päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,670 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#9541 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Menen ostamaan digiboksia töitten jälkeen. Aamulla kun katselin mahdollisia bokseja, niin yksi maksoi verkkokaupassa 249 euroa. Äsken kun tulin takaisin katselemaan, niin sen hinta oli pudonnut 239 euroon.

Loistavaa!
Avatar
#9542 • • REivaaja Guest

tiiainen, 24.7.2008 19:01:
Muori jynssää meidän nurkkia puhtaaks kovan napinan säestämänä. Karmeeta hemmetti soikoon, vielä kun oon onnistunut säästymään siltä viimeiset 8 vuotta! Piti se tämäkin päivä nähdä*justjoo*

Kehtaat valittaa ku äiskäs siivoo nurkkia*eikä* Moppi käteen nainen ja äiskälle pullaa!!!
JasoX

Posts: 378

#9543 • • JasoX Ruoska
Mä en ainakaan päästäis äippää koluumaan nurkkia läpi, ties mitä sieltä löytyis - paheksuu jo nyt aivan tarpeeksi

--
heartbeat will never fade

Chrisdyan

Posts: 479

#9544 • • Chrisdyan
2 päivän unisaldo n. 6h ja tänää viel 13h putkee töissä, on vähä O_o fjiiwis

--
Hikitomori

Avatar
#9545 • • Edited REivaaja Guest

tiiainen, 24.7.2008 22:33:
Lähinnä kummeksutti moinen käytös kun ei meidän äippäkulta ole ennenkään sitä harrastanut.

No sitten sä et saa kasvaa niin nopee *grr*
Maago

Posts: 326

#9546 • • Maago
YIT Oyj:n osakearvo romahti tunnissa reilu 18% (yrityksen arvo romahti noin 600milj.€ tunnin aikana) *whaat*
Jutu

Posts: 3,054

#9548 • • Jutu Blondi
On vähän hölmö olo. Aina kun oon käynyt Santa Fe:ssä syömässä oon saanut loistavaa palvelua ja loistavaa safkaa. Nyt käytiin siellä leffan jälkeen syömässä äijän ja sen kaverin kanssa niin oli kyllä aikamoista palvelua. Se tarjoilija vaan tuli hakemaan pois meidän lautaset heti kun olin laskenut haarukan siihen lautaselle. Helvetti kun ei saa edes rauhassa syödä loppuun kun kauhee kiire niillä :( Piti sitten vaan napata nopeesti maissitikku pois. Kai me sitten oltiin niin sopimattomia siihen raflan imagoon, että meistä piti päästä nopeesti pois kun alko tulee paremman näkösiä ihmisiä sisään. Jäi kyllä hieman ihmetyttämään toiminta siellä, varsinkin kun oon aikasemmin kehunut sen paikan palvelua ja safkaa :/

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

IInesAnkka

Posts: 656

#9549 • • IInesAnkka
Tapasin miehen joka "keksi" värilliset piilarit
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9550 • • Edited Hitchhiker

Jutu, 25.7.2008 19:01:
*klip*


Eikös tuossa vaiheessa kuuluisi antaa palautetta palvelun tasosta *ding* (ainakin itse antaisin ja hyvin paljon rakentavaa sellaista, asiakas on aina asiakas ja ravintola tuskin toivoo saavansa huonoa palautetta vaikka kiire onkin).
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9551 • • Edited Hitchhiker

Juhgu, 27.7.2008 00:42:
---
Jutu, 25.7.2008 19:01:
Aina kun oon käynyt Santa Fe:ssä syömässä oon saanut loistavaa palvelua ja loistavaa safkaa. Nyt käytiin siellä leffan jälkeen syömässä äijän ja sen kaverin kanssa niin oli kyllä aikamoista palvelua. Se tarjoilija vaan tuli hakemaan pois meidän lautaset heti kun olin laskenut haarukan siihen lautaselle. - - Kai me sitten oltiin niin sopimattomia siihen raflan imagoon yyyyy...
---



---
Hitchhiker, 27.7.2008 00:38:
---
Eikös tuossa vaiheessa kuuluisi antaa palautetta palvelun tasosta *ding*
---



No jaa, eiks se ole vaan hyvää palvelua ottaa tyhjät lautaset pois kuljeksimasta, ja tarjoilija vaan oli turhan innokas tai teki virhearvion. Eihän se tarkoita että ravintolasta pitäisi välittömästi poistua. Tuollaisesta imo ihan turhaa draamailua tehdä valitusta, etenkin jos palveluun on aiemmin oltu tyytyväisiä.

Toki kiiretilanteet tekevät oman mahdollisuutensa virhearviointiin ja sillä rataa (tosin ikävää sellainenkin + ehkä hieman kärjistetty tuo äskeinen).

Mut joo, santtikseen on usein aika paljon tunkua, me ei meinattu saada edes pöytävarausta ruuhkan takia.



