päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,493 views

Jinkso

Posts: 1,209

#3981 • • Jinkso FINRG

$, 27.7.2006 00:45:
1,5kk sitten joku lähestyi tekstiviestitse kysyen onko mulla uusia mixauksia.
-klips-

Aivan vitun säälittävää.



Sama jannu on multakin miksauksia kinunnut, ja hyväuskoisena olen 2 kertaa lähettänytkin. Ei helvetti mikä idiootti. Pakko pistää vihaista palautetta takaisin.

Jannu ilmeisesti napsii numeroita Klubbarista, on myös tekstarilla kysellyt "muiden dj:ten numeroita". Pisti vihaksi.
enrg

Posts: 2,040

#3982 • • enrg
nimi tänne niin lähetän "tuoreen kasan" miksauksia. Sama viesti tuli kans eilen*eiei*
Avatar
#3983 • • Norb Guest
^^ Huhhuhuhuh! Mä raivostuin! Että on jollain pokkaa! Heh, yritin ylläri ettii num. perusteella tietoja duunin numeronetistä, mut ei onnistunut :(
$

Posts: 1,802

#3984 • • $ Destination weekend!
Jep, tuli aluksi syyllinen olo kun en ollut lähettänytkään miksausta "ensimmäiselle" tyypille ("Maarit"). Kun tämä tyyppi ilmoitti osoitteekseen prikuulleen saman, mietin onko kyseessä jokin läppä tai pulju. Laiton ensimmäisen puhelinnumeron Googleen niin pärähti tuo viesti näytölle.

Siis helvetti: Netti on miksauksia pullollaan joita tämä ko. urpo voisi poltella ja myydä teksti-teeveen kautta muille urpoille mutta ei. Pyydetään lähettämään valmis miksaus jollakin medialla joka on ilmeisesti tarkoitus myydä (suoraan?) eteenpäin.

Jos ko. tyypin intentiot ovat kuitenkin jotain ihan muuta, ainakin lähestymistavassa voisi olla hiomista.
Jinkso

Posts: 1,209

#3985 • • Jinkso FINRG

$, 27.7.2006 09:57:
Pyydetään lähettämään valmis miksaus jollakin medialla joka on ilmeisesti tarkoitus myydä (suoraan?) eteenpäin.

Jos ko. tyypin intentiot ovat kuitenkin jotain ihan muuta, ainakin lähestymistavassa voisi olla hiomista.



Itse ainakin lähetin CD:t hänen pyynnöstään mp3-CD:inä, joten ne eivät ole ehkä paras formaatti uudelleenmyyntiin. Tiedä sitten mikä on jannun toimintamenetelmä.

Ensimmäisen lähettämäni 3 miksausta sisältäneen levyn jälkeen palautteeksi tuli "Noi 2 on helvetin hyivä, mutta kolmas ihan paska. Oot tainnu ottaa vaikutteita e-nrgltä!"

Tekisin mieli ihan kokeilun vuoksi ostaa tuolta joku miksaus ennen kaverille palautteen lähettämistä. *poks*
hallucinogen

Posts: 8,190

#3986 • • hallucinogen Edain

$, 27.7.2006 09:57:
Siis helvetti: Netti on miksauksia pullollaan joita tämä ko. urpo voisi poltella ja myydä teksti-teeveen kautta muille urpoille mutta ei. Pyydetään lähettämään valmis miksaus jollakin medialla joka on ilmeisesti tarkoitus myydä (suoraan?) eteenpäin.


Cd:t maksaa kato =D Tehokkuus ei ole myöskään kovin suuri jos on vaan yksi polttava asema niin helpompi pyytää toisia kustantaa itselleen levy jonka sit myy, enemmän profittia :D

Vähän pistää kyllä hymyilyttää et jollain on munaa laittaa tolleen "rahoiksi" vaikka toi onkin perseestä olevaa toimintaa.

--
pikku-*possu*

Tyranoid

Posts: 1,552

#3987 • • Tyranoid FINRG

Jinkso, 27.7.2006 09:06:
Sama jannu on multakin miksauksia kinunnut, ja hyväuskoisena olen 2 kertaa lähettänytkin. Ei helvetti mikä idiootti. Pakko pistää vihaista palautetta takaisin.
Jannu ilmeisesti napsii numeroita Klubbarista, on myös tekstarilla kysellyt "muiden dj:ten numeroita".



Ihan sama juttu täällä. Sitten vielä lähettelee viikon välein kysymyksiä, että "onko sulta tullut uutta mixiä ulos?" Joo viikottainhan me niitä tehdään, kun uusia biisejä syntyy max 10 vuodessa... :D Ei voi kuin nauraa tollaselle "bisnekselle", kuka noita muka ostaa?

Hassuinta on, että mä vastasin sen ekaan viestiin että voin lähettää mixin jos se laittaa mun tilille 3e kulukorvausta. Ja se vielä laitto! Kuinkahan paljon kalliimmalla se aikoo ton myydä? :D No, onhan se aika eksklusiivinen miksaus, sitä ei itse asiassa ole kellään muulla kun se on hiukan keskeneräinen versio SonicRadion setistämme... ;)

Mulla on todnäk sen oikea nimi hallussa, näkyy pankkitiedoissa. Enpä taida tänne kuitenkaan postata, hiukan käy sääliksi koko tyyppi.
Jinkso

Posts: 1,209

#3988 • • Jinkso FINRG

Tyranoid, 27.7.2006 10:04:
Hassuinta on, että mä vastasin sen ekaan viestiin että voin lähettää mixin jos se laittaa mun tilille 3e kulukorvausta. Ja se vielä laitto! Kuinkahan paljon kalliimmalla se aikoo ton myydä? :D



Ite laitoin mukana tilitietoni ja "Maksu omantunnon mukaan."
Ilmeisesti ei omaatuntoa kolkuttanut, mitään korvauksia en kummallakaan kerralla saanut. :)

Viikon välein kuumottelu on myös tuttua, usein on tullu tän jannu tekstariin herättyä. :D
phear

Posts: 804

#3989 • • phear <X>
Kohtuu näätä jamppa.

Oma päivän o_O on noin 150:n Microsoftin CD:n käristäminen mikroaaltouunissa. Kaikkeen sitä joutuukin.
Freja

Posts: 8,775

#3990 • • Freja Sihteeri
Tavallaan hyvä, tavallaan huono, niin olkoot sitten o_O. Reilu kaks viikkoa lisää sairaslomaa, ja kuukauden kuuri yhtä lääkettä ja "siihen sivuun" toista lääkettä jota saa napsia kun tuntuu siltä. Öh.
No ainakin verenpaine 120/80 oli "erittäin" hyvä, keuhkot kuulosti "loistavilta" ja savuttomuudestanikin vedin pisteet kotiin *pepsodent*

Oon nyt saanu tarpeekseni lääkäreistä toviksi, josko vaikka ei hetkeen tarvitsisi mennä.

Lääkärikäynti kyl alkoi rennosti ja letkeesti, kun luin odottaessani Suomen Kuvalehtee, jossa oli takasivulla lainauksia muista lehdistä. Repeilin siinä sitten itekseni ties mille, mm. "Juhannuksena ajaneelle ehdollista" riitti saamaan mut hilpeelle tuulelle *tirsk*

On vähä väsy.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fresia

Posts: 764

#3991 • • Fresia vähän outo
Näin viime yönä unta (ja aika hyvää sellaista...), että mulla oli hyvin intohimoinen suhde mua kolme vuotta nuoremman työkaverin kanssa *ding* Onhan se söpö poika, mutta ei meillä oo tietääkseni ollut minkäänlaista flirttiäkään. Kiva mennä työpaikan kesäjuhliin tänään, oon kuitenkin tosi vaivautunut tän pojan seurassa, koska muistan sen unen suhteellisen hyvin *blush* *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Bio

Posts: 4,429

#3992 • • Bio The Bullies / Pinky

Jinkso, 27.7.2006 09:06:
...Pakko pistää vihaista palautetta takaisin...



Joo, laitoin kans palautetta, ihan kyl suht asiallista. Aika säälittävää touhua, hankkis rahas työllä niinkuin muutkin.
Amuck

Posts: 2,396

#3993 • • Amuck dub-i-dub

Fresia, 27.7.2006 11:41:
*tirsk*


Kyllähän sä tiedät, että unet vain kertovat oman alitajuntasi viestejä sinulle. ;) Eli antaa palaa.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Fresia

Posts: 764

#3994 • • Fresia vähän outo

Amokk, 27.7.2006 12:34:
---
Fresia, 27.7.2006 11:41:
*tirsk*

---

Kyllähän sä tiedät, että unet vain kertovat oman alitajuntasi viestejä sinulle. ;) Eli antaa palaa.



Yritys on suuri olla kuuntelematta, koska nyt oon jostain saanut päähäni, että tää poika on oikeesti muka tosi suloinen. o_O *ding* Alitajunta saa luvan pysyä hiljaa, etten nolaa itseäni tän(kin) porukan edessä. *blush*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#3995 • • sapeli jokukukamikä?
Mullakin uniin liittyvä päivän o_O - oon parina viime yönä nähny toooosi paljon unia (tai ainakin muistan niitä enemmän kuin normaalisti, mikä on sekin enemmän kuin kuulemma monella). Viime yönä erityisesti näin paljon unia mitkä liittyi kilpailuihin, haasteisiin ja erityisesti matkustamiseen, ja nyt vasta muistin että olin lukenut ennen nukahtamista lumotusta unilaivasta *hihu* Saattaa olla että se oli vaikuttanut uniin, eipä sillä niin väliä; jännä juttu oli se etten muistanut sitä ennen kuin nyt. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sinza

Posts: 2,227

#3996 • • Sinza
Nousin lomalla ylös tähän aikaan kun en saanut enää nukuttua *ding*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Kimbou

Posts: 608

#3997 • • Kimbou

Sinza, 28.7.2006 07:06:
Nousin lomalla ylös tähän aikaan kun en saanut enää nukuttua *ding*



sama juttu mulla *ding* kait sitä rupee nyt jo paineilee ku maanantaina loppuu loma ja sit taas takas
sorvin ääreen *toktok*

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

kml

Posts: 1,142

#3998 • • kml Keyhole Markup Language
Hmm.. Vähän pistää miettimään. Avaa mailin kun tulee töihin:

A:n mukaan haluaisit pitää lomaa ennen opiskelun alkua. Oletko jo maanantaina jäämässä pois vai milloin?
Töitä meillä riittää, mutta täytyyhän sinun lomaakin pitää.

Jos et tule maanantaina, laita huomenna minun lokeroon tuntilista, avain Merville
kerro M:lle mitä kasoja mitenkin hoidettu,

ja kiitos jo nyt: olit tosi iso apu!



Eli mun pitäis nyt itekseni päättää että oonko tänään vikaa päivää töissä :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Elmiira

Posts: 1,446

#3999 • • Elmiira
Eräs 50+ sinkkunainen palasi tänään töihin
yli neljä kuukautta kestäneeltä sairaslomaltaan.

Firmamme on tässä välissä ehtinyt muuttaa toiseen
paikkaan, joten esittelin hänelle paikkoja ja kerroin
missä hänen tavaransa ovat, että hän voi laittaa ne
paikoilleen. Pian nainen pyysi minut katsomaan,
kun hän on löytänyt kohtalaisen kokoisen DILDON
pöytälaatikostaan!

Tiesin kyllä, että se dildo siellä heidän huoneessaan
oli aiemmin pyörinyt, mutta en tiedä kuka sen hänen
laatikkoonsa oli keksinyt laittaa *nauru* Ja en tiedä
miksi toimistolla oli edes dildo, mutta välillä se oli
seinään kiinnitettynä ja hoiti ovikellon virkaa väristessään...
Sinne se nytkin jäi ikkunalaudalle.

Eikä ollut edes eka kerta, kun meidän toimistolta
löytyy dildo. Muuton aikaan löytyi myös ja muuttomiehillä
tuntui olevan hauskaa, kun ne tuli multa kysyy, et mitä tuolle
tehdään, kun sitä ei ole pakattu. No laitoin sen sitten yhden
strategiajohtajamme (mies) roskikseen, menemään muuttotavaroiden
mukana uudelle toimistolle. En tiedä tuliko koskaan perille *tirsk*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Fresia

Posts: 764

#4000 • • Fresia vähän outo
Viesti eksältä, että on pahoillaan kaikesta, (hyvä näin puolen vuoden jälkeen pyytää anteeks) ja myös siitä, että sen uus avokki häiriköi mua viesteillään. Ja että ei ole sellainen kusipää, mitä kaikki siitä yrittää tehdä. En vastannut mitään, ei vaan huvita. Itse laittoi muhun välit poikki. Mä en halua sitä jätkää elämääni enää millään tavalla, asiat on nyt niin hyvin, kaikinpuolin. *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*