päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,092 views

turquoise

Posts: 732

#10282 • • Edited turquoise e-ra2co
En osaa quotata viittä ihmistä kerralla, mutta:

Freja: V*tuttaa ihan s********tanasti kun olin tossa just yhes helvetin makees ja exoottises paikas tuolla africcan rajan tienoilla, eli siis plaija del inglesis ja ostin sieltä yhden 80e maksavan (aidon!!) zippo-sytkän ja se jumalauta m*lkku poke ANASTI sen multa ku se metallinpaljastinrupes piipittään ku olin kävelemäs koroillani paikalliseen sisään.

wiwi: Kiitos. Juurikin näin *hymy*

quakey: Aivan, ei niillä metallinpaljastimilla mitään hyötyä ole. Mulle ainakin niistä tulis turvattomampi olo ku ilman niitä. Ehkä pitäiskin enemmän keskittyä siihen, että miten vois näitä Lapuan nuoria toivoja (if there's any) kouluttaa, ettei olis ees mitään tarvetta moisille vempaimille.

domi: Se oli huumoria. Perunoiden ohella, viljelläänkö Alavudella semmoista?

SilverJo: Siksi en tykkää olla pohjalainen, että siellä (ainakin Lapualla) on yleisesti hyväksyttyä olla rasisti tai väkivaltainen öykkäri. Massastakaan ei saa erottua, ja alkoholia ihannoidaan. Ei ole minun maailmani tuo tuommoinen.

Oksettaa edelleen. Siis toi Lapua-meno. Ei muiden EP:läisten tarvitse ottaa itteensä, koska La Pua saattanee olla oma lukunsa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Decion

Posts: 1,569

#10283 • • Decion Koneradio
luokkalainen myöhästy koulusta ekan kerran koko 3vuoden jatko-opiskeluaikana *ding* *toktok* *eiei*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

domi

Posts: 7,069

#10284 • • domi Työn sankari.

sativa, 11.12.2008 04:43:
domi: Se oli huumoria. Perunoiden ohella, viljelläänkö Alavudella semmoista?


Eli ensin avaudut paatoksella kotipaikkakunnastasi tyyliin 12-vuotias ja sen jälkeen vedät asian huumoriksi. Huono yritys pelastaa tilanne.

Ja joo, meillä viljellään huumoria - alusta asti.
Anselmi

Posts: 2,578

#10285 • • Edited Anselmi And sell me
Kauan jatkunut hintojen nousu "megastarojen" lippujenhinnoissa on saavuttanut uuden lakipisteen:o

The Eagles tulee Suomeen.

Liput toimituskuluineen alkaen 120,50 euroa / 140,50 euroa / 170,50 euroa. Ennakkomyynti alkaen keskiviikkona 17.12.2008 klo 9 Lippupalvelussa.

Hassua että kyseessä ei edes oo mikään ykkösnimi esim. Rolling Stones tai Metallica vaan Eagles joka ei ihan kirkkaimpaan kärkeen ole koskaan päässyt.

Tuossa on jo biisillä hintaa*nauru*

Taitaa olla ekoja kertoja kun konserttilippu on kalliimpi kuin 3 päivän
lippu isoimmille festareille (n. 90€). Normaalisti korkeimmat hinnat on vuosien varrella
olleet about 2/3 3pv festarilipusta, ja tämäkin vain oikeasti isojen nimien kohdalla.

--
sen pituinen se

turquoise

Posts: 732

#10286 • • turquoise e-ra2co

domi, 11.12.2008 08:52:
---
sativa, 11.12.2008 04:43:
domi: Se oli huumoria. Perunoiden ohella, viljelläänkö Alavudella semmoista?

---

Eli ensin avaudut paatoksella kotipaikkakunnastasi tyyliin 12-vuotias ja sen jälkeen vedät asian huumoriksi. Huono yritys pelastaa tilanne.

Ja joo, meillä viljellään huumoria - alusta asti.



