päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,691 views

Jutu

Posts: 3,054

#9523 • • Jutu Blondi
Mulla on nyt vähän aikaa jo pyörinyt yks tuttu tyyppi mielessä minkä mä oon viimeksi nähnyt ja kuullut pari vuotta sitten. Tänään kun lähdin töistä niin se tuli mua kadulla vastaan *ding*. Ja outoa tässä on se, että se tuli takasin Suomeen jotain kuukausi sitten ja joskus siihen aikoihin se tuli jostain mun mieleen. Mut eipä siinä, oli hauska nähä sitäkin *nauru*.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#9525 • • Muussika Guest
Ukko ''teh mustaakin mustempi emopoika'' pomppii täällä valkosissa mic macin lökäpöksyissä ja nostelee punttia. *pökr*

Siis whattaa...

*nauru*
Mellu-

Posts: 4,006

#9527 • • Mellu-
Pyörin 6h sängyssä/leffan ääressä/kämpillä.. vittuunnuin siihen ja lähin juoksulenkille 6:25.. sen verran tulin käväseen salilla että käväsen netis ja haen yhen paperin.. 3km takana 3km to go.. O_o Noh, tästähän o hyvä jatkaa sitten kahvilla,suihkulla,päikkäreillä ja sitte illalla tunnit ja ajois nukkumaan... sounds like a plan to me mates :D *piis*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Freja

Posts: 8,775

#9528 • • Freja Sihteeri
Joku ihme rysä iski töis O_o Oli jopa ihan hoppu!
Tuli ikävä viime viikkoa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ipe

Posts: 1,845

#9529 • • ipe X-Rust / Holvi
MITEN V*TUSSA IE7 VOI OLLA NÄIN HUONO SELAIN!? *toktok*

(joudun siis töissä käyttämään tämmöstä paskaa. kotona on onneks optimoitu ja päivitetty Firefox)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

-V-

Posts: 587

#9530 • • -V-
Kävin hammaslääkärillä ja puol päätä jo neljättä tuntii puutuneena, eikä tuntookaan et olis lähös viel pois...

Lekuri pisti sit kunnon mömmöt poskeen...

*ding*
Freja

Posts: 8,775

#9531 • • Freja Sihteeri
Aattelin et laitan päivän :) -osioon, mut ehkä tää kuuluu sittenkin tänne.
Olin eksän ja sen nykysen kaa ulkona syömäs tänää. Meil oli hirveen kivaa ja hauskaa, ja mä nautin seurasta. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

JaUHomAto

Posts: 395

#9532 • • JaUHomAto väärä nimi
meil oli töissä kebabii ruokana ja se oli viel ihan hyvää.
turquoise

Posts: 732

#9533 • • turquoise e-ra2co
TUOKSUMUISTOT!

Kävin eilen yhes baarissa, jossa viimeksi kun olin olin todella humalassa ja laattasinkin viereisen pizzerian pihaan. Emmä meinannu eilen pystyä oleen siellä baarissa, kun sen ominaistuoksukin jo teki mulle heti todella huonon olon. Ja nyt kun edes miettii sitä hajua.. *uuh*

Se siitä sitte, eli jos haluaa maanantaina seuraavan kerran baariin Tampereella kello 02.30 jälkee on vaihtoehdot vieläkin vähäisemmät...

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#9534 • • Edited Annakins Guest
Öö whatthefuck? Yritin mennä nettipankkiin ja www.nordea.fi-osoitteella lävähti tämä ruudulle:
kml

Posts: 1,142

#9535 • • kml Keyhole Markup Language

Annakins, 23.7.2008 14:31:
Öö whatthefuck? Yritin mennä nettipankkiin ja www.nordea.fi-osoitteella lävähti tämä ruudulle:



Kaksi sanaa:

Internet
Explorer

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

yana

Posts: 877

#9536 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

kml, 23.7.2008 14:37:
---
Annakins, 23.7.2008 14:31:
Öö whatthefuck? Yritin mennä nettipankkiin ja www.nordea.fi-osoitteella lävähti tämä ruudulle:

---


Kaksi sanaa:

Internet
Explorer



no mikas se selain sit on jolla tuota ei tullut?
Avatar
#9537 • • Annakins Guest

kml, 23.7.2008 14:37:
---
Annakins, 23.7.2008 14:31:
Öö whatthefuck? Yritin mennä nettipankkiin ja www.nordea.fi-osoitteella lävähti tämä ruudulle:

---


Kaksi sanaa:

Internet
Explorer



Neljä sanaa:

työkone eikä muita ole.
paupau

Posts: 655

#9539 • • paupau Tuhma Bambi
Ostin sauvat! Oikeen hyvään ale-hintaan vielä. Sopii hyvin kun nyt oon täällä Suomen tuulipukukaupungissa *nauru* Lenkille mars!
kml

Posts: 1,142

#9540 • • kml Keyhole Markup Language
Mun kaks päivän o_O :ta vois olla:

IE ei ollut sekoilun syynä
Pankki joka sekoili, ei ollut sampo pankki

:-)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa