päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,168 views

Verano

Posts: 4,649

#1981 • • Verano Merituuli

Lene, 22.8.2005 11:43:
Teineillä muuten raskauden tunnistamista saattaa vaikeuttaa mm. se, ettei heillä välttämättä lihomista tapahdu. Muutenkaan kaikki eivät huomattavasti paisu.



Jos kyseessä on joku nelkyt kiloa painava pissis, niin pakkohan sen on vähän levitä johonkin suuntaan *ding*
aivastus

Posts: 499

#1982 • • aivastus Ärsyttävä

mayah, 22.8.2005 11:27:
Help-deskin kaveri otti mun koneen tosta vaan haltuun. Mulla oli ongelmia sähköpostissa ja soitin helppariin josta kaveri kysäisi jotain tunnusta jonka lueteltuani hän pyysi painamaan ok ja yhtäkkiä hän käytti mun konetta o_O. Vähän creepy, ku toinen jossain kilometrien päässä klikkailee mun sähköpostiani mun näytölläni :)

Ihan perusmeininki. Tuolla tavoin tuli viime kesänä montakin ongelmaa korjattua. Säästää aikaa ja vaivaa, kun ei aina tarvitse juosta fyysisesti asiakkaan koneelle. Mutta mietipä sitä, että tarvittaessa tuollainenkin ohjelma voidaan säätää siten, että käyttäjän ei tarvitse edes OK:ta klikata jos helpparista joku haluaa ottaa koneen "haltuun".

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

kilobitti

Posts: 2,419

#1983 • • kilobitti 1-2-3 techno

Verano, 22.8.2005 12:42:
Jos kyseessä on joku nelkyt kiloa painava pissis, niin pakkohan sen on vähän levitä johonkin suuntaan *ding*



Ei tarvi, teinit voi piilottaa sen esim. reiteen.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

domi

Posts: 7,069

#1984 • • domi Työn sankari.

mayah, 22.8.2005 13:39:
---
xcft, 22.8.2005 13:31:
Mutta mietipä sitä, että tarvittaessa tuollainenkin ohjelma voidaan säätää siten, että käyttäjän ei tarvitse edes OK:ta klikata jos helpparista joku haluaa ottaa koneen "haltuun".

---


Eli ne voi siel salaa kyttäillä, mitä nyt teen? o_O epistä.


Periaatteessa kyllä pitäisi nähdä et koska on etäkäyttö päällä, ettei käy tällaisia tilanteita, että "vahingossa" tsiigaillaan et kuinka paljon se työkaveri käyttää aikaa niiden tissikuvien selailuun. Ja taitaa toi vielä olla laitontakin jossain suhteessa. Kai.
Verano

Posts: 4,649

#1985 • • Verano Merituuli

kilobitti, 22.8.2005 13:38:
Ei tarvi, teinit voi piilottaa sen esim. reiteen.



Meinasin kans sanoo et johonkin sisäänpäin se kasvaa. Voihan olla et niitten maksa ja keuhkot on poksahtaneet, vatsalaukku kutistunut olemattomiin ainaisista dieeteistä, ja pää kumisee tyhjyyttään, sillonhan sinne mahtuis vaikka kolmoset :P

[pieni](tämä ei millään pahalla nuorisoa kohtaa, olenhan itsekin kuulunut siihen joukkoon)[/pieni]
India

Posts: 475

#1986 • • India
Joillakin kohtu voi olla niin takana/lähellä selkärankaa jolloin raskaus ei juuri päällepäin näy kuin lievänä mahan pömpötyksenä.

mutta ihmettelen ettei se oo huomannu niistä lapsen liikkeistä. Ne kun ei tosiaankaan oo mitään pieniä hipasuja. Mulla näky mahan ulkopuolella selvästi jalan, pepun ja pään muodot, mitä se nyt milloinkin sitten yrittikään puskea suoraan mahan kohdalta ulos.

Välillä todella näytti siltä kun alien yrittäis puskee suoraan mahasta ulos ja siltä myös tuntuki.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1987 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kuultua ja koettua bussissa 22.8.2005 klo 15.54-16.19

Bussissa istui kolme n. 15-17 vuotiasta pissistyttöä. Hetkeä myöhemmin mukaan liittyi neljäskin tyttö. Tyttöjen sanavarasto koostui pääosin sanoista "oikeesti" ja "vittu" Tässä nyt ei ole mitään ihmeellistä. Tytöt myös haukkuivat yhden tytön kaveria rumin sanoin ja kun tämä tyttö yritti puolustaa poikaa, sai hän kuulla olevansa typerä pyhimys..No ei kai tässäkään mitään outoa ole, kun kyseessä on teinit. Koko matka myös kuunneltiin puhelimen iki-ihania soittoääni Suvivirrestä Eminemiin! *igor* *nauru* Ja tämäkin kai lasketaan normaaliksi käyttäytymiseksi..*ding*

Mutta nämä tytöt joi koko matkan olutta! *ding* Siis nämä peruskoulussa olevat tyttölapset, joilla on koulua huomenna!? *ding* Samalla he kertoilivat, mistä ne oluet oli pöllitty ja laskeskelivat tulisivatko varmasti humalaan kyseisistä oluista! Samalla suureen ääneen huudeltiin "Hyi, vittu ku tää kalja on pahaa!" *ding* *nauru*

Siis voisiko joku kertoa, mihin päin tää maailma on menossa, kun teinitytöt juo olutta maanantai iltapäivänä!? Vai olenko mä vaan tullut totaalisen vanhaksi ja unohtanut jo oman ihanan teini-ikäni?!