Koko ajan kyllä sulle kirjoittaessani olen itsekin laittanut asiat läpällä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

domi

Posts: 7,069

#10287 • • domi Työn sankari.

sativa, 11.12.2008 14:26:
Koko ajan kyllä sulle kirjoittaessani olen itsekin laittanut asiat läpällä.


Siltikään se ei poista kuviota avaudut->sulle kommentoidaan avautumisesta->vedät läpällä->sulle kommentoidaan vielä->vedät läpällä.
turquoise

Posts: 732

#10288 • • Edited turquoise e-ra2co

domi, 11.12.2008 14:38:
---
sativa, 11.12.2008 14:26:
Koko ajan kyllä sulle kirjoittaessani olen itsekin laittanut asiat läpällä.

---

Siltikään se ei poista kuviota avaudut->sulle kommentoidaan avautumisesta->vedät läpällä->sulle kommentoidaan vielä->vedät läpällä.



Täs on nyt jompikumpi tai kumpikin käsittänyt väärin, mutta koko ajan oon ollut huumorilla tässä mukana. En ymmärrä mitä väittelemistä tässä on, enkä jaksa edes lukea noita kaikkia juttuja läpi mahdollisesti tajutakseni. Varmaan ulkopuolistenkin helvetin mielenkiintosta lukee tätä keskustelua.

"Avaudut paatoksella kotipaikkakunnastasi tylliin 12-vuotias" .... Hmmmmm. Tosiasioita toin julki.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

domi

Posts: 7,069

#10289 • • Edited domi Työn sankari.

sativa, 11.12.2008 14:46:
Täs on nyt jompikumpi tai kumpikin käsittänyt väärin, mutta koko ajan oon ollut huumorilla tässä mukana. En ymmärrä mitä väittelemistä tässä on, enkä jaksa edes lukea noita kaikkia juttuja läpi mahdollisesti tajutakseni. Varmaan ulkopuolistenkin helvetin mielenkiintosta lukee tätä keskustelua.


:D okei. Kyl tällä forumilla tehdään kokonaisia threadejakin pienemmistä asioista, joten ehkä nämä ulkopuoliset osaavat suodattaa tekstiä ohi silmien. Mut olkoon nyt sit näin, eli läpällä :)

Enpäs jättänytkään, koska menit editoimaan, eli:


"Avaudut paatoksella kotipaikkakunnastasi tylliin 12-vuotias" .... Hmmmmm. Tosiasioita toin julki.


väitätkö että ensimmäinen postauksesi oli myös läpän heittoa? Koska jos ei ollut, niin silloinhan kuvio menee oikein, sulle kommentoitiin sun tasosta ilmaista tuo asia, jonka jälkeen aloit sanomaan läpän heittämisestä.
anniharha

Posts: 1,937

#10290 • • anniharha

wiwi, 10.12.2008 13:37:
---
SilverJo, 10.12.2008 13:24:
---
sativa, 10.12.2008 13:13:

Kyllä mä olen Lapualta. Mutta toisin kuin loput 13 999 minä en ole siitä yhtään ylpeä.

- s -

---

Mäkin oon kotoisin pohojammaalta.. ja toisin ku sinä oon hyvin ylpeä siitä. Suhteellisen surulliselta kuulostaa ettet osaa kotikaupunkiasi arvostaa. En mäkään synnyinmaisemiin muuttaisi edes kirveellä uhatessa, en ainakaan vielä piiitkiin aikoihin, mutta koen silti aina sydämessäni olevani pohojalaanen enkä sitä torellakaa häpiä! <3

---

Mitä surullista siinä on? Siihen kotikaupunkiinhan voi liittyä vaikka mitä kokemuksia tms., jotka eivät kauheasti herätä arvostusta ja hyviä muistoja. Onneksi ihminen voi kuitenkin valita asuinpaikkansa. :)



On se surullista sinänsä, jos joutuu 'kieltämään' juurensa nähden vain ne huonot asiat. Mistä ikinä tuleekin, on siellä kuitenkin jotain hyvääkin, jos asiaa suostuu siltäkin kannalta katsomaan.

