päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,446 views

larzizi

Posts: 1,661

#9441 • • larzizi
Olen hävittänyt mun vesipullon ihan totaalisesti O.o Ei se nyt mikään suuri menetys onneksi ole, mutta mua vaan ihmetyttää, että minne ihmeeseen oon voinut pistää sen. Käytin sitä tänään ja laskin sen lattialle, mutta sen jälkeen olen ilmeisesti kuljettanut sen paikkaan X, josta mulla ei ole mitään hajua *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Marjo

Posts: 1,796

#9442 • • Edited Marjo pupuTupuna

sapeli, 2.7.2008 17:48:
---
josbe, 2.7.2008 16:42:
---
sapeli, 2.7.2008 16:36:
---
josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402
---
Ei meikä ainakaan syö about ikinä kypsennettyjä kasviksia, jollei pizzan päällä olevia paprikoita ja sipulia lasketa. *hih* Mieluummin nuo menee tuoreina salaateissa tai sellaisenaan, niinkuin varmasti monella muullakin.
---
No on sekin aika uskomatonta, etta - jos luet tuon artikkelin - vain 8 % syo tuoreita. Eli about alle joka kymmenes syo kasviksia ollenkaan joka paiva?

---
Itsekään en kasviksia paljoa syö mutta joka päivä tulee jotain hedelmää syötyä - ehkä tuossa hämää se, että jos esim. 90% nuorista miehistä söisi kasviksia melkein joka päivä, ei se tuossa shokkitilastossa näkyisi...

Mutta sitä en epäile että valtaosa nuorista miehistä (ja miehistä ylipäänsä) ei syö terveellisesti, tai korvaa vihannekset ja hedelmät vitamiinipillerillä.


Tiedän monia poikia/miehiä, joiden ruokavalio perustuu pyttipannuun ja muihin eineksiin sekä pizzataxin lättyihin. Juomana tietty limppari. Ne ei oikeesti koske "pupun ruokaan" juuri missään tilanteissa. Yleensä toi juontaa juurensa siihen, mihin on lapsena kotona opittu. Mut sit taas pitää muistaa kuinka paljon Suomessa on ylipainoa, niin siihen nähden ei kovinkaan yllättävää, mutta jjärkyttävää kyllä.
JaUHomAto

Posts: 395

#9443 • • JaUHomAto väärä nimi
tilasin paitoja sun muuta roinaa netistä ja sain keltaset sukkahousut kaupan päälle :DD
larzizi

Posts: 1,661

#9444 • • larzizi
Meillä on töissä isoja "mainosjulisteita" viikon tarjouksista. Vasta tänään eräs asiakas huomasi, että oikeasti 3,5e/2pss tarjous oli isoissa julisteissa 1e/2pss. En voi käsittää miten noinkin paha moka voi tapahtua isolle konsernille, kun kyseiset julisteet on kuitenkin lähetetty "muutamalle" muullekin kyseisen konsernin liikkeelle. Hämmentää myös se, että vasta lauantaina asia huomattiin *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sadesola

Posts: 409

#9445 • • Edited sadesola Kettu mikä kettu
En ole käynyt tanssimassa sitten vuoden nakki.
Yhdeksän kuukautta siveellistä elämää takana.

Ja silti olen tässä päivittämässä klubitus-profiiliani?

Bojojoing. On ne aivot kärpäselläkin, vaan ei o suuret.

--
KABOOM!

Avatar
#9446 • • Edited Annakins Guest
Olin sekä perjantaina että lauantaina Onnelassa. Kotkalaisten kanssa.

*nauru*
Janisa

Posts: 2,226

#9447 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Annakins, 6.7.2008 19:56:
Olin sekä perjantaina että lauantaina Onnelassa. Kotkalaisten kanssa.

*nauru*



Pelottavaa. *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

ipe

Posts: 1,845

#9449 • • ipe X-Rust / Holvi
"Alkuperäisiä pastilleja vuodesta 1965"

Näin lukee Pantteri-askissa. Ja kun lukee tarkemmin askin kyljestä niin siellä lukee "Made in Norway". Eikö Suomessa tehdä enää mitään, kun kaikki perinteiset karkitkin pitää valmistaa ulkomailla? Perkele!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Lyylikki

Posts: 2,975

#9450 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Meillä on myynnissä hanskoja, Gammer...eiku perku...Gammex nimeltään.

Ja joka ikinen kerta, kun kirjoitan Gammex, kirjoitan aina ensin x:n tilalle r. *ding*
Janisa

Posts: 2,226

#9451 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mita helvettia?!?

Ma sain Facebookilta varoituksen etta kaytan sita liian aktiivisesti ja lahetan (huom.) _ystavilleni_ liian paljon postia ja viesteja!
Siis mita ihmetta?!?

Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna mulle silla saan niin helposti yhteyden "kaikkiin" kavereihin ja myonnan etta viime aikoina olen sita, kuin myos muitakin viestimia, kayttanyt kohtalaisen paljon lahestyvan Suomeen tuloni takia, mutta olen aika satavarma etten silti voi mokomaa "liiallinen kaytto-pykalaa" tayttaa!!!

Nyt en sitten saa loppuja(kaan) tapaamisia sovittua loppuun sita kautta.

EI SITTEN SAATANA!!! *dissaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

pirpeli

Posts: 5,533

#9452 • • pirpeli

Janisa, 7.7.2008 19:01:
Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna



Mä olen tullut viime aikoina siihen tulokseen, et aika surkea tapaus koko naamakirja....No joo, Greasemonkey autto Mini-Feed"parannukseen" ja onhan se ihan kiva pelailla ystisten kanssa vähän Scrabblea, mutta onhan toi nyt aika paksua...Että sitä voi sitten käyttää liikaa! o.O

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Janisa

Posts: 2,226

#9453 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

pirpeli, 7.7.2008 19:06:
---
Janisa, 7.7.2008 19:01:
Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna

---


Mä olen tullut viime aikoina siihen tulokseen, et aika surkea tapaus koko naamakirja....No joo, Greasemonkey autto Mini-Feed"parannukseen" ja onhan se ihan kiva pelailla ystisten kanssa vähän Scrabblea, mutta onhan toi nyt aika paksua...Että sitä voi sitten käyttää liikaa! o.O



En makaan tallaista tiennyt. Ja en tosiaankaan nae itseani minkaan sortin nettihirmuna... *igor*

Vituttaa vaan kun kolme paivaa ennen Suomeen lahtoa iskevat moisen ja mulla ei todellakaan ole jengin muita s-postiosoitteita saati numeroita. Liikaa luotin moiseen kapistukseen.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#9454 • • niomic Guest

Janisa, 7.7.2008 19:10:
---
pirpeli, 7.7.2008 19:06:
---
Janisa, 7.7.2008 19:01:
Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna

---


Mä olen tullut viime aikoina siihen tulokseen, et aika surkea tapaus koko naamakirja....No joo, Greasemonkey autto Mini-Feed"parannukseen" ja onhan se ihan kiva pelailla ystisten kanssa vähän Scrabblea, mutta onhan toi nyt aika paksua...Että sitä voi sitten käyttää liikaa! o.O

---


En makaan tallaista tiennyt. Ja en tosiaankaan nae itseani minkaan sortin nettihirmuna... *igor*

Vituttaa vaan kun kolme paivaa ennen Suomeen lahtoa iskevat moisen ja mulla ei todellakaan ole jengin muita s-postiosoitteita saati numeroita. Liikaa luotin moiseen kapistukseen.



Siis wtf? Etkö oikeasti voi käyttää sitä vai tuli vaan joku viesti? Tommosia kiertoposteja on levinny ainakin aikasemmin, missä jengiä uhkaillaan et rajoittais käyttöä jne ettei palvelua lopetettais, mut noi on ollu täysin bullshittiä. Siinä oli kyl kans kriittisen lukemisen kannalta ihan kiva katsoa kuinka moni frendi ja tasan ketkä ton mullekin forwardoi. En nyt toki absoluuttisena totuutena pidä ku tiedän et jengi kliksuttelee menemään minkä kerkee, ni tokkopa ovat kaikki lukenee alkunsakaan :P
Janisa

Posts: 2,226

#9455 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

niomic, 7.7.2008 23:01:
---
Janisa, 7.7.2008 19:10:
---
pirpeli, 7.7.2008 19:06:
---
Janisa, 7.7.2008 19:01:
Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna

---


Mä olen tullut viime aikoina siihen tulokseen, et aika surkea tapaus koko naamakirja....No joo, Greasemonkey autto Mini-Feed"parannukseen" ja onhan se ihan kiva pelailla ystisten kanssa vähän Scrabblea, mutta onhan toi nyt aika paksua...Että sitä voi sitten käyttää liikaa! o.O

---


En makaan tallaista tiennyt. Ja en tosiaankaan nae itseani minkaan sortin nettihirmuna... *igor*

Vituttaa vaan kun kolme paivaa ennen Suomeen lahtoa iskevat moisen ja mulla ei todellakaan ole jengin muita s-postiosoitteita saati numeroita. Liikaa luotin moiseen kapistukseen.

---


Siis wtf? Etkö oikeasti voi käyttää sitä vai tuli vaan joku viesti? Tommosia kiertoposteja on levinny ainakin aikasemmin, missä jengiä uhkaillaan et rajoittais käyttöä jne ettei palvelua lopetettais, mut noi on ollu täysin bullshittiä. Siinä oli kyl kans kriittisen lukemisen kannalta ihan kiva katsoa kuinka moni frendi ja tasan ketkä ton mullekin forwardoi. En nyt toki absoluuttisena totuutena pidä ku tiedän et jengi kliksuttelee menemään minkä kerkee, ni tokkopa ovat kaikki lukenee alkunsakaan :P



Ma yritin lahettaa viestia kaverille ja siihen nayttoon ilmesty sellanen hullu varoitusteksti facebookilta, jossa sanottiin mun olevan liian aktiivinen ja etta mun pitais rajoittaa viestien lahettamista ja etta mut "karkotetaan" palvelusta tietyksi ajaksi (tunneiksi/paiviksi/ikuisuudeksi) jos en nyt valittomasti lakkaa olemasta hyvin aktiivinen ja sitten siina oli viela jotain soopaa etta mut on jo "alustavasti blokattu ja otettu tarkkailuun" jne.

Eli en oo saanu mitaan kiertoviesteja -taa tuli ihan "jostain sielta..." :)

Tanaan aiemmin ma olin oikeesti vahan pahoillani tasta, mutta nyt mua jo vahan naurattaa etta mut, siis mut, jolla ei talla hetkella ole edes omaa konetta, on v*ttu otettu tarkkailuun "liiallisen aktiivisuuden takia."

Surkuhupaisaa.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#9456 • • niomic Guest

Janisa, 8.7.2008 00:51:
---
niomic, 7.7.2008 23:01:
---
Janisa, 7.7.2008 19:10:
---
pirpeli, 7.7.2008 19:06:
---
Janisa, 7.7.2008 19:01:
Olen aina pitanyt naamakirjaa suht hyvana juttuna

---


Mä olen tullut viime aikoina siihen tulokseen, et aika surkea tapaus koko naamakirja....No joo, Greasemonkey autto Mini-Feed"parannukseen" ja onhan se ihan kiva pelailla ystisten kanssa vähän Scrabblea, mutta onhan toi nyt aika paksua...Että sitä voi sitten käyttää liikaa! o.O

---


En makaan tallaista tiennyt. Ja en tosiaankaan nae itseani minkaan sortin nettihirmuna... *igor*

Vituttaa vaan kun kolme paivaa ennen Suomeen lahtoa iskevat moisen ja mulla ei todellakaan ole jengin muita s-postiosoitteita saati numeroita. Liikaa luotin moiseen kapistukseen.

---


Siis wtf? Etkö oikeasti voi käyttää sitä vai tuli vaan joku viesti? Tommosia kiertoposteja on levinny ainakin aikasemmin, missä jengiä uhkaillaan et rajoittais käyttöä jne ettei palvelua lopetettais, mut noi on ollu täysin bullshittiä. Siinä oli kyl kans kriittisen lukemisen kannalta ihan kiva katsoa kuinka moni frendi ja tasan ketkä ton mullekin forwardoi. En nyt toki absoluuttisena totuutena pidä ku tiedän et jengi kliksuttelee menemään minkä kerkee, ni tokkopa ovat kaikki lukenee alkunsakaan :P

---


Ma yritin lahettaa viestia kaverille ja siihen nayttoon ilmesty sellanen hullu varoitusteksti facebookilta, jossa sanottiin mun olevan liian aktiivinen ja etta mun pitais rajoittaa viestien lahettamista ja etta mut "karkotetaan" palvelusta tietyksi ajaksi (tunneiksi/paiviksi/ikuisuudeksi) jos en nyt valittomasti lakkaa olemasta hyvin aktiivinen ja sitten siina oli viela jotain soopaa etta mut on jo "alustavasti blokattu ja otettu tarkkailuun" jne.

Eli en oo saanu mitaan kiertoviesteja -taa tuli ihan "jostain sielta..." :)

Tanaan aiemmin ma olin oikeesti vahan pahoillani tasta, mutta nyt mua jo vahan naurattaa etta mut, siis mut, jolla ei talla hetkella ole edes omaa konetta, on v*ttu otettu tarkkailuun "liiallisen aktiivisuuden takia."

Surkuhupaisaa.



En nyt ehdi vastaamaan pidemmin, mutta eikö tossa sun mielestä nyt haiskahda jokin ees vähän off? As in Facebook as a company is not doing shit, but instead apps and malicious users have found new ways to strike.
ezzy

Posts: 8,060

#9457 • • ezzy Droid-pappa

niomic, 8.7.2008 07:06:
---

En nyt ehdi vastaamaan pidemmin, mutta eikö tossa sun mielestä nyt haiskahda jokin ees vähän off? As in Facebook as a company is not doing shit, but instead apps and malicious users have found new ways to strike.



Ei olis kyl eka, joka potkitaan aktiivisuuden tai liiallisen kaverimäärän takia facebookista. Kuulostaa ihan vammaselta, mut sitä tapahtuu ilmeisesti. ko. tapauksesta en kyl osaa sanoa, haiskahtaa kyllä.
Takyon

Posts: 2,945

#9458 • • Takyon Möwkö
Voiskohan tuossa naamakirjan ilmotuksen takana olla joku spämmiesto joka reagoi jos joku vaan lähettelee liikaa viestejä lyhyen ajan sisällä.. Noo, samapa tuo minulle on kun en tue ko laitosta.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Avatar
#9459 • • niomic Guest

ezzy, 8.7.2008 08:59:
---
niomic, 8.7.2008 07:06:
---

En nyt ehdi vastaamaan pidemmin, mutta eikö tossa sun mielestä nyt haiskahda jokin ees vähän off? As in Facebook as a company is not doing shit, but instead apps and malicious users have found new ways to strike.

---


Ei olis kyl eka, joka potkitaan aktiivisuuden tai liiallisen kaverimäärän takia facebookista. Kuulostaa ihan vammaselta, mut sitä tapahtuu ilmeisesti. ko. tapauksesta en kyl osaa sanoa, haiskahtaa kyllä.



Ok, en ole niin paljon tutkinut, voihan se olla et jos spämmäät koko frendilistaa vähän väliä messuilla ja eri appien kautta ni alkaa punaset paukkumaan, mutta vaikea uskoa et tommoseen tilaan kovin helposti pääsee. Toki niillä jotkut rajat pitää olla, mut vaikee keksii miten semmosia pääsee ylittämään ellei oo joka messussa checkattu kaikki pari sataa frendiä recipienteiks.
Avatar
#9460 • • Vihta Guest
Naapurikerrostalossa asuva ~keski-ikäinen pariskunta joka ei ole
tässä viimeisen kolmen viikon aikana oppinut, että kannattaa ihan
suosiolla pitää se koira kiinni ja käydä vaikka ihan jopa
kävelylenkillä sen koiran kanssa *piis*

Tuolta kuuluu kerran - pari päivässä kun ne huutaa koiransa
perään kun tämä on lähtenyt juoksemaan omille teilleen lähimaastoon.

Veikkaisin vielä, että tämä koira tekee älyttömästi
tuhojaan koska se on alle 6kk vielä ja nuo omistajat
ei sitä lenkitytä tuossa lähimaastossa. Tuovat koiran pihaan
polttavat röökin ja vievät sisään, mikäli koira nyt sattuu olemaan
siinä holleilla että sen saa kiinni *justjoo*