päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,867,996 views

hemuz

Posts: 2,178

#5301 • • hemuz kätevä emäntä

Freja, 10.1.2007 13:44:
En oikee tiiä mihin tää kuuluis, mut sedu ostanu RMJ:n :DDDDDDDDDD



No eipä tarvinnu sinnekkää koskaa mennä sitte.
Fornarina

Posts: 283

#5302 • • Edited Fornarina
Sedu-setä valtaa koko Suomen, nyt se on ostanut RMJ:nkin.. *eiei*
Ei vissiin oo jeneistä kiinni.

edit. hidas -.-
Tarsu

Posts: 2,449

#5303 • • Tarsu

Freja, 10.1.2007 13:44:
En oikee tiiä mihin tää kuuluis, mut sedu ostanu RMJ:n :DDDDDDDDDD



ja mikäs täs oli
O_o
tai
:D

?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

villelope

Posts: 2,846

#5304 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola

Annakins, 9.1.2007 21:01:
---
anniharha, 9.1.2007 20:56:
Mulle ei myönnetty henkivakuutusta yhtiöstä, jossa mulla on ollut (määräaikainen) henkivakuutus koko tähänastisen elämäni ajan ilman mitään ongelmaa. Lisäksi olen ollut aika helevetin halapa, kaks antibioottikuuria oon joutunut syömään ja niistä sinne kuitit vienyt. Just näin, Tapiola, just näin. *dissaa*

---

Henkivakuutus vai sairauskuluvakuutus?


Tapiolalle terkkuja, ei oo yhtään tullut ikävä ko. puljua muutaman kuukauden takaisen kilpailutuksen jälkeen.

Jos en nyt ihan väärin muista, niin vaikka vaihdoin samalla auton 17 vuotta uudempaan, niin koko vakuutusten määrä tipahti - ja roimasti.

Kyllä noita vakuutuksiakin kannattaa - ja pitää kilpailuttaa. Ellei muuta, niin soittelee ja ilmoittaa aloittavansa kilpailutukset, yhtäkkiä vakuutuksien hinnat saattavat laskea. :)
Hitchhiker

Posts: 1,754

#5306 • • Hitchhiker
Ööh kuuntelin juuri äsken yhtä siivua 'bout 2h repeatilla vahingossa, eikä missään vaiheessa tullu mieleen et nyt on samat melodiat käyty läpi "muutamaan" kertaan *ding*.
anniharha

Posts: 1,937

#5307 • • anniharha

Annakins, 9.1.2007 21:01:

Henkivakuutus vai sairauskuluvakuutus?



"Vakavan sairauden vakuutus" ja sisälsi jonkun kuolemanvarasummankin.

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

Posts: 8,775

#5308 • • Freja Sihteeri

Tapsa, 10.1.2007 14:10:
ja mikäs täs oli
O_o
tai
:D

?



Ooksä memberi? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5309 • • trusti Guest
tuli sit otettuu pienet 14 tunnin päikkärit.. ja nähtyy toinen toistaan kummallisempia unia. ois kiva saada unirytmi kohdalleen
Tarsu

Posts: 2,449

#5310 • • Tarsu

Freja, Ooksä memberi? :D



en ees ole!
et siis osaa vastata!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Freja

Posts: 8,775

#5311 • • Freja Sihteeri

Tapsa, 11.1.2007 07:17:
en ees ole!
et siis osaa vastata!



Kyse ei nyt ollut siitä. *justjoo*

:D Ehkä siksi, että S änkee näppinsä kaikkialle. Se on ku joku mustekala jonka lonkerot yltää kaikkialle, ja se imee kaiken itteensä. Hauskaa myös se, että yksi osa-alue missä S aikoo kehittää RMJta, on vip-puoli *nauru*

O_o että aika yllättävä veto tähän väliin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5312 • • Edited Annakins Guest
Etelä-Afrikan Cosmopolitanin joulunumerossa oli juttu otsikolla How to get through the holiday season without getting raped or attacked at a party:

Jos bileissä poika haluaa jutella sun kanssasi kahden kesken, pyytäkää aina kaveri mukaan. Mikäli kundin aikeet ovat hyvät, hän on vaan mielissään lisäseurasta. "Never get separated from your friends at a party" ja mitä tärkeintä, miettikää aina ennen juhlia vaatteitanne, missä on helpointa tapella. Pippurisuihkeita saa kivoissa käsilaukkuun menevissä pakkauksissa, upeissa väreissä (mm. pinkki). Jos menette biitsille, kannattaa aina kävellä hiekkaa kädessä, jonka voi sitten heittää hyökkäjän naamalle.
Sssan*

Posts: 651

#5313 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Annakins, 11.1.2007 10:05:
Etelä-Afrikan Cosmopolitanin joulunumerossa oli juttu otsikolla How to get through the holiday season without getting raped or attacked at a party:

Jos bileissä poika haluaa jutella sun kanssasi kahden kesken, pyytäkää aina kaveri mukaan. Mikäli kundin aikeet ovat hyvät, hän on vaan mielissään lisäseurasta. "Never get separated from your friends at a party" ja mitä tärkeintä, miettikää aina ennen juhlia vaatteitanne, missä on helpointa tapella. Pippurisuihkeita saa kivoissa käsilaukkuun menevissä pakkauksissa, upeissa väreissä (mm. pinkki). Jos menette biitsille, kannattaa aina kävellä hiekkaa kädessä, jonka voi sitten heittää hyökkäjän naamalle.




*lmao* Voiks tää olla totta......Huh huh!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

0-scar

Posts: 760

#5314 • • 0-scar Team Teknolipat :)

0-scar, 8.1.2007 09:52:
Kotka Kirkonmaa kutsuu 0_o




Käski kotiin lääkäri 0_o

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

mariq

Posts: 2,154

#5315 • • mariq
Kuukauden :) mutta myös niin yllättävä juttu, että tänne..:

Vaihdoin kissan hiekkaa. Vihdoin päätin kokeilla silikaa, kun sitä on joku kehunut, ja pussin kyljessä lukee 1 pussi/ kissa/ kuukausi. Mulla on siis kaksi kissaa, ja tästä ois nyt kaksi viikkoa, kun vaihdoin tähän, eikä kissavessa vieläkään eritä juuri lainkaan hajuja. Voin jopa pitää taas mattoa vessan lattialla, ilman että sitä pidetään osana karvapallojen mukavuuslaitosta *jiihaa*

Äiti suosittelee *hymy* *piis*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Freja

Posts: 8,775

#5316 • • Freja Sihteeri

mariq, 12.1.2007 10:17:
Kuukauden :) mutta myös niin yllättävä juttu, että tänne..:

Vaihdoin kissan hiekkaa. Vihdoin päätin kokeilla silikaa, kun sitä on joku kehunut, ja pussin kyljessä lukee 1 pussi/ kissa/ kuukausi. Mulla on siis kaksi kissaa, ja tästä ois nyt kaksi viikkoa, kun vaihdoin tähän, eikä kissavessa vieläkään eritä juuri lainkaan hajuja. Voin jopa pitää taas mattoa vessan lattialla, ilman että sitä pidetään osana karvapallojen mukavuuslaitosta *jiihaa*

Äiti suosittelee *hymy* *piis*



Nii siis tätä kristallinkirkasta?
Se on tosi jees, meilläkin on sitä. Vaikka toinen paskookin lattialle, niin oon silti ollut tyytyväinen tohon hiekkaan. Yrjörefleksejä aiheuttaa vaan se, kun sen sitten parin viikon jälkeen aina vaihtaa = kippaa pois. Kun ne kuset on siellä pohjalla,ja pääsee sitten valloilleen, niin on kyl sellane kemiallinen löyhkä et tarvis varmaa pitää hengityssuojainta *Sars*

Mut on se oikeesti kiva keksintö *joo* meiltä katos koko kämpän kattava kusen löyhkä sekä pienet kärpäset, mitä edellinen hiekka "tuotti".

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mariq

Posts: 2,154

#5317 • • mariq

Freja, 12.1.2007 11:07:
---
mariq, 12.1.2007 10:17:
Kuukauden :) mutta myös niin yllättävä juttu, että tänne..:
---
Nii siis tätä kristallinkirkasta?
Se on tosi jees, meilläkin on sitä. Vaikka toinen paskookin lattialle, niin oon silti ollut tyytyväinen tohon hiekkaan. Yrjörefleksejä aiheuttaa vaan se, kun sen sitten parin viikon jälkeen aina vaihtaa = kippaa pois. Kun ne kuset on siellä pohjalla,ja pääsee sitten valloilleen, niin on kyl sellane kemiallinen löyhkä et tarvis varmaa pitää hengityssuojainta *Sars*

Mut on se oikeesti kiva keksintö *joo* meiltä katos koko kämpän kattava kusen löyhkä sekä pienet kärpäset, mitä edellinen hiekka "tuotti".


Joo, sitä kristallista *joo*
Mä en oo viel tohon vaihtamisprosessiin asti päässyt, se on kohta edessä, mut pyörittelen sitä kyl vähän ympäri joka päivä, kun otan ne kiinteet jätteet pois (olipas poliittisesti korrektia *pepsodent*) Luulis ettei ne hajut hyöki niin helposti sieltä pohjalta, jos laatikkoa välillä heiluttelee.. Vaikka tosiaan siis en vielä omaa tästä kokemusta *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

inneah

Posts: 704

#5318 • • inneah ...Trust no one...

inneah, 9.8.2006 09:53:
Tänään oli vika terapia käynti! n.6 vuotta käyty ja paperit arkistoon :D



Melkeen puol vuotta meni ja eiku takas!
jotkut ei vaan osaa olla "omillaan" *toktok*

--
nahkalakanat

AnssiV

Posts: 1,798

#5319 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Se ois tänään niinku teh ensimmäinen soolo-dj-klubikeikka, vähän alkaa jänskättelemään.. *hymy*
Mimir

Posts: 1,366

#5320 • • Mimir Rouva Yninä
Päivän o_0 on ensinnäkin se, että nousin totaalisen ajatuksissani väärään bussiin. Enkä sitten edes huomannut ajoissa olevani aivan muualla kuin missä piti, koska vieressä istunut mummo jututti mua ja keskityin sen turinoihin.

Mutta se mummo itsessään oli kyllä se varsinainen "päivän o_0". Se oli sellanen hyvin pikkuinen hirmu herttaisen näköinen vanha rouva. Tämä istahti mun viereen bussissa, käänty muhun päin ja totes kuuluvasti, että "vittu ku minäki oon jo tämmönen raihnanen noita-akka". Mulla varmaan suu aukes järkytyksestä :D Se sitten kerto elämästään matkan aikana vaikka mitä, ja ne oli todella roiseja juttuja, ja se kiroili joka väliin tosi härskisti. En oikeen tienny mitä sille olis pitäny vastata, se oli jotenki ihan järkyttävän kuulosta ku pieni mummo kiroilee *nauru*

Sitte ku se jäi pois, havaitsin olevani jossain aivan kuusessa ja tajusin jäädä pois ja lähteä toisella bussilla takas, oli ainakin mielenkiintonen maaseutumatkailu *tirsk*

--
[Wings are growing on her.]