*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ezzy

Posts: 8,060

#1988 • • ezzy Droid-pappa

Super-Kerttu, 22.8.2005 16:36:

Siis voisiko joku kertoa, mihin päin tää maailma on menossa, kun teinitytöt juo olutta maanantai iltapäivänä!? *ding*



"To hell in a handbasket". Valitettavaa moinen.

"...ja vittu sit se joi niinku vittu melkein kolme sidukkaa ja oli ihan vitun kännis niinku vittu..."
Pätkis

Posts: 1,038

#1989 • • Pätkis Pikkis

mirah, 22.8.2005 10:48:
Miks nykyään housut tehdään kokoajan matalimmiks ja taas paidat tehään entistä lyhyemmäks? Että näyteltäis söpöjä masuja enempi? *ding*


En tiedä, mutta ne paidat tehdään myös sellaisiksi, että parissa pesussa kutistuvat pituussuunnassa *kivatsulle* enkä nyt puhu pelkästään halpismerkkien paidoista. Paras versio tällaisesta kutistuneesta painoksesta maksoi muistaakseni noin 25 *ding* Muutenkin ongelmia löytää riittävän pitkiä t-paitoja ja sitten sitä voitonriemua kestääkin peräti pari viikkoa *hmph*
(mikäs sitä napaa esitellessä, mutta jätesäkkikö pitää ostaa niiden päivien varalle kun sen vaihteeksi haluaa peittää?)

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Howdy

Posts: 7,955

#1990 • • Howdy Oldie

Super-Kerttu, 22.8.2005 16:36:
Kuultua ja koettua bussissa 22.8.2005 klo 15.54-16.19

Bussissa istui kolme n. 15-17 vuotiasta pissistyttöä. Hetkeä myöhemmin mukaan liittyi neljäskin tyttö. Tyttöjen sanavarasto koostui pääosin sanoista "oikeesti" ja "vittu" Tässä nyt ei ole mitään ihmeellistä. Tytöt myös haukkuivat yhden tytön kaveria rumin sanoin ja kun tämä tyttö yritti puolustaa poikaa, sai hän kuulla olevansa typerä pyhimys..No ei kai tässäkään mitään outoa ole, kun kyseessä on teinit. Koko matka myös kuunneltiin puhelimen iki-ihania soittoääni Suvivirrestä Eminemiin! *igor* *nauru* Ja tämäkin kai lasketaan normaaliksi käyttäytymiseksi..*ding*

Mutta nämä tytöt joi koko matkan olutta! *ding* Siis nämä peruskoulussa olevat tyttölapset, joilla on koulua huomenna!? *ding* Samalla he kertoilivat, mistä ne oluet oli pöllitty ja laskeskelivat tulisivatko varmasti humalaan kyseisistä oluista! Samalla suureen ääneen huudeltiin "Hyi, vittu ku tää kalja on pahaa!" *ding* *nauru*

Siis voisiko joku kertoa, mihin päin tää maailma on menossa, kun teinitytöt juo olutta maanantai iltapäivänä!? Vai olenko mä vaan tullut totaalisen vanhaksi ja unohtanut jo oman ihanan teini-ikäni?!

*ding*



Ei kyl sitä ennen vanhaan dokattiin vaan pe ja la .. se on tätä nykyaikaa .. likat ja pojat yhtä aivottomia nykyään .. sitä sanotaan evoluutioksi *iloinen* Terv. Pappa from muinaishistoria

--
Käpy vailla vertaa

NextAce

Posts: 2,505

#1991 • • NextAce Alienated

Super-Kerttu, 22.8.2005 16:36:
Kuultua ja koettua bussissa 22.8.2005 klo 15.54-16.19

Bussissa istui kolme n. 15-17 vuotiasta pissistyttöä. Hetkeä myöhemmin mukaan liittyi neljäskin tyttö. Tyttöjen sanavarasto koostui pääosin sanoista "oikeesti" ja "vittu" Tässä nyt ei ole mitään ihmeellistä. Tytöt myös haukkuivat yhden tytön kaveria rumin sanoin ja kun tämä tyttö yritti puolustaa poikaa, sai hän kuulla olevansa typerä pyhimys..No ei kai tässäkään mitään outoa ole, kun kyseessä on teinit. Koko matka myös kuunneltiin puhelimen iki-ihania soittoääni Suvivirrestä Eminemiin! *igor* *nauru* Ja tämäkin kai lasketaan normaaliksi käyttäytymiseksi..*ding*

