päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,010 views

Avatar
#5281 • • Fuzzy Guest

Avernian, 7.1.2007 19:44:
---
Fuzzy, 7.1.2007 13:31:
*pökr* *ranteetauki*

---


Hienoa. Nyt kun olet sitten kuollut ja elämästä on selvitty, voitkin alkaa pitää hauskaa :)


*jiihaa* Todella! Vaikka kyllä se luonnistu iha mukavasti eläessäkin!*nauru*
vinsku

Posts: 749

#5282 • • vinsku huba huba
Mä tanssin just rock'n'rollia.. *pökr*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

0-scar

Posts: 760

#5283 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Kotka Kirkonmaa kutsuu 0_o

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Mark

Posts: 7,311

#5284 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Heitin hanin duuniin aamulla ja pysähdyin gasoasemalle ostaa edii. Noh, ei ollu edii ja auto hyyty siihen *senkin**poks* No jotain hyvääki, vaik auto jäi sinne ni päätinpä sit pitää etäpäivän kostoks *pahis*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Snaggo

Posts: 1,147

#5285 • • Snaggo ;__;
Nyt pelottaa, yhtäkkiä tuli joku tinnituskohtaus kun tulin hissillä ylös. Kyl mul on pieni default-tinnitus ja välillä tullut semmosia random vahvistuskohtauksia, nyt on vaa hieman kovempi ja kestää jo kauemmin kuin yleensä*nyyh**whaat* :O :O

--
bojoing.

Sssan*

Posts: 651

#5286 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Snaggo, 8.1.2007 12:56:
Nyt pelottaa, yhtäkkiä tuli joku tinnituskohtaus kun tulin hissillä ylös. Kyl mul on pieni default-tinnitus ja välillä tullut semmosia random vahvistuskohtauksia, nyt on vaa hieman kovempi ja kestää jo kauemmin kuin yleensä*nyyh**whaat* :O :O



Ei se oo niin pelottava juttu oo jos se tinnitus on vaan väliaikaista ja vaimeaa...Mulla on pari vuotta ollu vasemmassa korvassa tinnitystä mutta se ONNEKSI on niin vaimeeta ettei kuule muuta kun on aivan hiljasta eli yleensä kun menee nukkumaan tms...Ja siihen myös tottuu vaik aluksi se onkin tosi v*ttumaista! Oma syy *pepsodent*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Snaggo

Posts: 1,147

#5287 • • Snaggo ;__;

Sssan*, 8.1.2007 13:14:

*pepsodent*



Nojuu. onneks toi himosihinä nyt kuitenkin laski sille vaimealle perustasolle, ellei jopa alemmas o_O. Tosiaan kans just tota et kuuluu vain hiljaisuudessa löytyy multakin.

--
bojoing.

KooKie

Posts: 4,338

#5289 • • KooKie aka. Petress Pan
Whiu! Löysin Tsekin "klubituksen" - tai näin ainakin olettaisin, vaikken ymmärräkään tosta kielestä yhtään mitään. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#5290 • • Edited ALIEN Guest

KooKie, 8.1.2007 15:37:
Whiu! Löysin Tsekin "klubituksen" - tai näin ainakin olettaisin, vaikken ymmärräkään tosta kielestä yhtään mitään. :DDD



and..? (linkkiä kehiin)
KooKie

Posts: 4,338

#5291 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 8.1.2007 15:43:

and..? (linkkiä kehiin)



http://www.techno.cz/index.php

FNR, oli vaan kiva löytää toi ja kuvia ihmisistä, kenen kanssa tuli leikittyä piiri pieni pyöriitä tuolla.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Snaggo

Posts: 1,147

#5292 • • Snaggo ;__;
Ainiin, toinen o_O:
Yks soitti mulle klo 1 yöllä ja kysyi kylpyhuoneen määritelmää. Absurdia mutta ah, niin tuttua kyseisen henkilön ollessa kyseessä*plur*

--
bojoing.

larzizi

Posts: 1,661

#5293 • • larzizi
Suihkuun mennessäni siirsin pesuhuoneessa kuivumassa olleen märän villapaidan saunan kaiteelle. Seuraavan kerran paita nähtiin keittiön lattialla. Ainut selitys tähän on kissa. Mutta silti.. mitä hittoa?! *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RiD

Posts: 2,817

#5294 • • RiD Nukemi
Näin ehkä häiriintyneimmän unen ikinä, ja onnistuin unitokkurassa lukitsemaan itseni ulos tupakalle mennessä. Hyvin jatkuu päin vittua alkanut viikko... *igor*

--
*super* *possu*

Verano

Posts: 4,649

#5295 • • Verano Merituuli
Aamun :D Kaisaniemen F-Musiikin näyteikkunassa oli halvennuksessa olevien miksereiden jne vieressä mallinukke, jolla oli päällään musta pipo valkoisella tekstillä, musta paita valkoisella kuviolla, kaulassa backstage-passin tms naruja ja musta nilkkoihin asti ylettyvä hame päällä.
anniharha

Posts: 1,937

#5296 • • anniharha
Mulle ei myönnetty henkivakuutusta yhtiöstä, jossa mulla on ollut (määräaikainen) henkivakuutus koko tähänastisen elämäni ajan ilman mitään ongelmaa. Lisäksi olen ollut aika helevetin halapa, kaks antibioottikuuria oon joutunut syömään ja niistä sinne kuitit vienyt. Just näin, Tapiola, just näin. *dissaa*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#5297 • • Annakins Guest

anniharha, 9.1.2007 20:56:
Mulle ei myönnetty henkivakuutusta yhtiöstä, jossa mulla on ollut (määräaikainen) henkivakuutus koko tähänastisen elämäni ajan ilman mitään ongelmaa. Lisäksi olen ollut aika helevetin halapa, kaks antibioottikuuria oon joutunut syömään ja niistä sinne kuitit vienyt. Just näin, Tapiola, just näin. *dissaa*



Henkivakuutus vai sairauskuluvakuutus?
nethr

Posts: 763

#5298 • • nethr !!
...tai lähinnä eilisen

TKK-1 rekisterikilpi *justjoo* *nyyh*

--
xD

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5299 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
taas tällanen :) vs. :( -tilanne, ni vois postata tänne:

satelee erilaisia työpaikkatarjouksia nyt, mutta yksikään
duuneista ei oikein tunnu sellaiselta, jota voisin kovin
kauan tehdä o_O plääh.

--
dasinoaisnvs

Freja

Posts: 8,775

#5300 • • Freja Sihteeri
En oikee tiiä mihin tää kuuluis, mut sedu ostanu RMJ:n :DDDDDDDDDD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been