päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,300 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#4021 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mun uusi 30D kamera on toiminu jo kolme viikkoa eikä akku näytä loppuvan koskaan *hmph* Kuvia otettu kohta 2tonttua ja suuri osa salamalla. Kameraa ei ole kertaakaan sammutettu vaan se on ollut aina joko päällä tai valmiustilassa. Se toimii jollain saamarin anti-materialla (kattonu liikaa Star Trekkiä lähiaikoina *nauru*)

Ps: Siis latasin akun yhden kerran kun ostin kameran *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ezzy

Posts: 8,060

#4022 • • ezzy Droid-pappa

sapeli, 1.8.2006 21:12:
Tää mun kone (windows, tietenkin) *justjoo* Tää sammuilee itekseen aina parin tunnin välein, vaik kaikki on asennettu uusiks vain pari kuukautta sitten. Jossain vaiheessa huomasin että tässä näppiksessä on power-nappi, joka osuu aina väilllä pöytään kun pidän näppistä jalkojen päällä, mutta vaikka sekin olis täysin koskematon niin välillä kone vaan päättää ottaa nokoset. *hmph*



virransäästötoiminnot kaikki vaan kylmästi pois päältä. toinen vaihtoehto on, että sulla on joku mato/virus, joka ton aktivoi.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#4023 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 1.8.2006 21:16:
---
sapeli, 1.8.2006 21:12:
Tää mun kone (windows, tietenkin) *justjoo* Tää sammuilee itekseen aina parin tunnin välein, vaik kaikki on asennettu uusiks vain pari kuukautta sitten. Jossain vaiheessa huomasin että tässä näppiksessä on power-nappi, joka osuu aina väilllä pöytään kun pidän näppistä jalkojen päällä, mutta vaikka sekin olis täysin koskematon niin välillä kone vaan päättää ottaa nokoset. *hmph*

---

virransäästötoiminnot kaikki vaan kylmästi pois päältä. toinen vaihtoehto on, että sulla on joku mato/virus, joka ton aktivoi.



Kolmas hyvin todennäköinen syy vois olla että sulla on jotain vikaa muuntajassa. Nimittäin meillä on siinä jotain häikkää ja meidän kone sammuilee sen takia aina vähän väliä *grr*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sapeli

Posts: 11,768

#4024 • • sapeli jokukukamikä?

ezzy, 1.8.2006 21:16:
virransäästötoiminnot kaikki vaan kylmästi pois päältä. toinen vaihtoehto on, että sulla on joku mato/virus, joka ton aktivoi.



On jo, ja ainakaan AVG ei oo mitään pöpöjä löytäny *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Elmiira

Posts: 1,446

#4025 • • Elmiira
Äsken saamani sähköposti:

Hei!

En ole varma oletko oikea henkilö, mutta jos olit 29.7 public
cornerissa Helsingissä niin olen aika agentti!
Ilmoita osuko vai upposko?!

XXXXX



No en ollu.
Mikähän rakkaustarinan tynkä tms. tässä on takana *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Epailija

Posts: 5,636

#4026 • • Epailija Physicist, 2nd class.

sapeli, 1.8.2006 21:12:
Tää mun kone (windows, tietenkin) *justjoo* Tää sammuilee itekseen aina parin tunnin välein, vaik kaikki on asennettu uusiks vain pari kuukautta sitten. Jossain vaiheessa huomasin että tässä näppiksessä on power-nappi, joka osuu aina väilllä pöytään kun pidän näppistä jalkojen päällä, mutta vaikka sekin olis täysin koskematon niin välillä kone vaan päättää ottaa nokoset. *hmph*



Onko ylikuumeneminen ihan poissuljettu vaihtoehto? Jos muuten haluat AVG:tä luotettavamman tuloksen, niin asenna koneellesi Kasperskyn sivuilta online-skanneri. Se ei valitettavasti poista viruksia, mutta kertoo kyllä jos niitä on.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jutu

Posts: 3,054

#4027 • • Jutu Blondi
Mikä mua vaivaa. Oon nukkunut neljä tuntia, eikä mua väsytä tai vituta lähteä töihin. Ei yksi henkilö nyt noin paljoa voi vaikuttaa mun mielialaan *ding**nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jone

Posts: 8,258

#4028 • • Jone Archibald Haddock
Tänään on ollut aika o_O-päivä.

Aloitin aamun väsyneenä Suffelista musiikkia kuunnellen matkalla asemalle. Oli sen verran aikainen aamu, että vaikutti ettei juuri muita ollut samaan aikaan liikenteessä. Michael Jacksonin Badin (DJ Orion rmx) soidessa tein sitten jotain itselleni hyvin epätyypillistä - vedin muutaman askeleen moonwalkia ja pyörähdin täydet 360 astetta ympäri. Siinä 180 asteen kohdalla havaitsin etten suinkaan ollut yksin vaan perässäni käveli puolen tusinaa muita junalle kiirehtijöitä. Näiden henkilöiden ilmeet olivat tässä vaiheessa luokkaa "Kodak moment" ja kylläpä nauratti jälkikäteen.

