päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,145 views

crissy

Posts: 1,958

#9421 • • Edited crissy

isokeksi, 30.6.2008 16:22:
---
crissy, 30.6.2008 15:28:
---
Miinapiina, 30.6.2008 15:24:
---
crissy, 30.6.2008 15:20:
puhelin äsken ilmotti et olis tullu viesti. No katoin ja siin luki et "viesti on odotustilassa. ei ole tarpeeksi tilaa."
no poistin lähetetyt kaikki ja osan saapuneista. ei mitään tapahtunu. Mis se viesti on????
--
mul kävi melkeen tolleen kerran, puhelin piippas ja tuli kirjekuori siihen vilkkuun, ja vaikka poistin kaikki viestit, se ei ikin tullutkaan...

vieläkin öisin pimeessä peiton alla mietin, et mitä siin mahto olla, vaivaa niin kovasti... *uuh* *tirsk*

---
joo-o! täs puhelin kourassa mietin et kuka mua olis kaivannu

---




HEI! Mulle kävi kans noin! Poistin viestejä ja sit se viesti näky kyl laatikossa, mut en saanu auki. Suljin puhelimen ja se viel kummiteli se kirjekuori näytöllä. Poistin viestin ni se tuli myöhemmin takas niin, että sain sen auki *ding*



mulle se herjaa vaa ettei oo tilaa! perkele ei mun puhelimes ees oo paljoo tavaraa..

lähettäjä tais olla joku 18144 tai joku muu vastaava. Poistin sen kun en ala koko puhelinta tyhjäämään jonku random-viestin takia :DDDD
Bio

Posts: 4,429

#9422 • • Bio The Bullies / Pinky
Kakskin asiaa tänään:
1. Lähdin aamulla kauppaan (Itäharjun Prisma) ja saavuin sinne klo 7.55 ja ovet oli viel kiinni mut pihal oli varmaan joku 20 ihmistä jonottamassa oven takana o_O
2. Sit kun ovet aukes ni lähin kavelee autosta sinne päin. Heti ovien jälkeen on n. 6-7 kpl raha-automaatteja, joihin osa näistä jonottavista ihmisistä kiirehti pelaamaan o_O
larzizi

Posts: 1,661

#9423 • • larzizi
Oon töissä erään kauppakeskuksen liikkeessä ja ihmettelin tänään koko päivän liikkeen ulkopuolella "käytävällä" olevaa pöytää. Se vaan oli siinä keskellä kaikkea ja vieläpä koko päivän. Koko ajan odotin, että jos joku tulis sen siitä hakemaan pois, mutta ei. Mulle ei vieläkään selvinnyt, että onko joku oikeesti voinut unohtaa sen siihen vai mikä ihme sen virka oikein on.

Toivottavasti se ei oo siellä enää huomenna, ettei tarvii jatkaa tätä ihmettelyä *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#9424 • • Lost-Soul los pallos

tiiainen, 1.7.2008 08:18:
Varis joka yritti käydä aamulenkillä mun/koiran kimppuun*hikoil* Katsoin että siinäpä on paha ääninen elukka, niin kohta se hyökki jo kohti. Välillä kävi oksalla tai lyhtypylvään nokassa rääkymässä ja tuli jotain kahdeksan kertaa melkein selkää päin ja koiran niskaan. Hullu otus*ding*


Viimekesänä duunin ulko-ovien luona oli tollanen hyökkäilevä harakka. Viisaana lintuna oli päättäny tehdä pesän siihen katoksen päälle ja kuvitteli varmaa kaikkia toimistoon tulevia uhkaksi poikasille.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

anis

Posts: 2,451

#9425 • • anis
Mikä siinä on että vuodesta toiseen multa tullaan kysymään et "Hei! Oot sä se Mariska, se räppäri?" En kyl hirveesti loppupeleissä löydä meistä yhtäläisyyksiä*ding*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

mariq

Posts: 2,154

#9426 • • Edited mariq
Viimeöinen herätys hieman kello kolmen jälkeen: vesilasi putosi päähän *ding*
Olin niin unessa, etten tajunnu eka muuta kun et jostain syystä pää on nyt märkä.. *täh* hetken päästä alko jomottaa ohimoa. Nousin ylös, kävin kuivaamassa hiukset ja menin takas petiin, jossa oli lasi ja lätäkkö *hmph*

Toinen kissoista on ottanut tavakseen nukkua sängyn päätyseinällä olevalla hyllyllä, jolla on aina yövesilasi. Liekö Nyyti sitten unissaan tai muuten vaan potkaissut sen lasin alas..

Pomon mielestä tämä ei ole uskottava selitys sille, että silmäkulma sinertää *nauru*
edit: lasi kolahti siis oikeaan ohimoon

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Takyon

Posts: 2,945

#9427 • • Edited Takyon Möwkö
Yks mun digikelloista on viimepäivinä näyttänyt aika mielenkiintoisia lukuja, esim tällähetkellä sen mukaan kello on 75:51 *ding*

Tai sit se on alkanu lukea mun ajatuksia ja yrittää epätoivoisesti muodostaa lukujonoa 715517 ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

pirpeli

Posts: 5,533

#9428 • • pirpeli
Olipas friikki kokemus äsken. Olin tossa reilu puol tuntia sitten hereillä, kun ipe ja Kiia lähti töihin ja tarhaan. ipe kävi viel antaas pusun ja olin tosiaan ihan hereillä hereillä. Äsken sitte olin sellasessa horteessa ja kuulin ihan selvästi, et ne jutteli tossa eteisessä. Kuulin kummankin äänen tosi selvänä. Nousin muka katsomaan tosta makkarin oven suusta ja näin ne laittamassa kenkiä jalkaan. Sitte kuitenkin "heräsin" peiton alta, mutta vielä toisen kerran kuulin niitten äänen.

Piti oikein nousta kunnolla ylös, eikä siellä tietty ketään ollut. o.O

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Epailija

Posts: 5,636

#9429 • • Epailija Physicist, 2nd class.

tiiainen, 2.7.2008 08:49:
*snip*



Onko talonne rakennettu intiaanien hautausmaan päälle?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Verottaja

Posts: 1,174

#9430 • • Verottaja no-life / luuviulu
Aamulla paistoi aurinko.
Lähdin ulos, sää muuttui pilviseksi.
Kävelin hetken, alkoi sataa.
Palattuani kotiin, sade loppui ja aurinko rupesi paistamaan.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

sapeli

Posts: 11,768

#9432 • • sapeli jokukukamikä?

josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402



Ei meikä ainakaan syö about ikinä kypsennettyjä kasviksia, jollei pizzan päällä olevia paprikoita ja sipulia lasketa. *hih* Mieluummin nuo menee tuoreina salaateissa tai sellaisenaan, niinkuin varmasti monella muullakin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#9433 • • Aurinkoneiti

Verottaja, 2.7.2008 15:57:
Aamulla paistoi aurinko.
Lähdin ulos, sää muuttui pilviseksi.
Kävelin hetken, alkoi sataa.
Palattuani kotiin, sade loppui ja aurinko rupesi paistamaan.



Noin on käynyt minullekkin; jopa kahdesti samana päivänä.*ding*
josbe

Posts: 1,982

#9434 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

sapeli, 2.7.2008 16:36:
---
josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402

---


Ei meikä ainakaan syö about ikinä kypsennettyjä kasviksia, jollei pizzan päällä olevia paprikoita ja sipulia lasketa. *hih* Mieluummin nuo menee tuoreina salaateissa tai sellaisenaan, niinkuin varmasti monella muullakin.


No on sekin aika uskomatonta, etta - jos luet tuon artikkelin - vain 8 % syo tuoreita. Eli about alle joka kymmenes syo kasviksia ollenkaan joka paiva?
sapeli

Posts: 11,768

#9435 • • sapeli jokukukamikä?

josbe, 2.7.2008 16:42:
---
sapeli, 2.7.2008 16:36:
---
josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402
---
Ei meikä ainakaan syö about ikinä kypsennettyjä kasviksia, jollei pizzan päällä olevia paprikoita ja sipulia lasketa. *hih* Mieluummin nuo menee tuoreina salaateissa tai sellaisenaan, niinkuin varmasti monella muullakin.
---
No on sekin aika uskomatonta, etta - jos luet tuon artikkelin - vain 8 % syo tuoreita. Eli about alle joka kymmenes syo kasviksia ollenkaan joka paiva?



Itsekään en kasviksia paljoa syö mutta joka päivä tulee jotain hedelmää syötyä - ehkä tuossa hämää se, että jos esim. 90% nuorista miehistä söisi kasviksia melkein joka päivä, ei se tuossa shokkitilastossa näkyisi...

Mutta sitä en epäile että valtaosa nuorista miehistä (ja miehistä ylipäänsä) ei syö terveellisesti, tai korvaa vihannekset ja hedelmät vitamiinipillerillä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

josbe

Posts: 1,982

#9436 • • josbe suomalainen juhlakinkku

sapeli, 2.7.2008 17:48:
Itsekään en kasviksia paljoa syö mutta joka päivä tulee jotain hedelmää syötyä - ehkä tuossa hämää se, että jos esim. 90% nuorista miehistä söisi kasviksia melkein joka päivä, ei se tuossa shokkitilastossa näkyisi...


Vaikka kuinka tuota selittaisit, niin en pysty ymmartamaan sita, ettei joku syo edes jotain kypsytettyja/kypsyttamattomia vihanneksia/kasviksia/salaattia joka paiva.

Aika yksipuoliseksi taitaa jaada silloin ruokavalio. En edes keksi kovin monta ruokalajia, johon ei IMO kuuluisi jotain ylla mainitsemistani.
Anselmi

Posts: 2,578

#9437 • • Anselmi And sell me

josbe, 2.7.2008 16:32:
Ok. Tiedan, etta suomalaisten elintavat eivat ole maailman huippua, mutta miten voi olla mahdollista, etta vain 1% nuorista miehista syo paivittain kypsennettyja kasvikisia? o_O

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Joka+kolmas+uusista+varusmiehist%C3%A4+ylipainoinen/1135237599402


Vitun säkit! :D Pullaa, hampparia ja limpparia. "Tutkimuksen mukaan joka neljäs varusmies kokee terveellisten elämäntapojen noudattamisen myös ahdistavana." aaawww*nauru* Äidin kullanuput.

--
sen pituinen se

_RixU_

Posts: 320

#9438 • • _RixU_
Bussikuski yritti myydä mulle lastenlippua :D Näytänkö mä muka melkein 9 vuotta nuoremmalle?! O_o*tirsk* Nooo mut ainakaan en oo sit vissiin ihan rupsahtamispisteessä vielä *pepsodent*
josbe

Posts: 1,982

#9440 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Rujo Mutantti, 3.7.2008 17:36:

Koska esim. miä syön ne yleensä kypsentämättä. Raikkaampaa.


Ks. ylla. Kuten jo sanoin, ei sinunlaisiakaan ole kuin 8 %.