päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,806,053 views

mariq

Posts: 2,154

#11701 • • mariq
Tänään oli yksi niistä aamuista, kun pitkästä aikaa mentiin vanhalla kaavalla; nousen ylös -> oksennan *poks*
Mutta ei siinä kauheen montaa tuntia mennyt että sain lääkittyä ja lepuutettua niskan taas siihen kuntoon että pystyn liikkumaan ilman merkittävää pahoinvointia.

Vaikka vielä illalla kombinaatio TotalCombat+HathaJooga vaikutti hyvältä ajatukselta, ei siihen lisättynä huonossa asennossa istuminen, biljardi ja venyttelyn unohtaminen kai ollu ihan paras vaihtoehto, varsinkaan kun on viettänyt reilun viikon huonomman ergonomian kotitoimistolla.. Ensi viikolla viksummin *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Quakey

Posts: 692

#11702 • • Quakey
"jaa singapore ei ookaa kiinassa?"
tää ei ois läheskään niin hauskaa ellen ois just ostanu lentolippuja sinne....
tuli lievästi sanottuna vähän tyhmä olo :D


onneks on matkaseurana vähän valaistuneempi tyyppi :P
Quakey

Posts: 692

#11703 • • Quakey

Replying to päivän o_O:


---
Varsin usein tämän kaltaisista pikku migreeneistä nousee myrsky vesilasiin - näin siis ainakin allekirjoittaneen lähipiirissä - ja, kun tarkemmin ajattelee niin täysin aiheesta:

Tuote: 1,5l Sprite pullo
Myymälä: Valintatalo
Hinta: 3,10€ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KUINKA_TYHMINÄ_ASIAKKAITA_YLIPÄÄTÄÄN_KYETÄÄN_PITÄMÄÄN?

..Se kuuluisa "jaloilla äänestäminen" sai jälleen yhden syyn lisää pitää linjansa. Sinne jäi litku odottelemaan paremmin kusetettavaa.
Surulliseksi äitynyt perisynneistä rumin: ahneus. <33
---


Makeisvero nousi juuri...



joo shellillä oli kans "alennuksessa" 3kpl suklaapatukoita 2e

sitten myyjältä kysyin et miten nää on muka alennuksessa nii sit myyjä oli vaa et "joo normihinta 1,20 et kyl nää alennuksessa on joo"
mariq

Posts: 2,154

#11704 • • mariq
Yön unisaldo: ~1,5h vs. yritystä ~5h *justjoo* *lukko*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

anis

Posts: 2,451

#11705 • • anis
Oon aina ajatellut, ettei ihmisiä kiinnosta toisten ostokset kaupassa. Noh, eilen kun olin kassajonossa, laitoin ostokseni hihnalle (pekonia ja dippikastike, joka oli väärte päin hihnalla) niin mun edessä oleva nainen/tyttö mikälie käänsi sen dippikastikkeen ympäri ja katto mitä olin ostamassa. Wtf?

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

lopez

Posts: 1,972

#11706 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän o_O:

Oon aina ajatellut, ettei ihmisiä kiinnosta toisten ostokset kaupassa. Noh, eilen kun olin kassajonossa, laitoin ostokseni hihnalle (pekonia ja dippikastike, joka oli väärte päin hihnalla) niin mun edessä oleva nainen/tyttö mikälie käänsi sen dippikastikkeen ympäri ja katto mitä olin ostamassa. Wtf?


Ihmiset tietty tulkitsevat tuon kaltaisen (kuten uskoakseni niin monen muunkin) hyvin eri tavoin.
Jos poissuljetaan alaikäisen viaton uteliaisuus, muutoin "oudosti käyttäytyvät" tahi tarkoituksellisesti jonkinlaista jeesiä tarjoavat (jos purnukka olisi jäänyt epähuomiossa esim. hihnan päätyyn jumittamaan tms.), saisi vastaavanlainen avaamaan ainakin allekirjoittaneen sanallisen arkun kaiken kansan kuullen, varsin värikkäin ilmaisuin... tämä siis luonnollisesti jälkeen kohteliaan, mutta sitäkin hämmentyneemmän tiedustelun teon motiiveista.
Hauskoja hetkiä. 8o

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

%

Posts: 568

#11707 • • Edited %

Replying to päivän o_O:

Oon aina ajatellut, ettei ihmisiä kiinnosta toisten ostokset kaupassa. Noh, eilen kun olin kassajonossa, laitoin ostokseni hihnalle (pekonia ja dippikastike, joka oli väärte päin hihnalla) niin mun edessä oleva nainen/tyttö mikälie käänsi sen dippikastikkeen ympäri ja katto mitä olin ostamassa. Wtf?



Aika hauska kyllä, ei ainakaan turhia estoja ole omien mielihalujen toteuttamiselle, pinnat siitä. Voihan se olla, että sillä oli esim. joku pakkoneuroosi, mikä pakotti sen tekeen noin. Esim. joidenkin tyyppien pitää painella valokaitkaisinta tietty lukumäärä ennenkuin voi taas tehdä jotain muuta.

Tai sitten voi olla kyse siitä, että sillä oli siinä edessä hihnalla joku toinen dippikastike ja se ei ollut valinnastaan ihan varma ja olis ehkä halunnut matkia sua siinä asiassa. Itsekkin olin kerran karkkihyllyllä enkä oikein osannut päättää mitä olisin ostanut, noh siitä kävi joku tuntematon random tyyppi nappaamassa mun edestä yhden tietyn suklaa patukan, joten valitsin myös itse saman patukan ja olin hetken päästä, että wtf just hapened.

Show what others are doing

People look to others and will often do what they're doing, especially when uncertain about something. This psychological phenomenon is called social proof. People feel reassured and often make decisions based upon what other people are up to - the assumption being that they possess more knowledge or are better informed than they are. Additionally, people will do what people that they like do.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

sapeli

Posts: 11,768

#11708 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän o_O:

Oon aina ajatellut, ettei ihmisiä kiinnosta toisten ostokset kaupassa. Noh, eilen kun olin kassajonossa, laitoin ostokseni hihnalle (pekonia ja dippikastike, joka oli väärte päin hihnalla) niin mun edessä oleva nainen/tyttö mikälie käänsi sen dippikastikkeen ympäri ja katto mitä olin ostamassa. Wtf?



No toi on aika extremeä, mut kyl mä aika usein katson mua edellä olevan ostoksia ja välillä sieltä bongaa ihan kivojakin juttuja, mitä ei itselle ole joko tullut mieleen kokeillakaan, tai sitten jotain mitä piti ostaa mutta ei osunut silmään hyllystä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#11709 • • Jutu Blondi

Replying to päivän o_O:

Oon aina ajatellut, ettei ihmisiä kiinnosta toisten ostokset kaupassa. Noh, eilen kun olin kassajonossa, laitoin ostokseni hihnalle (pekonia ja dippikastike, joka oli väärte päin hihnalla) niin mun edessä oleva nainen/tyttö mikälie käänsi sen dippikastikkeen ympäri ja katto mitä olin ostamassa. Wtf?



Joskus ajatuksissani saatan tehdä jotain vastaavaa, mutta sitten jossain vaiheessa havahdun ja tajuun mitä oon tehnyt. Siitä tulee sitten sellanen kiva kiusallinen olo :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

mariq

Posts: 2,154

#11713 • • mariq

Replying to päivän o_O:

Oon aina ajatellut, ettei ihmisiä kiinnosta toisten ostokset kaupassa. Noh, eilen kun olin kassajonossa, laitoin ostokseni hihnalle (pekonia ja dippikastike, joka oli väärte päin hihnalla) niin mun edessä oleva nainen/tyttö mikälie käänsi sen dippikastikkeen ympäri ja katto mitä olin ostamassa. Wtf?



