päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,303 views

kml

Posts: 1,142

#3961 • • kml Keyhole Markup Language
Oon tässä parissa päivässä naputtanu koneelle 467 laskua...

Nyt ne pitää kaikki tulostaa :D

Massiivista!

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

kml

Posts: 1,142

#3962 • • kml Keyhole Markup Language

kumimuumi, 26.7.2006 09:04:
Oon tässä parissa päivässä naputtanu koneelle 467 laskua...

Nyt ne pitää kaikki tulostaa :D

Massiivista!



Noh, numerot vähän bugas eikä niit sit lopulta ookkaan ku joku 200.

Noo, yritin tulostaa niitä kerralla, niinkun yleensä tehdään. Ohjelma kaatu, ja massatulostustoiminto noiden laskujen osalta hajos...

Joudun tulostamaan kaikki yksitellen :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Sallakat

Posts: 2,220

#3963 • • Sallakat jungle, baby !
olen ollut suhteellisen radalla tässä pitkin kesää eli viikkoihin mahtuu enemmän päiviä kun juon 1-xx annoksen alkoholia kuin että olisin täysin selvinpäin. On vaan koko ajan niin paljo kaikkea hauskaa tekemistä, tulee usein tartuttua siideriin menon keskellä.
Nyt eilen en juonut kun Juissi mehua, toisin sanoen ei ollut mitään pöhnää millä tipahtaa heti kun menee sänkyyn.
Kuuntelin yöllä kun kissat juoksentelee peräkanaa pitkin kämppää, kuinka toinen heistä raapii väliovea ja tassullaan painelee välioven kahvaa aukaistakseen sen = kauhea meteli. Kuuntelin kuinka muru on välillä aloittamassa kuorsausta, muttei aloitakaan. Kuulen kuinka toinen kissa naukuu komentavasti kävellen ympäri kämppää.
Jossain vaiheessa tajuan, että olen tosiaan maannut sängyssä hereillä 2-3 tuntia saamatta unta.
Tipahdin ilmeisesti jossain vaiheessa, koska aamulla heräsin itsekseni puoli tuntia ennen kuin herätyskello soittaisi.
Istun tässä töissä suhteellisen koomassa, mutta sen verran virkeänä että tajusin just tänään olevan PIKKU lauantai *jiihaa*
-lera-

Posts: 394

#3964 • • -lera-
leikkasin saksilla palan sormestani eikä edes sattunut..
yleensä tunnen pienemmänkin kivun.. *ding*
akir0

Posts: 2,554

#3965 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
Painoin imurista virtajohdon kelausnappia ja johto kelautuessaan lennähti mua naamaan. Tuloksena iso vekki huulen yläpuolella ja tuskainen kipu hampaissa :{
Jocular

Posts: 1,359

#3966 • • Jocular Janni

akir0, 26.7.2006 14:40:
Painoin imurista virtajohdon kelausnappia ja johto kelautuessaan lennähti mua naamaan. Tuloksena iso vekki huulen yläpuolella ja tuskainen kipu hampaissa :{



Minkä merkkinen imuri?! Haaste ne oikeuteen. Valita, reklamoi! Toi on se kauhukuva mikä mul on aina imurinjohtoa kelatessa.. *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Mimir

Posts: 1,366

#3967 • • Mimir Rouva Yninä
Olin lähdössä kaupungille aiemmin tänään. Nousen bussin kyytiin päätepysäkiltä joten bussi on usein valmiina siellä odottamassa, kuten nytkin. Kävellessäni lähemmäs bussia huomasin sisältä kantautuvan todella voimakkaan musiikin ja tajusin samalla, että koko bussi heiluu. Vilkaisin ikkunasta sisään ja havaitsin, että bussikuski oli pitkällään penkillä ja teki vatsalihasharjoituksia vimmattuun tahtiin huutaen välillä jollain minulle tuntemattomalla kielellä karjahduksia, jotka kuulostivat joltain "jaksaa, jaksaa" -kannustushuudoilta. Biisin päätyttyä kuski nousi tyynesti ylös penkiltä, laittoi musiikin pois, päästi minut sisään ja tervehti ystävällisesti *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Sphyxia

Posts: 3,308

#3968 • • Edited Sphyxia Maracujá!

Mimir, 26.7.2006 16:35:
Olin lähdössä kaupungille aiemmin tänään. Nousen bussin kyytiin päätepysäkiltä joten bussi on usein valmiina siellä odottamassa, kuten nytkin. Kävellessäni lähemmäs bussia huomasin sisältä kantautuvan todella voimakkaan musiikin ja tajusin samalla, että koko bussi heiluu. Vilkaisin ikkunasta sisään ja havaitsin, että bussikuski oli pitkällään penkillä ja teki vatsalihasharjoituksia vimmattuun tahtiin huutaen välillä jollain minulle tuntemattomalla kielellä karjahduksia, jotka kuulostivat joltain "jaksaa, jaksaa" -kannustushuudoilta. Biisin päätyttyä kuski nousi tyynesti ylös penkiltä, laittoi musiikin pois, päästi minut sisään ja tervehti ystävällisesti *nauru*



Ehdottomasti päivän *lmao*!!!
lostgone

Posts: 2,493

#3969 • • lostgone

akir0, 26.7.2006 14:40:
Painoin imurista virtajohdon kelausnappia ja johto kelautuessaan lennähti mua naamaan. Tuloksena iso vekki huulen yläpuolella ja tuskainen kipu hampaissa :{

Tai sit kysyt Hannalta neuvoa ens kerralla, et miten se laite toimii.*vink**nauru*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Epailija

Posts: 5,636

#3970 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Piti käydä vaihtamassa kaupassa paidan kokoa yhtä isompaan, koska hartiat olivat liian leveät. o_O Tämä siis strategisin mitoin 172/59 (öbaut).

