päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,868,109 views

Citty

Posts: 113

#5321 • • Citty

aapee, 12.1.2007 16:47:
Se ois tänään niinku teh ensimmäinen soolo-dj-klubikeikka, vähän alkaa jänskättelemään.. *hymy*


Kyllä se hyvin menee, mä ainaki jamitan ihan täysillä sit*jiihaa*
meow

Posts: 1,170

#5322 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
MySpace herutuksia...*ding*

"hi my name is minerva so u like girls then i do to i havent been with a girl for a long time so what have u been up to me nothing bored out of my mind well i live in jackson/michigan/usa i hate it and i m 19 i like to have fun well e mail me ok bye"

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

martina

Posts: 1,875

#5323 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
hyllyllä oleva "pyöreävilkkuvalosysteemi" alkoi äsken yhtäkkiä itsekseen vilkkumaan?
sekun vielä toimii niin, että sitä pitää hakata rajusti johonkin kovaan, että se alkaa vilkkumaan. *ding*
laeski^

Posts: 478

#5324 • • laeski^ LaiskaLäski

martina, 13.1.2007 16:53:
hyllyllä oleva "pyöreävilkkuvalosysteemi" alkoi äsken yhtäkkiä itsekseen vilkkumaan?
sekun vielä toimii niin, että sitä pitää hakata rajusti johonkin kovaan, että se alkaa vilkkumaan. *ding*




se kaipaa selkeesti hellyyttä *hih*
embie

Posts: 531

#5325 • • embie Shwoopsie poo
Sain rakkoja sormenpäihin kun pesin nyrkkipyykkiä *ding*

Oli vissiin sit oikee tehopesu *nauru*
Avatar
#5326 • • Enkeli Guest
Pikkuneiti oli eilen hoidossa 9tuntii ja oli kuulema ollut menevä koko sen ajan, hain neidin joskus seiskan aikoihin kotiin ja huomattiin kun käytiin iltakävelyllä että hoitotäti oli mennyt nukkumaan jo ennen ysiä... Taisi neiti olla vähän liiankin vilkas kun noin aikaisin pitää mennä nukkumaa *tirsk*
That´s our girl *nauru*
Late

Posts: 3,441

#5327 • • Late team Lasse
Käytiin tänään sipoossa ja palatessa porvoon motarilla ei eräs focus kuski yhtäkkiä antanukkaan tilaa kun yritimme liikenteen sekaan kiihdytyskaistalta. Oli mielenkiintoista ajaa micralla 90-100km/h loskapaskassa jota oli pohjaan asti.

Onneksi ei kumminkaan käynyt kuinkaan, sydän vähän tykytti kyllä. *hikoil*
Freja

Posts: 8,775

#5328 • • Freja Sihteeri
Kävelin eteenpäin, niin kissa otti sprintin ja juoksi mun jalkaan. Tuli potkuefekti.
Se oli vahinko.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5329 • • jesus Guest

Freja, 14.1.2007 19:08:
Kävelin eteenpäin, niin kissa otti sprintin ja juoksi mun jalkaan. Tuli potkuefekti.
Se oli vahinko.



Soosoo *hmph*
Freja

Posts: 8,775

#5330 • • Freja Sihteeri

jesus, 14.1.2007 19:19:
Soosoo *hmph*



Mutku se vaa pinkas mitää varottamatta! *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5331 • • jesus Guest

Freja, 14.1.2007 19:20:
---
jesus, 14.1.2007 19:19:
Soosoo *hmph*

---


Mutku se vaa pinkas mitää varottamatta! *uuh*



Onneks ne on aika 'luupäitä' et ei helposti satu *nauru* Ainakaan sen perusteella mitä noi välillä kaahaa seinää päin leikkien lomassa *tirsk*
Snaggo

Posts: 1,147

#5332 • • Snaggo ;__;
no siis lol. tulin himaan ja mun kaapin päällä seisoo laavalamppu :DDD o_O
...Faija vissiin taas harrastanut "ostanpa jotain pojalleni kysymättä tarvetta/lupaa" -lajia *igor*
No toi on ainakin vaihteeks ihan kiva "yllätys". yleensä se ostaa jotai todella tarpeetonta/älytöntä :P

--
bojoing.

andi--

Posts: 1,381

#5333 • • andi-- lunttu
Kauan mä nukuin päikkäreitä? *ding* Luulin et pari tuntia, mut sillä aikaa keittiö on muuttunu totaalisesta roskiksesta kiiltävän puhtaaksi ja siistiksi. Tiedän kyllä et mulla on univelkaa, mut kai vielä on tiistai?

--
- RAAH -

larzizi

Posts: 1,661

#5335 • • larzizi
Jokin aika takaperin Englannista kotiutunut kaveri ilmestyi yhtäkkiä oven taakse. Siitä on ikuisuus kun olen nähnyt hänet viimeksi *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Amma

Posts: 2,383

#5336 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Oli varsin mielenkiintoinen lääkärikäynti tänään.

Tosin ensimmäinen juttuun liittyvä O_o oli se, että olin menossa viime viikolla varaamaan aikaa paikalliseen arvauskeskukseen saadakseni lääkärintodistuksen ajokorttia varten. Tyttö tiskillä ilmoitti, että kannattaa hakea yksityiseltä, koska tulee siellä halvemmaksi. No, eipä siinä mitään. Kiitos rehellisyydestä.

