päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,740 views

Anselmi

Posts: 2,578

#8161 • • Edited Anselmi And sell me
Hampaita pestessä tuli katsottua neloselta Sleeper Cell nimistä rainaa. Jonkin sortin
amerikkalainen toimontajännärisarja. Jakson aiheena on se kun puoli tusinaa terroristeja
aikoo tehdä jotain pahaa myrkkyrekoilla. Päivän o_O tulee siinä kohtaa kun iskua edeltävänä iltana
tyypit lähtee katsomaan innoissaan strippareita:D Jotenkin vaikea uskoa että itsemurhaiskuun valmis fundamentalisti islamisti kokis viimeiseksi toiveekseen jenkkiläisen strippiluolan. Täytyy kyl sanoa että näin paskasti tehtyä sarjaa ei toviin ole tullut nähtyä. Kaikin puolin joutuu ihmettelemään ohjaajan järjenjuoksua joka kohdassa. Mutta en kyl yhtään ihmettelisi vaikka Amerikassa olisi kovakin hitti, sen verran mutkia vedetty suoraksi että luulisi jenkeille maistuvan.

--
sen pituinen se

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8162 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mitä helvettiä...

Neljäs puhelinmyyjä soittaa mulle työaikana kahden päivän aikana *ding*

Mihin hemmetin tehosoitto listalle mut on oikeen lisätty.

[o]OmaSonera[/o]
[o]MikroBitti[/o]
[o]Tieteen Kuvalehti[/o]
[o]Joku saatanan parranajo setti systeemi ja terät[/o]

Kiitos, mutta ei kiitos

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

mariq

Posts: 2,154

#8163 • • Edited mariq
Unohin eilen laittaa kännykän näppäinlukkoon kun laitoin sen laukkuun shoppaillessa. Äsken huomasin että se oli lähettäny seitsemän tyhjää viestiä naapuritoimiston numeroon (joka on osotekirjassa ensimmäisenä) *ding* *nauru*

Kaikki lähetykset on tietysti epäonnistunu, koska se on lankapuhelin..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

MiMoSa

Posts: 1,664

#8164 • • MiMoSa

mariq, 11.12.2007 14:45:
Unohin eilen laittaa kännykän näppäinlukkoon kun laitoin sen laukkuun shoppaillessa. Äsken huomasin että se oli lähettäny seitsemän tyhjää viestiä naapuritoimiston numeroon (joka on osotekirjassa ensimmäisenä) *ding* *nauru*


Joskus käynyt itellekin noin ja senpä takia mulla onkin nykyään ensimmäisenä listassa "nimi" AAA, ja missä ei oo nroa ollenkaan.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

papana

Posts: 110

#8165 • • papana K-queen

MiMoSa, 11.12.2007 14:49:
---
mariq, 11.12.2007 14:45:
Unohin eilen laittaa kännykän näppäinlukkoon kun laitoin sen laukkuun shoppaillessa. Äsken huomasin että se oli lähettäny seitsemän tyhjää viestiä naapuritoimiston numeroon (joka on osotekirjassa ensimmäisenä) *ding* *nauru*

---

Joskus käynyt itellekin noin ja senpä takia mulla onkin nykyään ensimmäisenä listassa "nimi" AAA, ja missä ei oo nroa ollenkaan.*hih*



Joo ei oo kivaa, kun oma puhelin tukkeutuu tyhjistä viesteistä tai taskupuheluista. nimim. luetteloissa ekana... *igor*

--
life is trip and then you die...

mariq

Posts: 2,154

#8166 • • mariq

MiMoSa, 11.12.2007 14:49:
---
mariq, 11.12.2007 14:45:
Unohin eilen laittaa kännykän näppäinlukkoon kun laitoin sen laukkuun shoppaillessa. Äsken huomasin että se oli lähettäny seitsemän tyhjää viestiä naapuritoimiston numeroon (joka on osotekirjassa ensimmäisenä) *ding* *nauru*

---

Joskus käynyt itellekin noin ja senpä takia mulla onkin nykyään ensimmäisenä listassa "nimi" AAA, ja missä ei oo nroa ollenkaan.*hih*


joo.. mä taidan ottaa taas käyttöön ton automaattisen näppäinlukituksen, vaikka näistä kyseisistä viesteistä ei ollukaan kenellekään haittaa kun eivät menneet perille lankapuhelimeen..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#8167 • • Annakins Guest
Eräs toimittaja lähetti meilillä kysymyksiä asiaan x liittyen. Meilin otsikko on: kymysyxiä.
Kit^

Posts: 798

#8168 • • Kit^ ihme höpöttäjä
yli 200 :n puhelinlasku.. *pökr**pökr**pökr**pökr**poks*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

MiMoSa

Posts: 1,664

#8169 • • MiMoSa
Löysin facebookista ihan kamalasti yläasteaikaisia kavereita ja "poikakavereita" ja osa ei oo muuttunut tippaakaan.*tirsk* Ei hitto, en oo osaa tyypeistä nähnyt 10 vuoteen ja vieläkin ne näyttää ihan samalta.*hih* Oli ihan outoa käydä kattelee niiden kuvia ja muutenkin tuli ihan teiniajat mieleen.*nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

-Santtu-

Posts: 1,965

#8170 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts
Facebookin Chinese Zodiac Horoscope sanoo tänään:
"Smokers of this sign will risk developing chronic bronchitis."

..kappas, kukas makaa kotona keuhkoputkentulehdukses..creepy..! o_O
Freja

Posts: 8,775

#8171 • • Freja Sihteeri
Laitoin ny neljännen kerran dinersille pyynnön mun tietojen muutoksesta, ku ne edelleen tulee vääräl osoitteel (tai siis, kirjotusvihre osoitteessa ja se häirää mua). Katotaan, jos ne vihdoin tajuis vaihtaa sen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hupsu

Posts: 1,005

#8172 • • Hupsu
Kävin tallettamassa takaisin pankkiin turhaan automaatilta nostamani 480,- ja äsken automaatilla käytyäni tilitietoni kertoi, että tilille oli pantu vain 420-,. Ei näin. Saas nähä miten käy ku huomenna soitan ja vaadin oikaisua...

--
Päivän mietelause?

Kolera

Posts: 4,256

#8173 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tässä tuli pikaisesti selailtua että miten tuossa mikkisoftan live messengerissä oikeen ignorataan niin mä en löytänyt ohjeita miten ignorataan niin en löytänyt miten kyseinen juttu tehdään ilman että ENSIN lisätään yhteystiedot ja sen jälkeen torjutaan ja sitten poistetaan yhteystiedot.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#8174 • • Freja Sihteeri
Mä oon ollu jo tunnin hereillä. O_o
Nyt on nukkuolot vähän kyl sekasin. No mut, huomen kuitenkin töihi ni jos vaikka si väsyttäis ajoissa illalla?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amuck

Posts: 2,396

#8175 • • Amuck dub-i-dub

Annakins, 11.12.2007 15:51:
Eräs toimittaja lähetti meilillä kysymyksiä asiaan x liittyen. Meilin otsikko on: kymysyxiä.


:D
Laatulehti?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

alphamagic

Posts: 3,628

#8176 • • alphamagic

Annakins, 11.12.2007 15:51:
Eräs toimittaja lähetti meilillä kysymyksiä asiaan x liittyen. Meilin otsikko on: kymysyxiä.



:D:D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

ezzy

Posts: 8,060

#8177 • • ezzy Droid-pappa

Kolera, 12.12.2007 19:10:
tässä tuli pikaisesti selailtua että miten tuossa mikkisoftan live messengerissä oikeen ignorataan niin mä en löytänyt ohjeita miten ignorataan niin en löytänyt miten kyseinen juttu tehdään ilman että ENSIN lisätään yhteystiedot ja sen jälkeen torjutaan ja sitten poistetaan yhteystiedot.



Miks sä haluisit ignorata jonkun, jota sulla ei o listoilla ees? Eihän se voi sulle laittaa viestiä?
domi

Posts: 7,069

#8178 • • domi Työn sankari.

ezzy, 13.12.2007 16:51:
Miks sä haluisit ignorata jonkun, jota sulla ei o listoilla ees? Eihän se voi sulle laittaa viestiä?


Ainakin aiemmin oli mahdollisuus et pystyi laittamaan viestiä toiselle olematta toisen listoilla, mutta ellei lisännyt toista listaan, ei nähnyt mitään profiili yms. tietoja.
Kolera

Posts: 4,256

#8180 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

ezzy, 13.12.2007 16:51:
---
Kolera, 12.12.2007 19:10:
tässä tuli pikaisesti selailtua että miten tuossa mikkisoftan live messengerissä oikeen ignorataan niin mä en löytänyt ohjeita miten ignorataan niin en löytänyt miten kyseinen juttu tehdään ilman että ENSIN lisätään yhteystiedot ja sen jälkeen torjutaan ja sitten poistetaan yhteystiedot.

---


Miks sä haluisit ignorata jonkun, jota sulla ei o listoilla ees? Eihän se voi sulle laittaa viestiä?


Mutta se voi spammata niillä yhteyspyynnöillä sua?
Mun ei ole itseasiassa tarttenut ignorata ketään vaan toisen ihmisen jolle messengeriä käynnistettäessä aina tulee 3 eri ilmoitusta että on lisätty yhteystietoihin haluatkos lisätä ne omaas vaikka se ei ole halunnut olla missään tekemisissä tapausten kanssa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä