päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,328 views

Mark

Posts: 7,311

#9501 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s
piti sit vähä kikkailla fillarilla ja nyt on toinen jalka sen näkönen et kiksujuustohöylä on käyny vierailul *nauru* Onneks ei ollu asfalttitie *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lyylikki

Posts: 2,975

#9502 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Meille tuli duuniin "nigerialaiskirje" faksilla *iloinen*

Nyt vaan irtisanoutumislappua rustaamaan, koska mä saan 25 % osuuden 18 miljoonasta dollarista. JEE!!! Onneksi mä löysin tän ekana. Paitsi että muuten. Dollarin kurssihan on ihan paska. En taida ryhtyä - sittenkään...
Lyylikki

Posts: 2,975

#9503 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Äsken tuli tarjouspyyntö Arabiemiraateista *ding* kiva päivä mulla...
AdonisHercules

Posts: 596

#9506 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

Mark, 16.7.2008 20:12:
piti sit vähä kikkailla fillarilla ja nyt on toinen jalka sen näkönen et kiksujuustohöylä on käyny vierailul *nauru* Onneks ei ollu asfalttitie *igor*

-M


Juuri tämän takia sun pitää käyttää kypärää. Yrititkö vähän keulia ja tehdä vaikutusta johonkin tyttöihin? *nauru*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Mark

Posts: 7,311

#9507 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

AdonisHercules, 17.7.2008 13:26:
Juuri tämän takia sun pitää käyttää kypärää. Yrititkö vähän keulia ja tehdä vaikutusta johonkin tyttöihin? *nauru*



Nojoo, tai oikeestaan piti vaan hyppää vähän vääräs kohdas hyndästä *justjoo**nauru* eikä päässä oo enää mitn hävittävää, polvisuojat mä kaipaisin :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Sand3

Posts: 1,157

#9508 • • Sand3 satuolento
Mä en nyt tiedä mihinkä tää oikein menee mut laitetaan tänne.

Pari viikkoa sitten mun fillarista hajos etukumi, no se saatiin korjattua ja kaikki oli hyvin. Viikko sitten "katkes" ketjut, no kiltisti kaveri taas tuli pelastamaan neitoa hädästä ja fillari tuli jälleen kuntoon. Tänään sitten puhkes takakumi *ding* mikä hitto sitä fillaria vaivaa?!?

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#9509 • • Rujo Mutantti Guest

Sand3, 17.7.2008 14:56:
Mä en nyt tiedä mihinkä tää oikein menee mut laitetaan tänne.

Pari viikkoa sitten mun fillarista hajos etukumi, no se saatiin korjattua ja kaikki oli hyvin. Viikko sitten "katkes" ketjut, no kiltisti kaveri taas tuli pelastamaan neitoa hädästä ja fillari tuli jälleen kuntoon. Tänään sitten puhkes takakumi *ding* mikä hitto sitä fillaria vaivaa?!?



Yheltä kaverilta puhkes saman aamun aikana 2 kertaa kumi kahesta eri pyörästä ja ostettu uus kumi oli jo valmiiks puhki. Pidä itseäsi onnellisena...
Optik

Posts: 1,691

#9510 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tulipahan tänään bongattua impromptuna tehdyllä Jyväskylän Roadtripilla Kuusenkävyillä pinnoitettu Datsun 100A! o_0

Dat woz sum spooky shit man! *whaat**ding*

Hitto kun ei tullut otettua kameraa mukaan.. *igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Jone

Posts: 8,258

#9511 • • Jone Archibald Haddock
Mua harmittaa voimakkaasti erään tuttuni parisuhteen pärähtäminen kivikkoon. Lievästi omituista tästä tekee se, että en oikeasti tunne ko. ihmistä juuri ollenkaan, mutta koska pidän sitä hyvänä tyyppinä, niin on kurja fiilis sen puolesta. Olis ollut kivaa kun toi olis kestänyt.

