päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,991 views

Individual

Posts: 10,942

#8141 • • Individual HYPNO!

MiMoSa, 7.12.2007 08:16:
Mikä ihme oli eilisissä Linnan Juhlissa se Heinäsirkka!?!*whaat**lmao* Äsken vasta näin sen puvun kokonaisuudessaan kuvasta. En oo tollasesta tyypistä ikinä ennen ees kuullut.*tirsk*



Se on ykx vanha suomipoppari, jos viittaat siihen henkilöön, jonka taitelijanimi on "Heinäsirkka"
MiMoSa

Posts: 1,664

#8142 • • MiMoSa

Individual, 7.12.2007 08:39:
---
MiMoSa, 7.12.2007 08:16:
Mikä ihme oli eilisissä Linnan Juhlissa se Heinäsirkka!?!*whaat**lmao* Äsken vasta näin sen puvun kokonaisuudessaan kuvasta. En oo tollasesta tyypistä ikinä ennen ees kuullut.*tirsk*

---


Se on ykx vanha suomipoppari, jos viittaat siihen henkilöön, jonka taitelijanimi on "Heinäsirkka"


Juu, just se sama tyyppi.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

kinderi

Posts: 1,783

#8143 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
5 tuntia!!!!!! Syötönväliä!!!!! Mitähän se mummo on noille syöttäny?? *ding*

..ja toinen o.O: Kummakumma, juniorit meni jatkamaan unia mut MÄ,aamu-unisin ihminen suomessa,nousin ylös et ehin siivoomaan *ding*
..lainatkaa joku kuumemittaria??

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ezzy

Posts: 8,060

#8145 • • ezzy Droid-pappa

Juhgu, 7.12.2007 08:12:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
---


Hienoinen? Mun eka ajatus oli että paljon sulle maksetaan tollasen postaamisesta :D

"parranajokokemus" indeed. Mä oon aina vaan raapinu karvat naamasta ilman sen suurempia vaikeuksia (tai positiivisia elämyksiä), enkä nyt just edes muista minkä merkkinen se parranajokone olikaan, mut nää on tietty näitä yksilöllisiä juttuja.



Toisilla on katos ne karvat vauvanhaituvia toisilla rautalankaa ;)
John

Posts: 1,384

#8146 • • Edited John Lauma

ezzy, 7.12.2007 11:04:
---
Juhgu, 7.12.2007 08:12:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
---


Hienoinen? Mun eka ajatus oli että paljon sulle maksetaan tollasen postaamisesta :D

"parranajokokemus" indeed. Mä oon aina vaan raapinu karvat naamasta ilman sen suurempia vaikeuksia (tai positiivisia elämyksiä), enkä nyt just edes muista minkä merkkinen se parranajokone olikaan, mut nää on tietty näitä yksilöllisiä juttuja.

---


Toisilla on katos ne karvat vauvanhaituvia toisilla rautalankaa ;)


Kyllä parranajokoneissa on eroja! *joo* En nyt kerro mitä itse käytän, mutta kertakäyttö- tai noname-teriin en kyllä koske pitkällä tikullakaan enää, sit jää mielummin ajamatta.

Edit: itselläni kun on herkkä iho ja sänki kuin teräsvillaa, niin tuollaiset asiat ovat melko tärkeitä.*joo*

--
Fancy some cheese, Gromit?

hallucinogen

Posts: 8,190

#8147 • • hallucinogen Edain
Tää on kyllä eilisen mut olin eilen porukoiden luona syömässä ja äiti lupasi maksaa puolet mun ekasta asunnosta kun semmoisen ostan ja takaa mun puoliskon lainasta O_o

Pitää vissiin alkaa kattelee asuntoa...

--
pikku-*possu*

Freja

Posts: 8,775

#8148 • • Freja Sihteeri
"Onks Reija kivaa ku sä saat huomenna laittautuu oikeen kauniiks?"

..Huoh.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#8149 • • Edited niomic Guest

John, 7.12.2007 11:06:
---
ezzy, 7.12.2007 11:04:
---
Juhgu, 7.12.2007 08:12:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.

Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
---


Hienoinen? Mun eka ajatus oli että paljon sulle maksetaan tollasen postaamisesta :D

"parranajokokemus" indeed. Mä oon aina vaan raapinu karvat naamasta ilman sen suurempia vaikeuksia (tai positiivisia elämyksiä), enkä nyt just edes muista minkä merkkinen se parranajokone olikaan, mut nää on tietty näitä yksilöllisiä juttuja.

