päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,234 views

Kit^

Posts: 798

#8121 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Olin huomaamattani yliaikaa töissä *pökr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Jocular

Posts: 1,359

#8123 • • Jocular Janni
Kävin viime perjantaina työhaastattelussa eräässä isossa autoliikkeessä automyyjäksi. Oppisopimuskoulutus, joka kestää puoltoista vuotta.

Haastattelu meni hyvin kunnes päästiin palkkakeskusteluun, jonka jälkeen lähdin about ovet paukkuen. Lupasivat olla yhteydessä itsenäisyyspäivän jälkeen.

Äsken tuli puhelu. Huomenna olis kakkoshaastattelu aluemyyntipäällikön kanssa ja paikka firmaan 99% taattu. Palkasta ei keskustella.

Mokomat käänsi asian niin päin, että "ajattele itseäsi, ajattele tulevaisuutta, tää työ palkitsee" jne "sus on erittäin paljon potentiaalia menestyä tällä alalla"..
Auttamattomasti ekan puolen vuoden ajan pitäs tienata alle köyhyysrajan, alle sossuntukien vaan sen takia, että vuoden-parin päästä ois ehkä rikas *nauru*

Soitin ex-duuniin, josta luvattiin että kakkospaikka firmassa on taattu.

Huomiseen mennessä pitäs tehdä jotain järjettömiä päätöksiä.

Meenkö automyyjäks pilkkapalkalla ja otan toisen kaupankassaduunin siihen kaveriks vai koitanko neuvotella nykysen pomon kanssa palkasta tai jäädä hammasta purren tänne odottelemaan uutta tilaisuutta mullistamaan kaiken.

Mä en tiedä mitä mä teen. Antakaa mulle viisautta *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Taskupeikko

Posts: 54

#8124 • • Taskupeikko

Rubicon, 3.12.2007 09:32:
Mun pomo kysyi multa äsken et en kai mä vaan oo raskaana kun kuulemma "hehkun".
Sano nyt sit siihen et en ole,mä vain kerrankin meikkasin aamulla...
*justjoo*



Tää on vähän sama kuin kommentti et "hei, oot värjännyt hiukset!"
Enkä oo, pesin ne tänään. *nauru*
Rubicon

Posts: 550

#8125 • • Rubicon

Taskupeikko, 4.12.2007 12:35:
---
Rubicon, 3.12.2007 09:32:
Mun pomo kysyi multa äsken et en kai mä vaan oo raskaana kun kuulemma "hehkun".
Sano nyt sit siihen et en ole,mä vain kerrankin meikkasin aamulla...
*justjoo*

---


Tää on vähän sama kuin kommentti et "hei, oot värjännyt hiukset!"
Enkä oo, pesin ne tänään. *nauru*



Joo,näitä kohteliaisuuksia vaan tipahtelee.
Pisti kyl oikeesti miettimään,et liikunks mä tosiaan useimmiten niin seinästä revityn näkösenä et jengi yllättyy,kun tekee itselleen jotain.
Nim. tänään meikkasin!

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Avernian

Posts: 7,451

#8126 • • Avernian Kerettiläinen
Voi voi, kun taas proffa hoitaa asiat hienosti. Tapaaminen vartin päästä, eikä vieläkään ole paikkaa tiedossa. :D

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

MiMoSa

Posts: 1,664

#8127 • • MiMoSa
Oon asunut nyt vuoden mun nykyisessä kämpässä. Aika on mennyt tosi nopeesti, vastahan mä muutin. Hitto, vuosi. *ding*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,775

#8128 • • Freja Sihteeri
What?

Kaksi kaveria (keihin aika huonosti oon näköjään pitäny yhteyttä :D) ovat pyöräyttäneet muksut! Kaikkee kanssa. Kaikkialla. Niin se maailma vaan sikiää. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8130 • • Hitchhiker
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
Takyon

Posts: 2,945

#8131 • • Takyon Möwkö

Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.



Entäs seuraavana päivänä? Itsellä ollut aina ongelmana että ajon jälkeen jokusen tunnin päästä tai seuraavana päivänä alkaa iho kutiamaan (varsinkin leuan alta) aivan pirusti. Oli terä sitten aivan uusi tai käytetty, aina sama juttu. Olen kokeillut konetta ja mach3:sta, molemmilla sama juttu. Samoin erilaisia vaahtoja ja after shaveja kokeiltu.

Tai sit mä vaan ajan väärin :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8132 • • Hitchhiker

Takyon, 5.12.2007 18:59:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:

klips
---


Entäs seuraavana päivänä? Itsellä ollut aina ongelmana että ajon jälkeen jokusen tunnin päästä tai seuraavana päivänä alkaa iho kutiamaan (varsinkin leuan alta) aivan pirusti. Oli terä sitten aivan uusi tai käytetty, aina sama juttu. Olen kokeillut konetta ja mach3:sta, molemmilla sama juttu. Samoin erilaisia vaahtoja ja after shaveja kokeiltu.

Tai sit mä vaan ajan väärin :P


Höylällä ei itellä ole kutiamista tullut, mutta koneella kylläkin. Kaiketi johtuu ihotyypistö tai jostakin muusta vastaavasta. Harvemmin tosiaankin se ensimmäinen ajo kertoo mitään, nähtäväksi jää mitä se tulevaisuudessa tuo *nauru*.
Freja

Posts: 8,775

#8133 • • Freja Sihteeri

Freja, 4.12.2007 21:52:
What?

Kaksi kaveria (keihin aika huonosti oon näköjään pitäny yhteyttä :D) ovat pyöräyttäneet muksut! Kaikkee kanssa. Kaikkialla. Niin se maailma vaan sikiää. :D



Ja taas yks ilmotti et keväällä tulee vauva :'D
"All my friends are getting married (and having kids). I'm just getting drunk."

Ei kestä. Gotta love facebook. *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#8134 • • ezzy Droid-pappa

Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.



Se vaan on helvetin hyvä terä, itsellä fusion ei-power ja paras mitä on koskaan ollut <3
plink

Posts: 1,405

#8135 • • plink team paska
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

sapeli

Posts: 11,768

#8136 • • sapeli jokukukamikä?

plink, 6.12.2007 16:22:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O



Oisko tiskauksen yhteydessä esim. pannu päässy lämpenemään? Lämpölaajenemisen ansiosta se ois saattanu olla just sen verran isompi se aukko et kansi on mahtunu sisään...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

plink

Posts: 1,405

#8137 • • Edited plink team paska

sapeli, 6.12.2007 16:35:
---
plink, 6.12.2007 16:22:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O

---


Oisko tiskauksen yhteydessä esim. pannu päässy lämpenemään? Lämpölaajenemisen ansiosta se ois saattanu olla just sen verran isompi se aukko et kansi on mahtunu sisään...



tota samaa mä mietin, mut en kyl kuitenkaan usko, et lasi laajenis niin paljoa noin pienellä lämpötilaerolla (en kyllä tähän hätään löytänyt lasin lämpölaajenemiskerrointa googlesta). jos tiskivesi on n. 50-60°C ja huoneenlämpö n. 20°C, niin eihän eroksi jää kuin 30-40°C. sen sijaan epäilisin, että reikä ei kuitenkaan ole ihan symmetrinen ympyrä, vaan jollain tapaa ellipsin muotoinen. tässähän sitä nyt on loppupäivä aikaa pyöritellä. ;D


edit: aihe kävi häiritsemään toden teolla ja jaksoinpas sittenkin kaivaa ne kertoimet:

löysin lasille lämpölaajenemiskertoimen:

4-9 x 10^-6 1/°C

(käytetään tässä laskussa suurinta mahdollista, jotta lämpölaajeneminen olisi suurimmillaan)


pannun reiän halkaisija on ns. kalibroidulla silmämitalla arvioiden n. 6 cm, jolloin piiriksi tulee:

d x pii = 6 cm x 3,14 = 18,84 cm

(käytössä on kännykän laskin, joten siksi noin epätarkka piin arvo)


jos lämpötilaero olisi tuo suurempi 40°C, niin piirihän laajenisi tällöin:

18,84 cm x 40°C x 9 x 10^-6 1/°C = 0,0067824 cm


siten aukon halkaisijaksi muodostuisi nyt:

( 18,84 cm + 0,0067824 cm) / 3,14 = 6,00216 cm


joten aukon laajeneminenhan on suurimmillaankin vain reilut kaksi millin sadaosaa. muistelisin kuitenkin, että kansi tuli silminhavaittavasti reiän päälle, kun taas vastaavasti tuon mittaluokan laajenemista ei silmin voi havaita. kyllä tähän nyt jokin muu selitys täytyy olla olemassa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

yoni k

Posts: 667

#8138 • • yoni k disko
Ostin ekaa kertaa eläissäni biisin netistä mp3:sena. Se on kyl myös päivän :), koska lataaminen sujui hyvin ja koko prosessiin meni mosdownloads.com:sta joku 5min. *hymy*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#8139 • • Hitchhiker

ezzy, 6.12.2007 10:37:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
---
Se vaan on helvetin hyvä terä, itsellä fusion ei-power ja paras mitä on koskaan ollut <3


Juu itellä oli myös tuo samainen aikaisemmin käytössä ja pidin myöskin siitä, mutta tämä on tuohon verrattuna vielä parempi omasta mielestäni *hymy*.
MiMoSa

Posts: 1,664

#8140 • • MiMoSa
Mikä ihme oli eilisissä Linnan Juhlissa se Heinäsirkka!?!*whaat**lmao* Äsken vasta näin sen puvun kokonaisuudessaan kuvasta. En oo tollasesta tyypistä ikinä ennen ees kuullut.*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*