päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,144 views

merqus

Posts: 1,010

#8721 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Oltiin tuossa Mustavuoressa kävelemässä ja tuli bongattua puista ensimmäiset puhjenneet silmut o_O
wiwi

Posts: 1,575

#8722 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Lost-Soul, 12.3.2008 14:36

Itse kun vielä reilu vuosi sitten olin eräässä liikkessä kassalla, niin saatiin ihan pankista ohjeet, että jos joku tulee väärällä kortilla ostamaan, niin kortti pitää leikata kahtia. Vois olla hyvä ilme jollain asiakkaalla, jos oikeesti leikkais kortin.


Huuh. En uskalla edes kuvitella. Olen nähnyt ja kokenut tapauksia, joissa asiakas melkein käy päälle, kun häneltä vain otetaan kortti pois. Tämähän on tehtävä, jos kone ilmoittaa että kortti pitää takavarikoida. Asiasta ei siis voi kassan kanssa neuvotella, vaikka useimmiten kyse on ihan jostain muusta kuin varastetusta kortista.

Onneks meillä on paljon henkilökuntaa ja vartijat. Niitäkin on meinaa tarvittu tällaisia tapauksia selvittämään.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#8723 • • Freja Sihteeri

merqus, 12.3.2008 14:53:
Oltiin tuossa Mustavuoressa kävelemässä ja tuli bongattua puista ensimmäiset puhjenneet silmut o_O



:D
Mäkin bongasin jouluna pajunkissoja :D Oli vähä wtf-fiilis. Otin kuvan ja jatkoin matkaa. :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#8724 • • REivaaja Guest
Hassua miten olen huomannut klubbarissa häiriköiden kasvun lisäksi puristien määrän kasvaneen. ''Täällä saa tehä sitä ja tätä ja tota ei saa tehä.'' Onko sekin sitten trollien vika kun itkettää se ettei kukaan ota tosissaan? Ennen... voi iso-V. OT Raiskaanko nyt teidän topickia? OT Entä nyt?
Individual

Posts: 10,942

#8725 • • Individual HYPNO!

REivaaja, 12.3.2008 17:35:
Hassua miten olen huomannut klubbarissa häiriköiden kasvun lisäksi puristien määrän kasvaneen. ''Täällä saa tehä sitä ja tätä ja tota ei saa tehä.'' Onko sekin sitten trollien vika kun itkettää se ettei kukaan ota tosissaan? Ennen... voi iso-V. OT Raiskaanko nyt teidän topickia? OT Entä nyt?



Kerrotko saman suomeksi?
Avatar
#8726 • • Edited REivaaja Guest
REivaaja, 12.3.2008 17:35:
Hassua miten...

Individual, 12.3.2008 17:51:
Kerrotko saman suomeksi?


Pahoittelen. Äidinkielen professorini ei vastaa puhelimeen juuri nyt, mutta lupaan palata asiaan heti kun mahdollista. Sillä aikaa voit nauttia myös muista kirjoitus/jäsentelyvirheistä joita satunnaisesti tänne ripottelen. Please dial 1 and then press # if you want same in english...
Individual

Posts: 10,942

#8727 • • Individual HYPNO!

REivaaja, 12.3.2008 17:56:
REivaaja, 12.3.2008 17:35:
Hassua miten...

---
Individual, 12.3.2008 17:51:
Kerrotko saman suomeksi?

---

Pahoittelen. Äidinkielen professorini ei vastaa puhelimeen juuri nyt, mutta lupaan palata asiaan heti kun mahdollista. Sillä aikaa voit nauttia myös muista kirjoitus/jäsentelyvirheistä joita satunnaisesti tänne ripottelen. Please dial 1 and then press # if you want same in english...



Ei nyt tartte ottaa itseensä. Mietin vain, että mikä tuossa oli sulla pointtina, kun sulla varmasti joku pointti tuossa oli. Mutta oliko kyse siitä, että siinä tahdissa kun täällä perseily kasvoi, kasvoi myös siitä nilittävien määrä as "puristit", jotka ovat kärkkäästi sanomassa joka paikassa, että mitä saa tehdä, mitä ei, vaikkei se niille edes kuulu?
Avatar
#8728 • • Edited REivaaja Guest

Individual, 12.3.2008 18:00:
Ei nyt tartte ottaa itseensä. Mietin vain, että mikä tuossa oli sulla pointtina, kun sulla varmasti joku pointti tuossa oli. Mutta oliko kyse siitä, että siinä tahdissa kun täällä perseily kasvoi, kasvoi myös siitä nilittävien määrä as "puristit", jotka ovat kärkkäästi sanomassa joka paikassa, että mitä saa tehdä, mitä ei, vaikkei se niille edes kuulu?


