päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,785 views

merqus

Posts: 1,010

#8681 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Ostin kalaa *ding* Emmä koskaan osta kalaa. En tykkää siitä. Silti aion kokeilla onneani ja tehdä lohesta safkan, ehkä jo huomenna. Pelottavaa.
Kit^

Posts: 798

#8682 • • Kit^ ihme höpöttäjä
täytin vihdoin loppuun vaihtohakemukseni. huomenna kiikutan sen postiin. nyt pelottaa.. paljon. *hikoil*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8683 • • Aziz Combat Fighter

Lyylikki, 28.2.2008 09:36:
Yksi, joka kiihkeimmin osallistui keskusteluun taisi olla serbi, koska kommentit olivat tyyliin "Serbit oli siellä ensin. Mä ainakin ampuisin jokaisen, joka tulis mun maahani. Kyllä säkin suuttuisit, jos joku tulis Suomeen ja sanois, että mä otan tästä nyt tän palasen."



Sanavalmis kaveri ois kommentoinu jotain itä-helsingistä...
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8684 • • Aziz Combat Fighter

Tarsu, 26.2.2008 20:41:
From Thomas Edison to American Idol, this is the complete history of the music that shaped and defined five generations. 3 million records and 300,000 CDs containing more than 6 million song titles. It's the undisputed largest collection of recorded music in the world. About half of the recordings are new and never played, and every genre of 20th century music is represented. There are countless rare recordings worth hundreds, or even thousands of dollars each on the collectibles market. Organized and cataloged, the collection is meticulously maintained and housed in a climate-controlled warehouse. The estimated value of this amazing collection is more than $50 million.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140206309501#description

ei muuta kun huutamaan :)



pyhä jeesus.
larzizi

Posts: 1,661

#8685 • • larzizi
Filosofian opettaja soitti äsken *whaat*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lyylikki

Posts: 2,975

#8686 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Sain FB:ssä Friend requestin "Hi Lyyli! Remember me? I was your pen friend from North Dakota, USA many years ago! I hope we can keep in touch!"

Ei mulla kyllä ole ollu yhtään kirjekaveria jenkeistä (eikä oikeastaan mistään muualtakaan) ikinä. Mikähän huijari tää nyt mahtaa olla? Nätti kuva siitä ja vauvasta...je...

Onkos "Heather" ottanut muihinkin yhteyttä?
anniharha

Posts: 1,937

#8687 • • anniharha
Miitäää vittuuaaa :D:D Äippä repäs vuoden parhaimman. Satuin olemaan krapulan ja valvotun yön ja erinäisten muiden asioiden vuoksi hieman poissaoleva kun porukat visiteeras täällä sunnuntaina, ja äsken olin asioimassa saniteettitiloissa enkä ehtinyt vastaamaan puhelimeen ekalla soitolla, niin tuli viestiä. Se on kuulemma huolissaan musta, kun olin niin poissaoleva ja epämääräinen enkä vastannut puhelimeenkaan. Epäili että mulla on jotain hätänä, että olenko esimerkiksi RIIPPUVAINEN NIISTÄ NETTIJUTUISTA.







...voi morjens :DDDDDDDDD

--
and though my words could save the world they never come out right

ezzy

Posts: 8,060

#8688 • • ezzy Droid-pappa

anniharha, 5.3.2008 20:27:
Miitäää vittuuaaa :D:D Äippä repäs vuoden parhaimman. Satuin olemaan krapulan ja valvotun yön ja erinäisten muiden asioiden vuoksi hieman poissaoleva kun porukat visiteeras täällä sunnuntaina, ja äsken olin asioimassa saniteettitiloissa enkä ehtinyt vastaamaan puhelimeen ekalla soitolla, niin tuli viestiä. Se on kuulemma huolissaan musta, kun olin niin poissaoleva ja epämääräinen enkä vastannut puhelimeenkaan. Epäili että mulla on jotain hätänä, että olenko esimerkiksi RIIPPUVAINEN NIISTÄ NETTIJUTUISTA.







...voi morjens :DDDDDDDDD



:D ja toki sanoit, että olet?
anniharha

Posts: 1,937

#8689 • • anniharha

ezzy, 5.3.2008 20:36:
ja toki sanoit, että olet?


Kysyin et eiks sille oo tullut mieleen, että entä jos mä vedän vaan piriä :'DD

--
and though my words could save the world they never come out right

larzizi

Posts: 1,661

#8691 • • larzizi
Tämä on lukuloman ensimmäinen päivä kun herään aikasin ihan omasta tahdostani ja vieläpä ilman mitään herätyskelloja *whaat* Onhan se hienoa, että kun kolme viikkoisesta lukulomasta on enää kaksi päivää jäljellä, opin vihdoin normaaliin rytmiin. Koko lukuloman aikana olen mennyt myöhään (mutta silti samoihin aikoihin kuin ennenkin) nukkumaan ja olen herännyt aikaisintaan kahdeltatoista, yleensä siinä yhden tai puoli kahden aikoihin. Olen pistänyt jo varmaan yli viikon ajan kellon soittamaan yhdeksän aikoihin ja ajatellut joka ilta, että seuraavana päivänä herään aikasin ja olen ahkera. Olen kuitenkin lyönyt kellon aina kiinni, kun en saa itseäni millään ylös, jos tiedän ettei oikeasti ole IHAN pakko nousta.

Mutta mitäköhän hittoa.. olenko mä nyt vihdoin sisäistänyt sen, että yhdeksän aikoihin pitää herätä kerran lyömään sen kello pois? *ding* Oli itseasiassa tänäänkin kello soimassa yhdeksältä, mutta heräsin siitäkin huolimatta jo tuntia ennen.

No, kai nyt sitten kuuluu alkaa ahkeroimaan *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#8692 • • larzizi

anniharha, 5.3.2008 20:27:
Miitäää vittuuaaa :D:D Äippä repäs vuoden parhaimman. Satuin olemaan krapulan ja valvotun yön ja erinäisten muiden asioiden vuoksi hieman poissaoleva kun porukat visiteeras täällä sunnuntaina, ja äsken olin asioimassa saniteettitiloissa enkä ehtinyt vastaamaan puhelimeen ekalla soitolla, niin tuli viestiä. Se on kuulemma huolissaan musta, kun olin niin poissaoleva ja epämääräinen enkä vastannut puhelimeenkaan. Epäili että mulla on jotain hätänä, että olenko esimerkiksi RIIPPUVAINEN NIISTÄ NETTIJUTUISTA.



Joo joo, kato nettihän on kaiken pahan alku ja loppu eikä nykynuoret mitään muuta enää teekään *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Amma

Posts: 2,383

#8693 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Mussa on tekovika: en pysty hengittämään vastatuuleessa. *uuh* *ding*



=D

--
*etsiskel*

pirpeli

Posts: 5,533

#8694 • • pirpeli

Amma, 6.3.2008 09:31:
Mussa on tekovika: en pysty hengittämään vastatuuleessa. *uuh* *ding*



Mulla on sama vika*uuh* Tää on oikeesti ihan kamalan kamalaa. Vastatuulessa henki salpautuu ja kurkku menee sillee lukkoon omituisesti. Sitte koittaa ihan vimmalla vetää henkeä, ja sekin sattuu. Ei oo kiva :C

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

mariq

Posts: 2,154

#8695 • • mariq

pirpeli, 6.3.2008 10:10:
---
Amma, 6.3.2008 09:31:
Mussa on tekovika: en pysty hengittämään vastatuuleessa. *uuh* *ding*
---
Mulla on sama vika*uuh* Tää on oikeesti ihan kamalan kamalaa. Vastatuulessa henki salpautuu ja kurkku menee sillee lukkoon omituisesti. Sitte koittaa ihan vimmalla vetää henkeä, ja sekin sattuu. Ei oo kiva :C


Mullakii on (etenkii kovassa) vastatuulessa hengittämminen tosi vaikeeta. Tuntuu et jos vetää henkeä vastatuulessa ni se tuuli tulee täydellä voimallaan väkisin keuhkoihin niin et keuhkot ratkee.. Siks pitää hengittää tosi hitaasti ja keskittyneesti tai pitää kättä nenän ja suun edessä. *hmph*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Miinapiina

Posts: 3,494

#8696 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

mariq, 6.3.2008 10:57:
---
pirpeli, 6.3.2008 10:10:
---
Amma, 6.3.2008 09:31:
Mussa on tekovika: en pysty hengittämään vastatuuleessa. *uuh* *ding*
---
Mulla on sama vika*uuh* Tää on oikeesti ihan kamalan kamalaa. Vastatuulessa henki salpautuu ja kurkku menee sillee lukkoon omituisesti. Sitte koittaa ihan vimmalla vetää henkeä, ja sekin sattuu. Ei oo kiva :C

---

Mullakii on (etenkii kovassa) vastatuulessa hengittämminen tosi vaikeeta.



hei, sama vika täällä kans o/ *uuh*

--
pinkki on pop!!!

Timce

Posts: 5,381

#8697 • • Timce
Mikäs blondien convention täällä on meneillään?

"Hei, en osaa kävellä vastatuulessa ja hengittää samaan aikaan. Niinq apua!?"

;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

lunake

Posts: 800

#8698 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Miinapiina, 6.3.2008 10:59:
---
mariq, 6.3.2008 10:57:
---
pirpeli, 6.3.2008 10:10:
---
Amma, 6.3.2008 09:31:
Mussa on tekovika: en pysty hengittämään vastatuuleessa. *uuh* *ding*
---
Mulla on sama vika*uuh* Tää on oikeesti ihan kamalan kamalaa. Vastatuulessa henki salpautuu ja kurkku menee sillee lukkoon omituisesti. Sitte koittaa ihan vimmalla vetää henkeä, ja sekin sattuu. Ei oo kiva :C

---

Mullakii on (etenkii kovassa) vastatuulessa hengittämminen tosi vaikeeta.

---


hei, sama vika täällä kans o/ *uuh*



Mulla kans! *ding**hmph*

--
Hedelmällisyys on påp!

pirpeli

Posts: 5,533

#8699 • • pirpeli

Timce, 6.3.2008 11:07:
Mikäs blondien convention täällä on meneillään?

"Hei, en osaa kävellä vastatuulessa ja hengittää samaan aikaan. Niinq apua!?"

;)



Juurikin se Timce*grr*(Paitsi etten mä ole ainakaan blondi ja toi on oikeesti todella ikävää*hmph*)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

happosepi

Posts: 1,070

#8700 • • Edited happosepi
Sen täytyy johtua tisseistä.

edit: viitaten siis ^