päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,713 views

crissy

Posts: 1,958

#8061 • • crissy
kaikki varmaan muistaa (tai edes osa) sen nimisen bändin kuin Alphaville joskus kultaiselta 80-luvulta..

no jos ei muista nii pieni virkistys..

forver young


no sit siihen 0_o eli Alphaville vuonna -97



pikkasen on tyyli muutunu sitte:D
ezzy

Posts: 8,060

#8062 • • ezzy Droid-pappa
Menin nukkumaa 02.30 ja heräsin klo 21.
Kävi pieni kämmi, kun kaveri soitti mulle, katoin luurista, että kello oli silloin 06.14 ja olin aika ärtynyt sille :D ja kello olikin oikeesti 16.14 ja silti jatkoin unia, koska en tarkistanut.

Hirvee kooma vieläkin...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8063 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Rujo Mutantti, 22.11.2007 16:28:
---
MiMoSa, 22.11.2007 16:11:
Tää on kyl jo eilisen mut multa kysyttiin eilen paperit sekä k20 paikkaan että k18 paikkaan!*whaat* Kyllähän se on ihan hyvä, että on hyvin säilynyt mut en mä sentäs miltään teiniltä halua näyttää!*grr**tirsk* Ja molemmat paikat on vielä sellasia missä tulee käytyä tosi useesti ja toisessa myös ollaan järkätty ahkeraan bileitä.*ding*

---


Se on se uus laki. Jos näyttää alle 25v tms. niin pitää kysyä paperit.

Kun se laki tuli niin meiän joukkiolta 31v, 32v ja 25v+läski parta ja viikset kysyttiin paperit meiän lähikaupassa syynä vaimokkeen säilyneisyys. Nauratti.



ei tarvii nauraa, uhan hyvä se on että kaikilta kysytään paperit. Mä näytän ne kyll' mielelläni :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kinderi

Posts: 1,783

#8065 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Meillä on pikkupoika ja pikkusika *ding*
mites se nyt näin meni *täh*

edittiä:kirjota itte vaan..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#8066 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Miinapiina, 22.11.2007 14:52:
---
MiMoSa, 22.11.2007 14:50:

No on kyllä nopea ollut sit toikin! Kun on sit taas niitä toisenlaisiakin ääripäitä mut parempihan se noin tietty on.*joo*

---

koska se on nii tuskaa muutenkin ni sit jos joutuis tuntitolkulla kärvistelemään ni AUTS *hikoil*
*nauru*



A-vauvan ponnistusvaihe 1h40min *poks*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Miinapiina

Posts: 3,494

#8067 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 25.11.2007 09:24:

A-vauvan ponnistusvaihe 1h40min *poks*



jaiks... *poks* mul tais olla mirosta n. 6 min ja miinasta 10 min...
mut ne onki niin pienipäisiä et urakka oli helppo *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#8068 • • Freja Sihteeri
Mulle sanottiin eilen kaks kertaa et mul on upeen punaset hiukset O_o
Just ku olin aikasemmin päiväl tuskaillu, et hiukset on jo iha ruskeet ja punasta vivahdetta tuskin ees huomaa. Taksikuski sanoi et meinas kysyy eka et oonko just värjänny ne :D
Hauska.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#8069 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Miinapiina, 25.11.2007 09:30:
---
kindertin, 25.11.2007 09:24:

A-vauvan ponnistusvaihe 1h40min *poks*

---


jaiks... *poks* mul tais olla mirosta n. 6 min ja miinasta 10 min...
mut ne onki niin pienipäisiä et urakka oli helppo *nauru*



Niinnoh,meiän neiti onkin tollanen läskipää *nauru*
Maailman ihanin pikkunen pullukka *plur*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

sapeli

Posts: 11,768

#8071 • • sapeli jokukukamikä?
Tajusin just et ku tulen töihin niin mun pitää muistaa kuudet salasanat ja -tunnukset että saan kaikki systeemit auki. Äsken meinas kuudennen kohdalla pätkästä kun nuo alkaa jo menemään vähän sekaisin, niistä muutamaa kun täytyy vaihtaa about kuukauden välein...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#8072 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
soitin pe pankkiin et tarttisin uudet verkkotunnukset ni ne tuli tänään *ding*
O_______o

--
pinkki on pop!!!

-V-

Posts: 587

#8074 • • -V-
Mun tukka lyhenee reippaasti *hikoil*

Jännittää näytänkö mä sen jälkeen ihan pallopäältä *lmao*
wiwi

Posts: 1,575

#8076 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Sankari, 27.11.2007 10:30:
Paras mainos IKINÄ! *nauru*



Ai. Mä olin aika pettynyt, kun ei se sitten riisunutkaan kylpytakkiaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#8078 • • Freja Sihteeri
Kuulin just et yks tyyppi on suhteessa yhen toisen tyypin kaa ja oon ihan WTF OMG ja ei kestä ja iik.

Suu loksahti auki. Sinne meni seki mies :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hemuz

Posts: 2,178

#8079 • • hemuz kätevä emäntä
Kävin tekees tänää hygieniaosaamistestin. Tein sen 10 minuutissa, aikaa oli varattu 30-45 min. Yksi virhe sallituista kuudesta. Jos oisin menny työkkärin kautta, oisin istunu jollain tunneilla viitisen päivää. Nyt riitti, kun vähän silmäili aiheeseen liittyvää prulua.
Late

Posts: 3,441

#8080 • • Edited Late team Lasse
Ajaessani tänään ylös kehä I:ltä Malmin liittymästä tuli sieltä vastapalloon 80v mies -90 luvun corollalla. *ding* Onneksi pitkien väläyttely ja töötin soittaminen saivat kuskin pysähtymään.. Suht pitkään sillä kyllä kesti kääntää auto oikein päin. Harmi että tapahtuman kuvaus ei onnistunu kunnolla kun piti ajaa samaanaikaan.

Pisti kyllä vielä miettimään että oisko tosta pitäny soittaa jo poliisille, olisivat voineet tarkistaa että oliko pappa edes ajokunnossa. No eiköhän herra järkyttynyt sen verran että ajaa tarkkaavaisemmmin jatkossa.