päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,152 views

boldy

Posts: 98

#1941 • • boldy Ectoplasmic Byproduct

yukie^, 16.8.2005 20:47:
Nukuin töissä tunnin
---


Mistä tuollasii työpaikkoi saa (vai kuuluuko virallisesti asiaan)? *ding**hih*
noena

Posts: 3,138

#1942 • • noena first breath after coma

Howdy, 16.8.2005 20:21:
''*

*vink*


Ok, en haluakkaan tietää.. *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

bubbelgum

Posts: 2,477

#1943 • • bubbelgum ~sylikissa~
Oon hereillä _jo_ nyt. *ding* Vähän vaihteluu siihen että parina viime päivänä se on menny niinpäin että oon ollu hereillä _vielä_ nyt tähän aikaan.... *hih*

--
Hullu ku pullosta tullu.

tintsu

Posts: 96

#1944 • • tintsu pikkuriiviö. ^_^
Öö, teen tikku-ukko animaatioa flashillä koulussa...hmms, haastavaa? o_O

--
a Devil without the horns.

Muhvi-

Posts: 303

#1945 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!

:boldy, 16.8.2005 21:09:
---
yukie^, 16.8.2005 20:47:
Nukuin töissä tunnin
---

---

Mistä tuollasii työpaikkoi saa (vai kuuluuko virallisesti asiaan)? *ding**hih*

Tarhassa saa nukkua ku nukuttaa lapsia, tai väkisinki aina nukahtaa. *nauru**hihu*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Baby-G

Posts: 377

#1946 • • Baby-G
flunssa iski taas! *nuha* just sain sen viime viikolla nujerrettua, ainakin näin luulin... *igor*
MaSari

Posts: 1,986

#1947 • • MaSari space jammer
Kampaajani pyys mua sen hiusmalliksi kun se menee kokeilemaan jotain uutta värisarjaa o____O Ihan kivaa vaihteeks, jotain jännääkin tähän elämään.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Prime Number

Posts: 2,705

#1948 • • Prime Number UG-///
Sain just maailmankaikkeuden pelottavimman sähköpostin O_o



-Klip-
sain googlest sattumalt selville et
sä oot kuunellu tripteaserin - games in trance biisin
olin pari kk sit treel kuuntelemassa sitä ja
oon ettinyt sitä sen jälkeen
saisiko sitä sinulta tai jostain urlist ?
no toivon vaan et tää on sun osoite
mo


-Klip-


Google tosiaan tietää kaiken....

--
Repikää siitä

Verano

Posts: 4,649

#1949 • • Verano Merituuli
Tää on mun about 30. postaus tänään, jos lasketaan vaan Klubitukseen postatut *sars*
UnityF

Posts: 15,721

#1950 • • UnityF joo just se
Mun kissa himoitsee koiranruokaa... Se on vaanimassa kokoajan Tillin ruokakupille *ding*
sune

Posts: 2,096

#1951 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mulle tuli kirje jonka sisällä oli mulle tarkotettu lasku JA toinen lasku joka ei todellakaan ollu mulle tarkotettu, vaan jollekki ihan muulle. *ding*
Mina ei ymmarra, ja sit se tyyppi jolle se toinen lasku on, asuu viel vaasankadulla eli ihan lähellä. hmm.

--
ei kovin ihku eikä plur

Apo

Posts: 1,574

#1952 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

sune, 19.8.2005 21:58:
Mulle tuli kirje jonka sisällä oli mulle tarkotettu lasku JA toinen lasku joka ei todellakaan ollu mulle tarkotettu, vaan jollekki ihan muulle. *ding*
Mina ei ymmarra, ja sit se tyyppi jolle se toinen lasku on, asuu viel vaasankadulla eli ihan lähellä. hmm.



Kuulostaa automaattipostitukselta missä yks lasku on eksyny väärään paikkaan. Voi olla et tulee halvemmaks pistää ne laskut semmoseen järjestykseen et postin ei tarvii hirveesti niitä enää järkätä.
Mellu-

Posts: 4,006

#1953 • • Edited Mellu-
Tuntuu hassulta ku kuuluu johonkin porukkaan.. siis O__o huii... omg.. mul sittenkin on jossain se _mun_ paikkani *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Veivi

Posts: 971

#1954 • • Edited Veivi Pablo

sune, 19.8.2005 21:58:
Mulle tuli kirje jonka sisällä oli mulle tarkotettu lasku JA toinen lasku joka ei todellakaan ollu mulle tarkotettu, vaan jollekki ihan muulle. *ding*
Mina ei ymmarra, ja sit se tyyppi jolle se toinen lasku on, asuu viel vaasankadulla eli ihan lähellä. hmm.



