päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,798,001 views

UnityF

Posts: 15,721

#5821 • • UnityF joo just se

Zeni-, 26.3.2007 23:50:

Teil on joku salainen ihailija.



Mä en haluu mitää tollaista *grr*
Mä haluun tietää kuka se on ollu *grr* *hih*
Ärsyttää tälläinen, nyt ollaan mietitty kuka tietää meidän molempien numerot ja osaa lataa netistä puheaikaa just meijän liittymiin (eli pitää omistaa myös pankkiavaimet jne) ja viellä tuhlaa meihin rahaa. Ei vaan tuu ketää mieleen. Todella piinaavaa. *poks*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#5822 • • Edited Peikkotyttö
Kävin äsken röökil ja hiekkalaatikol oli pikkutyttö(n.7v) t-paidas yksin hiekkalaatikol leikkimäs. Tähän aikaa yöstä!! mä en saanu 14 vuotiaanakaan olla ilman erityislupaa tähän aikaan maanantai-illast ulkona. Huh!

--
Groove is in the Heart

Luppis

Posts: 204

#5823 • • Luppis Primus Lapsorum
Hyvin SAS vetää. Lennettiin tänään faijan kaa Köpiksen kautta Italiaan ja sit perillä selviää, et SAS on hävittänyt 30 matkustajan matkatavarat ... mukaanlukien meidän. *senkin*

Faijalla onneksi sellanen luottokortti, jossa sellanen kiva feature, että saa automaagisesti tavaroiden kadotessa lennolla 300 puntaa / henkilö käyttää vaatteisiin heti samantien ... ja jos ei oo vielä 24h sisällä löytynyt tavarat, niin toiset 300 puntaa. Katotaan onko vielä huomenna löytyny ... jos ei ni voi vetää toisen päivän shopping-spreen... *igor*
ezzy

Posts: 8,060

#5824 • • ezzy Droid-pappa

Peikkotyttö, 26.3.2007 23:57:
Kävin äsken röökil ja hiekkalaatikol oli pikkutyttö(n.7v) t-paidas yksin hiekkalaatikol leikkimäs. Tähän aikaa yöstä!! mä en saanu 14 vuotiaanakaan olla ilman erityislupaa tähän aikaan maanantai-illast ulkona. Huh!



Et sitten sattunu kyselemään, etät mitä se tekee siihen aikaan siellä?
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#5825 • • Peikkotyttö

ezzy, 27.3.2007 01:07:
---
Peikkotyttö, 26.3.2007 23:57:
Kävin äsken röökil ja hiekkalaatikol oli pikkutyttö(n.7v) t-paidas yksin hiekkalaatikol leikkimäs. Tähän aikaa yöstä!! mä en saanu 14 vuotiaanakaan olla ilman erityislupaa tähän aikaan maanantai-illast ulkona. Huh!

---


Et sitten sattunu kyselemään, etät mitä se tekee siihen aikaan siellä?


No en ku en viittiny parvekeelta alkaa karjumaan.

--
Groove is in the Heart

lostgone

Posts: 2,493

#5826 • • lostgone
Meen huomenna kuudetta kertaa eläissäni Espooseen. Tästä alkaa tulla paha tapa, josta pitää päästä eroon nopeasti, muuten mä vielä jonakin päivänä huomaan olevani vapaaehtoisesti jossain Keravalla.*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ezzy

Posts: 8,060

#5827 • • ezzy Droid-pappa

lostgone, 27.3.2007 19:18:
Meen huomenna kuudetta kertaa eläissäni Espooseen. Tästä alkaa tulla paha tapa, josta pitää päästä eroon nopeasti, muuten mä vielä jonakin päivänä huomaan olevani vapaaehtoisesti jossain Keravalla.*uuh*



Kerjäätkö turpaas vai miks vertaat Espoota Keravaan ;)
lostgone

Posts: 2,493

#5828 • • lostgone

ezzy, 27.3.2007 19:24:
---

Kerjäätkö turpaas vai miks vertaat Espoota Keravaan ;)


Kerjään. Itsestäänselvyys.*joo* Espoo on ollut mulle viime aikoina eksoottinen vierailukohde ja Kerava on edelleenkin paikka, jossa ollessani toivon junan jatkavan kulkuaan onnellisesti ohi.*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Fresia

Posts: 764

#5831 • • Fresia vähän outo
Takana kaksi niin uskomattoman kiireistä päivää ettei mitään rajaa *ding* Ja olen suhteellisen hyvällä päällä, vaikka en ole saanut ruokaa koko päivänä ja unetkin jääneet aika vähiin *whaat* Hih, enpä valita *tirsk* Mutta en kovin kauaa tällaista tahtia jaksaisi... *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Lyylikki

Posts: 2,975

#5832 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ympyrätalon S-Marketissa Atrian kanafilesuikaleet:

250 g/2,69 e ja 400 g/2,79 e

Aika kohtuutonta, etten sanoisi.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5833 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Lyylikki, 27.3.2007 22:01:
400 g/2,79 e



Tää on kyl aika hyvä hinta, pitäsköhän mennä hamstraamaan kanaa *slurps* kumma "hintaero" kyl...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Lyylikki

Posts: 2,975

#5834 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Hyzenthlay, 27.3.2007 22:11:
Tää on kyl aika hyvä hinta, pitäsköhän mennä hamstraamaan kanaa *slurps* kumma "hintaero" kyl...



Mjoo. Periaatteessa mä ostin 10 sentillä 150 grammaa kanasuikaleita *pepsodent*

Tänk positivt!
Freja

Posts: 8,774

#5835 • • Freja Sihteeri
Perinteisen provinssireissun sijaan mä taidan joutuu lähtee Turkuun festaroimaan kesällä O_O

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5836 • • Edited x Guest

Luppis, 27.3.2007 00:36:
Hyvin SAS vetää. Lennettiin tänään faijan kaa Köpiksen kautta Italiaan ja sit perillä selviää, et SAS on hävittänyt 30 matkustajan matkatavarat ... mukaanlukien meidän. *senkin*

Faijalla onneksi sellanen luottokortti, jossa sellanen kiva feature, että saa automaagisesti tavaroiden kadotessa lennolla 300 puntaa / henkilö käyttää vaatteisiin heti samantien ... ja jos ei oo vielä 24h sisällä löytynyt tavarat, niin toiset 300 puntaa. Katotaan onko vielä huomenna löytyny ... jos ei ni voi vetää toisen päivän shopping-spreen... *igor*



mikas se tollanen kortti on? laitan heti hakuun :)

edit. american express nakojaan.

Myöhästyminen ja lennon peruuntuminen 4h 300
Ylivaraustilanne 300
Ylivaraustilanteessa myöhästyminen ja lennon peruuntuminen 6h tai 22.00 jälkeen 600
Jatkolennolta myöhästyminen 4h 300
Matkatavaroiden myöhästyminen 6h 300
Matkatavaroiden katoaminen 48h 450
Lyylikki

Posts: 2,975

#5837 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Neljännellä Linjalla oli menossa teiden putsaus hiekasta. Siirtelivät autoja siitä koulun kohdilta sinne alemmas Linjalle. Mahtaa olla auton omistajilla muksaa, kun yrittävät seuraavan kerran lähteä liikenteeseen *nauru*

Olis siellä tien päässä pysäköintikielto voimassa, mutta kun normaalisti ei ole, niin ehkä se on vähän vaikea havaita.
Avatar
#5838 • • Norb Guest
Mä oon tullu siihen tulokseen, et oon todella hajamielinen. Taas unohdin jotain kaupan kassalle. Hiuslakan joka mun on pitänyt ostaa jonkun aikaa. Viikko sitten unohdin kulmakarvakynän. Ja puhumattakaan niistä lukuisista tupakka-askeista jotka on jäänyt siihen hihnalle.En tietenkään koskaa ota kuittia, että voisin mennä kyselee niitä. Mä en saa kirjekuoria postiin asti vaikka oon saanut ne kirjekuoreen, aaarg! Mä en koskaan maksa laskuja ajoissa, vaikka mulla olisikin tilillä rahaa.
Jinkso

Posts: 1,209

#5839 • • Jinkso FINRG
Citymarketin telkkareissa pyörii mainos, joka kehottaa ostamaan "takaluukun täydeltä vessapaperia". *igor*