päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,068 views

Bio

Posts: 4,429

#9461 • • Bio The Bullies / Pinky
Oltiin Airiston lähellä kalastelemassa ja näin ekaa kertaa hirven uivan saaresta toiseen. Aika matkoja nekin ui :)
Birgie

Posts: 1,311

#9462 • • Birgie Kikati
Työhöntulotarkastuksessa mitattiin verenpaine tänään. Paineet ok, mutta leposyke ekalla mittauksella 44 ja tokalla 45. *whaat* Vieläköhän mä olen elossa *nipistää*

Just toukokuussa piti ilmoittaa valmentajalle viikon ka leposykkeestä kun herää aamuisin, niin silloin sain lukemaksi 62. Joko mä nukun tosi levottomasti tai mun kotiverenpainemittari on hajalla. *justjoo*

Voiko leposyke tippua muka noin nopeesti, oonhan mä treenannu kyllä mutta että noin paljon. *ding*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

ipe

Posts: 1,845

#9463 • • ipe X-Rust / Holvi

hs.fi

Pittsburgh. Yhdysvaltojen republikaanipuolueen presidenttiehdokas John McCain päästi jälleen Iran-sammakon suustaan tiistaina. McCain kommentoi Yhdysvaltain kasvavaa savukevientiä Iraniin sanomalla, että se saattaa olla "yksi tapa tappaa heidät".



no jopa on korrektia meininkiä presidenttiehdokkaalta! ei voi muuta kuin toivoa ettei tuollainen idiootti voita vaaleja!

*dissaa*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#9464 • • Mao & Taikahattu UG-///
Päiväys Aika Paikkakunta Tarkistuspisteen tiedot

heinäkuu 09, 2008 09:34 Helsinki - Finland Lähetys noudettu
heinäkuu 09, 2008 19:15 Helsinki - Finland Lähetyspaikka

Näin siinä käy, kun lähettää duunin kautta objektiivin Hollantiin huoltoon...
V**tu 10 tuntia kesti, ennen kuin paketti on skannattu lähetyspaikkaan! Ei näin pojat, ei näin...

Varmaan pakko käydä antamssa huomenna palautetta! :D

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9465 • • Hitchhiker
Tulipahan nukuttua hieman tässä viimeisen vuorokauden sisällä:

heräsin eilen aamulla klo. 06.30 menin töihin josta sitten lähdin lääkäriin, sieltä sairaslomalle kotiin, jonka jälkeen vedin ensin n. 2 tunnin tirsat päivällä (klo. 13-15), valvoin muutaman tunnin ja nukahdin jälleen sohvalle kello 18, nukuin siinä noin seitsemän tuntia eli heräsin klo. yksi yöllä, katoin leffan ja menin nukkumaan kolmelta, heräsin nyt kello yhdeksän.

Eli taitaa olla kuumeella jokin pieni vaikutus tuohon unen määrään, yhteensä siis tuli nukuttua 'bout 15 tuntia.
aurinko

Posts: 895

#9466 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Näin äsken kuinka lokki nielaisi kokonaisen varpusen. O_o

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

lunake

Posts: 800

#9467 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

aurinko, 10.7.2008 12:45:
Näin äsken kuinka lokki nielaisi kokonaisen varpusen. O_o



Whaat?! *whaat*

--
Hedelmällisyys on påp!

aurinko

Posts: 895

#9468 • • aurinko mustikkainen noitanainen

lunake, 10.7.2008 13:24:
---
aurinko, 10.7.2008 12:45:
Näin äsken kuinka lokki nielaisi kokonaisen varpusen. O_o

---


Whaat?! *whaat*



No ei oo kyllä tullut aikaisemmin vastaavaa tilannetta eteen. Siinä se aikansa riepotti varpusen raatoa nokassaan, kunnes ahneuksissaan pisteli poskeensa sen kokonaisena. Lokki vaikutti kyllä siltä, että varmaankin puklautti sen varpusen ulos aika äkkiä, mutta hurjalta se silti näytti. Ei ollut aikaa jäädä seuraamaan tilannetta enempää, niin en tiedä miten siinä lopulta kävi.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Slim_Jim

Posts: 573

#9469 • • Slim_Jim
Hyvin alko duunipäivä.
Toimiston ovi lukossa eikä mulle ole vieläkään annettu kulkukorttia niin kyselin eteisessä päivystävältä tädiltä voisko nousta penkiltään ja päästää mut toimistoon.

No ei vittu voi kun "se ei kuulu minun työhön" no hei joo et ole portsari joo et mutta jos päästäsit mut duuniin tästä ovesta, ovi 3m päässä hänen työpisteltään.
Pulju varsinaisesti kiinni klo8 aikaan ja asiakkaille aukeaa vasta klo9, ei tod. ole mitään duunia sillä rouvalla ennenkuin virasto_oikeesti_aukee.

Jotenkin HIRVEÄN RASKASTA tai RASITTAVAA tms. avata yksi helvetin ovi.

Aikuinen ihminen ja winee vitusti yhdestä oven avaamisesta, ei saatana.
Mäkin wineen nyt.

Eipä siinä, istuin puoli tuntia siinä eteisessä kunnes pääsin sisälle.
onni3mk

Posts: 3,973

#9470 • • onni3mk Onni on.

