päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,547 views

Sssan*

Posts: 651

#2861 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
miksi ihmeessä ihminen (tässä tapauksessa minä) ei saa juoda itseään humalaan jos lähtee juhlimaan ja NIMENOMAAN juopumaan....*ding* sitten ollaan vain vihaisia..*justjoo* tätä ei ymmärrä!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Jahas

Posts: 1,435

#2862 • • Jahas

Juhgu, 16.1.2006 01:03:
Kämppiksen tapa säilyttää voiveistä.



Oikein! Vastaavan löytää myös minun jääkaapistani :)
Jone

Posts: 8,258

#2863 • • Edited Jone Archibald Haddock

Juhgu, 16.1.2006 14:02:
Useimmilla kebabravintolan pitäjillä on sen verran bisnesvainua, että myyvät pelkkää lihaakin kun menet sitä pyytämään :)



Näin on.

Suurimmat vatsanpurut vuosiin sain syötyäni Lappeenrannassa kilon kebablihaa yhdeltä seisomalta tässä taannoin. Se ei ollut edes mitenkään kammottavan hintainen tempaus, mutta suurin osa hinnasta maksettiinkin sitten seuraavana päivänä ihan muussa kuin euroissa. Pelkkä kebabliha on siis tuote, jota en henkilökohtaisesti suosittele ainakaan ylensyöntiin.

*viheltel*
Miksan

Posts: 1,464

#2864 • • Miksan

Juhgu, 16.1.2006 15:05:
Viestimäärä ilmaantui näkyville - olen tuon mukaan kirjoittanut reilut 2700 viestiä parissa vuodessa. Toivottavasti tuohon lasketaan myös editoinnit, ryhmäviestit tai yksityisviestit o_O


Veikkaisin et editointeja ei lasketa mut noi muut kyllä.
innae

Posts: 1,377

#2865 • • innae PaskaJätkä
Klubbarissa onlinessa tällä hetkellä:
yht: 12P + 99N + 139V = 250

Aikasta paljon, sanoisin.

--
PaskaJätkä

RainChild

Posts: 909

#2866 • • RainChild
mulla oli kivaa töissä, semmosta yksitoikkoista, samaa liikerataa toistavaa ja kädet ja selkä sattu. mutta mulla oli kivaa *igor*

mul on vissiin ollu tosi tylsää täs viime aikoina..

--
Rainchild is back home

Gleba

Posts: 549

#2867 • • Gleba
siivosin. hmm.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

MaSari

Posts: 1,986

#2868 • • MaSari space jammer
En osannu kuvitellakkaan että suu olis viisureiden leikkauksen jälkeen näin kipee. Ei meinaa saada mitään alas. Onneks mulla on banaanijugurttia!!!!! Raksu saa tuoda vaikka jäätelöä ja jonkun kasvissosekeiton kaupasta mulle tänään. Toivottavasti menee alas.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-xx-

Posts: 5,001

#2869 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

MaSari, 16.1.2006 16:36:
En osannu kuvitellakkaan että suu olis viisureiden leikkauksen jälkeen näin kipee. Ei meinaa saada mitään alas. Onneks mulla on banaanijugurttia!!!!! Raksu saa tuoda vaikka jäätelöä ja jonkun kasvissosekeiton kaupasta mulle tänään. Toivottavasti menee alas.


Paranemista *hali*
Muistaakseni itsellä oli toosi kipeä leuka ne ekat päivät, ja koko toinen puoli naamasta turposi. Auttoi kyllä kun piti jotain kylmää (pakastevihanneksia, tai talvella kätevästi pussillista lunta) naamaa vasten. Niillä lekureilla oli kyllä myös ongelmia sen hampaan irti kiskomisen kanssa, ja jotain juurenpalasia taisi jäädä vielä paikoilleenkin... Toisen puolen leikkeleminen sujuikin sitten paremmin eikä se turpoillut tai ollut edes kovin kipeä. Pahinta oli tietty ne puudutuspiikit *hikoil*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Sssan*

Posts: 651

#2870 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Juhgu, 16.1.2006 13:55:
---
SuSannah*, 16.1.2006 10:17:
miksi ihmeessä ihminen (tässä tapauksessa minä) ei saa juoda itseään humalaan jos lähtee juhlimaan ja NIMENOMAAN juopumaan....*ding* sitten ollaan vain vihaisia..*justjoo* tätä ei ymmärrä!
---


Saahan sitä juoda, ei se ole missään säännöissä kielletty? Tosin jos kaverisi eivät jaksa sinua katsella niin en ihmettele, suurin osa ihmisistä on ihan vitun ärsyttäviä/rasittavia/typeriä/pitkästyttäviä/oksettavia siinä vaiheessa kun promillet alkavat huidella siellä jossain kolmen-neljän tietämillä.



nii-in se on *hymy* mutta kun ne tosiaan ei oo kaverit vaan poikaystävä.... kukaan ei oo aikasemmin sanonut mitään juomisistani...harvoin vedän ns överit!! kummastuttaa vain...*hmph*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

domi

Posts: 7,069

#2871 • • Edited domi Työn sankari.
Olen esimerkillinen esimies, enkä mollaa työntekijöitä julkisilla foorumilla. Nöyrä, mutta sitäkin vilpittömämpi anteeksipyyntö.
Sjel

Posts: 371

#2873 • • Sjel Apprentice.

domi, 17.1.2006 12:57:
Olen hänen esimiehensä:
prinssi_ruusunen.jpg

Sori huono laatu.



jos mie olisin tuon esimies niin kaveri lentäis aika vauhdilla ulos

--
Will work for bandwith. :)

Kolera

Posts: 4,256

#2874 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää


---
Juhgu, 16.1.2006 13:55:

suurin osa ihmisistä on ihan vitun ärsyttäviä/rasittavia/typeriä/pitkästyttäviä/oksettavia siinä vaiheessa kun promillet alkavat huidella siellä jossain kolmen-neljän tietämillä.


EN MYÖNNÄ!


SuSannah*, 17.1.2006 11:31:
nii-in se on *hymy* mutta kun ne tosiaan ei oo kaverit vaan poikaystävä.... kukaan ei oo aikasemmin sanonut mitään juomisistani...harvoin vedän ns överit!! kummastuttaa vain...*hmph*


Parhaimmillaan tämä menee siinä, että toinen osapuoli vetää himoperseet ja kun tämä toinen osapuoli tulee seuraavana päivänä paikalle ja on vetämässä himoperseitä ja on paras sähläyskänni alkamassa, ottaa tämä edellisenä iltana himoperseet vetänyt puoli herneet ja sit pitää kummankin lähteä viettämään sitä juhannusta kotiin kesken iltaa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Rubicon

Posts: 550

#2875 • • Rubicon

Jone, 16.1.2006 14:40:

Suurimmat vatsanpurut vuosiin sain syötyäni Lappeenrannassa kilon kebablihaa yhdeltä seisomalta tässä taannoin.



oot aika suhteellisen ällö*släp* *nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

wiwi

Posts: 1,575

#2876 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mä tulin kouluun ja 40 ranskalaista tuijotti mua aulassa. Onneks kukaan ei yrittäny puhua mullle.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

pirpeli

Posts: 5,533

#2877 • • pirpeli

wiwi, 17.1.2006 14:06:
Mä tulin kouluun ja 40 ranskalaista tuijotti mua aulassa. Onneks kukaan ei yrittäny puhua mullle.



Sun ois pitäny syödä ne*hih*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Karski

Posts: 6,049

#2880 • • Karski Pomon kätyri

domi, 17.1.2006 14:16:
---
Individual, 17.1.2006 14:07:
---
domi, 17.1.2006 12:57:
Olen hänen esimiehensä...

---

Hoidetaanko teidän firmassa asioita postaamalla alaisista kuvia nettiin?

---

Noniin, happy now?



No olihan toi sikäli varomatonta, että se olis saattanu
kääntää tilanteen edukseen ja seuraavan päivän iltiksessä
olis lukenu että teillä kuvataan työntekijöitä salaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.