toisin ku sinä oon hyvin ylpeä siitä. Suhteellisen surulliselta kuulostaa ettet osaa kotikaupunkiasi arvostaa. En mäkään synnyinmaisemiin muuttaisi edes kirveellä uhatessa, en ainakaan vielä piiitkiin aikoihin, mutta koen silti aina sydämessäni olevani pohojalaanen enkä sitä torellakaa häpiä! <3

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

wiwi

Posts: 1,575

#10275 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

SilverJo, 10.12.2008 13:24:
---
sativa, 10.12.2008 13:13:

Kyllä mä olen Lapualta. Mutta toisin kuin loput 13 999 minä en ole siitä yhtään ylpeä.

- s -

---

Mäkin oon kotoisin pohojammaalta.. ja toisin ku sinä oon hyvin ylpeä siitä. Suhteellisen surulliselta kuulostaa ettet osaa kotikaupunkiasi arvostaa. En mäkään synnyinmaisemiin muuttaisi edes kirveellä uhatessa, en ainakaan vielä piiitkiin aikoihin, mutta koen silti aina sydämessäni olevani pohojalaanen enkä sitä torellakaa häpiä! <3


Mitä surullista siinä on? Siihen kotikaupunkiinhan voi liittyä vaikka mitä kokemuksia tms., jotka eivät kauheasti herätä arvostusta ja hyviä muistoja. Onneksi ihminen voi kuitenkin valita asuinpaikkansa. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

domi

Posts: 7,069

#10276 • • Edited domi Työn sankari.

sativa, 10.12.2008 13:13:
Hei Alavus ilman metallinpaljastimia!

Kyllä mä olen Lapualta. Mutta toisin kuin loput 13 999 minä en ole siitä yhtään ylpeä.

- s -

Ps. Oon joskus ajanut Alavuden ohitse mennessäni Vesa Keskisen kyläkauppaan. Vaikuttaisi siltä, että meillä on paljon yhteistä (vaikka teillä ei metallinpaljastimia olekaan). Kiinnostaisiko ottaa joskus vähän kossua ja lähteä hakkaamaan ihmisiä?


Hei Neiti Lapualta.
Mistä päättelet että haluaisin ottaa kossua ja lähteä hakkaamaan ihmisiä? Onko joku antanut sulle bitchslapin, kun olet avautunut aikaisempaan tyyliin jostain nimeltämainitsemattomasta kunnasta? Se on hyvin ikävää, sanoisin.

T: Alavus ilman metallinpaljastinta, joka on valitettavan ylpeä kotikunnastaan, vaikka täällä välillä pistetään jouluvalot väärinpäin ja tehdään muita typeriä päätöksiä.
Freja

Posts: 8,775

#10277 • • Freja Sihteeri

sativa, 7.12.2008 20:12:
Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 14 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! *poks* Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta *justjoo*



Vituttaako ku et voi enää Lapualla käydessäs viedä mitään jänniä juttuja yökerhoon, ku jäisit metallinpaljastimessa kiinni? :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

T3k

Posts: 1,221

#10278 • • T3k semmonen
Täää on mun päivän o_O


sativa, 7.12.2008 20:12:
Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 14 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! *poks* Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta *justjoo*



t. Seinäjokinen jonka tietoon ei oo tullut vielä metallinpaljastimia
Quakey

Posts: 692

#10280 • • Quakey
no missävaiheessa jollain klubilla oiss hyötyy metallinpaljastimista??! O_o