Heh, ehkä se oli vaan sen verran ajatuksissaan ettei muistanut ottaa huomioon kassahihnakäyttäytymisen sosiaalisia normeja *hih* *pepsodent*
Hieman voisi kummastuttaa moinen, mutta toisaalta oon just sen verran ajatuksiini uppoutuvaa sorttia, et saattaisin nähdä itsenikin tekemässä noin, toki tuntien itseni sen jälkeen hieman hölmöksi.. *blush*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#11714 • • Aurinkoneiti
Kellokoskella oli maanjäristys. Mukavasti tärisi korkea rakennus.
lopez

Posts: 1,972

#11715 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän o_O:

Kellokoskella oli maanjäristys. Mukavasti tärisi korkea rakennus.


Samainen ilmiö tuli koettua tässä huushollissa muutama vuosi sitten, kun vastaavanlainen järistely keinutti tuolla nimenomaisella hetkellä sohvalla löhöävää allekirjoittanutta.
Mm. Lahdessa uutisoitiin kattokruunujen tipahdelleen suht verkkaiseen tapahtuman tiimoilta.
..Ristus, milloin se nyt tapahtui???

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

lopez

Posts: 1,972

#11716 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

KeijoK

Posts: 1,495

#11717 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän o_O:

Ei herran Jumala..



Motiivikin suht kohdallaan.....*whaat*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

lopez

Posts: 1,972

#11718 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän o_O:


---
Ei herran Jumala..
---
Motiivikin suht kohdallaan.....*whaat*


Älä muuta virka.
Kyllä tuon kaltainen on jo niin suoraan saatanasta, ettei sen ymmärtäminen ota oikein luonnistuakseen, vaikka miten kertaat rivien välistä.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

KeijoK

Posts: 1,495

#11719 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to päivän o_O:


---

---
Ei herran Jumala..
---
Motiivikin suht kohdallaan.....*whaat*
---

Älä muuta virka.
Kyllä tuon kaltainen on jo niin suoraan saatanasta, ettei sen ymmärtäminen ota oikein luonnistuakseen, vaikka miten kertaat rivien välistä.



En tunne sikäläistä oikeuskulttuuria ja niiden toimintatapoja mutta suomessa vastaava kaveri menee ja leikkii hiukan kajahtanutta psykiatrille niin pääsee sitten kuin koira veräjästä ja pumpataan täyteen pilleriä niuvanniemessä. Ei niin! Toivottavasti siellä ei pysty ihan niin helposti luistamaan tälläisestä sekoilusta!

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

lopez

Posts: 1,972

#11720 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to päivän o_O:


---
---
---
cut
---
cut
---
cut
---
En tunne sikäläistä oikeuskulttuuria ja niiden toimintatapoja mutta suomessa vastaava kaveri menee ja leikkii hiukan kajahtanutta psykiatrille niin pääsee sitten kuin koira veräjästä ja pumpataan täyteen pilleriä niuvanniemessä. Ei niin! Toivottavasti siellä ei pysty ihan niin helposti luistamaan tälläisestä sekoilusta!


Enkä niinikään minäkään, mutta tuo kotimaankamaran päähänpaijauspoliitiikka (johon viitannet) ei ole tuulesta temmattua, kuten ymmärtääkseni useimmat tietänevät.
Ystäväni on työskennellyt tiiviin periodin niuvanniemessä ja tiennyt julkituoda ks. laitoksen arkea ja toimintatapoja aina allekirjoittaneen korviin saakka, ihan näin "meidän kesken".
Kyllähän tuo kieltämättä tukee osaltaan jo ennestään kulmakarvoja nostattavaa käsitystä Suomen (näiltä osin) varsin löyhästä rangaistuslainsäädännöstä, osana enemmän tahi vähemmän muka toimivaa kokonaisuutta.
Iät ja ajathan tuosta on purnattu ja minusta nähden täysin aiheesta, vaikken juristi olekkaan.

Lapsuuden kaveri istuu kakkua taas uudessa kohteessa. Entinen hyvä (tätä nykyä vähemmän hyvä) kaveri lukee/lukenut? Tuomariksi. Näiden kahden näkemykset, kun kuulisi aiheesta tätä päivää elettäessä niin voisi osaltaan ammentaa aiheesta avarampaa aariaa. :D

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.