päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,471 views

domi

Posts: 7,069

#2881 • • domi Työn sankari.

Karski, 17.1.2006 14:21:
No olihan toi sikäli varomatonta, että se olis saattanu
kääntää tilanteen edukseen ja seuraavan päivän iltiksessä
olis lukenu että teillä kuvataan työntekijöitä salaa.


Niin no, keskinen on kuuden kilsan päässä, olisivat löytäneet pian jotain yhtäläisyyttä :D
wiwi

Posts: 1,575

#2882 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

pirpeli, 17.1.2006 14:06:
---
wiwi,

---


Sun ois pitäny syödä ne*hih*



Äh ku mä en syö lihaa ja aamupalaki oli just nautittu. Sitä paitsi epäilen että mun muutenkin outo,ilkeä ja vihamielinen maine tässä laitoksessa ois saattanu vaan pahentua. Hmm..tarkemmin ajateltuna, ehkä se ois vaan edistäny mun viihtyvyyttä täällä*lmao*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

pirpeli

Posts: 5,533

#2883 • • pirpeli

wiwi, 17.1.2006 14:56:
---
pirpeli, 17.1.2006 14:06:
---
wiwi,

---


Sun ois pitäny syödä ne*hih*

---


Äh ku mä en syö lihaa ja aamupalaki oli just nautittu. Sitä paitsi epäilen että mun muutenkin outo,ilkeä ja vihamielinen maine tässä laitoksessa ois saattanu vaan pahentua. Hmm..tarkemmin ajateltuna, ehkä se ois vaan edistäny mun viihtyvyyttä täällä*lmao*



Ihihi, minä näin silmissäni 40 ranskanperunaa, jotka ois alkanu puhuu sulle. Lääkkeet roks, selkäkipu ja unihoureet ei...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

MaSari

Posts: 1,986

#2884 • • MaSari space jammer

-xx-, 16.1.2006 16:47:
Muistaakseni itsellä oli toosi kipeä leuka ne ekat päivät, ja koko toinen puoli naamasta turposi. Auttoi kyllä kun piti jotain kylmää (pakastevihanneksia, tai talvella kätevästi pussillista lunta) naamaa vasten. Niillä lekureilla oli kyllä myös ongelmia sen hampaan irti kiskomisen kanssa, ja jotain juurenpalasia taisi jäädä vielä paikoilleenkin... Toisen puolen leikkeleminen sujuikin sitten paremmin eikä se turpoillut tai ollut edes kovin kipeä. Pahinta oli tietty ne puudutuspiikit *hikoil*



Hei, multa kun revittiin tosiaan 3 hammasta irti, että naama on kokonaan ihan möykky :D oon kovasti pitäny jääpalapussia poskella melkeen koko ajan, kun se lievittää sitä kipuakin. Tossa tullu napsittua kiitettävästi lääkkeitäkin, mm.Burana 600 ja panacodia, ja pikkuhiljaa alkaa syöminenkin sujua. Kasvissosekeitto oli eilen päivän pelastus :)

Ps. Puudutuspiikki ei oo mitenkään verrattavissa siihen tunteeseen, kun ne yrittää kiskoa sitä hammasta irti ja kuuluu pahoja rusahduksia! *sars*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jone

Posts: 8,258

#2885 • • Edited Jone Archibald Haddock

Rubicon, 17.1.2006 13:57:
oot aika suhteellisen ällö*släp* *nauru*



...ja pyh, olen *uros*

Oon myöskin juonut ykkösolutta kilpaa (12kpl:n nopeuskilpailu - voitin!) ja seuraavaksi ohjelmassa olis ollut kilo hernemaissipaprika-sekoitusta, mutta suunnitelmiin tuli ennakoimattomia muutoksia.

Miesten tulee todistaa miehekkyytensä tasaisin väliajoin tekemällä jotain suunnattoman tyhmää.
UnityF

Posts: 15,721

#2887 • • UnityF joo just se
kävin ekaa kertaa isossa omenassa *ding*
Miksan

Posts: 1,464

#2888 • • Miksan

UnityF, 17.1.2006 21:47:
kävin ekaa kertaa isossa omenassa *ding*


Mulla meni yli kaks vuotta avaamisen jälkeen ennen ku kävin siellä ekaa kertaa, ja mä asun sentää täs 4-5km pääs*nauru*
hemuz

Posts: 2,178

#2889 • • hemuz kätevä emäntä

Miksan, 17.1.2006 21:49:
---
UnityF, 17.1.2006 21:47:
kävin ekaa kertaa isossa omenassa *ding*

---

Mulla meni yli kaks vuotta avaamisen jälkeen ennen ku kävin siellä ekaa kertaa, ja mä asun sentää täs 4-5km pääs*nauru*



En oo tainnu käydä koskaan.
Jinkso

Posts: 1,209

#2891 • • Jinkso FINRG

Juhgu, 17.1.2006 21:36:
Byproduct
suosituin kaupunki lahti (75%)
byproduct soittaa enimmäkseen jotain (100%) ja house (75%) -painotteisissa tapahtumissa.

:D



Itse soitan näemmä eniten Tribal-painotteisissa tapahtumissa, en kyllä valitettavasti osaa nimetä yhtään tuon genren edustajista. *hymy*
ezzy

Posts: 8,060

#2892 • • ezzy Droid-pappa

hemuz-, 17.1.2006 21:55:
---
Miksan, 17.1.2006 21:49:
---
UnityF, 17.1.2006 21:47:
kävin ekaa kertaa isossa omenassa *ding*

---

Mulla meni yli kaks vuotta avaamisen jälkeen ennen ku kävin siellä ekaa kertaa, ja mä asun sentää täs 4-5km pääs*nauru*

---


En oo tainnu käydä koskaan.



samat liikkeet niissä kaikissa paskoissa on. ja pissikset ja somalit kans. miksi kukaan lähtis kauemmaksi kuin lähin tavaratalo...sellossa ei varmaan tarvi käydä toista kertaa vuoden sisällä. ainoa kiva liike siellä on indiq living.
Jutu

Posts: 3,054

#2894 • • Jutu Blondi
Mitä hittoa mä teen tähän aikaan ylhäällä vapaaehtoisesti? *whaat**eikä*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Anne

Posts: 424

#2896 • • Anne The Apina.
Miten voi kämpässä olla niiiin helevetin kylmä..?
Nukuin viime yön kolmen peiton alla ja aamulla tuntui, että jäädyn elävältä, kun yritin saada vaatteita niskaan.. *igor*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

yace

Posts: 463

#2898 • • yace Progempi parempi
Jee sain maikalt palautteen mun verkko kirjotuksen kurssin tehtävist olivaat muuten erittäin hyvii mut ois kuulemma parempii jos osaisin kirjottaa suomee *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#2899 • • ezzy Droid-pappa

yace, 18.1.2006 13:19:
Jee sain maikalt palautteen mun verkko kirjotuksen kurssin tehtävist olivaat muuten erittäin hyvii mut ois kuulemma parempii jos osaisin kirjottaa suomee *nauru*



Yhdys sanat ja väli merkit sulla ainakin on kohdallaan.
phear

Posts: 804

#2900 • • Edited phear <X>

Jone, 17.1.2006 22:03:
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=19588

...ja mä kun oon luullut monia omia ideoitani tyhmiksi.



...ja ketkäpä muut asialla kuin lappeenrannan pikametallimiehet, nuo teekkareista nokkelimmat.

Ja omana päivän o_O:na:
Ostin kuudella eurolla kaksi tölkkiä Tropicana mehua saadakseni ilmaisen askelmittarin. Mitä mä teen askelmittarilla?