Nyt täällä Assyja puuhaillessa oon mm. päässyt tonkimaan roskiksen puristimesta Hartwall Areenan työntekijöiden kanssa matkalla hakemaan kahvia ja hommat menevät kummallisemmiksi kaiken aikaa.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4029 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
musta on klubituksessa 14 kuvaa, ja kaikki on eri kuvaajien ottamia O__o

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#4030 • • Freja Sihteeri
Hokastiin eilen ystävän kanssa että tässähän joutuu jo pian alkaa suunnitteleen omia häitänsä jos tahtoo pitää ne ennen ku on 30. *hikoil*

ja lapsiakin "pitäis" ruveta vääntämään. Voi kauhistus.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amuck

Posts: 2,396

#4031 • • Amuck dub-i-dub

Freja, 2.8.2006 19:11:
Hokastiin eilen ystävän kanssa että tässähän joutuu jo pian alkaa suunnitteleen omia häitänsä jos tahtoo pitää ne ennen ku on 30. *hikoil*


Joo, säkin olet näköjään jo 23. Vanha nahka. Ikävää sanoa tää näin suoraan, mutta ei sulla varmaan ole enää edes mahdollisuuksia päästä ikinä naimisiin, ellei miestä oo jo pyydystettynä. :/

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Lyylikki

Posts: 2,975

#4032 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Entinen samassa uimaryhmässä pulikoinut poika, Eetu Karvonen, oli EM-uinneissa 200 ru:ssa 39:säs. Niin, musta ei sitten tullu uimaria, mutta onneksipa jostakusta meistä tuli.

Hyvä EETU!
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4033 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
ei minkään näköistä vaikeutta palata duuniin ja arkirutiineihin 3½ vkon lomailun jälkeen, edes työmotivaatio ei ole hukassa. töissä on kivaa.
hymyssä suin pirteänä heräsin aamulla 6.30
oon flipannut!

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Freja

Posts: 8,775

#4034 • • Freja Sihteeri

Amokk, 2.8.2006 19:16:
Joo, säkin olet näköjään jo 23. Vanha nahka. Ikävää sanoa tää näin suoraan, mutta ei sulla varmaan ole enää edes mahdollisuuksia päästä ikinä naimisiin, ellei miestä oo jo pyydystettynä. :/



Nii, mä oon kuule ikisinkku ja ryppyjäkin jo, OMG mitä teen, MÄ VAAN HALUN NAIMISIIN!!!

*justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#4035 • • Viivi Guest

Freja, 3.8.2006 15:12:
Nii, mä oon kuule ikisinkku ja ryppyjäkin jo, OMG mitä teen, MÄ VAAN HALUN NAIMISIIN!!!

*justjoo*



Ikisinkku joka haluaa naimisiin *whaat* *reps*
hallucinogen

Posts: 8,190

#4036 • • hallucinogen Edain

Freja, 3.8.2006 15:12:
Nii, mä oon kuule ikisinkku ja ryppyjäkin jo, OMG mitä teen, MÄ VAAN HALUN NAIMISIIN!!!

*justjoo*


Onko sulla tai sun isillä paljon fyrkkaa?

--
pikku-*possu*

Freja

Posts: 8,775

#4037 • • Freja Sihteeri

Viivi, 3.8.2006 15:14:
Ikisinkku joka haluaa naimisiin *whaat* *reps*



Nii *tirsk*

No joo, totta puhuen, ollaan ukkosen kanssa aikoja sitten sovittu että ensimmäinen lapsi pyöräytetään ennen kolmeakymmentä. Sitä ennen mun maailman mukaan mennään naimisiin. Mä halun täydelliset häät, eikä niiden suunnitteluun mene alle 2 vuotta. Puhutaan oikeesti monista vuosista jne *pepsodent* Eli kyllä, tässä pääsee pian ihan oikeasti jo suunnittelemaan kaikenlaista *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#4038 • • Viivi Guest

Freja, 3.8.2006 15:16:
Mä halun täydelliset häät, eikä niiden suunnitteluun mene alle 2 vuotta. Puhutaan oikeesti monista vuosista jne *pepsodent* Eli kyllä, tässä pääsee pian ihan oikeasti jo suunnittelemaan kaikenlaista *nauru*



Millaset sitten on täydelliset häät *ding* Kysyy hämmästynyt hietalahdesta *pepsodent*
Freja

Posts: 8,775

#4039 • • Freja Sihteeri

Viivi, 3.8.2006 15:28:
Millaset sitten on täydelliset häät *ding* Kysyy hämmästynyt hietalahdesta *pepsodent*



Halutko listan? *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been