Slim_Jim, 10.7.2008 16:51:
No ei vittu voi kun "se ei kuulu minun työhön" no hei joo et ole portsari joo et mutta jos päästäsit mut duuniin tästä ovesta, ovi 3m päässä hänen työpisteltään.



Meiän yks opettaja sano mulle kans kerran noin, kun pyysin avaa atk luokan ovee. Ei sekään tietty kuulu sen hommiin, mut musta on tosi outoo et toiset maikat winee sit siitä, ettei oppilaat hoida joitain ilmotusasioita ja mailitse lähetettäviä tehtäviä, kun koulussa on niin monta atk luokkaa, joista ne voi lähettää ja toiset ei päästä sisään *toktok*

--
Onni on.

Daniel Braun

Posts: 1,626

#9471 • • Daniel Braun wednesday?

Slim_Jim, 10.7.2008 16:51:
...


Toi on jotenkin niin tyypillistä.
Just tollasta "joku muu" asennetta.
Valitettavasti jokaisessa paikassa törmää vastaaviin tilanteisiin, jopa valitettavan usein.
Lacerta

Posts: 239

#9472 • • Lacerta
Siis tää on tosi outoo o_O

Soitin tänää yhtee firmaa, ja pyysin jutella henkilön kanssa joka vastaa rekrytoinnista. OK, mä juttelin sen kaa, ja hän iha iloisesti suostui ottamaa minut niille töihin. Ok, mä olin jo iha onnessaa, et jes, nyt mul on kaks duunipaikkaa :D pitää vaa valita kumpi on parempi.. no anyway, ennen sitä soitin saman firman toiselle pomolle(kai?) se ei vastannu sillo mut sotti mulle vähä myöhemmin takas ja ku kerroin sille saman tarinan, et joo oon jutellu ton Herran X:n kanssa ja hän jo suostui palkkaa mut.. no se meni iha hiljaseks ja sano, et "tää on tuotaa noin vähä....vaikee tilanne nyt, ku mä oon lomalle ja se Herra X on lomalla kans, et soittaisitko kahen viikon pääst..?"
-Joo, soitan..
-Kiitos, HEI!

Jassoo *ding*

--
-Happy DJ-

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#9473 • • Mao & Taikahattu UG-///
Heräsin tänään jo 5:30... o_O

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Liina

Posts: 161

#9474 • • Edited Liina Ratamurmeli
*whaat* Siitä asti kun alotin marraskuussa nykysessä duunissani, on töitä ollu kauheesti ja kokoajan oltu aikatauluista myöhässä jne, mut nyt ei yht äkkii ookkaan mitään tekemistä, kaikki on tehty mitä pitää ja enemmänki! Hassuu... Pomokaan ei oo vielä saapunu töihin ni ei voi siltäkään kysyy mitä seuraavaks.
Nyt on sitten mukava lähtee kesälomalle *hihu*
spoinkel

Posts: 398

#9475 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Näin kaupassa salmiakkisiideriä 1.5L pulloissa. (Siis sitä laimeampaa "siiderityyppistä" juomaa.)

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

anis

Posts: 2,451

#9476 • • anis
Oon taas voittanut jotain*ding*. Tää alkaa jo olla aika pimeetä.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

hemuz

Posts: 2,178

#9477 • • hemuz kätevä emäntä

anis, 11.7.2008 11:42:
Oon taas voittanut jotain*ding*. Tää alkaa jo olla aika pimeetä.



*joo*
Lyylikki

Posts: 2,975

#9478 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Voi Keijo taas tätä päivää! Ihan kummallinen.
Miinapiina

Posts: 3,494

#9479 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anis, 11.7.2008 11:42:
Oon taas voittanut jotain*ding*. Tää alkaa jo olla aika pimeetä.



niin epistä!

--
pinkki on pop!!!

Jutu

Posts: 3,054

#9480 • • Jutu Blondi
Hieno herätys tälle päivälle. Äiti soitti aamulla ja ensimmäinen asia mitä se sanoo on, että soita ambulanssa. Oli vähän *whaat* olo ennen kuin äiti rupes selittää tosi sekavasti mitä sille kävi. Ensin se selitti jotain Tiikeristä ja sen hihnasta ja kuinka siltä tulee nyt verta nenästä ja se rutisee. No ensin ajattelin, että onko se koira nyt seonnut lopullisesti ja käynyt äitin kimppuun. Sit äiti jotenkin sai selitettyä, että se olikin se flexi kumahtanut sen nenään ja se oli tyrmännyt äitin. Tässä vaiheessa kyllä meinas ruveta naurattamaan kun kuvittelin sen tilanteen, mutta koska äiti nyt sattu olemaan hysteerinen niin totesin vaan, että laita siihen kylmään ja mee päivystykseen että ei siinä ambulanssia tarvita. Äiti siis asuu täällä metsän keskellä hornan kuusessa, joten ymmärrän kyllä järkytyksen jos sitä verta on tullut paljon.

Sitten vähän myöhemmin äiti soitti taas ja sano, että pitää lähteä sen talolle, että kun koira on niin vauhkona ettei sitä voi yksin jättää. Noh, tultiin tähän pihalle kun se oli naapurin äijän kanssa tossa ja sitten kun päästiin sisälle niin se rupes nukkumaan. Tosin, tiedän kyllä millasta jälkeä se saa aikaan kun on yksin. Onneks ei joka päivä tapahdu tollasta.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.