Olen asunut neljässä eri maakunnassa, viidessä eri kunnassa. Pitkään mulla oli mistä olen kotoisin -identiteetti jokseenkin hukassa, mutta nyt kuudetta vuotta omillani asuessa tiedän jo täysin, mistä tulen. Olen toki syntynyt kilometrin päässä nykyisestä asuinpaikastani ja olen ollut viimeiset kolme vuotta jyväskyläläinen, mutta kysyttäessä mistä olen kotoisin, olen henkeen ja vereen Pohjois-Karjalan tyttöjä. Sieltä mun suku on, siellä olen viettänyt lapsuuden kesät, asunut suurimman osan peruskouluajasta ja sinne mä menen, kun menen kotiseuduille. Aiemmin se tuntui juntilta, enhän mä ny itse verkkareissa ja kumppareissa raahustava, kapeakatseinen, sydän- ja verisuonitautinen, keskellä korpea kasvanut ja lehmien perään huuteleva kylähullu tahtonut kenenkään silmissä olla.

Vaikka mäkään en tahdo olla sikäläinen stereotyyppi tai elää sitä suljettua elämää mitä siellä moni elää, en voi kieltääkään, etteikö minussa kuitenkin niitä samoja piirteitä olisi, niin hyviä kuin pahojakin. Tekis melkein mieli sanoa että onhan Sativakin hyvinkin lapualainen, yhtä lailla rasistisesti meuhkaa sitä toista ajatusmaailmaa omaavien olemassaoloa ja vieläpä julkisella foorumilla *vink*

Nii että hippi, rasisti, juntti, kaupunkilainen, meikä, whatever, kyllä me jokainen jostain kotoisin ollaan, ja taustaansa häpeämällä häpeää enemmänkin itseään.

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

Posts: 8,775

#10291 • • Freja Sihteeri

sativa, 11.12.2008 14:46:
Täs on nyt jompikumpi tai kumpikin käsittänyt väärin, mutta koko ajan oon ollut huumorilla tässä mukana.



Aa nii siis se kotipaikan häpeäminenkin oli vaa läppä? Ja oikeesti oot ylpee siitä mistä olet kotoisin? niinkuin ne 13 999 muutakin?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

turquoise

Posts: 732

#10292 • • turquoise e-ra2co

Freja, 11.12.2008 15:13:
---
sativa, 11.12.2008 14:46:
Täs on nyt jompikumpi tai kumpikin käsittänyt väärin, mutta koko ajan oon ollut huumorilla tässä mukana.

---


Aa nii siis se kotipaikan häpeäminenkin oli vaa läppä? Ja oikeesti oot ylpee siitä mistä olet kotoisin? niinkuin ne 13 999 muutakin?



Ei, häpeän sitä yhä edelleen ja tarkoitin asioita mitä sanoin, mutta kirjoitustyylini ja tietyt viestien vastineet oli ihan täysin läpällä.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Freja

Posts: 8,775

#10293 • • Freja Sihteeri

sativa, 11.12.2008 15:16:
Ei, häpeän sitä yhä edelleen ja tarkoitin asioita mitä sanoin, mutta kirjoitustyylini ja tietyt viestien vastineet oli ihan täysin läpällä.



No siis mitä vittua.
Mistä helevetistä sitä si tietää et mitä sä heität läpällä ja mitä et, ku eka kirjotat jotain josta sulle vastataan ja sä kuittaat et se o läppää ja si sanotki et se ei ollu läppää vaan jotkut tietyt asiat on läppää ja ja ja..
Nyt meni jostai Lapuan korkeudelta ohi ja lujaa.

Iha läppä tää koko juttu jo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

turquoise

Posts: 732

#10294 • • turquoise e-ra2co

Freja, 11.12.2008 15:17:
---
sativa, 11.12.2008 15:16:
Ei, häpeän sitä yhä edelleen ja tarkoitin asioita mitä sanoin, mutta kirjoitustyylini ja tietyt viestien vastineet oli ihan täysin läpällä.

