päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,388 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#8101 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 29.11.2007 22:44:
On se ihanaa että meiän pikkuneiti on hyväntuulinen,seurallinen ja pirtee kun peipponen mut haloo..TÄHÄN AIKAAN!?!? Eikö pikkusten tyttöjen pitäis olla jo nukkumassa? *ding*

..eli ei mua sitte varmaan väsytäkkään tänä(kään) yönä *lmao*



hihihi *tirsk*
miina meni kans yöunille joskus kahentoista aikaa n. kuukauden ikäsenä, nukku viel yhet "päikkärit" joskus kasin ysin aikaa *ding*

--
pinkki on pop!!!

ezzy

Posts: 8,060

#8102 • • ezzy Droid-pappa

kakku111, 29.11.2007 12:29:
---
Annakins, 28.11.2007 14:49:
---
kakku111, 28.11.2007 14:28:
tullut tässä mietittyä että mikä helvetti tätä suomen valtion hallitusta vaivaa???

---


Yleisesti vai johonkin tiettyyn asiaan liittyen?

---



joka asia tässä tuntuu olevan vähän vinossa mutta eniten ketuttaa tuo terveydenhuolto jonka pitäisi olla erinomaista, sen päivän kun näkisi.



Yksityisellä toimii, ei valitettavaa. Diacor <3
Umbala

Posts: 769

#8103 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Faija aiheutti tän päivän 0_o
Pisti mulle viestin jossa ei nyt muuten mitään kummallista, mutta päätti sit laittaa viestin loppuun -Mara. Ihan niinkun tässä nyt olis ollut kauheen suuri mahdollisuus, että olisin luullut viestin tulleen keltään muulta. Ihan vaan vaikka jo numeron perusteella, puhumattakaan sisällöstä. *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

lostgone

Posts: 2,493

#8104 • • lostgone
Mallia tuleva Metropolia: Koko viime vuoden valitin, että emme saa tarpeeksi hyvää Avid-opetusta ja miten tämä ongelma ratkaistaan meidän koulussa, kun uudet opiskelijat valittavat samasta ongelmasta?*täh*
Palkataan minut opettamaan heitä. *nauru**pökr* Oikeasti, nyt on niin todistettu, että tonne palkataan ihan kuka vaan. *hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Decion

Posts: 1,569

#8106 • • Decion Koneradio
yllätyskrapula *ding*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Miinapiina

Posts: 3,494

#8107 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oltais menty kamujen ja muksujen kanssa kauneimpia joululauluja laulelee, mut ne systeemit on huomenna, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina...
ei ihan huvita lähtee laulelee joululauluja vielä *eiei*
viime vuonna oli ihan salettiin myöhemmin joulukuussa *joo*

et tää nyt sit jää näköjään väliin ja se on kyl päivän :(

--
pinkki on pop!!!

Rubicon

Posts: 550

#8110 • • Rubicon
Mun pomo kysyi multa äsken et en kai mä vaan oo raskaana kun kuulemma "hehkun".
Sano nyt sit siihen et en ole,mä vain kerrankin meikkasin aamulla...
*justjoo*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Freja

Posts: 8,775

#8111 • • Freja Sihteeri

domi, 2.12.2007 15:52:
Hmm. Ostin pullon ediä, kysyivät paperit.



Sulta? :'D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

domi

Posts: 7,069

#8112 • • domi Työn sankari.

Freja, 3.12.2007 09:34:
---
domi, 2.12.2007 15:52:
Hmm. Ostin pullon ediä, kysyivät paperit.

---


Sulta? :'D


Oi kyllä :D Mä oisin sen vielä tajunnut kautta rantain, jos se ois samalla pyytänyt puhelinnumeroa ja se ois ollut joku pari-kolmekymppinen myyjä, mut ei, em. kohdat ei natsannut ja joo, se katsoi vaan et onko mulla ikää :D

En tiiä pitäiskö olla otettu jos vielä seitsemän vuoden jälkeen täysikäisyydestä kysytään paperit...
Freja

Posts: 8,775

#8113 • • Freja Sihteeri

domi, 3.12.2007 09:36:
Oi kyllä :D Mä oisin sen vielä tajunnut kautta rantain, jos se ois samalla pyytänyt puhelinnumeroa ja se ois ollut joku pari-kolmekymppinen myyjä, mut ei, em. kohdat ei natsannut ja joo, se katsoi vaan et onko mulla ikää :D



Oisit sanonu et "jäi autoon" ja oisit kattonu et mitä se sanoo :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

domi

Posts: 7,069

#8114 • • domi Työn sankari.

Freja, 3.12.2007 09:38:
Oisit sanonu et "jäi autoon" ja oisit kattonu et mitä se sanoo :D


Tilanne oli jo alunperin niin huvittava et katoin parhaimmaksi näyttää ne paperit ennenkuin repeen sen elämään kyllästyneen keski-ikäisen kassaneidin edessä :D
fallen angel

Posts: 529

#8115 • • fallen angel
Mun eilinen käden kasaan pikaliimaaminen on ollut menestyksekäs, haava edelleen ihan nätisti kiinni, eikä lihat paista tai mitään. Eikä ole tulehtunut ainakaan vielä! Hitot sairaaloista, 6 tunnin tikkausraja my ass. Mä pärjään pikaliimalla=D hitto mikä läppä..

--
Rinsessa

Sankari

Posts: 617

#8116 • • Sankari

ezzy, 2.12.2007 16:08:
---
domi, 2.12.2007 15:52:
Hmm. Ostin pullon ediä, kysyivät paperit.

---


Kuullu tota muualtakin et myyjät luulee sitä alkoholijuomaks O_o Samoin mad crocia

Mad crocista on myös sellanen versio missä on alkoholia mutta sen nimi on Croc's tail sitä en sitten tiedä onko edistäkin sellanen...
sapeli

Posts: 11,768

#8117 • • sapeli jokukukamikä?
Huu, siirryttiin uusiin tiloihin ja toimintamenetelmät vähän muuttui - vähäsen tässä on totuttelemista mutta paremmin tuntuu kaikki toimivan *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.