John, 7.12.2007 11:06:
---
ezzy, 7.12.2007 11:04:
---
Juhgu, 7.12.2007 08:12:
---
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.
Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
---
Hienoinen? Mun eka ajatus oli että paljon sulle maksetaan tollasen postaamisesta :D
"parranajokokemus" indeed. Mä oon aina vaan raapinu karvat naamasta ilman sen suurempia vaikeuksia (tai positiivisia elämyksiä), enkä nyt just edes muista minkä merkkinen se parranajokone olikaan, mut nää on tietty näitä yksilöllisiä juttuja.
---
Toisilla on katos ne karvat vauvanhaituvia toisilla rautalankaa ;)
---
Kyllä parranajokoneissa on eroja! En nyt kerro mitä itse käytän, mutta kertakäyttö- tai noname-teriin en kyllä koske pitkällä tikullakaan enää, sit jää mielummin ajamatta.
Edit: itselläni kun on herkkä iho ja sänki kuin teräsvillaa, niin tuollaiset asiat ovat melko tärkeitä.
Tosiaan, eipä ole vielä löytynyt semmosta höylää + pre, during, after -hoitoaineita joiden avulla ei ois kaulassa useampaa tulehtunutta kohtaa seuraavana päivänä ja on tosiaan kokeiltu about kaikki halvasta erittäin kalliiseen mitä on käteen sattunut. Varmaan auttais jos rupeis käyttää jotain kunnon veistä vaan, on vaan välillä semmoset tärinät etten tiedä kehtaisko semmosella alkaa sutimaan :D
edit: ja joo on kokeiltu myötä-, vasta-, sivu-, whateverkarvaan ajelua ja toki sutejakin useampia :F