Sain vinkin eräästä yksityisestä.
Yksityinen lääkärikeskus -nimitys antoi mielikuvakseni jotain vähän muuta kuin vanhan kerrostalon huoneistossa sijaitsevan pienen, yhden lääkärin vastaanoton (+ laboratorion ja ilmottautumisen hoitavat tädit).
Huoneiston seinät olivat vaaleansiniset ja valkoiset, kaikki ovet myrkynvihreät ja olohuoneeseen rakennetun ilmottautumis-/odotustilan kalusteet kirkkaanpunaisia muovikalusteita. Potilastiedot kirjattiin paperille (yhtäkään tietokonetta en nähnyt missään) ja tietoja näyttikin olevan odotustilassa "muutama" mapillinen. Vallitseva haju ei ollut myöskään ihan sitä, mihin on yleensä vastaavissa paikoissa tottunut.

Ensin vastaanottovirkailijana toiminut täti suoritti pikaisen verenpaineen mittauksen ja näkötestin. (Täti sinkoili koko ajan pitkin huoneistoa hoitaessaan noin 100 asiaa yhtä aikaa.) Sitten lääkärin juttusille. Ensimmäiseksi hän iski käteeni käyntikorttinsa, sitten kuunteli sydäntä n. 2 sekuntia, laittoi rasteja ruutuun ja totesi terveeksi.
Kysyin, voitaisiinko hemoglobiini tarkistaa, kun sitä ei ole katsottu moneen vuoteen. Setä sanoi, että katsotaan sitten samalla muutama muukin arvo... Setä soitti puhelimellaan viereisessä huoneessa, n. 10 metrin päässä olleelle vastaanottotädille, joka tuli laskemaan hintaa verikokeille.
Lääkäri: Ja sairausvakuutuksesta saat sitten x euroa takaisin.
Minä: Aha? No, jos mä vaikka mietin, että tarviiko niitä sitten kuitenkaan...
L: Minä en pidä sellaisesta, että asioita jätetään roikkumaan. Haluan hoitaa potilasta kokonaisuutena. Muuten siinä jää lääkärille sitten sellainen taakka kannettavaksi, jos potilas on epäillyt itsellään jotain, muttei ole tutkituttanut sitä. …Hoidan kaikki vaivat, niin kehoon kuin mielenterveyteenkin liittyvät... Omat potilaani voivat soittaa minulle koska tahansa… Voin alkaa henkilääkäriksesi… Nämä kokeethan eivät liity mitenkään ajokorttiasiaan, mutten halua tehdä mitään lisärahastusta.. Ja niin kuin näit niin potilaista ei ole pulaa...
M: *whaat*

Lääkäri oli perin eksoottinen näky; ehkä 160 cm pitkä, noin 3 metrisen vyötärön ympäryksen omaava ("lievää" keskivartalolihavuutta havaittavissa) parrakas setä. Jalassa oli mustat liituraitahousut mustilla henkseleillä. Paita oli vaaleansini-vaaleanpuna-valko-raidallinen, kaulassa viininpunainen rusetti ja mahan päällä kultainen, punaisin kivin koristeltu suurehko risti.

Ehkä aavistuksen tuntui siltä, että jengi (pakon edessä) hakee sieltä vaan niitä edullisia lääkärintodistuksia, eikä sillä oikein ole niitä omia, pitkäaikaisia potilaita joiden kanssa se saisi turista ummet ja lammet. Vois olla sellaisen paljon sairastavan "unelma" tohtori.
(Allekirjoittanut kun käy lekurilla niin harvoin kuin mahdollista, maksimissaan ehkä muutaman kerran vuodessa, jos on sattunut joku vähän isompi äksidentti esim. hevosten kanssa. Onneks oon saanut olla varsin terve.)

*ding*

Isäni kävi samalla lääkärillä viime viikolla ja olivat turisseet ehkä tunnin verran kaiken maailman turhanpäiväisyyksiä vuosikymmenten takaa. (Tosin tästä annoin isälleni palautetta, että kyllä sieltä vastaanotolta voi yrittää poistuakin, koska oven takana saattaa muutama muukin olla jonossa.)

--
*etsiskel*

Tarsu

Posts: 2,449

#5337 • • Tarsu

Amma,
Oli varsin mielenkiintoinen lääkärikäynti tänään.


^

oot joutunu piilokameraan!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

anniharha

Posts: 1,937

#5338 • • anniharha
Etuhampaasta mureni pienenpieni pala, ihan tosta noin vaan ruisleipää syödessä *whaat* Muutenkin aika o_O koko purukalusto, rautahampaiden väliin jäi kasvuiässä yksi maitohammas, joka nyt pitkän hiljaiselon jälkeen on ruvennut liikehtimään uhkaavasti. Syynä ilmeisesti viisaudenhampaat, jotka kasvaessaan aiheuttavat siinä määrin kipua että viimekin yönä mietin, josko ostais jonkun vauvoille tai koirille tarkoitetun purulelun ja järsis sillä tuskaa pois. Ah ihana elämä. *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

Kit^

Posts: 798

#5339 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Meinasin jäädä dösän alle suojatiellä.. meni ihan nenän edestä! *eiei*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

peepe

Posts: 904

#5340 • • peepe

Tapsa, 17.1.2007 16:16:
---
Amma,
Oli varsin mielenkiintoinen lääkärikäynti tänään.
---

^

oot joutunu piilokameraan!
:D



siis o_O ja :D