---


No siis mitä vittua.
Mistä helevetistä sitä si tietää et mitä sä heität läpällä ja mitä et, ku eka kirjotat jotain josta sulle vastataan ja sä kuittaat et se o läppää ja si sanotki et se ei ollu läppää vaan jotkut tietyt asiat on läppää ja ja ja..
Nyt meni jostai Lapuan korkeudelta ohi ja lujaa.

Iha läppä tää koko juttu jo.



Ei mitään noin monimutkasta, vaan vastasin tohon jo edellisessä kirjoituksessani. Alotusviesti ei ollut läppä, mutta kirjoitustyylini ja muut viestien vastineet olivat huumorilla kirjoitettuja. Yhä sairasta mielestäni, että ton kokosessa paikassa on metallinpaljastimet baarin ovella, kertoo meningistä jota en edelleenkään siedä. Kiitos ja hauskaa työpäivää.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

hemuz

Posts: 2,178

#10295 • • hemuz kätevä emäntä

sativa, 11.12.2008 15:22:

Ei mitään noin monimutkasta, vaan vastasin tohon jo edellisessä kirjoituksessani. Alotusviesti ei ollut läppä, mutta kirjoitustyylini ja muut viestien vastineet olivat huumorilla kirjoitettuja. Yhä sairasta mielestäni, että ton kokosessa paikassa on metallinpaljastimet baarin ovella, kertoo meningistä jota en edelleenkään siedä. Kiitos ja hauskaa työpäivää.



Muuta pois sieltä, jos noin paljon ahdistaa *piis*
Kosaz

Posts: 109

#10296 • • Kosaz
Jenkeillä on selkeästi jotain mua vastaan. Edellisellä reissulla jouduin tehotarkastukseen ja superturvacheckiin.

Nyt eivät sitten myönnä viisumia etukäteen haettaessa ja jouluksi pitäisi mennä piipahtamaan..*dissaa*

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

ezzy

Posts: 8,060

#10297 • • ezzy Droid-pappa

Kosaz, 11.12.2008 16:23:
Jenkeillä on selkeästi jotain mua vastaan. Edellisellä reissulla jouduin tehotarkastukseen ja superturvacheckiin.

Nyt eivät sitten myönnä viisumia etukäteen haettaessa ja jouluksi pitäisi mennä piipahtamaan..*dissaa*



Nerokas maa :)
AcidR

Posts: 521

#10298 • • AcidR Serine (Distortion)
Ihmisillä joku ihme death-wish kun pitää pimeestä hypätä viimehetkellä suojatielle ilman heijastinta. Autoilijalla tietty velvollisuus väistää mut vaikeaa noudattaa jos ihmiset ei ymmärrä järkeä käyttää. *dissaa*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#10300 • • Kon-tiki The Unsinkable

alek szahala, 12.12.2008 11:10:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Verkossa+voi+nyt+maksaa+autonsa+p%C3%A4%C3%A4st%C3%B6ist%C3%A4/1135241931520

Noniin, alkaa Suomessakin toi kusetus ja anekauppa. Nyt ois saumaa takoa massia vähän aikaa, ennenkö toi bisnes kielletään. Pitäsköhän tässä perustaa firma.



Ai onks Suomessamme nyt toinenkin tasokas (tällä kertaa kemian) nobelisti, kun tiedät noin varmasti että päästömaksut on "anekauppaa ja kusetusta"? Vai onko vain juuri tuon uutisessa mainitun firman tarjoamat maksut "anekauppaa ja kusetusta"?

En itse maksa mitään tollasia maksuja mihinkään enkä tunne ketään tollasten firmojen edustajia. Tiedän että väärinkäytöksiin on mahdollisuus tuonkaltaisessa niinkuin kaikessa muussakin bisneksessä - mutta ihmettelen asenteesi kyynisyyttä. Antaa ajan kulua ja katellaan, ehkä tost tulee jotain vielä. Joku kato sentään edes yrittää.