päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,206 views

lostgone

Posts: 2,493

#4001 • • lostgone
7 vuoden Meripäivä-putki katkesi tähän vuoteen.. *justjoo*..mikä ei välttämättä ole kovin huono homma, nimittäin ilmeisen monessa ihmisessä tämä juhla on herättynyt muistoja minusta q yksi jos toinen on tiedustellut, että kai mä oon jossain täällä puistossa*hihu* Eikä siis siinä ole mitn pahaa, että muistavat, mutta jokaiselta soittajalta näyttää löytyvän jokin laadukas muisto mun meripäivätoilailuista..*känni**justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

kanuuna

Posts: 224

#4002 • • Edited kanuuna
Meripäivät herättivät ihmetystä näin ensikertaa koettuna.

Ehkä paras juttu josta riitti ihmeen paljon "tasokasta" läppää, oli poliisien sleep deprivation patrol, joka kierteli lauantaiaamuna puistossa herättelemässä penkkinukkujia. Liian pitkä juttu tässä selitettäväksi, olis pitänyt kuvata videolle kun poliisit herättelevät nukkujia. Ja dubata uusiksi esim seuraavaan tapaan: "Täällä ei nukuta! Nää on Meripäivät, ja täällä ryypätään saatana! Nyt ylös siitä penkiltä ja terassille olutta juomaan, hopi hopi! Olutta ostamalla tuet kaupungin taloutta, ei tänne nukkumaan ole tultu!"

Jep, onpa tullut nyt koettua Meripäivätkin. *tirsk*

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

Avatar
#4005 • • titityyt Guest
duunissa on yks vanhahko mies joka ei vaan pysty kattoo mua esim. silmiin kun puhutaan. Se vaan tuijottaa mun tissei...ja ne ei edes oo isot *tirsk* mut joo, eka olin vähän hämillään nyt neljän kuukauden jälkeen tekis jo mieli vetää avarilla päähän...
Avernian

Posts: 7,451

#4006 • • Avernian Kerettiläinen

Juanita, 31.7.2006 09:49:
duunissa on yks vanhahko mies joka ei vaan pysty kattoo mua esim. silmiin kun puhutaan. Se vaan tuijottaa mun tissei...ja ne ei edes oo isot *tirsk* mut joo, eka olin vähän hämillään nyt neljän kuukauden jälkeen tekis jo mieli vetää avarilla päähän...



Laita ne välillä piiloon *tirsk* Tosin veisit vanhuksen viimeisetkin elämänilot. :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Amuck

Posts: 2,396

#4007 • • Amuck dub-i-dub

mayah, 31.7.2006 09:42:
OMG? WTF?


Osaan kuvitella miten oot typertyneenä sopertanut OMGWTF :S

Mutta joo, kyllä tantat osaavat olla pelottavia. Kerran kävelin kaverini kanssa kadulla nähtävästi liian leveästi, niin kiukkuista kellonsoittoa kuului takaa. Toki väistimme, ja mummeli pyyhälsi ohi huudellen "vittu näitä nykyajan kakaroita, ei mitään tapoja". :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#4008 • • Enkeli Guest
On maanantai, cd-soitin hajos (ei lue enää levyjä), kelasta ei tuu rahaa etc. *igor*
domi

Posts: 7,069

#4009 • • domi Työn sankari.

Juanita, 31.7.2006 09:49:
duunissa on yks vanhahko mies joka ei vaan pysty kattoo mua esim. silmiin kun puhutaan. Se vaan tuijottaa mun tissei...ja ne ei edes oo isot *tirsk* mut joo, eka olin vähän hämillään nyt neljän kuukauden jälkeen tekis jo mieli vetää avarilla päähän...


Yläasteella oli kans liikunnanopettaja, joka katseli tyttöjä vähän sinne sun tänne, et katse tippui jatkuen :D Oli mielenkiintoista katsella kun sälli oli vähän "...ja huomenna pelataan lentopalloa..." ja katse oli joissain muissa palloissa :D
Avatar
#4011 • • Annakins Guest
Ilmoittauduin taas kirkkovenesoutuun, tosin tällä kertaa kyseessä on (onneksi) lyhyt pyrähdys Budjettiruuhen merkeissä...
Fresia

Posts: 764

#4013 • • Fresia vähän outo
Jaahas. Poikapuolinen serkku on ostellut mun kortilla vähän viinaa la baarissa *ding* Ja sen lompakossa oli mun kajaali *ding*

Ai niin, "paras" iskutapa aikoihin: poika lausuu mulle sopertaen vahvassa humalatilassa runoa, ja lopulta menee maahan makaamaan ja puristaa mua nilkoista "sä olet nainen jumalauta. mä haluan sut. miksei sua kiinnosta" Ja itkunsekaista huutoa perään. Kävelin naureskellen pois. Voi elämä, luuliko se poika, että tolla tavalla saa iskettyä naisen *tirsk* *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#4015 • • jesus Guest

Fresia, 31.7.2006 22:07:
Ai niin, "paras" iskutapa aikoihin: poika lausuu mulle sopertaen vahvassa humalatilassa runoa, ja lopulta menee maahan makaamaan ja puristaa mua nilkoista "sä olet nainen jumalauta. mä haluan sut. miksei sua kiinnosta" Ja itkunsekaista huutoa perään. Kävelin naureskellen pois. Voi elämä, luuliko se poika, että tolla tavalla saa iskettyä naisen *tirsk* *justjoo*



*lmao*

Toi on jo aika paha *nauru*
domi

Posts: 7,069

#4017 • • domi Työn sankari.
Mulle 'päivän o_O' on se, että onko korrektia vaihtaa käyttäjän nimeä tietojärjestelmässä, kun se on vähän..krhm..ei-niin-tavallinen. Eli kyseessä on 'Külli', ja vaihtaisin sen mielellään järjestelmiin 'Kylli'ksi. Useampi järjestelmä ei tunne saksalaista y:tä ja vaihtaa sen u:ksi...
KooKie

Posts: 4,338

#4019 • • KooKie aka. Petress Pan
Katselin tossa historian ja yhteiskuntaopin yo-reaali kysymyksiä vuodelta 2002 ja tuli vähän wtf olo, että kyllähän mä näihin osaisin vastailla ihan lonkaltakin. *hmph* Ehkä mä panikoin niitä keväisiä kirjoituksia vähän liikaa. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sapeli

Posts: 11,768

#4020 • • sapeli jokukukamikä?
Tää mun kone (windows, tietenkin) *justjoo* Tää sammuilee itekseen aina parin tunnin välein, vaik kaikki on asennettu uusiks vain pari kuukautta sitten. Jossain vaiheessa huomasin että tässä näppiksessä on power-nappi, joka osuu aina väilllä pöytään kun pidän näppistä jalkojen päällä, mutta vaikka sekin olis täysin koskematon niin välillä kone vaan päättää ottaa nokoset. *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.