11,982 posts, 600 pages, 4,020,750 views
Kehtaat valittaa ku äiskäs siivoo nurkkia*eikä* Moppi käteen nainen ja äiskälle pullaa!!!tiiainen, 24.7.2008 19:01:
Muori jynssää meidän nurkkia puhtaaks kovan napinan säestämänä. Karmeeta hemmetti soikoon, vielä kun oon onnistunut säästymään siltä viimeiset 8 vuotta! Piti se tämäkin päivä nähdä
No sitten sä et saa kasvaa niin nopeetiiainen, 24.7.2008 22:33:
Lähinnä kummeksutti moinen käytös kun ei meidän äippäkulta ole ennenkään sitä harrastanut.
Jutu, 25.7.2008 19:01:
*klip*
Juhgu, 27.7.2008 00:42:
---
Jutu, 25.7.2008 19:01:
Aina kun oon käynyt Santa Fe:ssä syömässä oon saanut loistavaa palvelua ja loistavaa safkaa. Nyt käytiin siellä leffan jälkeen syömässä äijän ja sen kaverin kanssa niin oli kyllä aikamoista palvelua. Se tarjoilija vaan tuli hakemaan pois meidän lautaset heti kun olin laskenut haarukan siihen lautaselle. - - Kai me sitten oltiin niin sopimattomia siihen raflan imagoon yyyyy...
---
---
Hitchhiker, 27.7.2008 00:38:
---
Eikös tuossa vaiheessa kuuluisi antaa palautetta palvelun tasosta
---
No jaa, eiks se ole vaan hyvää palvelua ottaa tyhjät lautaset pois kuljeksimasta, ja tarjoilija vaan oli turhan innokas tai teki virhearvion. Eihän se tarkoita että ravintolasta pitäisi välittömästi poistua. Tuollaisesta imo ihan turhaa draamailua tehdä valitusta, etenkin jos palveluun on aiemmin oltu tyytyväisiä.
Toki kiiretilanteet tekevät oman mahdollisuutensa virhearviointiin ja sillä rataa (tosin ikävää sellainenkin + ehkä hieman kärjistetty tuo äskeinen).
Mut joo, santtikseen on usein aika paljon tunkua, me ei meinattu saada edes pöytävarausta ruuhkan takia.
Hitchhiker, 27.7.2008 00:46:
---
Juhgu, 27.7.2008 00:42:
---
Hitchhiker, 27.7.2008 00:38:
---
Eikös tuossa vaiheessa kuuluisi antaa palautetta palvelun tasosta
---
No jaa, eiks se ole vaan hyvää palvelua ottaa tyhjät lautaset pois kuljeksimasta, ja tarjoilija vaan oli turhan innokas tai teki virhearvion. Eihän se tarkoita että ravintolasta pitäisi välittömästi poistua. Tuollaisesta imo ihan turhaa draamailua tehdä valitusta, etenkin jos palveluun on aiemmin oltu tyytyväisiä.
Toki kiiretilanteet tekevät oman mahdollisuutensa virhearviointiin ja sillä rataa (tosin ikävää sellainenkin + ehkä hieman kärjistetty tuo äskeinen).
Mut joo, santtikseen on usein aika paljon tunkua, me ei meinattu saada edes pöytävarausta ruuhkan takia.
---
No toki jos on asetellut haarukkansa ja veitsensä väärin lautaselle, niin sehän on oma vika (tosin tuosta ei viestistä käynyt perille) mutta jos ruoka on kesken ja välineet aseteltu oikein niin silloin on ravinteli väärässä .
hemuz, 27.7.2008 11:18:
Join eilen alkoholittoman siiderin paarissa.
Kolera, 27.7.2008 11:19:
---
---
Eikös tuota siiderin käsite oo semmoi et siinä pitää olla ees hitusen alkoholia tai sit se on vaan joku juoma =P
noliks ees hyvää
hemuz, 27.7.2008 11:25:
---
Kolera, 27.7.2008 11:19:
---
---
Eikös tuota siiderin käsite oo semmoi et siinä pitää olla ees hitusen alkoholia tai sit se on vaan joku juoma =P
noliks ees hyvää
---
njoo se oli sittä kopparbergiä. oli se melkee ku tavallinen mut ei noussu päähän. välil näinkin. oli silti kivaa. :)
Freja, 27.7.2008 16:51:
Täl hetkel en vaa muista, millon mul ois viimeks ollu darra O_o Sekin itsessään on ihan outoa, et mulle ei vaa tuu enää krapulaa. Pelottavaa.