Karski, 17.1.2006 14:21:
No olihan toi sikäli varomatonta, että se olis saattanu
kääntää tilanteen edukseen ja seuraavan päivän iltiksessä
olis lukenu että teillä kuvataan työntekijöitä salaa.
Niin no, keskinen on kuuden kilsan päässä, olisivat löytäneet pian jotain yhtäläisyyttä :D
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Äh ku mä en syö lihaa ja aamupalaki oli just nautittu. Sitä paitsi epäilen että mun muutenkin outo,ilkeä ja vihamielinen maine tässä laitoksessa ois saattanu vaan pahentua. Hmm..tarkemmin ajateltuna, ehkä se ois vaan edistäny mun viihtyvyyttä täällä
Äh ku mä en syö lihaa ja aamupalaki oli just nautittu. Sitä paitsi epäilen että mun muutenkin outo,ilkeä ja vihamielinen maine tässä laitoksessa ois saattanu vaan pahentua. Hmm..tarkemmin ajateltuna, ehkä se ois vaan edistäny mun viihtyvyyttä täällä
Ihihi, minä näin silmissäni 40 ranskanperunaa, jotka ois alkanu puhuu sulle. Lääkkeet roks, selkäkipu ja unihoureet ei...
-xx-, 16.1.2006 16:47:
Muistaakseni itsellä oli toosi kipeä leuka ne ekat päivät, ja koko toinen puoli naamasta turposi. Auttoi kyllä kun piti jotain kylmää (pakastevihanneksia, tai talvella kätevästi pussillista lunta) naamaa vasten. Niillä lekureilla oli kyllä myös ongelmia sen hampaan irti kiskomisen kanssa, ja jotain juurenpalasia taisi jäädä vielä paikoilleenkin... Toisen puolen leikkeleminen sujuikin sitten paremmin eikä se turpoillut tai ollut edes kovin kipeä. Pahinta oli tietty ne puudutuspiikit
Hei, multa kun revittiin tosiaan 3 hammasta irti, että naama on kokonaan ihan möykky :D oon kovasti pitäny jääpalapussia poskella melkeen koko ajan, kun se lievittää sitä kipuakin. Tossa tullu napsittua kiitettävästi lääkkeitäkin, mm.Burana 600 ja panacodia, ja pikkuhiljaa alkaa syöminenkin sujua. Kasvissosekeitto oli eilen päivän pelastus :)
Ps. Puudutuspiikki ei oo mitenkään verrattavissa siihen tunteeseen, kun ne yrittää kiskoa sitä hammasta irti ja kuuluu pahoja rusahduksia!
Oon myöskin juonut ykkösolutta kilpaa (12kpl:n nopeuskilpailu - voitin!) ja seuraavaksi ohjelmassa olis ollut kilo hernemaissipaprika-sekoitusta, mutta suunnitelmiin tuli ennakoimattomia muutoksia.
Miesten tulee todistaa miehekkyytensä tasaisin väliajoin tekemällä jotain suunnattoman tyhmää.
Juhgu, 17.1.2006 21:36:
Byproduct
suosituin kaupunki lahti (75%)
byproduct soittaa enimmäkseen jotain (100%) ja house (75%) -painotteisissa tapahtumissa.
:D
Itse soitan näemmä eniten Tribal-painotteisissa tapahtumissa, en kyllä valitettavasti osaa nimetä yhtään tuon genren edustajista.
Mulla meni yli kaks vuotta avaamisen jälkeen ennen ku kävin siellä ekaa kertaa, ja mä asun sentää täs 4-5km pääs*nauru*
---
En oo tainnu käydä koskaan.
samat liikkeet niissä kaikissa paskoissa on. ja pissikset ja somalit kans. miksi kukaan lähtis kauemmaksi kuin lähin tavaratalo...sellossa ei varmaan tarvi käydä toista kertaa vuoden sisällä. ainoa kiva liike siellä on indiq living.
Miten voi kämpässä olla niiiin helevetin kylmä..?
Nukuin viime yön kolmen peiton alla ja aamulla tuntui, että jäädyn elävältä, kun yritin saada vaatteita niskaan..