päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,914 views

Mar6

Posts: 2,178

#9401 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Oikeestaan eilinen... Olin pesemässä autoa ja sit tuliki talvi ja peukalonkokosta raetta taivaalta *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

Takyon

Posts: 2,945

#9402 • • Edited Takyon Möwkö
Tuo ukkonen kun pyörii taas tässä ympyrää niin äsken kun jyrähti silleen suht isosti niin parkkipaikalla alko jonku auton varashälytin soimaan, mut se sammu sekunnin päästä :D

Hyvin on säädetty joo, tapahtu jo toisen kerran siis ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

onni3mk

Posts: 3,973

#9403 • • onni3mk Onni on.

Takyon, 27.6.2008 16:47:
Tuo ukkonen kun pyörii taas tässä ympyrää



Miksi mä oon aina (tälla viikolla) töissä kun ukkostaa *hmph* Ei tänne mitään kuulu tai mitään nää...

--
Onni on.

Juhgu

Posts: 7,921

#9404 • • Juhgu Virnistelijä
Mun TFT-näytön sisällä vipeltää ötökkä.

http://koshiyoka.biz/juhgu/temp_/buggy_screen.mp4

Yritin poistaa sen peukalolla, ei onnistunut. Yritin murskata sen windowsin scrollbarilla. Ei tehonnut. Mikä avuksi, doc?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

peikkolapsi

Posts: 1,180

#9405 • • peikkolapsi miisa the maskotti
siis joku paksusuolen tähystys elokuussa.
mussa on selvästi masokistin vikaa ku tollaseen suostun.
en tiiä onks pahempi toi alakautta tungettava letku ku että ois pitäny alkaa nielee...
puuh ja jotain maailman törkeimmän makusia litkuja pitää juoda edellisenä iltana neljä-vitun-litraa.

no, en tee kuolemaa vielä.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Saarre

Posts: 1,151

#9406 • • Saarre
mikäs aika tämä on nyt sitte herätä *ding*

--
*tähti* Full hearts cant lose

hemuz

Posts: 2,178

#9407 • • hemuz kätevä emäntä

peikkolapsi, 28.6.2008 00:46:
siis joku paksusuolen tähystys elokuussa.
mussa on selvästi masokistin vikaa ku tollaseen suostun.
en tiiä onks pahempi toi alakautta tungettava letku ku että ois pitäny alkaa nielee...
puuh ja jotain maailman törkeimmän makusia litkuja pitää juoda edellisenä iltana neljä-vitun-litraa.

no, en tee kuolemaa vielä.



toimenpiteen jälkeen ei kyllä naurata... *lohduttel*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#9408 • • peikkolapsi miisa the maskotti

hemuz, 28.6.2008 04:48:
---
peikkolapsi, 28.6.2008 00:46:

toimenpiteen jälkeen ei kyllä naurata... *lohduttel*



ooks ollut ?
ajattelin kyllä ottaa lääkkeen ennen tota ku sellanen on mahdollisuus saada. tosin jotain oikeen kolmio-meininkiä, että voi olla suhteellisen sekiksissä sen jälkeen. mut kallistun silti sen puolelle. oisko se ny diapamii mitä ne tarjoilee *igor*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

hemuz

Posts: 2,178

#9409 • • hemuz kätevä emäntä

peikkolapsi, 29.6.2008 11:38:
---
hemuz, 28.6.2008 04:48:
---
peikkolapsi, 28.6.2008 00:46:

toimenpiteen jälkeen ei kyllä naurata... *lohduttel*
---
ooks ollut ?
ajattelin kyllä ottaa lääkkeen ennen tota ku sellanen on mahdollisuus saada. tosin jotain oikeen kolmio-meininkiä, että voi olla suhteellisen sekiksissä sen jälkeen. mut kallistun silti sen puolelle. oisko se ny diapamii mitä ne tarjoilee *igor*



systeri joutu käymää *uuh*
a-j

Posts: 785

#9410 • • a-j

hemuz, 28.6.2008 04:48:
---
peikkolapsi, 28.6.2008 00:46:
siis joku paksusuolen tähystys elokuussa.
mussa on selvästi masokistin vikaa ku tollaseen suostun.
en tiiä onks pahempi toi alakautta tungettava letku ku että ois pitäny alkaa nielee...
puuh ja jotain maailman törkeimmän makusia litkuja pitää juoda edellisenä iltana neljä-vitun-litraa.

no, en tee kuolemaa vielä.

---


toimenpiteen jälkeen ei kyllä naurata... *lohduttel*



toimenpiteen aikana ei kyllä naurata :E tai juodessa niitä litkuja (ite juonu muistaakseni illalla neljä + aamulla kaks) ja kannattaa pyytää (etukäteen ja ajoissa, että kerkeevät kans aikuttaa!) kaikki mahdollinen lääkitys, jos vaan saat. ja jos se juotava on itsetehtävää (colonsteril) niin kannattaa tehdä kylmään veteen (vaikka alkaakin paleltamaan), maistuu sillon vähiten pahalle, valmislitkut ehkäpä 1000x pahemman makuisia ;E

mulle on tehty kolonoskopia ainakin kolmesti ja keväällä taas menossa,
tuskin maltan odottaa *dissaa*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

onni3mk

Posts: 3,973

#9411 • • onni3mk Onni on.
Suossun rahat oli tullu jo pa tilille, vaik maksupäivä on aina kuun eka päivä *ding*

--
Onni on.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#9412 • • peikkolapsi miisa the maskotti

a-j, 29.6.2008 15:42:
---
hemuz, 28.6.2008 04:48:
---
peikkolapsi, 28.6.2008 00:46:


toimenpiteen aikana ei kyllä naurata :E tai juodessa niitä litkuja (ite juonu muistaakseni illalla neljä + aamulla kaks) ja kannattaa pyytää (etukäteen ja ajoissa, että kerkeevät kans aikuttaa!) kaikki mahdollinen lääkitys, jos vaan saat. ja jos se juotava on itsetehtävää (colonsteril) niin kannattaa tehdä kylmään veteen (vaikka alkaakin paleltamaan), maistuu sillon vähiten pahalle, valmislitkut ehkäpä 1000x pahemman makuisia ;E

mulle on tehty kolonoskopia ainakin kolmesti ja keväällä taas menossa,
tuskin maltan odottaa *dissaa*



joo mul on just tota nimenomaista jauhetta neljä putiloa. lääkäri sanoikin, että kannattaa tehdä kylmään veteen ja lykkää vielä jääkaappiin ensin ne. ja saa kuulemma limua ottaa välissä tai imeskellä pastilleja.

että odotellessa joo *poks*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

kinderi

Posts: 1,783

#9413 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Miksei tää hiivatin suklaanhimo häviä?? Oon kuullu villejä huhuja et raskauden aikaset himot häviää kun maha tyhjenee,mut huhuja ne näköjään on.

Niin että läski lisääntyy *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

crissy

Posts: 1,958

#9414 • • crissy
puhelin äsken ilmotti et olis tullu viesti. No katoin ja siin luki et "viesti on odotustilassa. ei ole tarpeeksi tilaa."

no poistin lähetetyt kaikki ja osan saapuneista. ei mitään tapahtunu. Mis se viesti on????
Miinapiina

Posts: 3,494

#9415 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 30.6.2008 15:20:
puhelin äsken ilmotti et olis tullu viesti. No katoin ja siin luki et "viesti on odotustilassa. ei ole tarpeeksi tilaa."

no poistin lähetetyt kaikki ja osan saapuneista. ei mitään tapahtunu. Mis se viesti on????



mul kävi melkeen tolleen kerran, puhelin piippas ja tuli kirjekuori siihen vilkkuun, ja vaikka poistin kaikki viestit, se ei ikin tullutkaan...

vieläkin öisin pimeessä peiton alla mietin, et mitä siin mahto olla, vaivaa niin kovasti... *uuh* *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#9416 • • crissy

Miinapiina, 30.6.2008 15:24:
---
crissy, 30.6.2008 15:20:
puhelin äsken ilmotti et olis tullu viesti. No katoin ja siin luki et "viesti on odotustilassa. ei ole tarpeeksi tilaa."

no poistin lähetetyt kaikki ja osan saapuneista. ei mitään tapahtunu. Mis se viesti on????

---


mul kävi melkeen tolleen kerran, puhelin piippas ja tuli kirjekuori siihen vilkkuun, ja vaikka poistin kaikki viestit, se ei ikin tullutkaan...

vieläkin öisin pimeessä peiton alla mietin, et mitä siin mahto olla, vaivaa niin kovasti... *uuh* *tirsk*



joo-o! täs puhelin kourassa mietin et kuka mua olis kaivannu
Miinapiina

Posts: 3,494

#9417 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 30.6.2008 14:23:
Miksei tää hiivatin suklaanhimo häviä?? Oon kuullu villejä huhuja et raskauden aikaset himot häviää kun maha tyhjenee,mut huhuja ne näköjään on.

Niin että läski lisääntyy *hmph*



mä kuulin kans samoi huhui, mut paskapuhetta noi on, ne mihinkä häviä *igor* ei himot eikä toisilla ne kilotkaan...

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#9418 • • crissy
ai nii ja meillä radio NRJ lakkas toimimasta sekä autossa et keittiön raadiosta... prkl.. mun aamumusat
Lyylikki

Posts: 2,975

#9419 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Keskusteltiin yhdestä asiakkaasta työkaverin kanssa. "Tää xx xxx on sellainen meidän ikäinen ja tää zz zzz taas sellainen tukkatanassa, lähempänä eläkeikää."

Hetken aikaa mulla taas kesti. En tiedä pitääkö se itseään hyvinkin nuorena vai mua jotenkin vanhana, mutta onhan meillä kuitenkin 14-vuotta ikäeroa, että en mä nyt ihan heti menisi sanomaan, että "meidän ikäinen" *nauru*
isokeksi

Posts: 260

#9420 • • isokeksi iskekosi

crissy, 30.6.2008 15:28:
---
Miinapiina, 30.6.2008 15:24:
---
crissy, 30.6.2008 15:20:
puhelin äsken ilmotti et olis tullu viesti. No katoin ja siin luki et "viesti on odotustilassa. ei ole tarpeeksi tilaa."
no poistin lähetetyt kaikki ja osan saapuneista. ei mitään tapahtunu. Mis se viesti on????
--
mul kävi melkeen tolleen kerran, puhelin piippas ja tuli kirjekuori siihen vilkkuun, ja vaikka poistin kaikki viestit, se ei ikin tullutkaan...

vieläkin öisin pimeessä peiton alla mietin, et mitä siin mahto olla, vaivaa niin kovasti... *uuh* *tirsk*

---
joo-o! täs puhelin kourassa mietin et kuka mua olis kaivannu



HEI! Mulle kävi kans noin! Poistin viestejä ja sit se viesti näky kyl laatikossa, mut en saanu auki. Suljin puhelimen ja se viel kummiteli se kirjekuori näytöllä. Poistin viestin ni se tuli myöhemmin takas niin, että sain sen auki *ding*