päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,153 views

Cloud

Posts: 2,162

#11381 • • Cloud Game Freak

Replying to päivän o_O:

ezzy, 13.11.2009 10:34:
---
Umbala, 12.11.2009 10:24:
Eilisen juttuja, mut.
Olin eilen menossa ostamaan ensimmäistä tietokonekäyttöjärjestelmääni, joka jo itsessään tuntui aika hämärältä, mutta päästyäni verkkikseen kaupan myyjä sai mut käännytettyä ostamasta sitä *nauru*

---


Taisit kävellä kassan sijasta Apple-osastolle ostamaan Windowsia *lmao*



Ei kyl toi kuulostaa linukan palvojalta :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Umbala

Posts: 769

#11382 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Replying to päivän o_O:

Mark, 13.11.2009 08:16:
---
Umbala, 12.11.2009 10:24:
Eilisen juttuja, mut.
Olin eilen menossa ostamaan ensimmäistä tietokonekäyttöjärjestelmääni, joka jo itsessään tuntui aika hämärältä, mutta päästyäni verkkikseen kaupan myyjä sai mut käännytettyä ostamasta sitä *nauru*

---


No seven? *ding*

edit: Ja nii, mitkä ne perusteet oli et miks sun ei kannattais ottaa sitä?

-M


Joo ei vielä, en nyt muista ihan tarkkaan miten tuo keskustelu meni, mutta teemana oli, "jos sen on saanut ennenkin waretettua, ei tuo 7 ole yhtään sen kummallisempi. Ja siis mä olin 100% ostovalmis kun menin siitä kysymään, nyt en osaa päättää mitä pitäisi tehdä. Ei vaan jaksa enään Vistaa.

ezzy, 13.11.2009 10:34:


Taisit kävellä kassan sijasta Apple-osastolle ostamaan Windowsia *lmao*


Ei ne päästä mua enään sinne, kun oon puhunut niin paljon pahaa Applesta.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

liikkuva muna

Posts: 2,652

#11383 • • liikkuva muna an egg on the move
Tänään tulee amerikkalainen viihdeohjelma, jossa "Naiset taistelevat sairauksiaan vastaan: toinen neurofibromatoosia, toinen proferiaa." (Telkku.com)

Aikamoista "viihdettä".
Freja

Posts: 8,775

#11386 • • Freja Sihteeri
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1781789

"Korkeasaaresta tuotu karhu raateli miehen Sveitsissä"

Sveitsiläisen 20 Minuten -uutissivuston mukaan välikohtaus sattui lauantaina sen jälkeen, kun mies hyppäsi laidan yli karhujen elinalueelle. 4-vuotias Finn-karhu hyökkäsi nopeasti miehen kimppuun ja puri miestä useaan kertaan muun muassa käsiin, jalkoihin ja pään alueelle.

öh? *ding* Miksi? Tai siis joo, selkeesti tyyppi halus tehä itsemurhan mut.. Surullista et toisen pitää tehdä se noin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#11387 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Voi kun tietäsitte.. *igor*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

wiwi

Posts: 1,575

#11388 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

Jone, 23.11.2009 19:34:
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2009112310644272_hu.shtml
Mies joukkoraiskataan ja tilanteesta kertoo otsikolla "Tyttöjen ilta" Iltalehden "Hullu Maailma"-osio jutun alusta loppuun humoristiseen sävyyn.

Ei varmaan tarvitse sanoa enempää.

Huoh.


Mikäs sen hauskempaa kuin seksuaalinen väkivalta!

Ei jumalauta oikeesti. Tässä on kyllä jo palautteen paikka. Sinänsä saavutus että noinkin ala-arvoinen lehti onnistuu ylittämään (alittamaan?) itsensä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#11389 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Replying to päivän o_O:

Jone, 23.11.2009 19:34:
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2009112310644272_hu.shtml
Mies joukkoraiskataan ja tilanteesta kertoo otsikolla "Tyttöjen ilta" Iltalehden "Hullu Maailma"-osio jutun alusta loppuun humoristiseen sävyyn.

Ei varmaan tarvitse sanoa enempää.

Huoh.



Semmonen alitus taas uutisoinnissa että oli pakko laittaa palautetta kyl.

Pistäkääs muutkin jos vaikka jotain tapahtuis: http://www.iltalehti.fi/info/palaute/

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#11390 • • Edited Jone Archibald Haddock

Replying to päivän o_O:

Steven Hoaks, 24.11.2009 15:32:
Semmonen alitus taas uutisoinnissa että oli pakko laittaa palautetta kyl.



Jepa, laitoin itsekin jo aikaisemmin. Mikäli asiaan ei reagoida millään tavalla, niin saavat uutta uutisoitavaa "Fuck Iltalehti"-facebook groupista.

(edit: Niin, protestoida voisi toki tehokkaammin / fiksummin / huomioarvoisemmin kuin Feissariin ryhmän biljoonien muiden lisäksi tekemällä, mutta en oo kuitenkaan valmis ottamaan tästä itselleni ihan suuren suurta ristiretkeä. Näitä vastaavia riemuidioottijuttuja tulee ulos sitä tahtia, että sitä ei ehtisi muuta tekemäänkään.)
wiwi

Posts: 1,575

#11391 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

Jone, 24.11.2009 15:41:
---
Steven Hoaks, 24.11.2009 15:32:
Semmonen alitus taas uutisoinnissa että oli pakko laittaa palautetta kyl.

---

Jepa, laitoin itsekin jo aikaisemmin. Mikäli asiaan ei reagoida millään tavalla, niin saavat uutta uutisoitavaa "Fuck Iltalehti"-facebook groupista.


Jep, palautetta lähti täältäkin. Laitoin myös sähköpostiosoitteeni ja pyynnön vastata esittämiini kysymyksiin. Mielenkiinnolla jään odottamaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#11392 • • Annakins Guest
Olin Apulannan keikalla =D
Lyylikki

Posts: 2,975

#11393 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to päivän o_O:

Annakins, 27.11.2009 02:58:
Olin Apulannan keikalla =D



Mäkin oon ollu - kerran. Tosin Apulantaa en nähnyt, kun olin sammuneena vessassa sen ajan *pepsodent*

Oliko hyvä keikka? Soittivatko uutta vai vanhaa?
Avatar
#11394 • • Annakins Guest

Replying to päivän o_O:

Lyylikki, 27.11.2009 09:20:
---
Annakins, 27.11.2009 02:58:
Olin Apulannan keikalla =D

---

Oliko hyvä keikka? Soittivatko uutta vai vanhaa?



Oli kyllä ihan hauska ja kyllä mä joitain biisejä jopa tunnistin mut en kyl tiiä kuin paljon uutta/vanhaa soittivat :D Soitti ne piiskaa ja hei hei mitä kuuluu.
Jone

Posts: 8,258

#11395 • • Jone Archibald Haddock

Replying to päivän o_O:

wiwi, 24.11.2009 23:00:
Jep, palautetta lähti täältäkin. Laitoin myös sähköpostiosoitteeni ja pyynnön vastata esittämiini kysymyksiin. Mielenkiinnolla jään odottamaan.



Saitko vastauksen? Mun suuntaani sanottiin näin:

Tervehdys.

Kiitos palautteestasi.

Hullu maailma -palstan tarkoitus on kertoa maailman kummallisuuksista lyhyesti ja elävästi. Aiheet vaihtelevat luonnonmullistuksista outoihin sattumiin ja rötöksiin. Jutut kirjoitetaan ja otsikoidaan normaalista uutistekstistä poikkeavasti hieman kevyempään tyyliin. Oman tyylilajinsa edustajina tekstit on myös erotettu omaksi palstakseen.

Kevyen tekstin kirjoittaminen joskus hankalistakin aiheista on haastava laji. Jollekin hauska asia saattaa olla toiselle hyvinkin arka aihe. Joskus sattuu myös arviointivirheitä.

Itse jutun teksti on mielestäni kirjoitettu aihetta kunnioittaen varsin neutraaliin sävyyn. Artikkelin otsikko sen sijaan on huonosti muotoiltu. Aihekin on sellainen, että se ei parhaalla mahdollisella tavalla sovellu Hullu maailma -palstan tavoittelemaan tyylilajiin.

Pahoittelen aiheuttamaamme mielipahaa. Poistamme artikkelin verkosta ja lupaan, että jatkossa olemme entistäkin tarkempia valitessamme Hullu maailma -palstalle soveltuvia aiheita.

Ystävällisesti
Etunimi Sukunimi
toimituspäällikkö
Iltalehti



Eiköhän toi ollut nyt "tarpeeksi hyvä." Asenteet tällaisten asioiden suhteen eivät vaan taida muuttua yön yli nukkuessa sen paremmin Iltalehdessä kuin muuallakaan. Raiskaus on hauska juttu kun se tapahtuu miehelle, koska "miehiä ei voi raiskata", "kaikki miehet haluaa kuitenkin pimpsaa kaiken aikaa, joten ei pidä valittaa sitten kun sitä saa" ja "miehet on vahvempia kuin naiset - kyllä se olis tolta säästynyt jos olis oikeasti halunnut."
Jutu

Posts: 3,054

#11396 • • Jutu Blondi
Väestörekisterikeskuksen sivujen mukaan Jutta-nimisiä olisi Suomessa alle 3000. Siis mitä helvettiä, luulin, että meitä olis enemmän o_O

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

wiwi

Posts: 1,575

#11397 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

Jone, 27.11.2009 15:23:
---
wiwi, 24.11.2009 23:00:
Jep, palautetta lähti täältäkin. Laitoin myös sähköpostiosoitteeni ja pyynnön vastata esittämiini kysymyksiin. Mielenkiinnolla jään odottamaan.

---

Saitko vastauksen?


En saanut. Ne ei ehkä pitäneet mua niin tärkeänä asiakkaana. :´( Vaikka en edes kirjoittanut loppuun että "Hävetkää!".

---

Joku mies jäi tänään kaksi kertaa dösän ovien väliin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jone

Posts: 8,258

#11398 • • Jone Archibald Haddock
Tulen ihmisten uniin - vieläpä tuntemattomien. O_o

Eihän tota voi kuin pahoitella.
pululu

Posts: 1,102

#11400 • • pululu .jemmutti.
Illan leffatähti "Hassu setä Buck" näyttää ihan Carolta o_O *nauru*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.