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

martina

Posts: 1,875

#3971 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mentiin jutan kanssa jätskille, ni meinasin pyörtyä tiskille... :/ silmissä sumeni, kylmä hiki pukkas päälle ja jos oisin seissyt hetkenkin kauemmin, ois jalat lähteny alta.... huoh...

sitte mentiin teerenpeliin hetkeks istuu, ni molemmilta kysyttiin tiskillä henkkarit vaikka tilasin spritea? kysyin että mitäs helv...? niin pitää todistaa ikä, jotta voi hengailla k-22 paikassa. whoot? ihmetys on siis se, että oon aina luullut että teere on k-18. eikä ikinä oo ollu mitään ongelmia, vaikka tuolla tulee istuttua monta kertaa viikossa.
Jusna666

Posts: 1,447

#3972 • • Jusna666 Diablo
Joku on duunissa lätkässy yltäpäältä paskassa olevat kalsarit kuorma-auton ikkunaan ja ne pysyy sillä paskalla kiinni siinä lasissa.. WTF?!? *ding* *whaat*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

sapeli

Posts: 11,768

#3973 • • sapeli jokukukamikä?

Jusna666, 26.7.2006 22:03:
Joku on duunissa lätkässy yltäpäältä paskassa olevat kalsarit kuorma-auton ikkunaan ja ne pysyy sillä paskalla kiinni siinä lasissa.. WTF?!? *ding* *whaat*



*sars* Tästä mä just halusinki lukee ennen nukkumaanmenoo *eiei* *eikä* *toktok*

*hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusna666

Posts: 1,447

#3974 • • Jusna666 Diablo

sapeli, 26.7.2006 22:05:
---
Jusna666, 26.7.2006 22:03:
Joku on duunissa lätkässy yltäpäältä paskassa olevat kalsarit kuorma-auton ikkunaan ja ne pysyy sillä paskalla kiinni siinä lasissa.. WTF?!? *ding* *whaat*

---


*sars* Tästä mä just halusinki lukee ennen nukkumaanmenoo *eiei* *eikä* *toktok*

*hih*



No mä aattelin et sä tykkäät *tirsk*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Ober

Posts: 587

#3975 • • Ober Dog shit taco

Jusna666, 26.7.2006 22:03:
Joku on duunissa lätkässy yltäpäältä paskassa olevat kalsarit kuorma-auton ikkunaan ja ne pysyy sillä paskalla kiinni siinä lasissa.. WTF?!? *ding* *whaat*


aawwww*kuolaa**plur**pihkassa**aplodit*
$

Posts: 1,802

#3976 • • $ Destination weekend!
1,5kk sitten joku lähestyi tekstiviestitse kysyen onko mulla uusia mixauksia.

Tuntematon numero, joten tarjosin URL:ia. Ei kuulema ollut nettiä joten pyysi lähettämään postitse Tampereelle. Lupauduin, mutta homma unohtui kesälomaillessa.

Tänään tuli samankaltainen viesti, mutta ilmoitti olevansa joku kundi "joka käy bileissä".
Tarjosin taas URL:ia mutta olisi taas pitänyt lähettää taas postitse Tampereelle.

Osoitteet olivat samat, mutta numero vaihtunut.

Google jeesas.

Mulle ei ole suurikaan vaiva polttaa cd-levyä ja lahjoitaa sitä jollekin fanittajalle. Kaikella kunnioituksella tekijänoikeuksia kohtaan en kuitenkaan viitsi niitä massapostittaa, ja vielä vähemmän jos tarkoitus on seuraavanlainen:

Aivan vitun säälittävää.
Avatar
#3978 • • Edited astaroth Guest

$, 27.7.2006 00:45:
Aivan vitun säälittävää.


täytyy kyllä sanoa, että meikällä kyllä loksahti nyt suu ammolleen. vai että tällaista tämä jyyrä harrastaa?

olen itsekin asioinut tämä ko. heebon kanssa, jota olen todellakin pitänyt vain random musadiggarina. eipä mulle mikään ongelma ollut miksejä tuolle lähettää, jos kerran musiikki kelpaa, mutta tuommoisen nappikauppabisneksen paljastuminen on aivan vitun naurettavaa

edit: ja joo, minua vielä mies yritti lähestyä kysellen muiden dj:ten numeroita. onneksi ei vahingossakaan tullut sanottua mitään

EI SIIS TODELLAKAAN NÄIN!
Riku

Posts: 3,187

#3979 • • Riku The Little Prince

$, 27.7.2006 00:45:
Tänään tuli samankaltainen viesti, mutta ilmoitti olevansa joku kundi "joka käy bileissä".

No just. Mäkin taisin saada samanlaisen viestin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.