Tsori. Joo sitä tarkoitan. Tyhmää itkeä jollekkin joka ei kuuntele. Nillittäjien määrä on lisääntynyt myös ihan ilman asiattomuuksia. Ei pelkästään vastavoimaksi. Ihan ku modet jaksais niitäkään jatkuvasti kuunnella (tiedä sitten...). Natsit luulee et ne pääsee taivaaseen ja muut jos on samanlaisia kuin he, miten muutenkaan taivas voisi toimia? ''Ja se on saletti että mä oon hyvä ihminen.''
''niin kuvapostaukset tekee taas koko hommasta ikävän luettavan (mobiili)laitteilla.''
Miks helkutissa pitää lukea jotain threadia jos se on a: Menny OT:ksi b) Jos sitä ei voi kännykällä sitten edes lukea? mutta ei!! ''Minä menen koska minä olen ja koska sua ei enää ole jos mä kerron modelle ja mode ja minä annetaan sulle varotus ja sä saat paskaa niskaanja...'' Kai se on sitten se helvetin kuulumisen tunne jota ei elämästä muuten saa. MMorpg kehiin spedet!! Siellä saa takoa muita spedejä ihan kirjaimellisesti ja skenepisteet sen kun karttuu...
tossa nyt ihan oikeakin esimerkki vikaksi. Bannii tollasille sanon minä!!*grr* (ei tod.)
Ärsyttää liian vakavamielinen meininki. Joo tuleehan sitä ylilyöntejä ajoittain itse kullakin, mutta jos ei veikkaa ei voi voittaa.*piis**hymy*
Editsatatuhatta..
Avernian

Posts: 7,451

#8729 • • Avernian Kerettiläinen
Epämääräiset tiedostonimet FTW!
Olen saanut koneelleni yli tunnin pituisen videon, jossa puhutaan japania, se on tekstitetty myös joksikin Itä-Aasian kieleksi, eikä pätkässä näytä olevan kuin haastatteluja. *nauru*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Peppermint

Posts: 325

#8730 • • Peppermint
Mitä kaikkea ihmiset myy intranetin kirpputorilla; ovenvetimet, kukkapylväs, sydvesti, talo Sisiliassa jne jne *ding*

--
Oldschool, baby

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8732 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

T-mu, 13.3.2008 13:46:
Poistin lävistykseni. Musta on tullu aikuinen.



*lohduttel*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Kit^

Posts: 798

#8733 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Elämäni nopein lääkärikäynti: ovesta sisään, pistos käteen ja ovesta kassan kautta ulos. koko homma odotuksineen 5 min. näin asioiden pitäs toimia *nauru*

(toisin ku YTHS:llä, jossa saa venata pari tuntia ennen ku pääsee ees terkkarille.. jonka jälkee pitää venaa taas toista tuntia ennen ku pääsee diagnosoitavaks.. *igor*)

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

ezzy

Posts: 8,060

#8734 • • ezzy Droid-pappa

Kit^, 13.3.2008 15:21:
Elämäni nopein lääkärikäynti: ovesta sisään, pistos käteen ja ovesta kassan kautta ulos. koko homma odotuksineen 5 min. näin asioiden pitäs toimia *nauru*

(toisin ku YTHS:llä, jossa saa venata pari tuntia ennen ku pääsee ees terkkarille.. jonka jälkee pitää venaa taas toista tuntia ennen ku pääsee diagnosoitavaks.. *igor*)



Diacorilla mulla ainakin olla aina about sama muutama minsa, niin on resepti ja lomapaprut kourassa ja ulos. Diacor Iso-Omena <3
Kit^

Posts: 798

#8735 • • Kit^ ihme höpöttäjä

ezzy, 13.3.2008 15:32:
---
Kit^, 13.3.2008 15:21:
Elämäni nopein lääkärikäynti: ovesta sisään, pistos käteen ja ovesta kassan kautta ulos. koko homma odotuksineen 5 min. näin asioiden pitäs toimia *nauru*

