päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,353 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10721 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kuulin huhun, että olisin kuollut o_O

--
dasinoaisnvs

Jone

Posts: 8,258

#10722 • • Jone Archibald Haddock
Mitä vittua? Korvat alkoivat soimaan n. 15 minuuttia sitten ja tällä hetkellä tuntuu kuin kuuloni olisi alentunut noin puolella. Vähän sellainen fiilis kuin olis kauhallinen kaurapuuroa kummallakin korvassa.

Erittäin kummallista ja helkkarin epämiellyttävää. O_o
mariq

Posts: 2,154

#10723 • • mariq
Ihmeellinen uupumus iskenyt *ding* Eilen illal treenin ja syömisen jälkeen väsytti niin paljon et oli pakko mennä päikkäreille puoli yhdeksältä ja nukuinkii reilun tunnin.. Tai en kai oikein kunnol herännykään siinä välis, ennenku menin kaheltatoista taas nukkumaan, kun väsytti ja pilkitytti koko ajan. Aamulla väsymys jatkui ja vaik yleensä näinkin aamu-uninen ihminen viimestään suihkussa herää, tänään nukahin uudestaan vielä siinä vaiheessa ku olin kuivaamassa hiuksia ja pukemassa *justjoo* Ja olin siis yli tunnin myöhässä töistä. *hmph* Vieläkii väsyttää.. *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Dementation

Posts: 2,892

#10724 • • Edited Dementation wednesday?
http://www.taloussanomat.fi/talous/2009/03/11/sonera-palvelumme-ovat-ylihintaisia/20096682/133

Huomasin testatessa nyt että kirjoita osoitteeseen mitä tahansa, niin se näkyy lähdekoodissa.

http://www.sonera.fi/Tuotelista/Deme%20on%20mahtava

ja suoraan lähdekoodista:


<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="fi" id="sonera" lang="fi">
<head>
<meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=UTF-8" />
<title>Sonera</title>
<meta http-equiv="Content-Language" content="fi" />

<meta http-equiv="imagetoolbar" content="false" />
<meta name="robots" content="index, archive, follow" />
<meta name="robots" content="NOODP" />

<meta name="description" content="SoneraTuotelista, Deme on mahtava, " />

<meta name="keywords" content="Sonera, Tuotelista, Deme on mahtava" />

<link rel="stylesheet" type="text/css" media="screen" href="/css/style2008.css" />



Mitään tietoa ei ole, voisiko tossa ajaa myös koodia, mutta aika villi moka *ding*


EDIT: Nyt on näköjään uutista täsmennetty, aikaisemmin tossa uutisessa ei puhuttu mitään tosta että osoitteeseen voi syöttää mitä tahansa tietoa tai että se sieltä siirtyy lähdekoodiin ja aikaisemmin myös sivulle.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10726 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

crissy, 11.3.2009 17:45:
---
kimonoid, 9.3.2009 20:21:
kuulin huhun, että olisin kuollut o_O

---

whaaattTT!!!



nii-i... siis yksi mun "vähemmän tasapainoinen" perheenjäsen
oli saanut päähänsä (en tiedä mistä), että olen kalmannut
Jenkeissä.. ja sitten ilmoittanut asiasta muille :D tuli useampi
yhteydenotto sinä päivänä.

mut jes, oon zombie! <3
tai Jeesus.

--
dasinoaisnvs

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10727 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Wolverine, 5.3.2009 18:14:
---

Miten toi nykyään toimii ku sinne pitää ilmoittaa etukäteen matkasta, onkse joku tosi vaikeesti täytettävä lappu mikä pitää täyttää netissä? Ja miten kauan etukäteen kannattaa tehdä se, netissähän oli että 72h ennen pitää olla tehtynä mut varmaan kannattaa pelaa varman päälle?



se visa waiver -kaavake on ihan simppeli ja sieltä saa sen
vastauksen heti. sun pitää vaan loggautua uudelleen sille
sivulle saamallasi koodilla, ne ei nimittäin mailaile sieltä
mitään.

ite täytin sen kans hyvissä ajoin (joku kolme viikkoa ennen),
mutta kyl toi 72h tosiaan varmaan ihan ok aika on :)

--
dasinoaisnvs

Wolverine

Posts: 1,860

#10728 • • Wolverine

kimonoid, 11.3.2009 18:24:
---
Wolverine, 5.3.2009 18:14:
---

Miten toi nykyään toimii ku sinne pitää ilmoittaa etukäteen matkasta, onkse joku tosi vaikeesti täytettävä lappu mikä pitää täyttää netissä? Ja miten kauan etukäteen kannattaa tehdä se, netissähän oli että 72h ennen pitää olla tehtynä mut varmaan kannattaa pelaa varman päälle?

---


se visa waiver -kaavake on ihan simppeli ja sieltä saa sen
vastauksen heti. sun pitää vaan loggautua uudelleen sille
sivulle saamallasi koodilla, ne ei nimittäin mailaile sieltä
mitään.

ite täytin sen kans hyvissä ajoin (joku kolme viikkoa ennen),
mutta kyl toi 72h tosiaan varmaan ihan ok aika on :)



Okei, kiitti tiedosta :) Los Angeles tj 89
Takyon

Posts: 2,945

#10729 • • Takyon Möwkö
Mulle tarjottiin just "duunia" jenkeistä pelkästään sen takia et mä oon postannu muutamankymmentä postausta eräälle foorumille o_O

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

pirpeli

Posts: 5,533

#10730 • • pirpeli
Hitto noi nuoret kyllä jaksaa hämmästyttää mua ilta toisen jälkeen. Varsinkin eräs. No mutta, parempi tähän suuntaan positiivisesti kuin muuten...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10731 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kävin tänään skientologien persoonallisuustestissa
ja taidanpa olla täynnä thetaneja.. kaikki muu miinuksella,
paitsi aktiivisuus ja estottomuus :D

--
dasinoaisnvs

Nitta

Posts: 5,021

#10732 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Takyon, 11.3.2009 19:17:
Mulle tarjottiin just "duunia" jenkeistä pelkästään sen takia et mä oon postannu muutamankymmentä postausta eräälle foorumille o_O


Varmasti hyvä ja luotettava työnantaja *pepsodent*
Takyon

Posts: 2,945

#10733 • • Takyon Möwkö

Nitta, 12.3.2009 08:38:
---
Takyon, 11.3.2009 19:17:
Mulle tarjottiin just "duunia" jenkeistä pelkästään sen takia et mä oon postannu muutamankymmentä postausta eräälle foorumille o_O

---

Varmasti hyvä ja luotettava työnantaja *pepsodent*



No duuni olis nettiin kirjottamista ja palkkakin olis tosi huima, joitakin kymmeniä dollareita/kk *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Nitta

Posts: 5,021

#10734 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Takyon, 12.3.2009 09:29:
No duuni olis nettiin kirjottamista ja palkkakin olis tosi huima, joitakin kymmeniä dollareita/kk *nauru*


Itseasiassa olisi juuri passeli lisätienesti sinulle *hih*
Takyon

Posts: 2,945

#10735 • • Takyon Möwkö

Nitta, 12.3.2009 09:31:

Itseasiassa olisi juuri passeli lisätienesti sinulle *hih*



Juu kyllähän lisätienesti kelpais mut mul ei vielä ole oikeen mitään käsitystä mitä/mistä mun pitäis kirjottaa :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

domi

Posts: 7,069

#10736 • • domi Työn sankari.
Ensiksi itketään kun kone on hidas ja ja sille pitäis tehdä jotain ja kun ei ole rahaa tehdä mitään ja jne jne jne.
Sitten kun käy päivittämässä konetta nopeammaksi ni itketään ettei näin olisi saanut tehdä ja jne jne jne.

PERKELE.
larzizi

Posts: 1,661

#10737 • • larzizi
Törmäsin tänään lenkillä kahteen kaveriin, joita en oikeesti ole nähnyt vuoteen. Kaiken lisäksi juttu lensi ihan hyvin, eikä se ollut niin vaivautunutta kuin osasin odottaa *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Umbala

Posts: 769

#10738 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Oon onnistunut allekirjoittamaan tänään ainakin 2 duuni sähköpostia nimellä Umbala. Saattaa asiakkaat hieman ihmetellä kun näkevät tarjouksensa. *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

paupau

Posts: 655

#10739 • • paupau Tuhma Bambi

Umbala, 12.3.2009 15:52:
Oon onnistunut allekirjoittamaan tänään ainakin 2 duuni sähköpostia nimellä Umbala. Saattaa asiakkaat hieman ihmetellä kun näkevät tarjouksensa. *nauru*


Ootsä Antti liikaa klubbarissa tai jotain *hih*
Jago

Posts: 4,039

#10740 • • Edited Jago un-trained monkee

Umbala, 12.3.2009 15:52:
Oon onnistunut allekirjoittamaan tänään ainakin 2 duuni sähköpostia nimellä Umbala. Saattaa asiakkaat hieman ihmetellä kun näkevät tarjouksensa. *nauru*

*nauru*

Klubbari-identiteetillä on kyllä huonotpuolensa. Ittekin usein esittäytymistilanteessa meen hämilleni, kun sieltä saattaa tulla jago oikeen nimen tilalla. Joutuu oikeen miettimään hetken, että oonko nyt sanomassa sitä oikein*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe