päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,096 views

Trixie

Posts: 1,342

#8501 • • Trixie
Pomo sano just jumppatunnin alkaessa et haluaa huomen aamulla tavata mut heti kasiltta, kahdestaan..... On kuulemma jotain ideaa O_o
Pomon kans ku jutellaan ni se on aina jotain pelottavaa...

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#8502 • • Norb Guest

Trixie,
Pomon kans ku jutellaan ni se on aina jotain pelottavaa...


Niin.. Jos jostain on syyllisyydentunne niin kai nyt pelottaakin *nauru* No ei nyt kai, kyl muakin pelottaa lipuntarkastajat vaikka on lippukin voimassa ym.. Kummallista..
crissy

Posts: 1,958

#8503 • • crissy

Avernian, 6.2.2008 13:39:
Eilen piti tulla sohva. Ei tullut, joten soitin äsken kauppaan kyselläkseni mikä mättää. Keskustelu meni suunnilleen näin:

"Kauppa Y"
"Hei, XX täällä. Mulle piti tulla eilen sohva teiltä. Ei ole näkynyt."
"Aha. ...mikäs sohva se oli?"
"Toscana, kameli."
"Joo... hmm... pitäs olla varastossa... ootas mä katon..."
"No, ootan."
Pari minuuttia paperin rapistelua ja sitten hiljaa "No, jospa mä _nyt_ faksaan tän eteenpäin. Millon sulle sopisi toimitus?"

*nauru*

Ei olisi kannattanut pistää samantien etenpäin, kun aiemmin kaupassa kävin?



meille kävi sama tilanne..
se meni näin

"kauppa Y "
" no se on aatos happonen täs hei! käytiin tos toissapvänä ostamas astianpesukone ja tänään olis tos 3h sitte (klo oli puol 7 illalla) pitäny olla kotiinkuljetus ja asennus."
"jaahas ja millä nimellä"?
"Happonen"
"No juu ei täälä näy mitään ilmotusta et olisitte ostanut mitään tai kuljetustoimeksiantoa"
" ahaaa no justiinsa! no mulla nyt on täs kuitti sekä tuotteesta ja kotiinkuljetuksesta"
"(mutinaa) ootappas soitan tonne kuljetusfirmaan ja kyselen josko siellä olis jotain tietoo asiasta"
"okei joo selvä"
menee puol tuntii..
"joo hei kuule ei sielläkään ollut mitään toimeksiantoa teillepäin"
"no just silleensä.. täs on tän myyjän nimi ja se on esa esanen"
"no hän on nyt vapaalla, mutta soitan hänelle kännykkään ja kysyn asiasta"

menee 15min..

"esa esanen tässä hei! ANTEEKSI KAUHEESTI!! olin unohtanut laittaa kuljetusmääräyksen eteenpäin" *igor* nyt on perjantai ja en saa sitä enää tälle pvälle et käykö mitenkään ens ma sillo ja silloin??"
"joo käyhän se"


no tulihan se sillo sitte.. hyvityksenä lupas seuraavan kerran kun asioidaan kyseises firmas nii kuulemma hyvät alennukset mut ei oo viel tullu asioituu siellä..
crissy

Posts: 1,958

#8504 • • crissy
Nyt on niin päivän WTF!!!!

kattelin tos ku tulin kotiin niin sitä suomen poikamies- ohjelmaa.. kerkesin lopusta kattoo sen verran ja näin sen kun se yks niistä anto tälle kundille rukkaset ja sitten kun kuvattiin lähempää nii se oliki mun SERKKU JASSU eli JASMIN!!!!!!!

kääk!! *pökr*

en oo moneen vuoteen nähny ja piti kyl kahteen kertaan kattoo et näinkö ihan oikein!!?
piti oikein tarkistaa nelosen sivuilta vielä..
Trixie

Posts: 1,342

#8505 • • Edited Trixie

Norb, 6.2.2008 18:25:
---
Trixie,
Pomon kans ku jutellaan ni se on aina jotain pelottavaa...

---

Niin.. Jos jostain on syyllisyydentunne niin kai nyt pelottaakin *nauru* No ei nyt kai, kyl muakin pelottaa lipuntarkastajat vaikka on lippukin voimassa ym.. Kummallista..



*hih* no joo, ei sinällään mikään syyllisyys paina takaraivos, mut olin päiväl just keskustelemas luottamusmiehen kans ni tuli vaan heti sellai fiilis et onx pomo aikomas vihjata jotain ettei kannata asioihin puuttua tms.

--
face your fears and live your dreams

Lost-Soul

Posts: 3,107

#8506 • • Edited Lost-Soul los pallos

crissy, 6.2.2008 21:37:

no tulihan se sillo sitte.. hyvityksenä lupas seuraavan kerran kun asioidaan kyseises firmas nii kuulemma hyvät alennukset mut ei oo viel tullu asioituu siellä..


Meillä ku sohvan tuonti myöhästy aikoinaan lopulta jokusen tunnin (ja ekaks viikon) ja muutenkin siinä jäi palveluita saamatta mitä luvattiin, niin myyjä ensin sanoi ton "hyvät alennukset seuraavalla kerralla". Ei tietenkään hyväksytty tollasta lupausta vaan vaadittiin jotain selvää hyvitystä, niin saatiin sit lahjakortti kyseiseen liikeeseen. Lahjakortti oli viel ihan hyvän kokonen, niin päätettiin vaihtaa sit samantien sohvapöytä, joka lopulta saatiin ilmatteeks (lahjakortti ja jokunen euro alennusta).