(toisin ku YTHS:llä, jossa saa venata pari tuntia ennen ku pääsee ees terkkarille.. jonka jälkee pitää venaa taas toista tuntia ennen ku pääsee diagnosoitavaks.. *igor*)

---


Diacorilla mulla ainakin olla aina about sama muutama minsa, niin on resepti ja lomapaprut kourassa ja ulos. Diacor Iso-Omena <3



arvaapa kaks kertaa olinko just sielä *nauru*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

ezzy

Posts: 8,060

#8736 • • ezzy Droid-pappa

Kit^, 13.3.2008 15:49:
---
ezzy, 13.3.2008 15:32:
---
Kit^, 13.3.2008 15:21:
Elämäni nopein lääkärikäynti: ovesta sisään, pistos käteen ja ovesta kassan kautta ulos. koko homma odotuksineen 5 min. näin asioiden pitäs toimia *nauru*

(toisin ku YTHS:llä, jossa saa venata pari tuntia ennen ku pääsee ees terkkarille.. jonka jälkee pitää venaa taas toista tuntia ennen ku pääsee diagnosoitavaks.. *igor*)

---


Diacorilla mulla ainakin olla aina about sama muutama minsa, niin on resepti ja lomapaprut kourassa ja ulos. Diacor Iso-Omena <3

---


arvaapa kaks kertaa olinko just sielä *nauru*



haha :D Mikäpä siellä on käydessä <3
Avatar
#8737 • • Annakins Guest
Tän lafkan toiminta ja logiikka on kyl jotain ihan käsittämätöntä o_O
Lost-Soul

Posts: 3,107

#8738 • • Edited Lost-Soul los pallos

ezzy, 13.3.2008 16:12:
---
Kit^, 13.3.2008 15:49:
---
ezzy, 13.3.2008 15:32:
---
Kit^, 13.3.2008 15:21:
Elämäni nopein lääkärikäynti: ovesta sisään, pistos käteen ja ovesta kassan kautta ulos. koko homma odotuksineen 5 min. näin asioiden pitäs toimia *nauru*

(toisin ku YTHS:llä, jossa saa venata pari tuntia ennen ku pääsee ees terkkarille.. jonka jälkee pitää venaa taas toista tuntia ennen ku pääsee diagnosoitavaks.. *igor*)

---


Diacorilla mulla ainakin olla aina about sama muutama minsa, niin on resepti ja lomapaprut kourassa ja ulos. Diacor Iso-Omena <3

---


arvaapa kaks kertaa olinko just sielä *nauru*

---


haha :D Mikäpä siellä on käydessä <3


Maanantaina kävin lepuskin Diacorissa.. Ensin sisään, sitten ilmotin tulemisesta, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaaan, lopulta pääs hoitajan juttusille, kassan kautta ulos. Normaalisti tossa hommassa menee se 15min aikaa ni mulla meni ~1h

edit: Hoitaja viel kehtas kysyy, että olenko nyt varmasti odottanut siinä tarpeeksi.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ezzy

Posts: 8,060

#8739 • • ezzy Droid-pappa

Lost-Soul, 13.3.2008 17:28:
---

Maanantaina kävin lepuskin Diacorissa.. Ensin sisään, sitten ilmotin tulemisesta, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaaan, lopulta pääs hoitajan juttusille, kassan kautta ulos. Normaalisti tossa hommassa menee se 15min aikaa ni mulla meni ~1h

edit: Hoitaja viel kehtas kysyy, että olenko nyt varmasti odottanut siinä tarpeeksi.



Ei ollut aikaa varattuna vai mikä oli ongelmana?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#8740 • • Lost-Soul los pallos

ezzy, 13.3.2008 17:40:
---
Lost-Soul, 13.3.2008 17:28:
---

Maanantaina kävin lepuskin Diacorissa.. Ensin sisään, sitten ilmotin tulemisesta, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaan, odottamaaan, lopulta pääs hoitajan juttusille, kassan kautta ulos. Normaalisti tossa hommassa menee se 15min aikaa ni mulla meni ~1h

edit: Hoitaja viel kehtas kysyy, että olenko nyt varmasti odottanut siinä tarpeeksi.

---


Ei ollut aikaa varattuna vai mikä oli ongelmana?


Aika oli varattu ja tulin paikalle ajoissa. Mitää ongelmaa ei hoitaja sanonut, mutta jostain syystä se vaan kesti.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis