päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,866,532 views

Freja

Posts: 8,775

#8182 • • Freja Sihteeri
Saatiin astetta paremmat lahjat edellisestä duunista kiitoksena viime tilikaudesta. Odotin jotai askelmittaria, mutta paketissa olikin
Aalto-vati (ruostumatonta terästä)

sekä punainen, vihreä ja kirkas Kivi kynttilälyhty.

En ensin tajunnu ees kiittää, kiljahdin vaa et "Herranjestas!" O_o
No mut en valita todellakaan. Hyvälle mielelle tuli.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#8184 • • ezzy Droid-pappa

Kolera, 13.12.2007 17:17:
---
ezzy, 13.12.2007 16:51:
---
Kolera, 12.12.2007 19:10:
tässä tuli pikaisesti selailtua että miten tuossa mikkisoftan live messengerissä oikeen ignorataan niin mä en löytänyt ohjeita miten ignorataan niin en löytänyt miten kyseinen juttu tehdään ilman että ENSIN lisätään yhteystiedot ja sen jälkeen torjutaan ja sitten poistetaan yhteystiedot.

---


Miks sä haluisit ignorata jonkun, jota sulla ei o listoilla ees? Eihän se voi sulle laittaa viestiä?

---

Mutta se voi spammata niillä yhteyspyynnöillä sua?
Mun ei ole itseasiassa tarttenut ignorata ketään vaan toisen ihmisen jolle messengeriä käynnistettäessä aina tulee 3 eri ilmoitusta että on lisätty yhteystietoihin haluatkos lisätä ne omaas vaikka se ei ole halunnut olla missään tekemisissä tapausten kanssa.



Onko kyse windows messengeristä vai live messengeristä? Kokeile disabloida windows messenger service :) evt tehooko tohon, mutta suositeltavaa olis joka tapauksessa.
-xx-

Posts: 5,001

#8185 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
tänään näyttää vahvasti siltä, että on nukuttava vielä 116 yötä ennen kuin väitöspäivän aamu sarastaa

päivän o_O tässä on se, etten osaa päättää onko se :) vaiko :(
toisaalta :) sillä päivämäärä on ainakin alustavasti päätetty, toisaalta :( koska se voisi teoriassa koittaa aiemminkin

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#8186 • • Edited Rujo Mutantti Guest

kottarainen, 14.12.2007 15:15:
Mulle tulee ihan älyttömästi puheluita ja tekstareita osoitettuna "Annikalle". Äsken soitti jostain seurakunnasta, joku mies on kilautellut useampaan otteeseen, jolle mä joudun aina ruotsiksi vääntäämään että lipsahti taas vika numero. Lisäksi satelee tarjouksia, tiedotteita ja 'sitä oikeaakin' tuo ehtivä pimu metsästää..
Oon mä vaihtanut numeroa ennenkin, mutta ei siitä nyt noin paljoa ole koitunut häiriötä.


Pistän paremmaks.
En oo vieläkään päässy jonkun pienen kunnan ambulanssikuskin puheluista eroon. Jokusen kerran vuodessa jonkun tutun soitto mulle ohjautuu sinne ja niitten soitot mulle...

"Karvonen moi. Tuliks sulle just bertta 2 hälyytys?"
Öö hä?
Tätä on nyt jatkunu pitkälti toista vuotta.
ken-guru

Posts: 165

#8187 • • ken-guru

Rujo Mutantti, 14.12.2007 15:38:
---
kottarainen, 14.12.2007 15:15:
Mulle tulee ihan älyttömästi puheluita ja tekstareita osoitettuna "Annikalle". Äsken soitti jostain seurakunnasta, joku mies on kilautellut useampaan otteeseen, jolle mä joudun aina ruotsiksi vääntäämään että lipsahti taas vika numero. Lisäksi satelee tarjouksia, tiedotteita ja 'sitä oikeaakin' tuo ehtivä pimu metsästää..
Oon mä vaihtanut numeroa ennenkin, mutta ei siitä nyt noin paljoa ole koitunut häiriötä.

---

Pistän paremmaks.
En oo vieläkään päässy jonkun pienen kunnan ambulanssikuskin puheluista eroon. Jokusen kerran vuodessa jonkun tutun soitto mulle ohjautuu sinne ja niitten soitot mulle...

"Karvonen moi. Tuliks sulle just bertta 2 hälyytys?"
Öö hä?
Tätä on nyt jatkunu pitkälti toista vuotta.



Yritän pistää vielä paremmaksi.

Täällä Hollannissa mun uuden puhelimen numero on käsittääkseni kuulunut jollekin marokkolaiselle ihmiselle aiemmin; mulle tulee noin kerran viikosta Marokosta puheluita joissa kovasti yritetään puhua mulle marokkoa ja sitten pitää yrittää selostaa hollanniksi/englanniksi että väärä numero. Noh, olempahan oppinut sanomaan että "Salaam Aleikum, aleikum salaam" :-)
remotion

Posts: 5,283

#8188 • • remotion nostatus guru

ken-guru, 14.12.2007 16:38:
Täällä Hollannissa mun uuden puhelimen numero on käsittääkseni kuulunut jollekin marokkolaiselle ihmiselle aiemmin; mulle tulee noin kerran viikosta Marokosta puheluita joissa kovasti yritetään puhua mulle marokkoa ja sitten pitää yrittää selostaa hollanniksi/englanniksi että väärä numero. Noh, olempahan oppinut sanomaan että "Salaam Aleikum, aleikum salaam" :-)


alikum salem? tuohan tarkottaa jotain että allah johdattakoon tms...
Avatar
#8189 • • Rujo Mutantti Guest

ken-guru, 14.12.2007 16:38:
---
Rujo Mutantti, 14.12.2007 15:38:
---
kottarainen, 14.12.2007 15:15:
Mulle tulee ihan älyttömästi puheluita ja tekstareita osoitettuna "Annikalle". Äsken soitti jostain seurakunnasta, joku mies on kilautellut useampaan otteeseen, jolle mä joudun aina ruotsiksi vääntäämään että lipsahti taas vika numero. Lisäksi satelee tarjouksia, tiedotteita ja 'sitä oikeaakin' tuo ehtivä pimu metsästää..
Oon mä vaihtanut numeroa ennenkin, mutta ei siitä nyt noin paljoa ole koitunut häiriötä.

---

Pistän paremmaks.
En oo vieläkään päässy jonkun pienen kunnan ambulanssikuskin puheluista eroon. Jokusen kerran vuodessa jonkun tutun soitto mulle ohjautuu sinne ja niitten soitot mulle...

"Karvonen moi. Tuliks sulle just bertta 2 hälyytys?"
Öö hä?
Tätä on nyt jatkunu pitkälti toista vuotta.

---


Yritän pistää vielä paremmaksi.

Täällä Hollannissa mun uuden puhelimen numero on käsittääkseni kuulunut jollekin marokkolaiselle ihmiselle aiemmin; mulle tulee noin kerran viikosta Marokosta puheluita joissa kovasti yritetään puhua mulle marokkoa ja sitten pitää yrittää selostaa hollanniksi/englanniksi että väärä numero. Noh, olempahan oppinut sanomaan että "Salaam Aleikum, aleikum salaam" :-)



Touché!
Heli

Posts: 1,489

#8190 • • Heli vai kuka se oli
Tänään on ollu cd-soittimellisesti o_O päivä.
Ekaks aamulla mun kannettava vuoden -97 cd-soitin alkoi pyörittää levyä, mitä se ei oo tehny sitten vuoden -01.

o_O

Ja sitten päivällä mun auton cd-soittimen etupaneeliin syttyi valot, ja nekään ei oo toiminu sitten vuoden -01.

Olin ihan et O______o

--
ei se väärin ole.

lostgone

Posts: 2,493

#8191 • • lostgone
Miehellä on oltava periaatteita: Mulle tarjottiin tänään vakituista sopimusta, mutta koska mua ei kutsuttu pikkujouluihin, enkä saa vielä kunnollista joululahjaa ja enkä saa olla mukana duunipaikan joulukalenterin avaamisessa, jouduin sanomaan, että mua ei välttämättä niin kiinnosta.*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sapeli

Posts: 11,768

#8192 • • sapeli jokukukamikä?
Saatiin joulukortti mut tos ei oo merkintää keneltä *ding* Eihän siinä mitään, oikein hieno ja jouluinen tuo oli ja tän joulun ensimmäinen *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#8193 • • Annakins Guest

remotion, 14.12.2007 16:51:
---
ken-guru, 14.12.2007 16:38:
Täällä Hollannissa mun uuden puhelimen numero on käsittääkseni kuulunut jollekin marokkolaiselle ihmiselle aiemmin; mulle tulee noin kerran viikosta Marokosta puheluita joissa kovasti yritetään puhua mulle marokkoa ja sitten pitää yrittää selostaa hollanniksi/englanniksi että väärä numero. Noh, olempahan oppinut sanomaan että "Salaam Aleikum, aleikum salaam" :-)

---

alikum salem? tuohan tarkottaa jotain että allah johdattakoon tms...



Se tarkottaa rauha kanssasi. Marokossa puhutaan arabiaa.
Janisa

Posts: 2,226

#8194 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

remotion, 14.12.2007 16:51:
---
ken-guru, 14.12.2007 16:38:
Täällä Hollannissa mun uuden puhelimen numero on käsittääkseni kuulunut jollekin marokkolaiselle ihmiselle aiemmin; mulle tulee noin kerran viikosta Marokosta puheluita joissa kovasti yritetään puhua mulle marokkoa ja sitten pitää yrittää selostaa hollanniksi/englanniksi että väärä numero. Noh, olempahan oppinut sanomaan että "Salaam Aleikum, aleikum salaam" :-)

---

alikum salem? tuohan tarkottaa jotain että allah johdattakoon tms...



Mua rupes just nyt pelottaa etta kuinkas sa moista osaat suomentaa...!!*whaat*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Janisa

Posts: 2,226

#8195 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

lostgone, 14.12.2007 19:50:
Miehellä on oltava periaatteita: Mulle tarjottiin tänään vakituista sopimusta, mutta koska mua ei kutsuttu pikkujouluihin, enkä saa vielä kunnollista joululahjaa ja enkä saa olla mukana duunipaikan joulukalenterin avaamisessa, jouduin sanomaan, että mua ei välttämättä niin kiinnosta.*hmph*



Kylla miehet on sitten herttasia. *hihu* Ja suurin osa kehtaa viela julkisesti sanoa ettei niin valita jouluhompotyksista. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

hemuz

Posts: 2,178

#8196 • • hemuz kätevä emäntä

sapeli, 14.12.2007 19:50:
Saatiin joulukortti mut tos ei oo merkintää keneltä *ding* Eihän siinä mitään, oikein hieno ja jouluinen tuo oli ja tän joulun ensimmäinen *hihu*



Haha. Pistin kans kavereille synttärikortit joskus ilman nimee :D
Timce

Posts: 5,381

#8197 • • Timce

Janisa
Mua rupes just nyt pelottaa etta kuinkas sa moista osaat suomentaa...!!*whaat*



Älä suotta pelkää. Eihän se osaakaan. ;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ken-guru

Posts: 165

#8198 • • ken-guru

remotion, 14.12.2007 16:51:
---
ken-guru, 14.12.2007 16:38:
Täällä Hollannissa mun uuden puhelimen numero on käsittääkseni kuulunut jollekin marokkolaiselle ihmiselle aiemmin; mulle tulee noin kerran viikosta Marokosta puheluita joissa kovasti yritetään puhua mulle marokkoa ja sitten pitää yrittää selostaa hollanniksi/englanniksi että väärä numero. Noh, olempahan oppinut sanomaan että "Salaam Aleikum, aleikum salaam" :-)

---

alikum salem? tuohan tarkottaa jotain että allah johdattakoon tms...



Yleinen tapa aloittaa/lopettaa puhuminen muslimin kanssa.

http://en.wikipedia.org/wiki/As-Salamu_Alaykum
Avatar
#8199 • • Edited astaroth Guest
o_____________O ote discogsista:

Mokum is a Dutch hardcore label founded in 1993 by Fred Berkhout (Freddy B) as humorous response to Rotterdam Records. (Mokum is the Yiddish word for Amsterdam.)
Mokum was a sister label to Go Bang! Records and ESP Records.

The label was active until late 1998 around which time its then parent label Roadrunner Records decided to forego vinyl completely. Its vinyl department cost more than it yielded.

The label started out under the wing of Boudisque Records and later changed hands to the Dutch division of American rock company Roadrunner Records. From that moment on the catalog numbers also reflect the 'DB' catalog extension. DB stood for Deep Blue, which was the shared name for all of Roadrunner's vinyl releases.

In 2004 with hardcore back on the rise again Freddy B decided to start Mokum back up; this time as an independent label. A&R duties are handled by him and Chosen Few (one of the main artists on Mokum). The new releases start at catalog number 100. (92, 93, 94, and 96 were never made).

21 is a coffee mug (pic available at more images). In Dutch mug is Mok. And therefore some sort of joke as the cataloque numbers are MOK.



10868811148fa.jpg

labelin discografian luettuani ei todellakaan ole olemassa vinyyliä MOK 21. montakohan tota julkaisua on "prässätty"? :DDD