päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,663 views

Takyon

Posts: 2,945

#6982 • • Takyon Möwkö

Flügel, 30.7.2007 17:26:
Oikeastaan jo useamman hetken wtf? Miksi klubbarissa ei ole sanaakaan tämän vuoden UMF:sta????

http://www.uudenmusiikinfestivaali.org/



No sitä mä en juurikaan ihmettele ettei klubbarissa ole mitään tietoo siitä mutta että muistaakseni plattariltakaan ei löytyny niin se oli jo päivän o_O.


Miks HS:n paluu pulpettiin testissä mä sain ruotsin arvosanaksi kuutosen vaikka mun jokainen vastaus ruotsin alueelta oli väärin?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

anniharha

Posts: 1,937

#6983 • • anniharha
Yöllä sain kuusi puhelua, joista viiteen vastasin ja neljä oli vähintäänkin o_O Se oli myös päivän :) sillä parin viikon päästä saan kuulla samaa ääntä pitkästä aikaa myös ilman välissä olevia satoja kilometrejä *plur*

Äsken tuli vielä uusi o_O kun pikkusisko kertoi tappaneensa sängystään löytyneen päästäisen saksilla. Susirajalla tapahtuu, pitäis ehkä lähteä taas extremelomalle kotiin.

--
and though my words could save the world they never come out right

sapeli

Posts: 11,768

#6984 • • sapeli jokukukamikä?

Takyon, 30.7.2007 18:14:
Miks HS:n paluu pulpettiin testissä mä sain ruotsin arvosanaksi kuutosen vaikka mun jokainen vastaus ruotsin alueelta oli väärin?



Koska ruotsista pääsee läpi vaikkei osais mitään? *hih* Kyl pelkällä yrittämisellä ja läsnäololla varmaan pääsis läpi, oikeasti...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Trixie

Posts: 1,342

#6985 • • Trixie
näin viime yönä niin ihmeellisen unen et pakko oli kirjoittaa se ylös. Jos mielikuvitusta asian tiimoilta riittäisi, saisin tehtyy siitä ehkä jopa fantasia kirjan...

--
face your fears and live your dreams

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6986 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Youtube on kaatunut *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6987 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Annakins, 31.7.2007 09:58:
---
Steven Hoaks, 31.7.2007 09:51:
Youtube on kaatunut *ding*

---

Kyl mul ainaki toimii.



No äsken oli pitkään kaatunut *igor* Nyt kyllä toimii mullakin...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Karski

Posts: 6,049

#6988 • • Karski Pomon kätyri

Flügel, 30.7.2007 17:26:
Oikeastaan jo useamman hetken wtf? Miksi klubbarissa ei ole sanaakaan tämän vuoden UMF:sta????

http://www.uudenmusiikinfestivaali.org/



Tapahtumien tietojen lisääminen on järjestäjien
vastuulla, ja UMF:n järjestäjät eivät nähtävästi pidä
tarpeellisena lisätä tapahtumansa tietoja tänne
tai Platinumiin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

^Petunia

Posts: 888

#6989 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

mayah, 31.7.2007 12:20:
Multa revittiin pari viisuria jokunen kuukausi sitte ja viime viikolla huomasin, että ihan kuin ikenestä sisäreunasta puskisi joku terävä ulos. Se ei ollut kipeä ja ajattelinkin, että kipaisen sitä näyttämässä kunhan lomat loppuu, josko sille pitäisi jotain tehdä. Ja nyt se on poissa O_o Ehkä se sitten oli vaan joku hampaanmurunen joka tunki ikenestä ulos ja on nyt sitten lähtenyt irti. Ehkä se on mun mahassa ja nyt siellä kasvaa hammaspuu.


Mulla on kans ihan sama juttu, ylhäällä tuntuu ikenen läpi et sielt tulis Uus viisaudenhammas.. *ding*
Ehkä oon sit vaan niin Viisas!! *pepsodent*
Ja kuka sulle Maija tuollaisista hammaspuista on höpöttäny..? Onko sellaisia Oikeesti?? *pökr*
Lyylikki

Posts: 2,975

#6991 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Takyon, 30.7.2007 18:14:
Miks HS:n paluu pulpettiin testissä mä sain ruotsin arvosanaksi kuutosen vaikka mun jokainen vastaus ruotsin alueelta oli väärin?