Joo no Tiialle tuli kans auton osamaksu lasku vaikkei se edes omista autoa. Se oli vielä uudelleenkäsitelty postissa : Kirjeessä oli alunperin jonkun toisen nimi mutta posti oli vetässy sen yli ja kirjoittanut mun osotteen ja Tiian nimen päälle. Ja auto jota lasku koski oli Audi A6 ja mulla taasen on MG ZT-T 190. *ding*
extramppa

Posts: 217

#1955 • • extramppa hengailija
Mulla on ollut about 3v kämmenessä sellanen kummallinen näppylä ja oon ihmetelly mikä se mahtaa olla, kun siihen yhtäkkiä oli ilmestyny. No, olin jo tottunut siihen ja ajatellut, että se on siinä sitte forever.
Sitten mun poikaystävä rupes yks päivä jutteleen, että sillä oli tullut syylä peukaloon ja tarvis siihen jotain tököttiä, että se lähtee. Niin tietysti! Syylä! Kato kun en ollutkaan aiemmin tajunnut, että se mun näppylä vois olla syylä... Innoissani sitten tuumasin, että voisinpa itsekin laittaa sitte sitä tököttiä siihen.
Tästä meidän keskustelusta on nyt jotain pari viikkoa, eikä oo tullut ostettua sitä tököttiä. Ja mun syylä on hävinnyt. Ihan itsestään. Ensin se hengas siinä 3 vuotta ja sit vaan katosi. Se tais säikähtää sitä meidän keskustelua...
*ding*
Prime Number

Posts: 2,705

#1956 • • Edited Prime Number UG-///

extramppa, 20.8.2005 14:30:
Mulla on ollut about 3v kämmenessä sellanen kummallinen näppylä ja oon ihmetelly mikä se mahtaa olla, kun siihen yhtäkkiä oli ilmestyny. No, olin jo tottunut siihen ja ajatellut, että se on siinä sitte forever.
Sitten mun poikaystävä rupes yks päivä jutteleen, että sillä oli tullut syylä peukaloon ja tarvis siihen jotain tököttiä, että se lähtee. Niin tietysti! Syylä! Kato kun en ollutkaan aiemmin tajunnut, että se mun näppylä vois olla syylä... Innoissani sitten tuumasin, että voisinpa itsekin laittaa sitte sitä tököttiä siihen.
Tästä meidän keskustelusta on nyt jotain pari viikkoa, eikä oo tullut ostettua sitä tököttiä. Ja mun syylä on hävinnyt. Ihan itsestään. Ensin se hengas siinä 3 vuotta ja sit vaan katosi. Se tais säikähtää sitä meidän keskustelua...
*ding*




No sulla kävi sit paremmin kun mulla aikoinaan kun olin vielä peruskoulussa.
Sain joskus tokalla luokalla oikeaan kämmeneen syylän, koko peruskoulun ajan sille tuli koko ajan lisää kavereita kumpaankin käteen. Amikseen mennessä niitä oli yhteensä 57

Ja kaikkee oli kokeiltu niiden pois saamiseks, rasvoja, jäädytystä, leikkausta, polttoa. Mikään ei toiminu.

Ja sit ihan yllättäen lehdessä oli jotain juttua sellaisesta sienestä kuin Oskari Vinokas (ihme nimi muuten) Kyseisestä tatista tehdyt pikku pillerit vei kaikki syylät mukanaan alle 2 kuukaudessa ja ei o näkyny sen jälkeen.

--
Repikää siitä

extramppa

Posts: 217

#1958 • • extramppa hengailija

Puistokemisti, 20.8.2005 15:03:
---
extramppa, 20.8.2005 14:30:
-clip-

*ding*

---



No sulla kävi sit paremmin kun mulla aikoinaan kun olin vielä peruskoulussa.
Sain joskus tokalla luokalla oikeaan kämmeneen syylän, koko peruskoulun ajan sille tuli koko ajan lisää kavereita kumpaankin käteen. Amikseen mennessä niitä oli yhteensä 57

Ja kaikkee oli kokeiltu niiden pois saamiseks, rasvoja, jäädytystä, leikkausta, polttoa. Mikään ei toiminu.

Ja sit ihan yllättäen lehdessä oli jotain juttua sellaisesta sienestä kuin Oskari Vinokas (ihme nimi muuten) Kyseisestä tatista tehdyt pikku pillerit vei kaikki syylät mukanaan alle 2 kuukaudessa ja ei o näkyny sen jälkeen.



Joo, yks syylä tähänastisen elämän aikana ei varmaan oo vielä kovin paha. Pitää vaan koputella puuta, ettei se vietä mitään kylmän sodan aikaa lymyilemässä ja sit hyökkää tuollasen armeijan kans. Vaikka toisaalta, onneksi sitten on Oskari!*nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1959 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

extramppa, 20.8.2005 14:30:
-syylä-keskustelu-clip-



Ajattelen vaan sun poikaystäväs parasta kun toivon ettei se syylä olisi oikeassa kädessä *sars*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?