---


Toisilla on katos ne karvat vauvanhaituvia toisilla rautalankaa ;)

---

Kyllä parranajokoneissa on eroja! *joo* En nyt kerro mitä itse käytän, mutta kertakäyttö- tai noname-teriin en kyllä koske pitkällä tikullakaan enää, sit jää mielummin ajamatta.

Edit: itselläni kun on herkkä iho ja sänki kuin teräsvillaa, niin tuollaiset asiat ovat melko tärkeitä.*joo*



Tosiaan, eipä ole vielä löytynyt semmosta höylää + pre, during, after -hoitoaineita joiden avulla ei ois kaulassa useampaa tulehtunutta kohtaa seuraavana päivänä ja on tosiaan kokeiltu about kaikki halvasta erittäin kalliiseen mitä on käteen sattunut. Varmaan auttais jos rupeis käyttää jotain kunnon veistä vaan, on vaan välillä semmoset tärinät etten tiedä kehtaisko semmosella alkaa sutimaan :D

edit: ja joo on kokeiltu myötä-, vasta-, sivu-, whateverkarvaan ajelua ja toki sutejakin useampia :F
Amma

Posts: 2,383

#8150 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Ajellessani reilu tunti sitten kotiin kuivista ja tylsähköistä pikkujouluista (ruoka kylläkin oli hyvää ja sitä oli riittävästi = ähky), ajattelin aikani kuluksi käydä kuvaamassa pimeydessä loistavaa Sipoon kirkkoa. Ensin kauempaa ja siitä pikkuhiljaa ihan kirkon juurelle asti. Tuli vähän spooky fiilis, kun huomasin kirkon olevan niin hyvin valaistu, että taivaalle "heijastui" kirkon korkean tornin varjo ja vieläpä kolmeen suuntaan. Siinä jo melkeen tunsi herran pelon. O'ou.

--
*etsiskel*

$

Posts: 1,802

#8151 • • $ Destination weekend!
Jätin tänään hyödyntämättä yhden römpsän, vaikka a) se olisi ollut 100% OK b) itse olisi voinut syventyä juttuun 100% OK
Jone

Posts: 8,258

#8152 • • Jone Archibald Haddock
Klubbarin kautta tulee säännöllisen epäsäännöllisesti yksäreitä tai profiilikommentteja, joissa mua pyydetään tekemään asioita, jotka edellyttävät moderaattori- tai admin-oikeudet. Selvennyksen vuoksi siis; vaiks nyt tunnenkin Ankkulin ja modet niin mä olen täällä ihan normaali käyttäjä siinä missä muutkin (mitä nyt olen paikalla aivan liikaa).

Kelatkaa nyt oikeasti. Modeoikeuksien antaminen mulle olis sama kun antais kuusivuotiaalle rynnäkkökiväärin. Nää ihmiset on sitä fiksumpia. *nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#8153 • • larzizi
Tulin tossa äsken naapurikunnasta ja yhtäkkiä koko autoletka hidasti vauhdin lähestulkoon kokonaan. Syy selvisi kun jono alkoi liikkua vähän eteenpäin; jonkun koira oli ilmeisesti karannut, juossut tien yli ja nyt se jäi juoksentelemaan toisen kaistan reunassa. Eipä tuollaista kovin usein tapahdu tuollaisella paikalla, kun ympärillä oli pelkkää metsää O.o

Toivottavasti koira löytää omistajansa yhtenä kappaleena.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

coolcat82

Posts: 771

#8154 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Subin tekstitv.n sivu 106 *ding**lmao*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

onni3mk

Posts: 3,973

#8157 • • Edited onni3mk Onni on.
Mun selain skrollaa sivun koko ajan alkuun. Mikään nappi ei ole pohjassa...Ja on vielä semmonen nätti hidas skrollaus...

--
Onni on.

Freja

Posts: 8,775

#8158 • • Freja Sihteeri
Lääkärillä ei ollu mulle laastaria.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#8159 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mulla on levänny olo *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8160 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Puhelinmyyjä iski!

Joku Oma Sonera super hyper liittymä/uus känny tarjous...

Kysy että mitä kännyssä yleensä käytän, paljon puhun, minkä kännyn omistan ja mikä liittymä mulla on. No sen jälkeen kun selitin pikaisesti tilanteeni, niin seurasi muutaman sekunnin hiljaisuus.

Mies sitten tokaisi "taitaa olla teillä kyllä kaikki ihan hyvällä mallilla, hyvää päivänjatkoa" Eikä edes tarjonnutkaan mulle omaa myymäänsä liittymää *lmao* Tais jäädä kakkoseks...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?