No toki jos on asetellut haarukkansa ja veitsensä väärin lautaselle, niin sehän on oma vika (tosin tuosta ei viestistä käynyt perille) mutta jos ruoka on kesken ja välineet aseteltu oikein niin silloin on ravinteli väärässä *piis*.
Jutu

Posts: 3,054

#9552 • • Jutu Blondi

Hitchhiker, 27.7.2008 00:46:
---
Juhgu, 27.7.2008 00:42:

---
Hitchhiker, 27.7.2008 00:38:
---
Eikös tuossa vaiheessa kuuluisi antaa palautetta palvelun tasosta *ding*
---



No jaa, eiks se ole vaan hyvää palvelua ottaa tyhjät lautaset pois kuljeksimasta, ja tarjoilija vaan oli turhan innokas tai teki virhearvion. Eihän se tarkoita että ravintolasta pitäisi välittömästi poistua. Tuollaisesta imo ihan turhaa draamailua tehdä valitusta, etenkin jos palveluun on aiemmin oltu tyytyväisiä.

Toki kiiretilanteet tekevät oman mahdollisuutensa virhearviointiin ja sillä rataa (tosin ikävää sellainenkin + ehkä hieman kärjistetty tuo äskeinen).

Mut joo, santtikseen on usein aika paljon tunkua, me ei meinattu saada edes pöytävarausta ruuhkan takia.

---


No toki jos on asetellut haarukkansa ja veitsensä väärin lautaselle, niin sehän on oma vika (tosin tuosta ei viestistä käynyt perille) mutta jos ruoka on kesken ja välineet aseteltu oikein niin silloin on ravinteli väärässä *piis*.


Siis, en ollut edes asetellut niitä ruokailuvälineitä vaan mulla oli veitsi siinä pöydällä servetin päällä ja vaan pelkkä haarukka siinä lautasella. Ja tiedän kyllä ettei raflasta ole pakko lähteä heti kun ne lautaset on viety veke ja lasku maksettu, mutta kyllä tosta sai sellasen kuvan, että nyt on aika lähteä kun ette kerran mitään jälkkäriäkään syö *igor*. Ja ei, en tehnyt valitusta kun tiedän miten hyvin siihen vastataan "pahoittelemme saamaanne kohtelua plaa plaa, kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen". Joten laitoin sen kiireen ja kuumuuden piikkiin mikä siellä sisällä oli ja toivon ensi kerralla taas sitä normaalia palvelua :)


Ja en tiiä millanen politiikka santiksella on noiden varausten kanssa, mutta meille ei varattu seitsemälle hengelle pöytää pikkujouluna, koska oltiin liian iso porukka. Vasta sitten saatiin pöytä kun meidän rp pyysi pöytävarausta. + santiksen sivuilla lukee, että ne ei edes ota pöytävarauksia vastaan *ding*.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

anis

Posts: 2,451

#9553 • • anis
Jaahas... Duunipaikkaa on näköjään piiritetty eilen illalla, joku heilunu taas aseen kanssa siellä. Luin Hesarista.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

hemuz

Posts: 2,178

#9554 • • hemuz kätevä emäntä
Join eilen alkoholittoman siiderin paarissa.
Kolera

Posts: 4,256

#9555 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

hemuz, 27.7.2008 11:18:
Join eilen alkoholittoman siiderin paarissa.


Eikös tuota siiderin käsite oo semmoi et siinä pitää olla ees hitusen alkoholia tai sit se on vaan joku juoma =P
noliks ees hyvää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hemuz

Posts: 2,178

#9556 • • hemuz kätevä emäntä

Kolera, 27.7.2008 11:19:
---
hemuz, 27.7.2008 11:18:
Join eilen alkoholittoman siiderin paarissa.

---

Eikös tuota siiderin käsite oo semmoi et siinä pitää olla ees hitusen alkoholia tai sit se on vaan joku juoma =P
noliks ees hyvää



njoo se oli sittä kopparbergiä. oli se melkee ku tavallinen mut ei noussu päähän. välil näinkin. oli silti kivaa. :)
ezzy

Posts: 8,060

#9557 • • ezzy Droid-pappa

hemuz, 27.7.2008 11:25:
---
Kolera, 27.7.2008 11:19:
---
hemuz, 27.7.2008 11:18:
Join eilen alkoholittoman siiderin paarissa.

---

Eikös tuota siiderin käsite oo semmoi et siinä pitää olla ees hitusen alkoholia tai sit se on vaan joku juoma =P
noliks ees hyvää

---


njoo se oli sittä kopparbergiä. oli se melkee ku tavallinen mut ei noussu päähän. välil näinkin. oli silti kivaa. :)



Hyviä noi on, ite juon muutaman viikossa :) Tälläkin hetkellä menee holiton omppu <3 röyh!
Freja

Posts: 8,775

#9558 • • Freja Sihteeri
Täl hetkel en vaa muista, millon mul ois viimeks ollu darra O_o Sekin itsessään on ihan outoa, et mulle ei vaa tuu enää krapulaa. Pelottavaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#9559 • • niomic Guest

Freja, 27.7.2008 16:51:
Täl hetkel en vaa muista, millon mul ois viimeks ollu darra O_o Sekin itsessään on ihan outoa, et mulle ei vaa tuu enää krapulaa. Pelottavaa.



Et Vaan Osaa (enää) ;<<<
Freja

Posts: 8,775

#9560 • • Freja Sihteeri

niomic, 27.7.2008 16:53:
Et Vaan Osaa (enää) ;<<<



En valita :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been