päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,989 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4222 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
huh... Suhteellisuudentaju vähän hukassa noilla tuolla kissamaailmassa *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hrdkvr

Posts: 3,929

#4223 • • hrdkvr KURGO
käväsin parturissa,, sama vanha WTC barbers.. mut nyt jouduin sen ahneen "pomon" asiakkaaks..

ensinnäkään en digannu asetelmasta et se otti sueraavan potilaan siihen mun viereen odottamaan..

toiseksi, kun yritin kertoa miten haluan leikkaukseni menevän hän vaan tokas " joo joo kyl mä tieän .. mä tiedän mikä sulle sopii"

ihan kiva periaatteessa.. mut olis voinut kysyä lupaa taiteelliseen inspiraatioon..

kaveri vetelikin leikkauksen 10min saksilla ilman sormitaktiikkaa ihan lonkalta..ja päästä tulikin hyvä

oli vähän o_O olo kun tuli ulos parturista.. "what just happened?"

--
-keep it hard-

Verano

Posts: 4,649

#4224 • • Verano Merituuli

hrdkvr, 25.8.2006 12:04:
käväsin parturissa,, sama vanha WTC barbers..



Mä olen saanut sen käsityksen, et tuolla toimitaan tosiaan aika liukuhihnataktiikalla. Mies penkkiin, kymmenen minsaa, ulos ja seuraava käsittelyyn. No mutta hyvä jos toimii :)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#4225 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 24.8.2006 21:34:
---
meow, 24.8.2006 16:30:
Kuusi päivää rekisteröitymiseni jälkeen minut heitettiin kirosanojen siivittämänä ulos täältä--> www.kissamaailma.net

*hellokitty*

---

ahahahaha :D moderointi rokkaa!

http://www.kissamaailma.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1152970772



"joten virheiden korjaaminen jälkikäteen on helppoa ja nopeata."

Jos kerta kieliasu on sille niin tärkeä niin eikös oikeinkirjoituskin olisi? Onko "nopeata" muka oikein kirjoitettu? Eikös se ole Nopeaa? Toi vaan kuulostaa jotenkin oudolta.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

wiwi

Posts: 1,575

#4227 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Viivi, 25.8.2006 13:03:
---
Steven Hoaks, 25.8.2006 12:26:
"joten virheiden korjaaminen jälkikäteen on helppoa ja nopeata."

Jos kerta kieliasu on sille niin tärkeä niin eikös oikeinkirjoituskin olisi? Onko "nopeata" muka oikein kirjoitettu? Eikös se ole Nopeaa? Toi vaan kuulostaa jotenkin oudolta.

---


Olet oikeassa, oikea kieliasu olisi "nopeaa"; "nopeata" on murreilmaisu.



Niinpä niin: "viesteissä tulee käyttää siistiä yleiskieltä, ei puheslangia tai murretta"

BUSTED!

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kriss G

Posts: 1,492

#4228 • • Edited Kriss G Wir brauchen bass
Mä jouduin jäähylle kolmen postauksen jälkeen *nauru* Kaks niistä poistettiin mutta yks oli niin ovela ettei sitä ainakaan vielä poistettu. Siis tuolla kissamaailmassa.

--
DESTROY ALL HIPPIES

itis

Posts: 2,518

#4229 • • itis Morning Star

meow, 24.8.2006 16:30:
Kuusi päivää rekisteröitymiseni jälkeen minut heitettiin kirosanojen siivittämänä ulos täältä--> www.kissamaailma.net
Syy oli se etten osaa käyttäytyä ("nyt sä jumalauta opettelet käyttäytymään"), koska en aloittanut kaikkia lauseita isolla ja käytin kolmea pistettä yhden sijaan lauseen lopussa. Tästä alkoi syynäys jossa puututtiin myös siihen, ettei kissani nimeä ollu kirjoitettu jokaisessa lauseessa isolla ja kirjoitukseni yleisilme ei ollut siisti (!) aka, kirjakieli.
Jo on jumala ja vitun lauta kun sain läksiäisiksi litanian kirosanoja juuri näiltä moderaattoreilta jotka puuttuivat näihin yllä mainittuihin asioihin vaikken itse niille edes persettä haistatellut.
Siinä vaiheessa kun edes kissanruuasta ei saa puhua koska "täällähän ei yksittäisiä kissanruokia mainosteta perkele" niin voin vaikka omin käsin tunkea kissan paskaa kyseisen henkilön suuhun jos häneen satun törmäämään.
Vitun natsivaltio.

*hellokitty*



haha.. menin kattoo tonne sivulle ja sieltä yleiset säännöt, joissa oli heti kieliasukertausta ekana topiccina... + maininta "yksittäisiin tapauksiin emme puutu" ...jepjep way to go! Onks kissanomistajat oikeestu pääasiassa noin kuupoja? Siis nyt en tietenkään tarkoita ketään kivoja tuttuja kenellä on kissa... ja vielä kolme pistettä...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

itis

Posts: 2,518

#4230 • • itis Morning Star

Kriss G, 25.8.2006 12:58:
---
ezzy, 24.8.2006 21:34:
---


ahahahaha :D moderointi rokkaa!

http://www.kissamaailma.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1152970772

---


Myös käyttäjäkunta rokkaa. Ensimmäinen joka tuli vastaan:

05.jpg

Edit: tää luonnonkaunis tsyby on ilmeisesti ylläpitäjä kissamaailmassa.



hui! mistä toi on karannu? *nauru* Näyttää ihan joltain apinalajilta mille on vedetty tikka-ilme päälle ja annettu jonkun ex-hevarisedän hauska paita ja jonkun goottiteinipissiksen meikit... voihan tietty olla et se on tota kaikkee ja tässäkään muuten ei oo kirjakielestä tietookaan *vink*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Kriss G

Posts: 1,492

#4231 • • Kriss G Wir brauchen bass
Hahaha nyt mut bannattiin sieltä. Vartin verran kerkesin olla rekisteröitynyt ja tuli lähtöpassit. Vaan sen takia että postasin kitlerin omana kissanani, kysyin joltain eikö se keksiny mauttomampia kissan nimiä kuin SIMBA ja NALA (vittu oikeesti!!) ja kysyin onko ok ottaa kissa kiinni sohvan alta haavilla tai verkolla. Nooh ehkä mä joskus löydän toisen yhtä hauskan sivun.

--
DESTROY ALL HIPPIES

lunake

Posts: 800

#4232 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Kriss G, 25.8.2006 13:43:
Hahaha nyt mut bannattiin sieltä. Vartin verran kerkesin olla rekisteröitynyt ja tuli lähtöpassit. Vaan sen takia että postasin kitlerin omana kissanani, kysyin joltain eikö se keksiny mauttomampia kissan nimiä kuin SIMBA ja NALA (vittu oikeesti!!) ja kysyin onko ok ottaa kissa kiinni sohvan alta haavilla tai verkolla. Nooh ehkä mä joskus löydän toisen yhtä hauskan sivun.




*igor**hmph*

--
Hedelmällisyys on påp!

Kriss G

Posts: 1,492

#4233 • • Kriss G Wir brauchen bass

lunake, 25.8.2006 13:50:
---
Kriss G, 25.8.2006 13:43:
Hahaha nyt mut bannattiin sieltä. Vartin verran kerkesin olla rekisteröitynyt ja tuli lähtöpassit. Vaan sen takia että postasin kitlerin omana kissanani, kysyin joltain eikö se keksiny mauttomampia kissan nimiä kuin SIMBA ja NALA (vittu oikeesti!!) ja kysyin onko ok ottaa kissa kiinni sohvan alta haavilla tai verkolla. Nooh ehkä mä joskus löydän toisen yhtä hauskan sivun.

---



*igor**hmph*



*täh*

Toihan oli vielä tosi viatonta läppää mikä ei loukkaa ketään. Paitsi se simbanala keissi mutta se ansaitsi sen. Itse kielietikettiä en juurikaan rikkonut eli aika nihkee meininki on kyseisellä sivulla.

--
DESTROY ALL HIPPIES

lunake

Posts: 800

#4234 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Kriss G, 25.8.2006 14:00:
---
lunake, 25.8.2006 13:50:
---
Kriss G, 25.8.2006 13:43:
Hahaha nyt mut bannattiin sieltä. Vartin verran kerkesin olla rekisteröitynyt ja tuli lähtöpassit. Vaan sen takia että postasin kitlerin omana kissanani, kysyin joltain eikö se keksiny mauttomampia kissan nimiä kuin SIMBA ja NALA (vittu oikeesti!!) ja kysyin onko ok ottaa kissa kiinni sohvan alta haavilla tai verkolla. Nooh ehkä mä joskus löydän toisen yhtä hauskan sivun.

---



*igor**hmph*

---


*täh*

Toihan oli vielä tosi viatonta läppää mikä ei loukkaa ketään. Paitsi se simbanala keissi mutta se ansaitsi sen. Itse kielietikettiä en juurikaan rikkonut eli aika nihkee meininki on kyseisellä sivulla.



Itse tunnen henkilön joiden kissojen nimet ovat juuri Simba ja Nala (+liuta muita maukuvillejä).
Tuohon asiaan kiinnitin eniten huomiota. Mutta, makuasia, makuasia.

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#4235 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Miä luulin pitkät tovit että tuo kissmaailma on joku WOW kilta. :D
Go väsy gogo!
Dementation

Posts: 2,892

#4237 • • Dementation wednesday?

larzizi, 24.8.2006 20:12:
Nää kummalliset olot hämmentää mua...



Olot osaa hämmentämisen taidon aika hyvin...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

meow

Posts: 1,170

#4238 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

mayah, 25.8.2006 13:27:



:D ja sit mulle sanotaan, et on pipo kireellä *lmao*





joo mä oon tästä lähin ihan hiljaa.. samoin boy-cut (vannoo täs vieres)
*ding*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Dementation

Posts: 2,892

#4239 • • Dementation wednesday?

mayah, 25.8.2006 13:27:
:D ja sit mulle sanotaan, et on pipo kireellä *lmao*



Voisitko luvata ettei susta tuu koskaan tollaista mitä noi modet tuolla kissamaailmassa?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

meow

Posts: 1,170

#4240 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "

Kriss G, 25.8.2006 12:58:
---
ezzy, 24.8.2006 21:34:
---


ahahahaha :D moderointi rokkaa!

http://www.kissamaailma.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1152970772

---


Myös käyttäjäkunta rokkaa. Ensimmäinen joka tuli vastaan:

05.jpg

Edit: tää luonnonkaunis tsyby on ilmeisesti ylläpitäjä kissamaailmassa.


kyseinen tytsy (?) taitaa olla neiti X jolla liian nopea liipasinsormi mitä tulee ihmisten bannaukseen.
ja sit se valitti mulle avatarista jolle on täydet kopio ja omistusoikeudet,
ups unohdin isot alkukirjaimet...

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.