Niistä neljästä (tms.) vastauksesta yksi olisi ollut oikein (antaa arvosanaksi 10) ja yksi väärin (4). Ne kaksi muuta ovat lähes oikein (8) ja lähes väärin (6), josta sitten tuo kutonen napsahtaa arvosanaksi. Jos ei ymmärtänyt vastausvaihtoehtoja ja heitti vaan arvalla, niin huomasimme, että sekin kannattaa.
oooo

Posts: 1,249

#6992 • • oooo
Oho. Voi paska. Mulla on neljä pussia alkon pulloja, pussi kaljapulloja, 4 pussia muovipulloja, vajaa 3 pussia tölkkejä. Suurin osa pusseista on isoja. Niin ja tungettu ihan täyteen.

Ihanaa lähteä roudaamaan noita.
MiMoSa

Posts: 1,664

#6993 • • MiMoSa

satumetsä, 31.7.2007 14:34:
Oho. Voi paska. Mulla on neljä pussia alkon pulloja, pussi kaljapulloja, 4 pussia muovipulloja, vajaa 3 pussia tölkkejä. Suurin osa pusseista on isoja. Niin ja tungettu ihan täyteen.

Ihanaa lähteä roudaamaan noita.


Mun päivän o_O on se, et nuo kaikki on mahtunu sun kaappeihis.*pökr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

oooo

Posts: 1,249

#6994 • • oooo

MiMoSa, 31.7.2007 14:48:
Mun päivän o_O on se, et nuo kaikki on mahtunu sun kaappeihis.*pökr*



On mulla kaappeja ihan reilusti mutta täytyy myöntää, että osa pulloista on ollut jonkun aikaa keittiön lattialla, tollasen tason alla.
Flügel

Posts: 212

#6995 • • Flügel Leicht begeistert

mayah, 31.7.2007 12:20:
Multa revittiin pari viisuria jokunen kuukausi sitte ja viime viikolla huomasin, että ihan kuin ikenestä sisäreunasta puskisi joku terävä ulos. Se ei ollut kipeä ja ajattelinkin, että kipaisen sitä näyttämässä kunhan lomat loppuu, josko sille pitäisi jotain tehdä. Ja nyt se on poissa O_o



Whaat?
Voiko se lähteä poiskin? Mullakin on sellainen ollut viisaudenhampaiden poistosta lähtien ja ylipäätänsä epäilyttää... eihän sieltä enää mitään hampaita pitäisi vinoon kasvaa...*ding*
No mutta ehkä siis jään odottamaan tän "ulokkeen" poistumista...

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Mark

Posts: 7,311

#6996 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Ihmisten tyhmyys ja sinisilmäisyys. Missä ladossa porukka oikeen on kasvanut *igor*

"I received an email from the son of a rich farmer in Zimbabwe recently, the poor guy is in a terrible predicament. His father has been assassinated and he has been left a $7.7 million inheritance, but he’s worried that Africa isn’t a safe place to invest the money. This is where I come in. He wants to give me 35% of the total if I invest the money for him in the UK!! I smell a rat…

The amazing thing is that thousands of people don’t. In 2006 the highest dollar loss per incident reported to the Internet Crime Complaint Center was the Nigerian Scam with a median loss of $5,100. I’m amazed that so many people can fall for this well known scam that has been around, in various forms for a long time."

Kyseessä siis McAfee tietoturvayrityksen työntekijä joka kokeilumielessä 'osallistui' tuohon nettihuijaukseen missä pummitaan rahaa. Koko blogi löytyy täältä:


http://www.avertlabs.com/research/blog/index.php/2007/07/26/a-fool-and-their-money-are-soon-parted/

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lyylikki

Posts: 2,975

#6998 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Sain äsken koko firmalle osoitetun meilin postiini, meillä firma kustantaa jokaiselle halukkaalle influenssarokotteen. Pitäisköhän ottaa *vink*

Onkohan ne laskeneet, että tuleeko siitä ihan oikeesti säästöä yritykselle, jos sairaspoissaolot vähenevät.

Täällä on kaikkia muitakin ihan ihme etuuksia henkilökunnalle.
sapeli

Posts: 11,768

#6999 • • sapeli jokukukamikä?
Mussuttelen Leafin lakritsisekoitusta ja kun vetäisin suuhun pari tommosta "salmiakkilakritsia" niin oisin voinu vannoa että niissä oli tequilan sivumaku *whaat* *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7000 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ihan O__o olo kun pitäs elää normaalisti ja käydä töissä. Ei vaan kykene käsittämään että arki alko taas ja viel näin nopeesti...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D