Aika nihkeetä.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9512 • • Hitchhiker
Jaahas ja näemmä alkavat kesäkelit hieman vaikuttamaan huoneiston lämpötilaan, nyt vasta vaivaiset 28 ˚C lämmintä. Onneksi ei ole ollut helteitä vielä, muuten täällä olisi varmaan "hieman" lämpimämpi *hikoil*.
larzizi

Posts: 1,661

#9514 • • larzizi
Mulla on jo viime vuonnakin roikkunut töissä rinnassa "Kausiapulainen"-läpyskä. Jostain kumman syystä ihmiset (=epätoivoiset miehet) ovat nyt jostain hoksanneet, että "voi, onpa sulla kaunis nimi. eipä oo tommosta varmaan kovinkaan monella". Eilen ensimmäisen kerran joku mies alkoi heittämään siitä läppää (joka kyllä kuulosti lähinnä epätoivoiselta iskuyritykseltä) ja tänään sama juttu *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

MissKoo

Posts: 1,289

#9515 • • MissKoo
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200807180201920_hi.shtml

Että tämmönen tilanne mun alakerrassa tänään.. poliisit oli aseiden kanssa ja naapurin äijä huutelee, että mulla on ysimillinen, mä ammun. Poliisit huutaa meille, että pysykää asunnossa ja me ollaan ihan jännäreissä täällä. Oli monta poliisiautoa ja hirvee huuto ja mekkala rapusta kun poliisit huutaa, että avaa ovi meillä on lupa käyttää ampua-asetta. Saihan ne poliisit sit koirien kanssa taltutettua sen äijän, mutta siis ihan pimee naapuri se on.

Kävin kerran rähisee sille, kun se piti jotain älämölöä. Onneks en sit sen enempää aukonut päätäni, toihan on vaarallinen tyyppi.

Ja mä kun luulin, että Vallilassa on oikeasti rauhallista *ding*
Snaggo

Posts: 1,147

#9517 • • Snaggo ;__;
Harvakseltaan tulee näin paljon verta nenästä O_O. Lojuin varmaan tunnin vessan lattialla ja pökitin vessapaperia sieraimeen. perkele.

--
bojoing.

tiiplis

Posts: 1,043

#9518 • • tiiplis also available in sober
En tiennyt että Tukholmassa oli isorokkoepidemia vuonna 1963.

--
italia litania nainati lailati

Mar6

Posts: 2,178

#9519 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Xboxin ohjeista, state the obvious *lmao* :

"Jos kuitenkin koet jatkuvaa tai usein toistuvaa epämukavuutta, kipua, sykkimistä, särkyä, kihelmöintiä, turtuneisuutta, polttavaa tunnetta tai jäykkyyttä tai muita tämänkaltaisia oireita, ÄLÄ JÄTÄ NÄITÄ OIREITA HUOMIOTTA, VAAN OTA PIAN YHTEYTTÄ TERVEYDENHOITAJAAN TAI LÄÄKÄRIIN, vaikka oireet ilmenisivätkin silloin, kun et pelaa videopeliä. "

--
-Where there is house there is a home-

ezzy

Posts: 8,060

#9520 • • ezzy Droid-pappa

Mar6, 21.7.2008 10:17:
Xboxin ohjeista, state the obvious *lmao* :

"Jos kuitenkin koet jatkuvaa tai usein toistuvaa epämukavuutta, kipua, sykkimistä, särkyä, kihelmöintiä, turtuneisuutta, polttavaa tunnetta tai jäykkyyttä tai muita tämänkaltaisia oireita, ÄLÄ JÄTÄ NÄITÄ OIREITA HUOMIOTTA, VAAN OTA PIAN YHTEYTTÄ TERVEYDENHOITAJAAN TAI LÄÄKÄRIIN, vaikka oireet ilmenisivätkin silloin, kun et pelaa videopeliä. "



Mikä peli xboxilla aiheuttaa SYKKIMISTÄ? *lmao*