11,982 posts, 600 pages, 4,647,824 views
Vieläköhän mä olen elossa *nipistää*
hs.fi
Pittsburgh. Yhdysvaltojen republikaanipuolueen presidenttiehdokas John McCain päästi jälleen Iran-sammakon suustaan tiistaina. McCain kommentoi Yhdysvaltain kasvavaa savukevientiä Iraniin sanomalla, että se saattaa olla "yksi tapa tappaa heidät".
lunake, 10.7.2008 13:24:
---
aurinko, 10.7.2008 12:45:
Näin äsken kuinka lokki nielaisi kokonaisen varpusen. O_o
---
Whaat?!
Slim_Jim, 10.7.2008 16:51:
No ei vittu voi kun "se ei kuulu minun työhön" no hei joo et ole portsari joo et mutta jos päästäsit mut duuniin tästä ovesta, ovi 3m päässä hänen työpisteltään.
Slim_Jim, 10.7.2008 16:51:
...
Siitä asti kun alotin marraskuussa nykysessä duunissani, on töitä ollu kauheesti ja kokoajan oltu aikatauluista myöhässä jne, mut nyt ei yht äkkii ookkaan mitään tekemistä, kaikki on tehty mitä pitää ja enemmänki! Hassuu... Pomokaan ei oo vielä saapunu töihin ni ei voi siltäkään kysyy mitä seuraavaks.
anis, 11.7.2008 11:42:
Oon taas voittanut jotain*ding*. Tää alkaa jo olla aika pimeetä.
olo ennen kuin äiti rupes selittää tosi sekavasti mitä sille kävi. Ensin se selitti jotain Tiikeristä ja sen hihnasta ja kuinka siltä tulee nyt verta nenästä ja se rutisee. No ensin ajattelin, että onko se koira nyt seonnut lopullisesti ja käynyt äitin kimppuun. Sit äiti jotenkin sai selitettyä, että se olikin se flexi kumahtanut sen nenään ja se oli tyrmännyt äitin. Tässä vaiheessa kyllä meinas ruveta naurattamaan kun kuvittelin sen tilanteen, mutta koska äiti nyt sattu olemaan hysteerinen niin totesin vaan, että laita siihen kylmään ja mee päivystykseen että ei siinä ambulanssia tarvita. Äiti siis asuu täällä metsän keskellä hornan kuusessa, joten ymmärrän kyllä järkytyksen jos sitä verta on tullut paljon.