Freja, 10.1.2007 13:44:
En oikee tiiä mihin tää kuuluis, mut sedu ostanu RMJ:n :DDDDDDDDDD
No eipä tarvinnu sinnekkää koskaa mennä sitte.
11,982 posts, 600 pages, 4,020,651 views
Annakins, 9.1.2007 21:01:
---
anniharha, 9.1.2007 20:56:
Mulle ei myönnetty henkivakuutusta yhtiöstä, jossa mulla on ollut (määräaikainen) henkivakuutus koko tähänastisen elämäni ajan ilman mitään ongelmaa. Lisäksi olen ollut aika helevetin halapa, kaks antibioottikuuria oon joutunut syömään ja niistä sinne kuitit vienyt. Just näin, Tapiola, just näin.
---
Henkivakuutus vai sairauskuluvakuutus?
Annakins, 9.1.2007 21:01:
Henkivakuutus vai sairauskuluvakuutus?
Tapsa, 11.1.2007 07:17:
en ees ole!
et siis osaa vastata!
Annakins, 11.1.2007 10:05:
Etelä-Afrikan Cosmopolitanin joulunumerossa oli juttu otsikolla How to get through the holiday season without getting raped or attacked at a party:
Jos bileissä poika haluaa jutella sun kanssasi kahden kesken, pyytäkää aina kaveri mukaan. Mikäli kundin aikeet ovat hyvät, hän on vaan mielissään lisäseurasta. "Never get separated from your friends at a party" ja mitä tärkeintä, miettikää aina ennen juhlia vaatteitanne, missä on helpointa tapella. Pippurisuihkeita saa kivoissa käsilaukkuun menevissä pakkauksissa, upeissa väreissä (mm. pinkki). Jos menette biitsille, kannattaa aina kävellä hiekkaa kädessä, jonka voi sitten heittää hyökkäjän naamalle.
mariq, 12.1.2007 10:17:
Kuukauden :) mutta myös niin yllättävä juttu, että tänne..:
Vaihdoin kissan hiekkaa. Vihdoin päätin kokeilla silikaa, kun sitä on joku kehunut, ja pussin kyljessä lukee 1 pussi/ kissa/ kuukausi. Mulla on siis kaksi kissaa, ja tästä ois nyt kaksi viikkoa, kun vaihdoin tähän, eikä kissavessa vieläkään eritä juuri lainkaan hajuja. Voin jopa pitää taas mattoa vessan lattialla, ilman että sitä pidetään osana karvapallojen mukavuuslaitosta
Äiti suosittelee
Freja, 12.1.2007 11:07:
---
mariq, 12.1.2007 10:17:
Kuukauden :) mutta myös niin yllättävä juttu, että tänne..:
---
Nii siis tätä kristallinkirkasta?
Se on tosi jees, meilläkin on sitä. Vaikka toinen paskookin lattialle, niin oon silti ollut tyytyväinen tohon hiekkaan. Yrjörefleksejä aiheuttaa vaan se, kun sen sitten parin viikon jälkeen aina vaihtaa = kippaa pois. Kun ne kuset on siellä pohjalla,ja pääsee sitten valloilleen, niin on kyl sellane kemiallinen löyhkä et tarvis varmaa pitää hengityssuojainta *Sars*
Mut on se oikeesti kiva keksintö meiltä katos koko kämpän kattava kusen löyhkä sekä pienet kärpäset, mitä edellinen hiekka "tuotti".
inneah, 9.8.2006 09:53:
Tänään oli vika terapia käynti! n.6 vuotta käyty ja paperit arkistoon :D