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jone

Posts: 8,258

#8507 • • Jone Archibald Haddock
Päässä soi jatkuvalla loopilla

"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"

Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.

Hilppasen rasittavaa.
pirpeli

Posts: 5,533

#8508 • • pirpeli

Jone, 7.2.2008 09:17:
Päässä soi jatkuvalla loopilla

"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"

Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.

Hilppasen rasittavaa.



APUA! :D Arvaas mitä, gallerian Poems aka Otto soitti mulle toissa iltana ja laulo alkajaisiksi ton biisin mulle puhelimessa :DDD

o_O Todellakin!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#8509 • • Annakins Guest

pirpeli, 7.2.2008 09:18:
---
Jone, 7.2.2008 09:17:
Päässä soi jatkuvalla loopilla

"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"

Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.

Hilppasen rasittavaa.

---


APUA! :D Arvaas mitä, gallerian Poems aka Otto soitti mulle toissa iltana ja laulo alkajaisiksi ton biisin mulle puhelimessa :DDD

o_O Todellakin!



Miks mul on sellanen hämärä fiilis, et viikko sit keskiviikkona tuli totakin biisiä hoilattua kovaan ääneen nahkahousuruokala Rymy-Eetun ikuisessa vapussa =D =D =D *justjoo*
lohikarme

Posts: 1,730

#8510 • • lohikarme RitariVittupää

Jone, 7.2.2008 09:17:
Päässä soi jatkuvalla loopilla

"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"

Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.

Hilppasen rasittavaa.



Kiitos tästä biisin "levityksestä"
Nimim: Juuri ko. biisistä eroon päässyt.....ja taas se soi ja se soi ja..
Mikäköhän siinä on se koukuttava juju.

*lmao*

--
Qualis artifex pereo

domi

Posts: 7,069

#8511 • • domi Työn sankari.

lohikarme, 7.2.2008 09:49:
---
Jone, 7.2.2008 09:17:
Päässä soi jatkuvalla loopilla

"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"

Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.

Hilppasen rasittavaa.

---


Kiitos tästä biisin "levityksestä"
Nimim: Juuri ko. biisistä eroon päässyt.....ja taas se soi ja se soi ja..
Mikäköhän siinä on se koukuttava juju.

*lmao*


Kiitos kimppa3.wmv-flashbackista, mikä tuli tämän kappaleen myötä.
larzizi

Posts: 1,661

#8512 • • larzizi
Törmäsin tänään Facebookissa yhteen ihmiseen, johon tutustuin kuusi vuotta sitten ja joka hävisi jossain kohtaa kuin tuhka tuuleen. Ainakaan neljään vuoteen en ole kuullut pihaustakaan kyseisestä ihmisestä, mutta nyt yhtäkkiä pystynkin puhumaan tämän kanssa *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

mariq

Posts: 2,154

#8513 • • mariq
Löysin eilen yhden mun paidan kainalon seudulta kuusi pientä, n. 6mm:n reikää täydellisen symmetrisillä paikoilla *ding* Sivusaumasta katsoen ne oli pareittain niin, että keskimmäiset oli aivan sauman vieressä, ylimmät kauimpana ja alimmat keskiverron kaukana saumasta. Enkä kykene keksimään mistä ihmeestä ne olis tulleet *täh*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#8514 • • Annakins Guest

mariq, 7.2.2008 16:17:
Löysin eilen yhden mun paidan kainalon seudulta kuusi pientä, n. 6mm:n reikää täydellisen symmetrisillä paikoilla *ding* Sivusaumasta katsoen ne oli pareittain niin, että keskimmäiset oli aivan sauman vieressä, ylimmät kauimpana ja alimmat keskiverron kaukana saumasta. Enkä kykene keksimään mistä ihmeestä ne olis tulleet *täh*



Kaupan häläritsydeemi?
mariq

Posts: 2,154

#8515 • • mariq

Annakins, 7.2.2008 16:18:
---
Kaupan häläritsydeemi?


Ei, se paita on monta vuotta vanha.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Daverian

Posts: 491

#8516 • • Daverian
Järjestin tänään meidän koko olohuoneen uudestaan :) Pieni yllätys tyttöystävälle kun tulee sunnuntaina kotiin *pepsodent*

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Fakiiri

Posts: 462

#8519 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

mikke, 8.2.2008 17:24:
Ja sit noi viel yrittää ajaa Suomeenkin islamilaisille omaa puoluetta, voi jeesus sentään. Onneks Suomesta ei taida löytyä tarpeeksi riittävän vajaapäisiä ihmisiä noiden tueksi.



Sehän siinä pelottavaa onkin että ne on syntyperäisiä suomalaisia. Ovat vaan vaihtaneet nimensä Abdullaheiksi yms.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

yana

Posts: 877

#8520 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Daverian, 7.2.2008 16:22:
Järjestin tänään meidän koko olohuoneen uudestaan :) Pieni yllätys tyttöystävälle kun tulee sunnuntaina kotiin *pepsodent*



vinkki: varaa kaappiin raakaa lihaa ja sohvalle tyyny ja peitto