Mutta nämä tytöt joi koko matkan olutta! *ding* Siis nämä peruskoulussa olevat tyttölapset, joilla on koulua huomenna!? *ding* Samalla he kertoilivat, mistä ne oluet oli pöllitty ja laskeskelivat tulisivatko varmasti humalaan kyseisistä oluista! Samalla suureen ääneen huudeltiin "Hyi, vittu ku tää kalja on pahaa!" *ding* *nauru*

Siis voisiko joku kertoa, mihin päin tää maailma on menossa, kun teinitytöt juo olutta maanantai iltapäivänä!? Vai olenko mä vaan tullut totaalisen vanhaksi ja unohtanut jo oman ihanan teini-ikäni?!

*ding*



Kyllähän sitä itsekin tuli jokunen kerta dokailtua ylä-aste aikoina keskellä viikkoa ja jopa koulussa.

--
-Alienation-

-----

Jutu

Posts: 3,054

#1992 • • Jutu Blondi
Huomasin, että olen selvästi tyhmentynyt pariin viime vuoteen verrattuna *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kilobitti

Posts: 2,419

#1993 • • kilobitti 1-2-3 techno
päivän o_O olkoon seuraava;

Olin odottanut parin viikon flunssan vieneen koko urheiluvireen
pois. Kävin juuri ekalla post-flunssa lenkillä (aka. räkä-lenkki),
ja tunti meni niin että viuhahti *iloinen**sydän* Tästä on hyvä jatkaa*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

mirah

Posts: 257

#1994 • • mirah Starchild

Pygmi, 22.8.2005 17:12:
---
mirah, 22.8.2005 10:48:



Näh pariks päiväks semmosia pitkiä, mä oon semmonen ihminen et tykkään käyttää vaan niit pitkii aina enkä näyttää mun mahaani ees hetkeä sentinkään vertaa. Kokoajan muutenkin nykimäs paitaa alaspäin, varmuuden vuoksi. *nauru*
Baby-G

Posts: 377

#1995 • • Baby-G

Baby-G, 17.8.2005 17:12:
flunssa iski taas! *nuha* just sain sen viime viikolla nujerrettua, ainakin näin luulin... *igor*


here we go again... *hikoil*
zenny

Posts: 1,145

#1996 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Heh.. työpaikan miehil on vissiin välil ain ihan kivat palaverit tos viereises huonees ku etin sielt kaapist itelleni mukii et voin ottaa teetä ni löysin sielt puolikkaan kossupullon ja jotain muita juomii.. ne taitaa sit ain kahvin kans ottaa pienet hömsyt siin samal..*nauru*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Karski

Posts: 6,049

#1997 • • Karski Pomon kätyri
Quotsaan mekistä Stealthunitin forumist:


BTW tiesitteks että väriprintterit ja -kopiokoneet tulostaa koneen sarjanumeroa muutaman sentin välein joka arkille sellaisena pistekuviona joka ei oikein kunnolla näy paljaalla silmällä? Scary shit.



www.eff.org/Privacy/printers/wp.php

o_O

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

nomic

Posts: 4,120

#1998 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
siivosin huonetta niin löysin votkaa! *ding*...taisi siivoaminen loppua tähän taukoon! *nauru* -> *kittail nopeasti huspois viinas*
mekaanikko

Posts: 1,176

#1999 • • mekaanikko don selecta

Tres, 23.8.2005 14:38:
Quotsaan mekistä Stealthunitin forumist:


---

BTW tiesitteks että väriprintterit ja -kopiokoneet tulostaa koneen sarjanumeroa muutaman sentin välein joka arkille sellaisena pistekuviona joka ei oikein kunnolla näy paljaalla silmällä? Scary shit.
---


www.eff.org/Privacy/printers/wp.php

o_O



Jeh ja alunperin tän tiedon oon itekin bongannut Klubbarista, tuolta "Joka päivä oppii jotain uutta" -threadista.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Karski

Posts: 6,049

#2000 • • Karski Pomon kätyri

mekaanikko, 23.8.2005 14:56:
---
Tres, 23.8.2005 14:38:
Quotsaan mekistä Stealthunitin forumist:


---

BTW tiesitteks että väriprintterit ja -kopiokoneet tulostaa koneen sarjanumeroa muutaman sentin välein joka arkille sellaisena pistekuviona joka ei oikein kunnolla näy paljaalla silmällä? Scary shit.
---


www.eff.org/Privacy/printers/wp.php

o_O

---


Jeh ja alunperin tän tiedon oon itekin bongannut Klubbarista, tuolta "Joka päivä oppii jotain uutta" -threadista.



no sittenhän tää olis stealthil kuulunu 'päivän klubitus-quote' -topikkiin :P

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.